abonnement Unibet Coolblue
pi_203167299


Vorig jaar:


Plaats: Melbourne, Australi
Datum: 17 january- 30 januari
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt


Website: https://ausopen.com/
Schedule: Klik

TV:
Eurosport, Eurosport PLAYER en Discovery+

poll

poll
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203167357
Een 2e topic over de Australian Open voordat het toernooi begonnen is! Normaal gesproken hebben we die ergens rond de kwartfinales
pi_203167369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is zijn hele aura voor mij, inclusief zijn entourage. Hij komt altijd een beetje over als het onbegrepen en ondergewaardeerde kind. Marketing-technisch weet ie zichzelf ook telkens op een onsympathieke manier neer te zetten: Die Adriatische Tour waarbij corona niet leek te bestaan en nu deze hele affaire. Dat je niet gevaccineerd wenst te worden moet je zelf weten, maar hij wil de regels nu zo buigen en manipuleren om er toch mee te kunnen spelen.
Tsja. Meningen verschillen, maar heb dat nooit aan hem gemerkt. Hij is altijd zichzelf gebleven en zie hem helemaal niet als onbegrepen en ondergewaardeerd. Dat laatste is hij overigens wel; want zoals FundsAreSafu hieronder ook zegt, hij is echt vaak ten onrechte extreem slecht in de media gezet. En die Adria tour...ik snap niet waarom die tour steeds wordt bovengehaald; dat was een goed bedoelde tour die volgens de toen geldende Servische maatregelen plaatsvond die door de deelnemers louter positief werd beoordeeld. Dus tsja, die mening deel ik niet. Sowieso wordt hij door zijn tennis-collega's altijd erg positief benaderd; zie ook de vele positieve reacties van medespelers op het winnen van de rechtzaak. Hij komt altijd op voor de andere spelers, ook de vrouwen, en heeft niet voor niks eerst jaren in de ATP board gezeten en heeft vorig jaar (of was het alweer 2 jaar terug) de PTPA opgericht.

Wat betreft de huidige situatie. Het moet nog even blijken wie er uiteindelijk gelijk blijken te hebben en of Djoko daadwerkelijk liegt etc. Maar in theorie heeft ie zich gewoon aan de regels gehouden en probeert ie ze niet te buigen. Het is niet zijn probleem dat Tennis Australie hem deze opening hebben gegeven...Het kan nog beide kanten opvallen....
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:29 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Hij is heel lang heel oneerlijk behandeld door de media en het publiek waardoor ik wel sympathie voor hem had, maar hij heeft zich de afgelopen jaren zo belachelijk gemaakt dat het niet meer valt goed te praten
Eens over het eerste. Oneens over het tweede. Oneerlijk behandeld worden door de media is eigenlijk door de jaren alleen maar erger geworden. Maar het zichzelf niet willen vaccineren, tsja, dat is natuurlijk extreem dom.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 januari 2022 @ 11:58:05 #4
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203167544
Waarom is 'open' met een kleine letter in de TT?
pi_203167568
quote:
82s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:58 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is 'open' met een kleine letter in de TT?
Omdat het land wat minder open is dan normaal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_203168195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Omdat het land wat minder open is dan normaal.
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203168440
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef Norrage het volgende:

[..]
Eens over het eerste. Oneens over het tweede. Oneerlijk behandeld worden door de media is eigenlijk door de jaren alleen maar erger geworden. Maar het zichzelf niet willen vaccineren, tsja, dat is natuurlijk extreem dom.
Het is niet alleen het niet vaccineren natuurlijk, het is ook het liegen en bedriegen eromheen en andere mensen in gevaar brengen. Daarnaast de al genoemde Adria Tour, in zee gaan met opperwappie Pepe Imaz, geloven in telepathie, geloven dat je door positief te denken watermoleculen kunt veranderen, diskwalificatie op de US Open, walk-over geven bij de Olympische Spelen

Dat mensen die er voorheen neutraal in stonden nu ook een beetje klaar met hem zijn ligt toch ook echt aan hem
pi_203168497
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:59 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Het is niet alleen het niet vaccineren natuurlijk, het is ook het liegen en bedriegen eromheen en andere mensen in gevaar brengen. Daarnaast de al genoemde Adria Tour, in zee gaan met opperwappie Pepe Imaz, geloven in telepathie, geloven dat je door positief te denken watermoleculen kunt veranderen, diskwalificatie op de US Open.

Dat mensen die er voorheen neutraal in stonden nu ook een beetje klaar met hem zijn ligt toch ook echt aan hem
Tsja, ik ben het er niet mee eens. Ik kan wel bij alles gaan noemen waarom niet, maar daar bereik ik toch weinigen mee. Ben het wel eens dat er dingen zijn waarmee hij mensen tegen zich krijgt, maar dat is ook mede veroorzaakt door hoe de media en rotte luitjes als Ben Rottenberg ermee omgaan door het allemaal uit te vergroten. En zo liggen alle bekende spelers (behalve Federer natuurlijk :r) onder het vergrootglas, want ook Rafa wordt natuurlijk door velen uitgekotst door allerlei dingen waarvan je ook kan denken "hoezo dan...?"...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203168621
Dat Djokovic zich aan de regels heeft gehouden, lijkt me wel een wat overdreven statement :o
pi_203168663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Dat Djokovic zich aan de regels heeft gehouden, lijkt me wel een wat overdreven statement :o
De vraag is vooral: wat was hij van plan te doen voordat ie besmet raakte? Even er van uitgaande dat die besmetting echt is. Als de enige reden om alsnog naar Australie af te reizen het feit is dat TA hem een loophole aanreikte, dan vind ik dat hij zich aan de regels heeft gehouden. Maar als dit een vooropgezet plan is natuurlijk niet. Ik ben heel benieuwd naar de uiteindelijke uitkomst, die eigenlijk in alle gevallen in zijn nadeel zal zijn. :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203168844
Djokovic wordt inderdaad vaak unfair behandeld in de media. Maar als onderstaande klopt, heeft hij het toch gewoon gigantisch voor zichzelf verpest?

quote:
Later gaf Djokovic ook aan dat hij een fout had gemaakt bij het invullen van zijn inreisformulier. Djokovic verklaarde op het formulier in de twee weken voor aankomst in Melbourne niet in andere landen te zijn geweest, maar onder meer op sociale media was te zien dat hij recent nog in Spanje was.
https://nos.nl/artikel/24(...)jkheid-over-deelname

Het geblunder van de Australische tennisbond bood hem een enorme kans om alsnog te kunnen spelen. Maar als zijn inreisformulier inderdaad foutief blijkt te zijn ingevuld, is het voor Australi in principe makkelijk om hem nu alsnog te weigeren.
pi_203169035
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef NY_Giant het volgende:
Djokovic wordt inderdaad vaak unfair behandeld in de media. Maar als onderstaande klopt, heeft hij het toch gewoon gigantisch voor zichzelf verpest?
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)jkheid-over-deelname

Het geblunder van de Australische tennisbond bood hem een enorme kans om alsnog te kunnen spelen. Maar als zijn inreisformulier inderdaad foutief blijkt te zijn ingevuld, is het voor Australi in principe makkelijk om hem nu alsnog te weigeren.
Volgens mij is die fout niet de voornaamste reden dat ze dat visum willen intrekken, toch? Ik snap niet dat dit nieuwsbericht door veel media wordt opgepakt. Maar dat ie het, wat er ook gebeurt, voor zichzelf heeft verpest is wel duidelijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203169646
Het zal vast niet de voornaamste reden zijn. Maar Australi is extreem streng met alles wat met visum- en douane-afhandelingen te maken heeft. Dat je jezelf dan door een foutieve (of eigenlijk frauduleuze) invulling gelijk al op 3-0 achterstand zet, is toch wel bizar dom.

Door de misser van de Australische tennisbond had Djokovic eigenlijk overal mee weg kunnen komen als hij alles eerlijk had ingevuld. Al zullen we uiteraard nooit weten of hij daadwerkelijk besmet was, maar daar zou hij moeilijk op te pakken zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door NY_Giant op 13-01-2022 14:14:47 ]
pi_203169843
quote:
Tsitsipas haalt uit naar Novak Djokovic: “De rest van de spelers wordt belachelijk gemaakt”

In een video-onderhoud heeft Stefanos Tsitsipas zijn kijk gegeven op de affaire Novak Djokovic. Hij respecteert de vrije keuze van de Servische tennisser om zich niet te laten vaccineren en bewondert zijn moed, maar zegt wel dat hij een voorkeursbehandeling geniet. “Djokovic bepaalt zijn eigen regels”, zegt de Griekse toptennisser.

De zaak Djokovic dreigt ook voor animositeit onder de tennisspelers te zorgen. Stefanos Tsitsipas staat bekend om zijn persoonlijkheid en gaf daar opnieuw blijk van toen zijn mening werd gevraagd over de zaak-Djokovic. De Servir liet zich niet vaccineren en kwam via een “medische uitzondering” Australi binnen. De Australische Minister van Immigratie kan nog steeds beslissen om zijn visum in te trekken.

De nummer vier van de wereld zei dat hij zelf ook niet stond te springen om zich te laten vaccineren, maar dat hij het in het tussenseizoen deed, precies om te kunnen deelnemen aan de Australian Open.

“Djokovic bepaalt zijn eigen regels, dat is duidelijk”, zei de Griek. “Hij heeft iets gedaan wat weinig spelers aandurfden nadat de Internationale tennisbond ATP en Tennis Australia de criteria hebben vastgelegd om toegang te krijgen tot het Australisch grondgebied. Geen enkele speler haalde het in zijn hoofd om ongevaccineerd af te reizen. Je moet veel moed hebben om dat te doen en te riskeren niet te mogen deelnemen aan een Grand Slam.”

Tsitsipas vindt dat hij en zijn collega’s die de regels volgden voor schut worden gezet. “Je zou zeggen dat niet iedereen de regels van Tennis Australi en de Australische overheid respecteert. En die heel kleine minderheid maakt de meerderheid van andere spelers in zekere zin belachelijk.”
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 14:34:39 #15
375570 crew  Cyan9
pi_203170091
En daarom is Djokovic voor mij dus heel onsympathiek: dat buigen van de regels, de grootheidswaanzin. Hij kan geweldig goed tennissen, maar daarmee denkt hij ook dat hij alles maar kan flikken en in ieder geval in deze zaak denkt meer rechten te hebben dan andere spelers.

Hij heeft er zelf naar gemaakt, en het zou bijzonder oneerlijk en onrechtvaardig zijn als hij hier gewoon mee wegkomt.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203170264
quote:
82s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef Cyan9 het volgende:

Hij heeft er zelf naar gemaakt, en het zou bijzonder oneerlijk en onrechtvaardig zijn als hij hier gewoon mee wegkomt.
Hij heeft op zich nog steeds een kans doordat met name de staat Victoria en de Australische tennisbond er net zo goed een potje van hebben gemaakt. De rechter heeft dat eerder ook al meegenomen en hem toen niet weggestuurd. De minister kan dat nu alsnog doen, maar het is onbegrijpelijk waarom een beslissing zo lang op zich laat wachten.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:46:36 #17
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203170309
Djoko is gewoon een arrogant mannetje. Alleen met zichzelf bezig.
Dat er nog altijd mensen zijn die niet door die flinterdunne act heen kunnen prikken is vrij wonderlijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203170524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:46 schreef EP3 het volgende:
Djoko is gewoon een arrogant mannetje. Alleen met zichzelf bezig.
Dat er nog altijd mensen zijn die niet door die flinterdunne act heen kunnen prikken is vrij wonderlijk.
Ken je hem persoonlijk? Dit soort uitspraken, om van te kotsen. Ik lees graag goede argumenten zoals hierboven een aantal van jullie gedaan hebben.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:14:40 #19
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203170671
Jij verdedigt 'm ook alsof je regelmatig bij 'm op de koffie gaat, Nor.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:16:13 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203170704
Als je jarenlang tennis kijkt heb je genoeg redenen gezien waarom Djokovic een arrogant mannetje is.
pi_203170750
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef EP3 het volgende:
Jij verdedigt 'm ook alsof je regelmatig bij 'm op de koffie gaat, Nor.
Ik durf te zeggen dat ik hem wel wat beter ken dan jij. Ook gezien hij de buurman is van mijn oom. En ik heb hem altijd vrij intensief volg.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:19:30 #22
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203170799
Ja, een fanboy, dus. Dat mag, hoor. En ik mag 'm arrogant vinden. Even goede vrienden.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203170850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef EP3 het volgende:
Ja, een fanboy, dus. Dat mag, hoor. En ik mag 'm arrogant vinden. Even goede vrienden.
Daarom ga ik uit van argumenten, en niet van loze beweringen. Alsof er een flinterdunne act is :N Vooral de arrogantie-kaart trekken vind ik altijd onbegrijpelijk. Maar goed. Goede vrienden okee. Jammer dat Federer momenteel niet speelt, dan kan ik die ook weer eens gaan afvlakken. Over arrogante spelers gesproken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 15:25:11 #24
375570 crew  Cyan9
pi_203170906
Als deze situatie nu speelde rond Federer, zou ik die ook gewoon onsympathiek noemen en van grootheidswaanzin betichten.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 13 januari 2022 @ 15:25:53 #25
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203170923
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:21 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat Federer momenteel niet speelt, dan kan ik die ook weer eens gaan afvlakken. Over arrogante spelers gesproken.
Ken jij Federer persoonlijk dan? Dit soort uitspraken. Om van te...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203171019
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:25 schreef Cyan9 het volgende:
Als deze situatie nu speelde rond Federer, zou ik die ook gewoon onsympathiek noemen en van grootheidswaanzin betichten.
Ik ben oprecht heel benieuwd hoe de iedereen dan zou reageren........
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203171349
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:30 schreef Norrage het volgende:

[..]
Ik ben oprecht heel benieuwd hoe de iedereen dan zou reageren........
dat dat niet rond hem speelt zegt al genoeg :)
pi_203171976
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:30 schreef Norrage het volgende:

[..]
Ik ben oprecht heel benieuwd hoe de iedereen dan zou reageren........
En of jij dan hetzelfde zegt als bij Djokovic ;)
pi_203172302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:26 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En of jij dan hetzelfde zegt als bij Djokovic ;)
Wellicht ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:58:16 #30
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_203172359
Niet deze kans laten schieten om Bert en Ernie te delen:


(dat gekibbel lijkt ook wel op bert en ernie trouwens. Maar uiteindelijk zijn dat ook hele goede vrienden)
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_203172727
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef Norrage het volgende:

[..]
Wellicht ;)
Overigens denk ik wel dat Federer (of Nadal of Murray of Tsitsipas) inderdaad niet zo snel in zo'n situatie zou belanden als Djokovic nu. Van de huidige generatie zou ik het dan misschien wel bij Medvedev verwachten (maar dat is dan ook weer een vooroordeel misschien)
pi_203172982
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 13 januari 2022 @ 18:54:36 #33
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203173814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
dat dat niet rond hem speelt zegt al genoeg :)
Precies. Dat soort suggesties ‘wat als die of die het gedaan zou hebben’. Ja, maar die hebben dat dus niet gedaan.
Rini dankjewel.
pi_203174817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Precies. Dat soort suggesties ‘wat als die of die het gedaan zou hebben’. Ja, maar die hebben dat dus niet gedaan.
In dit geval niet nee, maar er hebben in het verleden vaak genoeg valse vergelijkingen voorgedaan.

Maar goed, dat is niet het punt nu. Ik zei het alleen half voor de grap in een woordenwisseling met EP3 :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 januari 2022 @ 20:52:31 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203175872
Alex weet het wel spannend te maken. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 14 januari 2022 @ 00:44:17 #36
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203179666
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Alex weet het wel spannend te maken. :{
Idd
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_203180036
twitter
pi_203180160
De Vroome OUT
Ze had 2 matchpoints. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203180261
Ook De Jong redt het niet, maar dat is niet zo gek tegen Machac. Die zal namelijk heel snel in de top 100 staan.
pi_203180334
Nou nu nog Hartono en Hogenkamp. 0/4 incoming
U MAD?
pi_203180417
Nog steeds niks _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203180419
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 06:58 schreef TheArt het volgende:
Ook De Jong redt het niet, maar dat is niet zo gek tegen Machac. Die zal namelijk heel snel in de top 100 staan.
Vorige week er ook al redelijk hard af tegen hem.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 januari 2022 @ 07:57:51 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203180532
Hartono 6-1 sow
pi_203180552
haha Djokovic moet weg :W ^p^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203180553
twitter
pi_203180558
:D :D :D :D _O- _O- _O-
pi_203180561
Vreemd dat dat zo lang moet duren allemaal.
sig verwijderd door FA
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 08:04:55 #48
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:05:15 #49
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203180568
:D *O*
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 januari 2022 @ 08:06:01 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203180573
Inb4 Norrage-meltdown
pi_203180575
"In the public interest"..ehm?

Lijkt een wedstrijdje wie de grootste heeft nu.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:07:16 #52
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203180580
*O* *O* *O*
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:07:43 #53
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_203180581
Djokovic gaat niet meedoen maar terug naar Servi.

Ergens had ik het niet verwacht. Alhoewel Australi wel ernstig streng is qua corona.
If you can dream it, you can do it...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 januari 2022 @ 08:08:23 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203180584
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:06 schreef Regilio_ het volgende:
"In the public interest"..ehm?

Lijkt een wedstrijdje wie de grootste heeft nu.
Komen verkiezingen aan en de coalitie van nationalisten en 'liberalen' (niks liberaal vooral conservatief) staan er allemaal slecht voor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203180598
Terechte beslissing. In Parijs of Londen moet hij het record maar pakken dan.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:13:44 #56
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203180616
Zat er toch al aan te komen?
Vanaf het moment dat Djokovic z’n fout toegaf kon het nog maar 1 kant opgaan.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:20:08 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203180659
Gerechtigheid.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203180702
Triest, inhoudelijk slaat het natuurlijk nergens op (ja er zijn fouten gemaakt, maar Djokovic is natuurlijk niet gevaarlijker dan ieder ander - vaccinatie helpt echt nauwelijks tegen besmetting en transmissie omicron). Maar politiek kan ik de beslissing wel begrijpen, je hebt een bepaald beleid gevoerd, er leeft vrij breed een bepaald sentiment in de bevolking, en Djokovic heeft zich weer eens als een idioot gedragen.
pi_203180728
Ik kijk nu al uit naar de tirade van zijn vader.

Objectief gezien is het onzin dat zijn visum wordt ingetrokken, maar een lul als Djokovic gun ik het wel.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:30:10 #60
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203180738
Heeft wel echt te lang geduurd
pi_203180748
HEEL MOOI.
U MAD?
pi_203180786
Australi _O_ _O_ _O_
pi_203180854
Topnieuws :)
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:44:59 #64
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203180899
En nu??
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:48:34 #65
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203180938
Novak komt nooit meer terug naar Australi lijkt me?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:50:28 #66
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203180949
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef Zwansen het volgende:
Novak komt nooit meer terug naar Australi lijkt me?
Neem aan dat Novak gewoon stopt met tennissen nu.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:53:04 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203180978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:50 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Neem aan dat Novak gewoon stopt met tennissen nu.
Nou, zo extreem lijkt me niet, maar kan hij berhaupt ongevaccineerd naar Wimbledon, de US Open of RG?
pi_203180994
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nou, zo extreem lijkt me niet, maar kan hij berhaupt ongevaccineerd naar Wimbledon, de US Open of RG?
Haalt bij een bevriende dokter even een certificaat op dat hij zijn prikjes toch gehad heeft en blijft dan vaag doen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 januari 2022 @ 09:17:16 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203181243
Hartono gewonnen *O*
pi_203181319
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nou, zo extreem lijkt me niet, maar kan hij berhaupt ongevaccineerd naar Wimbledon, de US Open of RG?
RG had al wel een statement gemaakt dat Djoko wel naar Parijs mag. Maar ja, ik geloof niks meer na het beleven van de afgelopen week _O-

Ik hoop toch ten zeerste dat Djoko nu gewoon bij zinne komt en zich gaat vaccineren (ook al slaat het natuurlijk nergens op)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203181331
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 22:29 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Martin is alleen goed op gravel maarja Haase is nergens goed

Van Rijthoven redelijk geloot, kan van iedereen in dat deel winnen maar is niet de favoriet

De Jong kan richting finale, maar Machac waarschijnlijk te goed

Dames wordt niks, heel misschien kan Hartonogodin verrassen
Hartonogodin _O_
pi_203181337
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:06 schreef Pino112 het volgende:
Inb4 Norrage-meltdown
Valt wel mee ;) Ik heb me een week mentaal kunnen voorbereiden haha.

En het is natuurlijk ergens terecht en in de basis vooral en hele domme fout van Djoko, maar verder natuurlijk extreem kansloos. Is gewoon politiek gewin deze overrule.

Feit is wel dat Djoko de komende tijd een heleboel heeft uit te leggen. Die positieve test-farce, de visum farce, waarom laat ie zich niet vaccineren (vorig jaar zei hij nog dat als het echt moet hij het wel zou doen, waarom nu niet meer??) etc etc etc....Dit is nog niet over!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203181360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Triest, inhoudelijk slaat het natuurlijk nergens op (ja er zijn fouten gemaakt, maar Djokovic is natuurlijk niet gevaarlijker dan ieder ander - vaccinatie helpt echt nauwelijks tegen besmetting en transmissie omicron). Maar politiek kan ik de beslissing wel begrijpen, je hebt een bepaald beleid gevoerd, er leeft vrij breed een bepaald sentiment in de bevolking, en Djokovic heeft zich weer eens als een idioot gedragen.
Dit... :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:36:13 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203181468
Erg mooi dit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203181510
Hartonogodin
U MAD?
pi_203181535
Hogenkamp op weg naar set 2.
U MAD?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:44:22 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203181569
Indy :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203181571
Hogenkamp 1-1. Op weg naar????
U MAD?
pi_203181642
Wat wel wrang is van deze deportatie, en de redenen die in het media-statement staan, is dat Australie nu in 2 weken tijd 2x zoveel besmettingen heeft (1 miljoen ofzo) dan in de 2 jaar hieraan vooraf gegaan. Dus het lijkt een soort van loos statement en het slaat als je er objectief naar kijkt natuurlijk helemaal nergens op. Ook gezien vaccinatie-efficientie tegen Omikron en zo.

Zeg verder niet dat het onterecht is hoor, deze beslissing, want regels zijn regels en in corona-tijd veranderen de omstandigheden bijna wekelijks, maar het is wel wrang.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:51:57 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_203181683
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:49 schreef Norrage het volgende:
Wat wel wrang is van deze deportatie, en de redenen die in het media-statement staan, is dat Australie nu in 2 weken tijd 2x zoveel besmettingen heeft (1 miljoen ofzo) dan in de 2 jaar hieraan vooraf gegaan. Dus het lijkt een soort van loos statement en het slaat als je er objectief naar kijkt natuurlijk helemaal nergens op. Ook gezien vaccinatie-efficientie tegen Omikron en zo.

Zeg verder niet dat het onterecht is hoor, deze beslissing, want regels zijn regels en in corona-tijd veranderen de omstandigheden bijna wekelijks, maar het is wel wrang.
Ja dat ben ik wel met je eens. Ze hebben 2 jaar zo hun best gedaan en nu is er een R van honderdmiljoenmiljard dus echt uitmaken doet het niet meer, maar de australiers willen waarschijnlijk het gevoel hebben dat ze niet voor niks geleden hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:04:02 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203181814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hogenkamp 1-1. Op weg naar????
Huis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:06:02 #82
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203181832
Jammer...heel matig Richel
pi_203181847
Richel is ook wel voorbij hoor. Eigenlijk verbaasd dat ze ronde 3 wist te halen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203181973
Erg mooi.
Jack does it in real time...
pi_203181994
Richel OUT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203182013
RIP NOVAK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:24:39 #87
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203182037
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:07 schreef Norrage het volgende:
Richel is ook wel voorbij hoor. Eigenlijk verbaasd dat ze ronde 3 wist te halen.
Inderdaad. Dat zijn vrouwen die totaal niet weten of er lucht of zand in de bal zit.
pi_203182164
Zou het einde carriere van Djoko zijn?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:36:23 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203182170
Erg mooi dat de oervervelende klootzak Djokovic naar huis is gestuurd.
pi_203182247
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef Norrage het volgende:
Zou het einde carriere van Djoko zijn?
Lijkt me niet, die had sowieso al een enorme motivatie om door te gaan met het passeren van Nadal en Federer qua aantal GS, denk dat dat nu alleen maar groter is geworden.

Of bedoel je qua verdere straffen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Marcoss op 14-01-2022 10:52:36 ]
pi_203182427
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lijkt me niet, die had sowieso al een enorme motivatie om door te gaan met het passeren van Nadal en Federer qua aantal GS, denk dat dat nu alleen maar groter is geworden.

Of bedoel je qua verdere straffen?
Dat laatste ja.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:56:00 #92
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203182438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lijkt me niet, die had sowieso al een enorme motivatie om door te gaan met het passeren van Nadal en Federer qua aantal GS, denk dat dat nu alleen maar groter is geworden.

Of bedoel je qua verdere straffen?
Precies dit ja. Schrijf m sowieso maar op voor Wimbledon. Ik zie niemand die hem daar verslaat. En dan hangt t af van RG of Nadal daar nog iets kan of het dan 21-21 wordt of dat hij definitief afstand neemt. Fed gaat nooit meer een slam winnen (als die al ooit terugkomt) en Nadal wordt ook wel minder verwacht ik.
Rini dankjewel.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:58:47 #93
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203182488
Overigens betekent dit vrijwel zeker dat we een nieuwe nummer 1 van de wereld gaan krijgen. Zowel Medvedev als Zverev maken een kans. Als Medvedev de 3e ronde haalt komt hij gelijk, komt hij tot de 4e ronde dan gaat hij Djokovic voorbij. Zverev moet de AO winnen en dan mag Medvedev maximaal de 4e ronde halen.
Rini dankjewel.
pi_203182558
Djokovic is weer een rechtszaak begonnen om te protesteren tegen deze tweede uitwijzing, de eerste sessie voor de rechtbank is nu bezig:
pi_203182565
Krijgen we nu een lucky loser op de plek van Djoko overigens? Die krijgt wel een hele mooie loting :o

(daarom was een eerdere beslissing ook een stuk beter geweest, dan had je kunnen schuiven met de geplaatste spelers)
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:06:11 #96
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203182586
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef Marcoss het volgende:
Krijgen we nu een lucky loser op de plek van Djoko overigens? Die krijgt wel een hele mooie loting :o

(daarom was een eerdere beslissing ook een stuk beter geweest, dan had je kunnen schuiven met de geplaatste spelers)
Of ze zetten de nr 33 ‘geplaatst’ daar neer en op diens plek komt een LL
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203182588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef zipcon het volgende:
Djokovic is weer een rechtszaak begonnen om te protesteren tegen deze tweede uitwijzing, de eerste sessie voor de rechtbank is nu bezig:
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:08:08 #98
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203182602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
Zoiets :D
Rini dankjewel.
pi_203182605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
_O- _O-

Farce dit.

Djoko moet zich gewoon gewonnen geven en naar huis gaan :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203182630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
Een rechter bepaalt niet per se of het inhoudelijk terecht is dat Djokovic eruit wordt gezet, maar meer of de procedures juist gevolgd zijn.
pi_203182645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
Zo werkt het Australische systeem, idd wat vreemd dat de minister ruime bevoegdheid heeft maar eigenlijk niet want het kan ongedaan gemaakt worden.

De regering heeft speciaal de beslissing zo laat mogelijk genomen zodat het beroep op het nippertje zal zijn en ze hopen stiekem dat Djokovic te laat is om te slagen. Maar de verwachting is dat er zondag een oordeel valt, of hij zal winnen weet ik niet. De vorige keer was het op technische gronden, dat het veel te laat was geweigerd en niet duidelijk gecommuniceerd (ze hadden hem dagen van tevoren geen visum mogen geven).
  vrijdag 14 januari 2022 @ 11:13:19 #102
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_203182655
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens betekent dit vrijwel zeker dat we een nieuwe nummer 1 van de wereld gaan krijgen. Zowel Medvedev als Zverev maken een kans. Als Medvedev de 3e ronde haalt komt hij gelijk, komt hij tot de 4e ronde dan gaat hij Djokovic voorbij. Zverev moet de AO winnen en dan mag Medvedev maximaal de 4e ronde halen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_203182659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Een rechter bepaalt niet per se of het inhoudelijk terecht is dat Djokovic eruit wordt gezet, maar meer of de procedures juist gevolgd zijn.
Precies, en de uitzetting Djokovic is door de rechter inderdaad om een procedurefout tegengehouden.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_203182848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Een rechter bepaalt niet per se of het inhoudelijk terecht is dat Djokovic eruit wordt gezet, maar meer of de procedures juist gevolgd zijn.
Ok, en die gaat dan nu weer doen bij het besluit van de minister? Ga er in ieder geval vanuit dat die dagen "vertraging" om dit besluit te nemen ook zijn gebruikt om dit juridisch volledig dicht te timmeren..

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 14-01-2022 11:34:04 ]
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 11:31:58 #105
375570 crew  Cyan9
pi_203182929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:04 schreef zipcon het volgende:
Djokovic is weer een rechtszaak begonnen om te protesteren tegen deze tweede uitwijzing, de eerste sessie voor de rechtbank is nu bezig:
Wat ongelofelijk vermoeiend.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203183676
Misschien toch een kansje voor Rus aangezien Zidansek een walkover heeft gegeven voor haar halve finale vandaag
pi_203184064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens betekent dit vrijwel zeker dat we een nieuwe nummer 1 van de wereld gaan krijgen. Zowel Medvedev als Zverev maken een kans. Als Medvedev de 3e ronde haalt komt hij gelijk, komt hij tot de 4e ronde dan gaat hij Djokovic voorbij. Zverev moet de AO winnen en dan mag Medvedev maximaal de 4e ronde halen.
Heeft Medvedev wel mazzel dat hij doorschuift naar #1 in het schema en zo Boticgod ontloopt in de de 3e ronde.
pi_203184169
Hartono loot Anisimova. Da’s een kutloting, aangezien Anisimova nu net de weg omhoog weer ingezet lijkt te hebben. Ze won vorige week nog het toernooi van Melbourne.
pi_203184173
twitter

In de praktijk lijkt me dat toch game over.
Federal court zal er te lang over doen om te beslissen voor de AO. Mss kunnen ze nog proberen om hem dinsdagnacht te laten spelen en hopen dat er dan al een beslissing is.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:00:22 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203184360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus de rechtbank mag eerst een oordeel vellen, die zegt dat Djokovic mag blijven. Dan heeft de minister de bevoegdheid om die beslissing te overrulen en hij doet dat en tegen die beslissing kun je weer in beroep bij de rechtbank?
Da's wel een gek systeem ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:04:49 #111
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203184415
Deze soap kan moeilijk nog getopt worden _O_

Mijn voorstel, Djokovic raakt/is besmet en besmet een medewerker van de rechtbank
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:07:36 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203184458
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:04 schreef XL het volgende:
Deze soap kan moeilijk nog getopt worden _O_

Mijn voorstel, Djokovic raakt/is besmet en besmet een medewerker van de rechtbank
Met een nieuwe, gevaarlijke variant die vervolgens om zich heen grijpt in Australi.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:12:10 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203184561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Met een nieuwe, gevaarlijke variant die vervolgens om zich heen grijpt in Australi.
En de rest van de wereld... o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 13:26:10 #114
375570 crew  Cyan9
pi_203184822
Zet die man gewoon op het vliegtuig terug naar Servi, wel klaar mee nu.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_203184836
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Heeft Medvedev wel mazzel dat hij doorschuift naar #1 in het schema en zo Boticgod ontloopt in de de 3e ronde.
Alleen schuift hij niet door ;)
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:29:57 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203184884
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zet die man gewoon op het vliegtuig terug naar Servi, wel klaar mee nu.
Inderdaad ja. En ik las ergens nog iets dat hij hangende dat hoger beroep misschien mag spelen. En dan een uitspraka die na drie weken komt ofzo. :') Waarvan de strekking is dat hij weg moet. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:31:46 #117
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203184909
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:28 schreef NightDancert het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de tirade van zijn vader.

Objectief gezien is het onzin dat zijn visum wordt ingetrokken, maar een lul als Djokovic gun ik het wel.
Dat
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:34:21 #118
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203184963
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zet die man gewoon op het vliegtuig terug naar Servi, wel klaar mee nu.
En dat ook
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:51:59 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203185302
quote:
De verwachting is dat [volgens mij moet er nog "de" tussen |:( ] rechter zondagochtend (Nederlandse tijd) uitspraak doet.
Bron.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203185540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:27 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Alleen schuift hij niet door ;)
Dan heeft Medvedev een groot probleem.
pi_203185929
Dit is geweldig nieuws voor de BV Djokovic.

Nu kan hij mooi slachtoffer rol spelen, Nadal wint RG, en komt op 21. Het ziet er donker uit voor held Nole. Maar dan begint zijn opstanding, hij krijgt zijn papierwerk op orde en wint de US open. 21-21.
Dan volgend jaar mag hij weer naar de AO (die 3 jaar ban gaan ze echt niet doen, of hij krijgt amnestie) en dan kan hij alsnog het record pakken , daar waar de hele soap allemaal begon , onder luid gejuich en boe geroep van het publiek.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_203185985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Da's wel een gek systeem ja.
Dat valt wel mee.

Rechter krijgt zaak met documentatie en informatie voor z'n neus.
Op basis daarvan zegt-ie: regering heeft z'n werk niet goed gedaan; uitzetting is onrechtmatig.
Regering: dan gaan we, met deze rechterlijke uitspraak als extra informatie en vingerwijzing, opnieuw aan het werk. Regering heeft dan ook nog het 'geluk' dat er extra informatie vrijkomt: Djokovic heeft gelogen, en dus klopt de oorspronkelijke info die zowel regering als rechter ter beschikking had niet meer.
Regering haalt de oorspronkelijke fouten uit het eerdere besluit, weegt de extra informatie mee en besluit alsnog tot uitzetting. Djokovic mag dat dan weer aanvechten bij de rechter. Deze keer geef ik hem minder kans. Maar we gaan het zien.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 14:46:42 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203186117
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:35 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat valt wel mee.

Rechter krijgt zaak met documentatie en informatie voor z'n neus.
Op basis daarvan zegt-ie: regering heeft z'n werk niet goed gedaan; uitzetting is onrechtmatig.
Regering: dan gaan we, met deze rechterlijke uitspraak als extra informatie en vingerwijzing, opnieuw aan het werk.
Dat van die Australische Immigratieminister ging om een zelfstandige bevoegdheid. Dat was een andere grondslag dan die voor de aanvankelijke uitzetting.
quote:
Regering heeft dan ook nog het 'geluk' dat er extra informatie vrijkomt: Djokovic heeft gelogen, en dus klopt de oorspronkelijke info die zowel regering als rechter ter beschikking had niet meer.
Regering haalt de oorspronkelijke fouten uit het eerdere besluit, weegt de extra informatie mee en besluit alsnog tot uitzetting. Djokovic mag dat dan weer aanvechten bij de rechter. Deze keer geef ik hem minder kans. Maar we gaan het zien.
Ja, ben benieuwd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203186290
Djokovic heeft, helaas voor hem, bijna alles fout gedaan om (alsnog) mee te kunnen doen (tenzij de rechter opnieuw foutjes in het regeringsbesluit vindt).

Nog los van het principe "wel of niet vaccineren": hij wist dat vaccinatie een keiharde voorwaarde was. Hij heeft het bewust genegeerd.
Hij heeft dan het 'geluk' dat hij nog net op tijd alsnog (een tweede keer) Corona krijgt. Maar ook dan zijn er voorwaarden aan deelname verbonden. Die heeft hij genegeerd, en hij heeft erover gelogen.

Dan is er nog de goodwill, die hij had kunnen terugwinnen, en ook dat heeft hij verzuimd.
Hij heeft de Servische regering, zijn ouders en al die andere Servische nationalisten niet teruggefloten en gezegd: ja bedankt voor jullie steun, maar we moeten de regels van het organiserende land nu eenmaal respecteren.
Hij heeft niet oprecht sorry gezegd, want de enige keer dat hij zijn excuses aanbood gaf-ie feitelijk een medewerker de schuld.

Als hij dat anders had aangepakt en zich uitgebreid had verontschuldigd, dan had hij van de Australische autoriteiten misschien nog het voordeel van de twijfel kunnen krijgen. Plus wat sympathie kunnen herwinnen bij boze Australirs (en andere tennissers).

Hij heeft er bewust voor gekozen om z'n anti-vaccinatiestandpunten te laten prevaleren boven het accepteren van de in Australi (en elders, overigens) geldende regels. Dat is z'n goeie recht, maar dat heeft gevolgen voor iedereen die dat doet. Misschien heeft hij gedacht dat hij als kampioen er mee weg kon komen. Maar daarvoor is Australi, dat met corona al enorm streng is geweest jegens de eigen bevolking, geen goede testlocatie.

Ik kan ook wel vinden dat ik op rustige kruispunten gewoon door rood mag rijden, als er toch geen ander verkeer is. Er is dan immers geen enkel gevaar voor wie dan ook. Maar als de politie me dan staat op te wachten, heb ik toch gewoon te accepteren dat ik tegen de geldende regels heb gezondigd. Ik kan me met argumenten proberen vrij te pleiten, maar als ze me bekeuren dan heb ik er feitelijk inhoudelijk niets tegenin te brengen, hoe kinderachtig ik het ook vind.

Ik had beter moeten weten.

Djokovic had beter moeten weten.
En hij heeft gelogen. En daarvan ook nog een ander de schuld gegeven.

Niet slim. Hij moet sowieso z'n Public Relations gaan herzien. Maar ook dat zal wel niet gebeuren, omdat dat niet opweegt tegen z'n principes. Het valt voor hem (en uiteraard voor ons allen) te hopen dat de invloed van Corona op deze wereld dit jaar zeer fors zal afnemen. Zonder dat klotevirus had dit allemaal niet gebeurd. Maar het virus is er nu eenmaal, er zijn nieuwe (tijdelijke) regels, en die gelden voor iedereen. Ook voor Novak Djokovic.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203186330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dat van die Australische Immigratieminister ging om een zelfstandige bevoegdheid. Dat was een andere grondslag dan die voor de aanvankelijke uitzetting.
[..]
OK.
Tja, ik weet eerlijk gezegd niet hoe iets dergelijks in andere (min of meer) beschaafde rechtsstaten is geregeld. Dus kan ik er eigenlijk niet over 'oordelen', als ik dat al zou willen.

Hoe het ook zij: Djokovic vindt waarschijnlijk alle regels in Australi compleet knotsgek, en anders vinden de Servische regering en Djoko's familie dat wel. Dat zal de Australische regering verder worst zijn. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Toby56 op 14-01-2022 15:38:51 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203187007
De regering kan in de rechtszaak zondag mss de hele historiek in december meenemen om te oordelen dat Djokovic het niet al te nauw nam met de regels. De quarantaine schenden terwijl hij besmet was, enkele dagen later zomaar in Spanje verschijnen en dan nog verkeerde verklaringen afleggen. Hij is een risico op Australisch grondgebied.
pi_203187175
Hopelijk zorgen de leugens en het gedrag van Novak ervoor dat hij ook volgend jaar niet welkom is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:39:15 #128
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203187884
Djokovic denkt dat ie de koning is.

Nee ventje, echt niet.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203188594
Was Djokovic de eerste keer ook zo geheimzinnig over z'n besmetting?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 17:41:34 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203188653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]
OK.
Tja, ik weet eerlijk gezegd niet hoe iets dergelijks in andere (min of meer) beschaafde rechtsstaten is geregeld. Dus kan ik er eigenlijk niet over 'oordelen', als ik dat al zou willen.

[...]
Normaal gesproken is er een overheidbesluit dat wordt getoetst via rechtspraak in twee feitelijke instanties kunt laten toetsen (meestal een rechtbank en een gerechtshof). Dus normaliter is het besluit overheid -> lagere rechter -> hoger-beroepsrechter. Hier is het: overheidsbesluit -> rechter -> overheidsbesluit door andere instantie -> rechter.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 14 januari 2022 @ 17:49:02 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203188746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef zipcon het volgende:
De regering kan in de rechtszaak zondag mss de hele historiek in december meenemen om te oordelen dat Djokovic het niet al te nauw nam met de regels. De quarantaine schenden terwijl hij besmet was, enkele dagen later zomaar in Spanje verschijnen en dan nog verkeerde verklaringen afleggen. Hij is een risico op Australisch grondgebied.
Inderdaad. Want hij zou natuurlijk opnieuw besmet kunnen raken en dan weet je ook wat je aan hem hebt. Hij toont zich niet echt betrouwbaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 14 januari 2022 @ 17:51:09 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203188772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef Toby56 het volgende:
[...]

Hij heeft er bewust voor gekozen om z'n anti-vaccinatiestandpunten te laten prevaleren boven het accepteren van de in Australi (en elders, overigens) geldende regels. Dat is z'n goeie recht, maar dat heeft gevolgen voor iedereen die dat doet. Misschien heeft hij gedacht dat hij als kampioen er mee weg kon komen. Maar daarvoor is Australi, dat met corona al enorm streng is geweest jegens de eigen bevolking, geen goede testlocatie.
Een woordspeling van niveau meneer. _O_
quote:
Ik kan ook wel vinden dat ik op rustige kruispunten gewoon door rood mag rijden, als er toch geen ander verkeer is. Er is dan immers geen enkel gevaar voor wie dan ook. Maar als de politie me dan staat op te wachten, heb ik toch gewoon te accepteren dat ik tegen de geldende regels heb gezondigd. Ik kan me met argumenten proberen vrij te pleiten, maar als ze me bekeuren dan heb ik er feitelijk inhoudelijk niets tegenin te brengen, hoe kinderachtig ik het ook vind.

Ik had beter moeten weten.

Djokovic had beter moeten weten.
En hij heeft gelogen. En daarvan ook nog een ander de schuld gegeven.

Niet slim. Hij moet sowieso z'n Public Relations gaan herzien. Maar ook dat zal wel niet gebeuren, omdat dat niet opweegt tegen z'n principes. Het valt voor hem (en uiteraard voor ons allen) te hopen dat de invloed van Corona op deze wereld dit jaar zeer fors zal afnemen. Zonder dat klotevirus had dit allemaal niet gebeurd. Maar het virus is er nu eenmaal, er zijn nieuwe (tijdelijke) regels, en die gelden voor iedereen. Ook voor Novak Djokovic.
Mee eens. Is er trouwens nog hoger beroep mogelijk tegen de uitspraak van zondag, of vormt die het laatste woord? Kennelijk is die uitspraak niet meer aanvechtbaar als ik de laatste alinea van dit artikel mag geloven (het gaat om de tekst onder het kopje 'Uitspraak').

[ Bericht 12% gewijzigd door Federer-fan op 14-01-2022 18:07:57 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203189301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Een woordspeling van niveau meneer. _O_
[..]
Hehe.

quote:
[...]
Mee eens. Is er trouwens nog hoger beroep mogelijk tegen de uitspraak van zondag, of vormt die het laatste woord? Kennelijk is die uitspraak niet meer aanvechtbaar als ik de laatste alinea van dit artikel mag geloven (het gaat om de tekst onder het kopje 'Uitspraak').
Het wordt dan sowieso ook wel erg kort dag.

We gaan nog ff een paar weekjes door.

Straks krijgen we nog headlines als:
"Nadal wint finale van Australian Open. Djokovic alsnog gerechtigd om te spelen."
(Hij begint morgen in de eerste ronde tegen Niemand, want Iedereen is al naar huis.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203195109
quote:
Servische president furieus: Australi mishandelt Djokovic
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-mishandelt-djokovic
Wat laat dat land zich kennen zeg _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:32:35 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203195298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat laat dat land zich kennen zeg _O-
Je moet iets als je enige bekendheid in de wereld vanuit Djokovic komt. Servie staat ook voor lul omdat ze gewoon een vals covid certificaat hebben verstrekt aan hun sporter.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203197326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat laat dat land zich kennen zeg _O-
Straks een herhaling van WW1 als de Minister-President van Australi door een Servische nationalist wordt doodgeschoten?
pi_203198031
Lol

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203198825
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 05:29 schreef superniger het volgende:
Lol

[ twitter ]
De man is veranderd van mening, nou nou.
pi_203198860
twitter
  zaterdag 15 januari 2022 @ 09:59:13 #140
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_203199043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:39 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Is dat een betrouwbare bron?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 10:04:48 #141
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203199102
Heeft hij berhaupt kunnen trainen de afgelopen week? Volgens mij zit ie nu al een week in Australi, maar heeft hij nog geen bal aangeraakt gok ik? Lijkt me geen optimale voorbereiding.
pi_203199228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:59 schreef XDo het volgende:

[..]
Is dat een betrouwbare bron?
"In charge of telling the other side of the news"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_203199659
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:04 schreef Zwansen het volgende:
Heeft hij berhaupt kunnen trainen de afgelopen week? Volgens mij zit ie nu al een week in Australi, maar heeft hij nog geen bal aangeraakt gok ik? Lijkt me geen optimale voorbereiding.
Sinds de vorige uitspraak van de rechter (maandag volgens mij?) heeft hij gewoon kunnen trainen. Sinds vandaag zit hij wel weer vast tot deze uitspraak komt, dus beroerde aanloop naar de eerste wedstrijd
pi_203199681
Hij kan dus weer meedoen als ze hem gelijk geven.. :')
pi_203199952
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:59 schreef XDo het volgende:

[..]
Is dat een betrouwbare bron?
Nee deze is niet goed gekeurd door het desinformatie team van d'66.
pi_203200521
Aan de rest van zijn tweets te zien is de bias wel erg anti-vax en pro-Djokovic dus zijn lezing is mss iets te optimistisch.

De andere media outlets in Australi vinden het eerder een setback omdat de eerdere rechter Kelly Djokovic meer genegen lijkt maar federal court is een andere omgeving. De verdediging van Djokovic begint nu ook in te haken op het feit dat hij populair zou zijn in Australi en de hele wereld uitkijkt naar zijn optreden in de AO. Dat lijkt toch allemaal wat wankel.

Stel dat de regering de zaak verliest kan de minister nog altijd een andere reden opgeven om het visum nogmaals te weigeren. De huidige reden is dat hij "anti-vax sentiment" opwekt. Een nieuwe reden is die verkeerde checkbox op het formulier. Ze willen het zolang rekken tot de eerste AO wedstrijden voorbij zijn en hij de facto uitgespeeld is.

[ Bericht 13% gewijzigd door zipcon op 15-01-2022 11:52:25 ]
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:54:24 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203200740
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:04 schreef Zwansen het volgende:
Heeft hij berhaupt kunnen trainen de afgelopen week? Volgens mij zit ie nu al een week in Australi, maar heeft hij nog geen bal aangeraakt gok ik? Lijkt me geen optimale voorbereiding.
Nee, maar die eerste partijen zijn toch vaak trainingspartijtjes. Dan kan hij zich rustig in het toernooi spelen. En als hij er dan vanaf de kwartfinale of halve finale weer moet staan, zal hij er wel weer staan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203201214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:39 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Waarom zou dat de kans op winst van Djoko vergroten eigenlijk?
pi_203201784
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:41 schreef zipcon het volgende:
Aan de rest van zijn tweets te zien is de bias wel erg anti-vax en pro-Djokovic dus zijn lezing is mss iets te optimistisch.

De andere media outlets in Australi vinden het eerder een setback omdat de eerdere rechter Kelly Djokovic meer genegen lijkt maar federal court is een andere omgeving. De verdediging van Djokovic begint nu ook in te haken op het feit dat hij populair zou zijn in Australi en de hele wereld uitkijkt naar zijn optreden in de AO. Dat lijkt toch allemaal wat wankel.

Stel dat de regering de zaak verliest kan de minister nog altijd een andere reden opgeven om het visum nogmaals te weigeren. De huidige reden is dat hij "anti-vax sentiment" opwekt. Een nieuwe reden is die verkeerde checkbox op het formulier. Ze willen het zolang rekken tot de eerste AO wedstrijden voorbij zijn en hij de facto uitgespeeld is.
Best een verrassende aanpak eigenlijk. Is anti-vax sentiment aanwakkeren verboden in Australi?
pi_203202134
De spelers zijn er in ieder geval wel klaar mee

https://www.ad.nl/tennis/(...)t-toernooi~aeb40041/
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:24:45 #151
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203202343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:08 schreef Marcoss het volgende:
De spelers zijn er in ieder geval wel klaar mee

https://www.ad.nl/tennis/(...)t-toernooi~aeb40041/
Nadal die gaat mekkeren dat geen speler belangrijker is dan het toernooi. No shit Nadal. Wie zegt dan dat dat zo is? Djokovic strijdt voor z’n deelname, dat kun je hem toch niet kwalijk nemen?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:41:29 #152
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_203202631
twitter
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:49:11 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203202742
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Waarom zou dat de kans op winst van Djoko vergroten eigenlijk?
Ik zou het ook niet weten. Wel is het zo dat het feit dat ze drie rechters op de zaak zetten in plaats van n zegt dat ze het een complexe/gevoelige zaak vinden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203202790
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:39 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Deze boy is wel anti Australische regering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 15 januari 2022 @ 13:54:32 #155
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203202842
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nadal die gaat mekkeren dat geen speler belangrijker is dan het toernooi. No shit Nadal. Wie zegt dan dat dat zo is? Djokovic strijdt voor z’n deelname, dat kun je hem toch niet kwalijk nemen?
Ik snap wel dat hij dat zegt. Normaal gesproken wordt er in de aanloop naar een toernooi gesproken over de kanshebbers, de gevaarlijke outsiders, etc. Nu wordt er eigenlijk alleen maar gesproken over de visumkwestie van Djokovic en die overschaduwt daarmee het hele toernooi - en niet op een positieve manier.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203203116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Waarom zou dat de kans op winst van Djoko vergroten eigenlijk?
Na een uitspraak van een drievoudige rechter kan niemand meer in beroep. Uitspraak is dan definitief. En dat is iets gunstiger voor Djokovic.

Bij een uitspraak van een enkele rechter kunnen beide partijen nog in beroep.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203203174
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:12 schreef superniger het volgende:

[..]
Na een uitspraak van een drievoudige rechter kan niemand meer in beroep. Uitspraak is dan definitief. En dat is iets gunstiger voor Djokovic.

Bij een uitspraak van een enkele rechter kunnen beide partijen nog in beroep.
Ok, op die manier.. al ging er sowieso al niet vanuit dat er nog een beroep zou volgen als Djoko zondag wint. Dan blijft deze zaak het nieuws domineren als het toernooi al begonnen is..
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:19:11 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203203222
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:12 schreef superniger het volgende:

[..]
Na een uitspraak van een drievoudige rechter kan niemand meer in beroep. Uitspraak is dan definitief. En dat is iets gunstiger voor Djokovic.

[...]
Waarom is dat een voordeel voor een van beiden? Is het niet voor beiden even (on)gunstig?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:20:05 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203203232
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ok, op die manier.. al ging er sowieso al niet vanuit dat er nog een beroep zou volgen als Djoko zondag wint. Dan blijft deze zaak het nieuws domineren als het toernooi al begonnen is..
Het zou echt humor zijn als ze dan niet het toernooi zouden uitzenden maar de hele dag zittingen en discussies over alle juridische verwikkelingen. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203203872
Het probleem voor Djokovic is dat de minister van immigratie op zeer ruime gronden personen kan uitwijzen. Dus zelfs als hij wint kan hij nog eens een annulering krijgen van zijn visum. Dit gaat niet oneindig door maar de regering kan lang genoeg blijven proberen zodat hij het toernooi mist.

Stel dat de drie rechters tegen Djokovic oordelen, wat absoluut kan, dan is het voordeel ineens tegen hem want hij moet dan onmiddellijk het land verlaten zonder mogelijkheid voor beroep. Het blijft dus spannend.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 15:55:04 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203204444
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 15:06 schreef zipcon het volgende:
Het probleem voor Djokovic is dat de minister van immigratie op zeer ruime gronden personen kan uitwijzen. Dus zelfs als hij wint kan hij nog eens een annulering krijgen van zijn visum.
Ik lees het net ja:

quote:
The appeal is set for Sunday, one day before Djokovic is scheduled to play his first-round match at the Australian Open. If that sounds like it should be the end of the saga one way or another, think again. According to at least one source Down Under, if Djokovic wins this appeal, Hawke would still be within his rights to deport him for a third time, for a different reason of his choosing. What that would do to the year's first major is anyone's guess.
Bron.

Wat een absurde situatie zeg. Er is een mooi rechtsbeginsel, dat luidt: lites finiri oportent (geschillen moeten beindigd worden). Er zijn hier wel erg veel mogelijkheden voor nieuwe plotwendingen. Wel heel interessant - dat dan weer wel.

Als dit een herhaling van zetten wordt van een nieuwe beslissing van Alex Hawke tot uitzetting van Djokovic en een daarop volgende beroepszaak van Djokovic etc., wordt de cruciale vraag denk ik of het instellen van beroep schorsende werking heeft. Met andere woorden: mag Djokovic zolang hij beroep blijft instellen, aan het toernooi deelnemen of niet. En mocht dat zo zijn, dan is de vraag of dat circus twee weken duurt en wie uiteindelijk het laatste woord heeft - Hakwe of de rechter. Je zou zeggen de rechter. En dan zou het kunnen dat hij bijvoorbeeld in de halve finale of de finale staat en een walkover moet geven omdat hij weg moet. Moet je je voorstellen dat de politie bij het begin van de finale de baan opkomt om hem af te voeren. :D :@

quote:
Dit gaat niet oneindig door maar de regering kan lang genoeg blijven proberen zodat hij het toernooi mist.
Dit hele toernooi gaat tot nu toe over Djokovic.
quote:
Stel dat de drie rechters tegen Djokovic oordelen, wat absoluut kan, dan is het voordeel ineens tegen hem want hij moet dan onmiddellijk het land verlaten zonder mogelijkheid voor beroep. Het blijft dus spannend.
Ja, zeg dat wel. Redelijk zenuwslopend als je Djokovic bent, lijkt me. En ik ben niet jaloers op zen vrouw en zen kinderen. :@

[ Bericht 16% gewijzigd door Federer-fan op 15-01-2022 16:56:14 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:03:41 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203204554
twitter
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:08:08 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203204594
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]
Ik herkende hem eerst niet eens joh. _O- Maar toen zag ik dat shirt van Lacte. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203206072
quote:
Steun van Kyrgios, die zag ik niet aankomen :D.

Sowieso is Kyrgios wel een prettige verrassing gebleken in Corontatijden.
pi_203213967
Wie niet kan slapen kan met de stream van de rechtszaak wat hulp krijgen:
De voorzittende rechter zei dat het nog binnen enkele uren zal worden afgehandeld wegens het belang voor zowel regering als Djokovic. Voor anderen in Europa betekent het dus wakker worden met een verdict.
pi_203215478
Boycotten dat land.
  zondag 16 januari 2022 @ 07:57:59 #167
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203215481
Is het nu zo moeilijk om dat egotripperke buiten te zetten?

Shot onder ze kont.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 16 januari 2022 @ 08:05:31 #168
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203215506
Morning....


twitter
pi_203215507
Nou, Djokovic moet definitief het land verlaten. Werd tijd.
Plots heb ik nu het eindelijk voorbij is wel meteen zin gekregen in het toernooi.
pi_203215531
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 07:56 schreef Nober het volgende:
Prijzen dat land.
  zondag 16 januari 2022 @ 08:18:13 #171
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203215548
Djoko OUT.
Rini dankjewel.
pi_203215553
Ideeeeemooooooo!
Jack does it in real time...
pi_203215557
Zo zie je, die tweet dat Djokovic met 3 rechters al half gewonnen had was dus enkel een vurige wens. Het is als een boemerang in zijn gezicht gekomen.

De vraag is nu wanneer we het beeld gaan zien van een vertrekkend vliegtuig en dan kan het weer gaan over tennis.

Het risico was ook dat hij 3 jaar verbannen zou zijn uit Australi maar voorlopig wordt dat nog niet gemeld. Dat zou nog een extra klap zijn.
  zondag 16 januari 2022 @ 08:26:07 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203215575
Mag ie zn land nog wel in?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203215579
Naja, te verwachten maar wat een farce allemaal. Australi heeft hier niet zijn beste kant laten zien.

Djoko ;(

Nu maar afwachten wat voor staartje dit allemaal nog gaat krijgen, ook in Servi zelf
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_203215598
twitter
  zondag 16 januari 2022 @ 08:32:37 #177
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203215601
Mooi. Op naar de volgende Grandslam.
Oh, wacht, het moet nog beginnen. _O-
pi_203215690
Heeft hij wel eindelijk eens tijd om zich te richten op het toernooi van Rotterdam!
  zondag 16 januari 2022 @ 08:56:14 #179
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203215727
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:27 schreef Norrage het volgende:
Naja, te verwachten maar wat een farce allemaal. Australi heeft hier niet zijn beste kant laten zien.

Djoko ;(

Nu maar afwachten wat voor staartje dit allemaal nog gaat krijgen, ook in Servi zelf
In Servi is ie toch Jezus?
Rini dankjewel.
pi_203215787
  zondag 16 januari 2022 @ 09:08:24 #181
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203215812
quote:
_O-
  zondag 16 januari 2022 @ 09:12:32 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203215850
Het is nu aan Macron _O_
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 16 januari 2022 @ 09:13:15 #183
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203215857
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Heeft hij wel eindelijk eens tijd om zich te richten op het toernooi van Rotterdam!
FvD vrijheidskaravaan voor AhoyGenot
Rini dankjewel.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:13:25 #184
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203215860
quote:
_O_
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 16 januari 2022 @ 09:14:22 #185
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203215871
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In Servi is ie toch Jezus?
Denkt hij. Het is gewoon een arrogant ventje met een te groot ego.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_203216061
Hele schema naar de tyfus ook, lucky loser Caruso staat nu op de plek van Djokovic :')
  zondag 16 januari 2022 @ 09:34:13 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203216068
Ik neem alleen met Medvedev als kampioen genoegen, de rest neem ik niet serieus
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 januari 2022 @ 09:38:59 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203216134
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Denkt hij. Het is gewoon een arrogant ventje met een te groot ego.
Niet 'denkt hij', in Servi staat hij daadwerkelijk zo mogelijk in hoger aanzien dan Jezus :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 16 januari 2022 @ 09:41:43 #189
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203216172
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hele schema naar de tyfus ook, lucky loser Caruso staat nu op de plek van Djokovic :')
Ik zou als nummer 5 in de draw wel boos zijn
pi_203216198
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou als nummer 5 in de draw wel boos zijn
Ja heel slim om een paar uur voor de uitspraak de order of play uit te brengen waardoor het niet meer veranderd kon worden :')
pi_203216208
Heeft papa Djoko al gereageerd dat dit de ergste gebeurtenis in de wereldgeschiedenis is sinds de kruisiging van Jezus?
  zondag 16 januari 2022 @ 09:50:17 #192
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_203216260
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niet 'denkt hij', in Servi staat hij daadwerkelijk zo mogelijk in hoger aanzien dan Jezus :+
Oh.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:18:00 #193
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_203216551
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niet 'denkt hij', in Servi staat hij daadwerkelijk zo mogelijk in hoger aanzien dan Jezus :+
Dit dus idd en hij wordt gezien als een Vader Theodorus (moeder Theresa was al bezet). Hij heeft volgens mij 3 restaurants inmiddels geopend waar mensen kosteloos kunnen eten omdat ze zichzelf niet kunnen voorzien en stopt heel veel van zijn prijzengeld terug in het land.

Hij heeft zelf ooit eens gezegd dat hij zoveel verdiend heeft dat hij Servi kan onderhouden.

Dus ze zien hem daar als een soort heilige en misschien ook als lopende kassa maar dat weet ik niet zeker.
If you can dream it, you can do it...
pi_203216710
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 08:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Heeft hij wel eindelijk eens tijd om zich te richten op het toernooi van Rotterdam!
Denk dat Krajicek wel een poging heeft gewaagd eigenlijk. Al hoort dat eigenlijk wel met publiek plaats te vinden
pi_203216749
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:43 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ja heel slim om een paar uur voor de uitspraak de order of play uit te brengen waardoor het niet meer veranderd kon worden :')
Volledig omgooien van de loting had sowieso niet meer gekund toch? Dan was, zoals hier al eens gezegd werd, misschien logischer geweest om de nummer 33 van de plaatsingslijst (die er dus net buiten viel) op de plek van Djoko neer te zetten en een lucky loser op zijn plek.
pi_203216840
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203217099
Ben toch een beetje opgeschoven, kan niet echt blij zijn met deze beslissing. Het enige wat Djokovic echt misdaan heeft, is met die positieve test een interview doen + fotosessie. Dat is wel een vrij grote blunder natuurlijk, daarom sta ik er wel dubbel in.

Maar "icoon van de anti-vax beweging" slaat natuurlijk nergens op.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:08:38 #198
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_203217183
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het enige wat Djokovic echt misdaan heeft, is met die positieve test een interview doen + fotosessie.
Hou toch op, het is overduidelijk n groot web van leugens geweest.
pi_203217269
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Volledig omgooien van de loting had sowieso niet meer gekund toch? Dan was, zoals hier al eens gezegd werd, misschien logischer geweest om de nummer 33 van de plaatsingslijst (die er dus net buiten viel) op de plek van Djoko neer te zetten en een lucky loser op zijn plek.
Rublev zou als #5 de plaats van Djokovic hebben ingenomen
pi_203217300
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben toch een beetje opgeschoven, kan niet echt blij zijn met deze beslissing. Het enige wat Djokovic echt misdaan heeft, is met die positieve test een interview doen + fotosessie. Dat is wel een vrij grote blunder natuurlijk, daarom sta ik er wel dubbel in.

Maar "icoon van de anti-vax beweging" slaat natuurlijk nergens op.
Hij heeft gelogen bij z'n visumaanvraag, dat is waarom ie er uit gezet wordt. Zou niet echt een goed signaal afgeven voor een land met een notoir streng immigratiebeleid.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:18:48 #201
249756 Symphonic
Look o Look
pi_203217328
Gerechtigheid bestaat nog O+
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 16 januari 2022 @ 11:25:12 #202
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203217418
Bijna 2 topics vol en het toernooi moet nog beginnen _O_. Wedden dat het vanaf maandag stil valt? :')
Rini dankjewel.
pi_203217448
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bijna 2 topics vol en het toernooi moet nog beginnen _O_. Wedden dat het vanaf maandag stil valt? :')
Nadal - Kokkinakis en Medvedev - Kyrgios in de tweede ronde _O_
pi_203217473
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben toch een beetje opgeschoven, kan niet echt blij zijn met deze beslissing. Het enige wat Djokovic echt misdaan heeft, is met die positieve test een interview doen + fotosessie. Dat is wel een vrij grote blunder natuurlijk, daarom sta ik er wel dubbel in.

Maar "icoon van de anti-vax beweging" slaat natuurlijk nergens op.
Het toernooi is hoe dan ook 'onthoofd'.

En een "icoon" vind ik Djokovic inderdaad bepaald niet. Hij zou als "icoon" van die beweging vermoedelijk meer hebben kunnen bereiken wanneer hij in december gewoon had gezegd: onder deze voorwaarden doe ik principieel niet mee.
Daarmee had hij bovendien de Grand Slam-organisatoren en de ATP voor het blok kunnen zetten: als jullie niet iets regelen met jullie overheden, dan kunnen jullie naar mijn deelname (Nummer 1 Van De Wereld) fluiten.
En, wie weet, misschien had hij daarmee ook wat meer steun kunnen krijgen van andere tennissers, die sceptisch tegenover strenge Corona-regels staan dan wel tegenover vaccinaties.

Nu heeft hij zich tot een speelbal gemaakt van allerlei pro's en contra's: wel gewenste formulieren willen aanleveren, quarantaine tijdelijk accepteren, tegelijkertijd boos naar de rechter stappen maar eveneens onjuiste informatie verstrekken, leugens verkopen, anderen de schuld geven en wat niet al, en uiteindelijk moet hij ook nog eens met de staart tussen zijn benen afdruipen.

Als ik lid was van welke beweging dan ook, dan zou ik met zo'n schipperend boegbeeld niet erg tevreden zijn.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203217858
De reactie van papa Djokovic (via Australische krant The Age):
quote:
Father speaks of ’50 bullets to Novak’s chest’

As Novak Djokovic fast approaches his flight out of Australia, his father has hit out at the federal government on social media.

Djokovic’s father Srdjan Djokovic took to Instagram after his son’s deportation.

“The assassination attempt on the best sportsman in the world is over, 50 bullets to Novak’s chest - after all, he gives support to a young 17-year-old player, so that’s Nole, a man, a brother, see you in Paris,” Djokovic senior posted.

Serbian media are reporting the support to a young player may relate to Novak Djokovic’s message of support sent to Adelaide International winner, Australian Thanasi Kokkinakis, who is 25.

Srdjan Djokovic had led protests against Novak’s detention in Belgrade over the past week and spoke at fiery press conferences where he directly slammed Prime Minister Scott Morrison while comparing his son to “Spartacus” and “Jesus”.
pi_203217877
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:08 schreef Zelva het volgende:

[..]
Hou toch op, het is overduidelijk n groot web van leugens geweest.
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:16 schreef valleilijn het volgende:

[..]
Hij heeft gelogen bij z'n visumaanvraag, dat is waarom ie er uit gezet wordt. Zou niet echt een goed signaal afgeven voor een land met een notoir streng immigratiebeleid.
Laat ik zeggen, het enige wat ik zonder twijfel laakbaar vind. Het bezoeken van die andere landen, tja, maakte dat zo veel uit?

En ik reageer vooral wat ik lees over de grond, icoon van de anti-vax beweging. Hij durfde nota bene niet eens toe te geven dat hij niet gevaccineerd was. Hij is nu tot icoon gemaakt.
pi_203217891
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:56 schreef zipcon het volgende:
De reactie van papa Djokovic (via Australische krant The Age):
[..]

Deze totaalidioot moet echt zijn mond houden, snap niet dat Novak dit geraaskal toelaat.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:05:16 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203217958
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:56 schreef zipcon het volgende:
De reactie van papa Djokovic (via Australische krant The Age):
[..]

Papa Djokovic was vast fout in de oorlog, wat een engnek
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_203217976
See you in Paris, haha, dacht het niet als die hun regels strenger maken!
Jack does it in real time...
  zondag 16 januari 2022 @ 12:07:42 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203217992
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:56 schreef zipcon het volgende:
De reactie van papa Djokovic (via Australische krant The Age):
[..]

_O- Wat een heerlijk idiotencircus.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203218234
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Deze totaalidioot moet echt zijn mond houden, snap niet dat Novak dit geraaskal toelaat.
Zal het er wel mee eens zijn vermoed ik zo.
pi_203218236
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:14 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Rublev zou als #5 de plaats van Djokovic hebben ingenomen
Ja, maar niet als het beroep van Djokovic nog zo laat wordt behandeld toch? Al had het altijd nog gekund uiteraard, maar dat doen ze niet heel vaak, volgens mij.
pi_203218342
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Deze totaalidioot moet echt zijn mond houden, snap niet dat Novak dit geraaskal toelaat.
Ik ook niet, maar Novak heeft in zijn eigen reactie de gehele Servische achterban plus familie bedankt voor de geweldige support.
"Tot slot wil ik mijn familie, vrienden, team, supporters en al mijn mede-Servirs bedanken voor jullie steun. Jullie waren een bron van kracht voor me."
Dus de raaskallende totaalidioot gaat zijn mond niet houden, en Novak is er blijkbaar reuze blij mee.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:33:02 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203218383
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Deze totaalidioot moet echt zijn mond houden, snap niet dat Novak dit geraaskal toelaat.
Patriarchale cultuur h
  zondag 16 januari 2022 @ 13:29:52 #215
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203219512
quote:
99s.gif Op zondag 16 januari 2022 09:12 schreef XL het volgende:
Het is nu aan Macron _O_
Ja, daar zeg je wat. Als hij zich niet laat vaccineren, gaat Marcron hem pesten. ~O>
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203219787
Plottwist in de GOAT-discussie. Het lef hebben je te laten vaccineren is onderdeel van toptennisser zijn.

Na RG 22-20 Nadal.
  zondag 16 januari 2022 @ 13:50:53 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203219879
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Plottwist in de GOAT-discussie. Het lef hebben je te laten vaccineren is onderdeel van toptennisser zijn.

Na RG 22-20 Nadal.
Daar doe ik het voor. _O_

Maar ergens heeft het ook wel iets als ze alle drie met 20 eindigen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 16 januari 2022 @ 13:53:53 #218
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203219928
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Plottwist in de GOAT-discussie. Het lef hebben je te laten vaccineren is onderdeel van toptennisser zijn.

Na RG 22-20 Nadal.
Ik zou het mooi vinden, maar hoe groot is de kans nou dat Nadal de AO wint? Is ie op hardcourt niet voorbijgestreefd door iig Medvedev en Zverev?
pi_203219932
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Daar doe ik het voor. _O_

Maar ergens heeft het ook wel iets als ze alle drie met 20 eindigen.
Of op 21 met een surprise van Federer op Wimbledon. Beetje zoals Sampras die voor mij totaal onverwacht nog een laatste US open won.
pi_203219958
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben toch een beetje opgeschoven, kan niet echt blij zijn met deze beslissing. Het enige wat Djokovic echt misdaan heeft, is met die positieve test een interview doen + fotosessie. Dat is wel een vrij grote blunder natuurlijk, daarom sta ik er wel dubbel in.

Maar "icoon van de anti-vax beweging" slaat natuurlijk nergens op.
Glashard liegen op je douaneformulier zie je maar gewoon door de vingers?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 16 januari 2022 @ 14:01:02 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203220046
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou het mooi vinden, maar hoe groot is de kans nou dat Nadal de AO wint? Is ie op hardcourt niet voorbijgestreefd door iig Medvedev en Zverev?
Mja, als hij een goeie dag heeft en zij niet zo... het lijkt me toch redelijk gelijkwaardig (mits Nadal fit is).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 16 januari 2022 @ 14:01:52 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203220068
quote:
17s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Of op 21 met een surprise van Federer op Wimbledon. Beetje zoals Sampras die voor mij totaal onverwacht nog een laatste US open won.
Ja, zou ook leuk zijn. Ik denk dat Nadla het van de drie het best kan hebben als hijzelf niet met de meeste GS'en eindigt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203220135
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zou het mooi vinden, maar hoe groot is de kans nou dat Nadal de AO wint? Is ie op hardcourt niet voorbijgestreefd door iig Medvedev en Zverev?
Die kans is best aanwezig, maar favoriet is hij zeker niet inderdaad.

Alleen Medvedev en Zverev hebben samen 1 GS gewonnen, dus een abc'tje is het ook weer niet.
pi_203220177
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:55 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Glashard liegen op je douaneformulier zie je maar gewoon door de vingers?
Ik heb een cynischere blik op topsport dan de meesten denk ik, zeker als heb op het gebied van waarheidsvertelling aankomt. De tegenwoordig alom gewaardeerde Nadal liegt de boel ook aan elkaar op andere gebieden, daar twijfel ik niet aan.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:07:26 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203220205
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Die kans is best aanwezig, maar favoriet is hij zeker niet inderdaad.

Alleen Medvedev en Zverev hebben samen 1 GS gewonnen, dus een abc'tje is het ook weer niet.
Alle deelnemers (inclusief Nadal) hebben samen ook maar 1 keer AO gewonnen :P
pi_203220210
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Ik heb een cynischere blik op topsport dan de meesten denk ik, zeker als heb op het gebied van waarheidsvertelling aankomt. De tegenwoordig alom gewaardeerde Nadal liegt de boel ook aan elkaar op andere gebieden, daar twijfel ik niet aan.
Heb je daar ook bewijs voor of is dat gewoon jouw gevoel?
pi_203220729
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, maar niet als het beroep van Djokovic nog zo laat wordt behandeld toch? Al had het altijd nog gekund uiteraard, maar dat doen ze niet heel vaak, volgens mij.
Ja dat was het probleem, de officile regel is dat het niet veranderd kan worden zodra de order of play uit is en die kwam twee uur voor de uitspraak uit met Djokovic er nog op

Nu is Monfils de favoriet om de kwartfinale te halen maar die gaf vorige week op, dus wie zal het zeggen _O-

Misschien maakt Carusogod zijn plaatsing gewoon waar _O_
pi_203220874
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:07 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Heb je daar ook bewijs voor of is dat gewoon jouw gevoel?
In algemene zin is er heel veel bewijs dat er veel doping gebruikt wordt in topsport, en is liegen daarover logischerwijs extreem gangbaar. Had eigenlijk Nadal niet hoeven te betrekken in dat statement, dat was onnodig.

Dus ja, het feit van een "glasharde leugen" an sich, daar ben ik niet heel erg van onder de indruk. En zoals gezegd met positieve test een interview doen vind ik een ander verhaal, daar slaat de morele balans wat mij betreft wel duidelijk door naar negatief.
pi_203220900
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Plottwist in de GOAT-discussie. Het lef hebben je te laten vaccineren is onderdeel van toptennisser zijn.

Na RG 22-20 Nadal.
Nadal gaat in de tweede ronde van Kokkinakis verliezen :)
pi_203220901
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:56 schreef zipcon het volgende:
De reactie van papa Djokovic (via Australische krant The Age):
[..]

Stukje genocide figuur
U MAD?
pi_203220922
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Nadal gaat in de tweede ronde van Kokkinakis verliezen :)
Kokkinakis heeft er bijna twee volle weken op zitten. Zijn januari is al geslaagd. Die gaat er ‘gewoon’ in 3 setjes vanaf tegen reetplukker.
U MAD?
  zondag 16 januari 2022 @ 15:01:18 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_203221215
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:45 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Nadal gaat in de tweede ronde van Kokkinakis verliezen :)
Kokki heeft een week vol lange wedstrijden achter de rug, die wordt gewoon weggetikt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 16 januari 2022 @ 15:36:35 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203221868
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
In algemene zin is er heel veel bewijs dat er veel doping gebruikt wordt in topsport, en is liegen daarover logischerwijs extreem gangbaar. Had eigenlijk Nadal niet hoeven te betrekken in dat statement, dat was onnodig.

Dus ja, het feit van een "glasharde leugen" an sich, daar ben ik niet heel erg van onder de indruk. En zoals gezegd met positieve test een interview doen vind ik een ander verhaal, daar slaat de morele balans wat mij betreft wel duidelijk door naar negatief.
Australie wil gewoon niets van doen te hebben met zo'n figuur, en dat is hun goed recht. Djokovic wil naar Australie, dan hou je jezelf aan hun regels, heel erg simpel. Wil je dat niet? Dan ga je niet.

Australie is altijd al streng geweest met het land inkomen, VISAs moeten gewoon in orde zijn. Maar nu helemaal, er is een reden dat Australie nummer 166 in de wereld is qua COVID doden per miljoen inwoners, ik kan me voorstellen dat ze dat graag zo willen houden. Dat ze dan ratjetoe van Fok niet kunnen pleasen zullen ze dan wel voor lief nemen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203221880
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Australie wil gewoon niets van doen te hebben met zo'n figuur, en dat is hun goed recht. Djokovic wil naar Australie, dan hou je jezelf aan hun regels, heel erg simpel. Wil je dat niet? Dan ga je niet.

Australie is altijd al streng geweest met het land inkomen, VISAs moeten gewoon in orde zijn. Maar nu helemaal, er is een reden dat Australie nummer 166 in de wereld is qua COVID doden per miljoen inwoners, ik kan me voorstellen dat ze dat graag zo willen houden. Dat ze dan ratjetoe van Fok niet kunnen pleasen zullen ze dan wel voor lief nemen.
Oei dat is wel een harde klap voor mij ik had verwacht dat ze beslissing nu meteen om zouden draaien
  zondag 16 januari 2022 @ 15:38:00 #235
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203221890
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Oei dat is wel een harde klap voor mij ik had verwacht dat ze beslissing nu meteen om zouden draaien
Helaas :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 16 januari 2022 @ 18:17:31 #236
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203224471
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:01 schreef Szura het volgende:

[..]
Kokki heeft een week vol lange wedstrijden achter de rug, die wordt gewoon weggetikt
Hij wordt tussendoor wel verwend door de vrouw van Wawrinka, dus hij kan tussendoor genoeg ontspannen.
Bron: N. Kyrgios
Rini dankjewel.
pi_203225569
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hij wordt tussendoor wel verwend door de vrouw van Wawrinka, dus hij kan tussendoor genoeg ontspannen.
Bron: N. Kyrgios
Wawrinka.. leeft die ook nog steeds eigenlijk? Die zal vast weer geblesseerd zijn?
  zondag 16 januari 2022 @ 20:06:33 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_203226648
Wanneer wordt bekend of Djokovic drie jaar uit Australi moet wegblijven? Eigenlijk wel jammer dat hij niet meedoet. Vind het meestal spektakel wanneer hij tegen andere toppers speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-01-2022 20:21:33 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_203227169
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer wordt bekend of Djokovic drie jaar uit Australi moet wegblijven? Eigenlijk wel jammer dat hij niet meedoet. Vind het meestal spektakel wanneer hij tegen andere toppers speelt.
Lijkt me dat dat nog wel een tijdje gaat duren. Ook goed om de gemoederen even te laten bedaren
  zondag 16 januari 2022 @ 20:40:05 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203227265
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wawrinka.. leeft die ook nog steeds eigenlijk? Die zal vast weer geblesseerd zijn?
Ik checkte vandaag nog z'n wikipediapagina en hij heeft al 4 grand slams op rij gemist :{
pi_203227554
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik checkte vandaag nog z'n wikipediapagina en hij heeft al 4 grand slams op rij gemist :{
Is ook al bijna 37, dus zou zomaar kunnen dat we hem nooit meer terugzien...
pi_203228802
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wawrinka.. leeft die ook nog steeds eigenlijk? Die zal vast weer geblesseerd zijn?
Nog steeds herstellende inderdaad.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:00:34 #243
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_203228901
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
[..]
Laat ik zeggen, het enige wat ik zonder twijfel laakbaar vind. Het bezoeken van die andere landen, tja, maakte dat zo veel uit?
Je zegt dus eigenlijk dat ze die vraag maar voor iedereen moeten schrappen, want een controle op coronabrandhaarden waar de persoon mogelijk is geweest is allemaal maar onzin.
pi_203228902
Over blessures gesproken: Del Potro zou binnenkort ook weer zijn zoveelste comeback gaan maken.

Maar dat is niet het meest opvallende nieuwtje over Del Potro. Diens (inmiddels overleden) vader zou er namelijk zo goed als al zijn geld doorheen gejaagd hebben middels verkeerde investeringen in onder meer sojaplantages en vastgoedprojecten en tevens nog het nodige in het casino stukgeslagen hebben.
pi_203229026
quote:
11s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:00 schreef wimderon het volgende:
Over blessures gesproken: Del Potro zou binnenkort ook weer zijn zoveelste comeback gaan maken.

Maar dat is niet het meest opvallende nieuwtje over Del Potro. Diens (inmiddels overleden) vader zou er namelijk zo goed als al zijn geld doorheen gejaagd hebben middels verkeerde investeringen in onder meer sojaplantages en vastgoedprojecten en tevens nog het nodige in het casino stukgeslagen hebben.
Wtf. Arme vent. Altijd een zwak voor hem gehad.

twitter
pi_203231145
En los. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 januari 2022 @ 01:19:04 #247
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203231147
Ariane Hartono nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203231167
Dubbele break Hartono. 😃
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203231182
Hartono schroeit.
pi_203231195
1-0 Hartono
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203231253
En Hartono geeft set 2 kado aan Anisimova.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 januari 2022 @ 02:17:55 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203231254
toch ff afwachten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203231262
Hartono OUT

Veel kansen in set 2 laten liggen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203231282
WTF ze hebben Barbara Schett vervangen door Alize Lim bij Eurosport.

Edit: Schett is verslaggever in Melbourne.
Wilander en Lim zitten in London.

[ Bericht 27% gewijzigd door superniger op 17-01-2022 03:34:55 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 januari 2022 @ 07:19:47 #255
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203231492
Griekspoor 4-1 voor.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 januari 2022 @ 07:26:20 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203231513
En de set, met 6-1 *O*
pi_203231607
Tallon gaat lekker
No bitch to me
pi_203231634
Tarrel lekker bezig inderdaad. Alhoewel Fognini het al opgegeven lijkt te hebben.
U MAD?
pi_203231755
2-0 ^O^.
sig verwijderd door FA
pi_203231771
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 03:12 schreef superniger het volgende:
WTF ze hebben Barbara Schett vervangen door Alize Lim bij Eurosport.

Edit: Schett is verslaggever in Melbourne.
Wilander en Lim zitten in London.
Limgodin
  maandag 17 januari 2022 @ 08:19:09 #261
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203231792
Griekspoor wordt niet uitgezonden? Eurosport 1 is met hele andere dingen bezig en de hes- streams website toont alleen eurosport 1 ;(
  maandag 17 januari 2022 @ 08:34:11 #262
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203231895
Helaas... Tallon dan maar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203231925
Oke Kokkinakis lijkt toch een beetje moe te zijn _O-
pi_203231957
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Oke Kokkinakis lijkt toch een beetje moe te zijn _O-
Leek me toch wel duidelijk na de wedstrijd van zaterdag…
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 januari 2022 @ 08:46:31 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203231984
Jaaaaa Tallon _O_
  Redactie Sport / Supervogel maandag 17 januari 2022 @ 08:46:54 #266
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_203231993
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:19 schreef Coelho het volgende:
Griekspoor wordt niet uitgezonden? Eurosport 1 is met hele andere dingen bezig en de hes- streams website toont alleen eurosport 1 ;(
Discovery+ :7
  maandag 17 januari 2022 @ 08:48:46 #267
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203232019
Dat ging makkelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203232031
Tallon _O_
pi_203232101
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Leek me toch wel duidelijk na de wedstrijd van zaterdag…
Gaat meestal ook niet goed als je 2 toernooien speelt en ver komt voorafgaand aan een GS. En iemand als Monfils geeft dan gewoon op in het 2e toernooi om fris te zijn voor de week erna, maar Kokkinakis ging gewoon volle bak door
pi_203232151
Het is Eurogeouwehoer ipv Eurosport geworden.

Wat een magere bende echt walgelijk.
pi_203232163
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Gaat meestal ook niet goed als je 2 toernooien speelt en ver komt voorafgaand aan een GS. En iemand als Monfils geeft dan gewoon op in het 2e toernooi om fris te zijn voor de week erna, maar Kokkinakis ging gewoon volle bak door
Ik geloof dat Kokki 5 3-setters had gespeeld voorafgaand aan de finale van zaterdag… tsja.
U MAD?
  maandag 17 januari 2022 @ 09:24:32 #272
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232297
Poh Nadal die zo overtuigend wint van een sterke speler als Giron. Zeer knap en absoluut niet verwacht. Misschien piekt Nadal eindelijk weer eens echt in Australi, maar die kans is natuurlijk nihil.
  maandag 17 januari 2022 @ 09:30:40 #273
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232346
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 08:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Leek me toch wel duidelijk na de wedstrijd van zaterdag…
Precies dit ja. Onvoorstelbaar dat er zo'n hoge odd stond op Hanfmann. Gelukkig op tijd gezien, en daar een mooie bet op gemaakt.

Tja, het is zuur voor Kokki. Maar als je zoveel zware sets in de benen hebt. Voorafgaand aan deze wedstrijd had hij al 9 zware duels in de benen deze maand. En vooral de afgelopen week.
pi_203232441
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:30 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Precies dit ja. Onvoorstelbaar dat er zo'n hoge odd stond op Hanfmann. Gelukkig op tijd gezien, en daar een mooie bet op gemaakt.

Tja, het is zuur voor Kokki. Maar als je zoveel zware sets in de benen hebt. Voorafgaand aan deze wedstrijd had hij al 9 zware duels in de benen deze maand. En vooral de afgelopen week.
Ik had klein betje op +3.5 sets staan maar die gaat alsnog hopeloos de mist in :') Had toch wel iets meer tegenstand verwacht dan dit.
U MAD?
  maandag 17 januari 2022 @ 09:50:34 #275
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232592
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik had klein betje op +3.5 sets staan maar die gaat alsnog hopeloos de mist in :') Had toch wel iets meer tegenstand verwacht dan dit.
Ja, dat had ik ook wel verwacht. Dus op zich wel een goed betje. Een beetje pech dat Kokki echt bijna niets meer lijkt te kunnen. Of zou Hanfmann zo goed spelen(?)
  maandag 17 januari 2022 @ 09:51:08 #276
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203232601
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
Poh Nadal die zo overtuigend wint van een sterke speler als Giron. Zeer knap en absoluut niet verwacht. Misschien piekt Nadal eindelijk weer eens echt in Australi, maar die kans is natuurlijk nihil.
GwaiLow die de verwachtingen rondom Nadal historisch laag maakt en een eerste rondepartij tegen een pure gravelspeler als een enorme sensatie ziet _O_ Welkom terug oude baas! Wanneer moet Nadal tegen SinnerGod?
Rini dankjewel.
pi_203232655
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:24 schreef GwaiLow het volgende:
Poh Nadal die zo overtuigend wint van een sterke speler als Giron. Zeer knap en absoluut niet verwacht. Misschien piekt Nadal eindelijk weer eens echt in Australi, maar die kans is natuurlijk nihil.
Als je in 3 sets wint van Marcos Giron kan de toernooizege je bijna niet meer ontgaan inderdaad
  maandag 17 januari 2022 @ 09:55:28 #278
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232670
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
GwaiLow die de verwachtingen rondom Nadal historisch laag maakt en een eerste rondepartij tegen een pure gravelspeler als een enorme sensatie ziet _O_ Welkom terug oude baas! Wanneer moet Nadal tegen SinnerGod?
Haha sorry, dat moest ik hier even kwijt inderdaad .

Vond hem niet zo sterk op het voorbereidingstoernooi, dus had iig gedacht dat hij meer moeite met Giron zou hebben. 7-5 7-6 6-2 winnen oid. Maar 142 is wel heel erg ruim. Vrees dat Nadal nu tegen Hanfmann moet. Die heeft net Kokki helemaal van de baan geramd. Dus we gaan wat meemaken :D
  maandag 17 januari 2022 @ 10:03:52 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203232764
Barty is alweer bijna klaar...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  maandag 17 januari 2022 @ 10:05:19 #280
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232782
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:03 schreef chufi het volgende:
Barty is alweer bijna klaar...
Niet te filmen dit. Laatst had ze nog veel moeite met deze Tsurenko en nu wint ze 6-0 6-0. Of misschien pakt ze nog een gamepje.

Edit: Ah het was in 2020 dat ze het lastig had met haar. Eventjes geleden.
  maandag 17 januari 2022 @ 10:08:50 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203232808
Toch een game idd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_203232841
Barty Farty wint met een bagel en een stokbrood. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203232949
Die Alize Lim kan totaal niet presenteren. 😂🤣

Gelukkig is ze fucking lekker.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 januari 2022 @ 10:23:11 #284
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203232977
Heb ook flink op Munar ingezet. Karatsev is natuurlijk ruim de favoriet in dat duel, maar die heeft ook net een zwaar toernooi gewonnen. Munar poetst hem tot nu toe ook echt weg.
pi_203233025
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:23 schreef GwaiLow het volgende:
Heb ook flink op Munar ingezet. Karatsev is natuurlijk ruim de favoriet in dat duel, maar die heeft ook net een zwaar toernooi gewonnen. Munar poetst hem tot nu toe ook echt weg.
Hoeveel euro heb je ingezet?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 17 januari 2022 @ 10:27:27 #286
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203233036
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:26 schreef superniger het volgende:

[..]
Hoeveel euro heb je ingezet?
Paar duizendjes neem ik aan toch? Niet meteen teveel in de eerste ronde.
Rini dankjewel.
pi_203233057
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
GwaiLow die de verwachtingen rondom Nadal historisch laag maakt en een eerste rondepartij tegen een pure gravelspeler als een enorme sensatie ziet _O_ Welkom terug oude baas! Wanneer moet Nadal tegen SinnerGod?
Giron een pure gravelspeler lol

Geen gevaarlijke klant inderdaad, maar Nadal was wel scherp. Het "Djokovic niet in het schema" effect _O-
  maandag 17 januari 2022 @ 10:32:07 #288
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203233078
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:26 schreef superniger het volgende:

[..]
Hoeveel euro heb je ingezet?
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Paar duizendjes neem ik aan toch? Niet meteen teveel in de eerste ronde.
Haha nee nee, 275. Eerste ronde inderdaad rustig beginnen. Die Grand Slams zijn doorgaans wel lucratief.
pi_203233081
Ook geen Roland Garros voor Djoko
twitter
  maandag 17 januari 2022 @ 10:34:36 #290
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203233105
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Ook geen Roland Garros voor Djoko
[ twitter ]
:o

Waarschijnlijk is Wimbledon z'n enige kans dan dit jaar. Of hij stapt over z'n principes heen net als met die operatie.
pi_203233152
Griekspoor op weg naar...de halve finale, dit kan niet meer fout!
Jack does it in real time...
pi_203233674
Is dit het station waar je op de bandwagon Griekspoor kunt springen? Nou bij deze.. choo choo! w/ w/ w/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203233694
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:23 schreef GwaiLow het volgende:
Heb ook flink op Munar ingezet. Karatsev is natuurlijk ruim de favoriet in dat duel, maar die heeft ook net een zwaar toernooi gewonnen. Munar poetst hem tot nu toe ook echt weg.
Denk dat Karatsev die nog wel pakt eigenlijk
  maandag 17 januari 2022 @ 11:25:26 #294
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_203233893
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:30 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Giron een pure gravelspeler lol

Geen gevaarlijke klant inderdaad, maar Nadal was wel scherp. Het "Djokovic niet in het schema" effect _O-
Lol, ik was door de war met Garin :')
My bad..
Rini dankjewel.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:37:35 #295
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203234059
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Denk dat Karatsev die nog wel pakt eigenlijk
Ja, denk het eigenlijk ook wel. Maar net als bij Hanfmann denk ik dat deze bet ook wel +expected value is. Dus sta hier sowieso achter. Maar Karatsev is een echte vechter, dus gaat lastig worden.
  maandag 17 januari 2022 @ 11:40:31 #296
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_203234089
Die Altmaier is ook goed zeg!
pi_203234229
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Lol, ik was door de war met Garin :')
My bad..
Die heeft in vijf sets gewonnen van Bagnis, wat een afgrijselijke pot moet dat zijn geweest _O-
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:40 schreef GwaiLow het volgende:
Die Altmaier is ook goed zeg!
Ja leuke speler, enkelhandige powerplayer die aan Thiem doet denken
pi_203234287
Over Thiem gesproken… wanneer loopt zijn silent ban af?
U MAD?
pi_203234706
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Over Thiem gesproken… wanneer loopt zijn silent ban af?
Ik heb de pot gezien waarin hij geblesseerd raakte, dus dat lijkt me niet. Voor een dergelijk complot zou ik eerder naar Chardy kijken, die zegt dat hij door het nemen van de vaccinatie fysiek niet meer in staat is om te spelen
  maandag 17 januari 2022 @ 12:20:24 #300
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_203234878
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Over Thiem gesproken… wanneer loopt zijn silent ban af?
Zo een pech altijd als je dokter je de foute vaccinatie geeft
Die Scheie bleibt gleich, nur die Fliegen ndern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_203235794
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ik heb de pot gezien waarin hij geblesseerd raakte, dus dat lijkt me niet. Voor een dergelijk complot zou ik eerder naar Chardy kijken, die zegt dat hij door het nemen van de vaccinatie fysiek niet meer in staat is om te spelen
Mentaal ook al jaren niet meer :')

Blijft toch altijd genieten met die Fransen. Paire, Chardy, Mladenovic _O_

Kunnen op een goede dag van bijna iedereen winnen, maar kunnen ook moeiteloos 10 potjes op rij verliezen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')