SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Amy
BB / [Bewoner] Eveline
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Nouja volgens mij was het Nawel die het tegen Grace zei maandagavond in de badkamer. Vond dat ook maar raar. En Nawel mag dat helemaal niet zeggen, lelijkste in het huis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb je een punt. het was vooral nawel ja
werd wel beaamd door anderen hoor. wie weet ik niet meer
hmm ik overdreef dus?
Het is kipgyros met champion roerbakgroente geworden met een aardappeltje in blokjes gesneden er door.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkere salade halen
Met een stukje vlees erbij
ze heeft eindelijk nieuwe kleren gekregenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef quirina het volgende:
Heeft Kleverige Kitty al haar roze huis pak/pyjama een keer gewassen?
Heb je vandaag al op de stream gekeken?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef quirina het volgende:
Heeft Kleverige Kitty al haar roze huis pak/pyjama een keer gewassen?
zijn ze ook ze is zelf schoenen vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
Hahaha 1meter 50 en kijk haar gympen...maat 45, die moeten van een ander zijn..
Ze mochten ook maar enkele dingen meenemen uit hun koffer en ze is schoenen vergetenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
Ik heb wel Amy tijdens het eten iets horen zeggen als "de mensen thuis vinden jullie allemaal zulke mooie mensen" oid, geen idee hoe ze het exact zei, maar daar kwam het wel op neer..quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja volgens mij was het Nawel die het tegen Grace zei maandagavond in de badkamer. Vond dat ook maar raar. En Nawel mag dat helemaal niet zeggen, lelijkste in het huis.
En dan tel ik Kitty mee![]()
Die drukte word veroorzaakt door Grace, Die moet je vastbinden en ducttape op haar smoelwerk plakkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden het wel heel druk daar die nieuwe
Tot vanavond mopquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef suzi1 het volgende:
had lapo niet door. was in de gang en moet weg
daaag
Leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef Hunter het volgende:
Wel grappig, dat ze samen even hun rust pakken
ja maar Amy is een Belg he dus dan heeft mooi een andere betekening zoals goed karakterquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb wel Amy tijdens het eten iets horen zeggen als "de mensen thuis vinden jullie allemaal zulke mooie mensen" oid, geen idee hoe ze het exact zei, maar daar kwam het wel op neer..
Las hier dat Nawel dat gevraagd had aan Amy.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb wel Amy tijdens het eten iets horen zeggen als "de mensen thuis vinden jullie allemaal zulke mooie mensen" oid, geen idee hoe ze het exact zei, maar daar kwam het wel op neer..
Ze lijken prima te integreren .... vooralsnogquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden het wel heel druk daar die nieuwe
Samen met Nawalquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die drukte word veroorzaakt door Grace, Die moet je vastbinden en ducttape op haar smoelwerk plakken
Tobias?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
quote:
Kwam haar punani bijna in beeld en poef, mario heeft de vinger weer op de capsknopquote:
voor dimitriquote:
Vandaar al die ruwe handen en schrale gezichten van sommigequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef Hunter het volgende:
Ted warm en te droog daarbinnen, volgens de nieuwen
Sport outfit mag alleen bij sporten en gameroomquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze krijgen ws nog sportschoenen van BB. Hebben de anderen ook.
Mogelijk komt dat ergens van de FEBO voor ze naar binnen gingen ..quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze echt iemand uit de nominatie kunnen halen vanavond.
Oh als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk komt dat ergens van de FEBO voor ze naar binnen gingen ..
Schoenen hebben ze steeds aan. Broeken ook. Alleen shirts mogen niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sport outfit mag alleen bij sporten en gameroom
Ah dat dus!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Kitry zegt dat vera en dimitri niet echt is. Ze weet niet dat het vanuit dimitri is gekomen.
Pff.... zondag of maandag, geen idee. Er zijn er nu 7 vd 10 vrijgesteld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef Poesjuh het volgende:
Wanneer begon die survival week?
En 6 of 7 al vrijgesteld?
Ik heb een hekel aan beschermende moeders...quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Kitty "het is niet echt, geloof me nou maar!"
Wat??
Kitty zei tegen Amy dat het niet mag maar de rest het toch deed maar kitty is zo nietttttttquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Schoenen hebben ze steeds aan. Broeken ook. Alleen shirts mogen niet.
Ik begin die Peter steeds relaxter te vinden. Mijn grootste irritatiebron ligt nu bij die Grace. Ook die Nawel mag ook opzouten, voegt niets toe.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop echt dat die 2 nieuwe wat over dat irritante gezing gaan zeggen het is niet om aan te horen kan me niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden![]()
Oh dan weet ik het al....dan mag van mij Vera blijven want ik haal geen stelletjes uit elkaar en Kitty zal het met me eens zijn. Want alleen zijn is haast geen doen.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef BB-King het volgende:
Had ook al een vermoeden dat de 2 nieuwen misschien iemand mogen kiezen voor immuniteit.
Die gaan dus voor Peter mocht het echt zo zijn.
Kitty vs Vera.
het is van vera uit met grace gekommen en het is en betje en spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Kitry zegt dat vera en dimitri niet echt is. Ze weet niet dat het vanuit dimitri is gekomen.
zolang ze niet zingt vind ik het goedquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Moet zeggeg dat ik langzaamaan ook een beetje moe wordt van dat "kinderlijke" van Nouchine.
Gaat over vera. Dat mens kijkt totaal niet naar haar eigen gedragquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
Kitty zit weer helemaal in de slachtofferrol...
Heeft het over de mensen die haar "geen blik waardig gunnen", dat men allemaal bovenop de nieuwe bewoners duikt.
Jankwijf
Nouchine en Slangar inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty tegen Salar : 'Vanmiddag zag je dat een aantal zich direct stort op die nieuwe bewoners'
lol .. Salar voorop
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
O god, nu gaat mevrouw dagen roepen dat het niet echt is tussen Dimitri en Vera
het was echt een film kus zoals hij der vast pakte met zijn hand bij haar kin hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ook van mij mag Vera blijven, maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het al....dan mag van mij Vera blijven want ik haal geen stelletjes uit elkaar en Kitty zal het met me eens zijn. Want alleen zijn is haast geen doen.....![]()
Kitty moet lekker naar Aalten gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty & Nouchine: Dimitri & Vera is niet echt.
Van Vera denkt Kitty nog wel te kunnen winnen, Peter niet.
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
Tobias is niet echt, geloof me maar, hij is niet echt {Kitty}
Ik hoop op nog iets leuks 😊quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
M
[..]
Pff.... zondag of maandag, geen idee. Er zijn er nu 7 vd 10 vrijgesteld.
is en betje en spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
O god, nu gaat mevrouw dagen roepen dat het niet echt is tussen Dimitri en Vera
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
Tobias is niet echt, geloof me maar, hij is niet echt {Kitty}
Die Nawel wil meedoen met Grace gevolg ze overschreeuwen elkaar niet om aan te horenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begin die Peter steeds relaxter te vinden. Mijn grootste irritatiebron ligt nu bij die Grace. Ook die Nawel mag ook opzouten, voegt niets toe.
Van mij mag ze gaan met der gepiep vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Thorelf het volgende:
eerst kitty eruit dan nawel week er op salar zijn we 3 weken verder en dan zien we wel weer
En wie was diegene die het huis liet zien en de slaapkamer.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty tegen Salar : 'Vanmiddag zag je dat een aantal zich direct stort op die nieuwe bewoners'
lol .. Salar voorop
Ja tnx heb het al aangepastquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.
Denk dat ze bedoelde dat ze het er ook met Tobias over heeft gehad?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.
Die indruk krijg ik ook hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.
Oooh, is dát het!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doorlopende gezeik elke keer van kitty als ze maar denkt dat ze naar huis zou kunne maakt haar zo een lelijke vrouw.
Heb ik niet maar je kan ooit in iemands hoofd kijken. Vind vera juist een verademing vergeleken met dat drukke gedoe. En ze roddelt over niemand behalve van de week over kitty dat ze daar biets mee heeft maar dat het wederzijds is.quote:
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, is dát het!
En ik maar denken dat gewoon een lelijk dik rimpelhoofd heeft.
echt niet normaal dat big brother er niks van zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef Begeleiding het volgende:
Even kijken of dat gezang al over is. Nee dus. Gras is nog bezig. Videoland abonnement opzeggen.
Ik begreep eruit het direct bonden van Tobias met de nieuwen (hij heeft een tijdje met Amy gezeten). Maar we hoorden alleen flarden van het gesprek, dus lastig de context eruit te halen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.
Eens, daar kun je haar idd niet op betrappen. Ten opzichte van die drukke Grace is ze idd een verademingquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik niet maar je kan ooit in iemands hoofd kijken. Vind vera juist een verademing vergeleken met dat drukke gedoe. En ze roddelt over niemand behalve van de week over kitty dat ze daar biets mee heeft maar dat het wederzijds is.
Eensch! en ja ook dat laatstequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.
Is 100% echt.
Maarrrr... Ik denk denk wel dat Vera er meer van verwacht dan Dimi.
Nee, Tobias en Kristof hebben zelfs die twee een zetje gegeven....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelde dat ze het er ook met Tobias over heeft gehad?
Ook goed vertaald. Zit wat inquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.
Is 100% echt.
Maarrrr... Ik denk denk wel dat Vera er meer van verwacht dan Dimi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das inmiddels steviger dan teflon, komt zelfs röntgen niet meer doorheenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben koffiefilters, wat een luxe, kan gewoon niet.
Ze nemen maar een stuk stof uit een huispak.
Vind het daar nog veel te vroeg voor om daar over te kunnen oordelenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het terug wil zien, stream 2 volgt nog ....![]()
Aankomst nieuwe bewoners stream 1 - 12 januari 2022.Thanx ik check altijd alles 🙏💜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde dat het naar Bangladesh is verscheept, waar het door kindjes in een giffabriek zal worden ontmanteld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huispak ligt al bij de hoogovens, 10 ton staal.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huispak ligt al bij de hoogovens, 10 ton staal.
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het daar nog veel te vroeg voor om daar over te kunnen oordelen
Oh okay, ik moet duidelijk mijn geluid harder zettenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias en Kristof hebben zelfs die twee een zetje gegeven....
Mee eens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇
Misschien wil Kitty welquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die van de groene kamer zijn gewoon bang dat ze snel eruit worden gestemd. Nouchine had het er ook over dat ze ook maar moet kussen met iemand, maar voor Dimi was ze al te laat.
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzienquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.quote:
En dat uit dat lieve kleine meisje????quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die van de groene kamer zijn gewoon bang dat ze snel eruit worden gestemd. Nouchine had het er ook over dat ze ook maar moet kussen met iemand, maar voor Dimi was ze al te laat.
Mmmm, daar ben ik nog niet mee eens maat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens.
Amy Duckface is minder dan Vera qua looks.
Ben je toch een lelijk karakter als je zo gelijk uit angst over een nominatie praat. Misgunnen is hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nopequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzien
Afwachten maarquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.
Van Vera ben ik nog niet zeker
Gennep, Noord-Limburg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef r0ydr het volgende:
Waar komt Eveline vandaan? Limburg Brabant die kanten?
Juist iemand met 2 gezichten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat uit dat lieve kleine meisje????
Ik wel. Vera probeert de hele tijd dicht op Dimi te zitten, hem aan te raken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.
Van Vera ben ik nog niet zeker
Blijven er voorlopig in om als coctail-tafeltje te dienen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
Is Amy eigenlijk kleiner dan Nouch?
Prima toch. Jij Amy, Ik Vera. Die Dimi kan ik hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mmmm, daar ben ik nog niet mee eens maat.
Gennep.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef r0ydr het volgende:
Waar komt Eveline vandaan? Limburg Brabant die kanten?
Dat is jou mening. Mag ik de mijne ook behouden?quote:
Die uitstraling is strakgetrokken en opgespoten (haar eigen woorden). Niet om aan te zien. Mijn mening dan hez soort vorm van verminking of zo als ik dat zie. Vind k dan zonde van zo'n meid 😊quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzien
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prima toch. Jij Amy, Ik Vera. Die Dimi kan ik hebben.
1 cm zeiden zequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
Is Amy eigenlijk kleiner dan Nouch?
Nog niet naar gekeken. Zal er eens goed naar kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha peter vraagt wie koffie wil en zegt grappig tegen grace en nawel; jullie niet he?! Hahah
Grace zei jawel maar hoeft niet vol.
Peter zegt lief, jawel kom op ik heb gewoon koffie voor je
[..]
Die uitstraling is strakgetrokken en opgespoten (haar eigen woorden). Niet om aan te zien. Mijn mening dan hez soort vorm van verminking of zo als ik dat zie. Vind k dan zonde van zo'n meid 😊
Stiekem vind je haar wel leuk Fritsie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voortaan ff 'n waarschuwing vooraf, nu is mijn cappuccino-melk geschift
TRquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stiekem vind je haar wel leuk Fritsie.
Mooie vrouw ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
Amy doet me aan Cameron Diaz denken.
[ afbeelding ]
Smaken verschillen ook he. Ik hou gewoon van natuurlijk 🤷🏽♀️quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken. Zal er eens goed naar kijken
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Smaken verschillen ook he. Ik hou gewoon van natuurlijk 🤷🏽♀️
Triest he....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Net zeggen dat mensen op die nieuwe duiken en nu zelf naast evelien kruipen
Stoerdoener, gisteravond ook duikt die op bed en dan neukbewegingen maken. Vind zichzelfquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb geen idee precies waarom, maar met sommige dingen en soms het bewegen van zijn mond en soms met wat die zegt heb ik de indruk van Kristoff dat het maar een vies mannetje is eigenlijk
geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
"Dan win je een game en blijkt daar helemaal geen winst aan te zitten"Gewoon stug volhouden dat ze gewonnen had.
We zijn het weer een keer eens met elkaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stoerdoener, gisteravond ook duikt die op bed en dan neukbewegingen maken. Vind zichzelf
heel wat de slagerzanger
Ik ook. En zo was Vera de vorige dagen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Smaken verschillen ook he. Ik hou gewoon van natuurlijk 🤷🏽♀️
de bewoners hebben allemaal een eigen naam topic, heb je die van kristof al gezien? jou gevoel is juistquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb geen idee precies waarom, maar met sommige dingen en soms het bewegen van zijn mond en soms met wat die zegt heb ik de indruk van Kristoff dat het maar een vies mannetje is eigenlijk
echt welquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop als ze een pin mogen uitdelen ze deze aan Peter geven.
Weet precies wat je bedoelt, maar langzamerhand ga ik hem steeds meer mogen voor daar dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
welke thomas? de ziet niet in de regiequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:28 schreef Poesjuh het volgende:
Aww cherum nouchine op toilet schaamt zich voor de geur tov evelien. Evelien zegt heel lief, maak je geen zorgen
Thomas geniet vd rust
Ik heb het over de actrice en niet over Amy. Rustig maar kerel, niet meteen in de defensieve modus. Ik moet Amy eens rustig bekijken en dan ga ik oordelen. Ik houd ook van puur natuur, dus daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit vol filler en botox heeft ze daarstraks gezegd. Succes er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst nieuwe bewoners stream 2 - 12 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
dat zeg ik dus vies mannetje krijg echt kriebels van hem zo nu en danquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stoerdoener, gisteravond ook duikt die op bed en dan neukbewegingen maken. Vind zichzelf
heel wat de slagerzanger
Dikke Thomas van vorig jaar zit wel degelijk in de regie Mario.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke thomas? de ziet niet in de regie
Ik heb veel daarvan helemaal niet meegekregen. Kijk nu toch wel iets anders naar hem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
de bewoners hebben allemaal een eigen naam topic, heb je die van kristof al gezien? jou gevoel is juist
BB / [Bewoner] Kristof
hoezo zall dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dikke Thomas van vorig jaar zit wel degelijk in de regie Mario.
amyquote:
http://linkedin.com/in/thomas-nagels-b5049916bquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke thomas? de ziet niet in de regie
hoe weten we dit zo zeker dan ? gewoon intressequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij mag meedenken met de spel afdeling. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even geleend van @Lonneke1983quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weten we dit zo zeker dan ? gewoon intresse
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk deze nacht bij Dimi in bed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:01 schreef spapaars het volgende:
Vera kijkt echt gelijk een verliefde bakvis.
Kitty moet gewoon haar smerige koffer pakken en met haar smerige uiterlijk naar Aalten terug gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Sestra666 het volgende:
kitty kijkt echt zo van: wat doe ik hier tussen al dat grut
Ze vragen allebei al om drank.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk deze nacht bij Dimi in bed.
Assistent spelproductie staat er.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:01 schreef MacDeMarco het volgende:
thomas zit toch niet in de regie, maar in een apart team die de spellen bedenkt?
niet in de regie,zij denkt zich spelen uitquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even geleend van @:Lonneke1983
http://linkedin.com/in/thomas-nagels-b5049916b
Neuken op tv en dan er uitquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
zeker nieetquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
net voor het eerst last van, niet eerderquote:
Ooit hadden ze in een BB de love room, waar Dido en Roel gebruik van maakte, en ook nog 1 er een baby uitschopte.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]1 een kind eruitschopte.
lievquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:04 schreef Jockari het volgende:
Tuitlippen,snavelverf, en het stopt bij mij.
[ afbeelding ]
mooier dan Vera, jammer van de lippenquote:woensdag 12 januari 2022 20:04 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
Eveline gaat volgens mij uit haar eigen weg...erg negatief over alles.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
Eveline gaat volgens mij uit haar eigen weg...erg negatief over alles.
Dacht al dat het aan mijn Laptop lagquote:
Vindt haar een kittig koppie hebben of ze leuk is weet ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:04 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mooier dan Vera, jammer van de lippen
Maxime Meiland-bekkiequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja die durft snel wel haar mondje te roeren..quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]yes eindelijk een met pit hoop ik
Zit nu natuurlijk nog vol snavelverf !quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
er zitten er zeker een stuk of 3 die de lippen op hebben laten spuiten en zij is er 1 vanquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Kan dat echt niet begrijpen, betalen om jezelf lelijk te makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er zitten er zeker een stuk of 3 die de lippen op hebben laten spuiten en zij is er 1 van
Tobias heeft het keurig verteldquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef zodeju het volgende:
Leuk gesprek tussen Tobias en Eveline.....dat het best pittig is als je van jezelf rustig bent.
Ik vind de taalkeuze die je maakt wel een beetje volledig terecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kitty moet gewoon haar smerige koffer pakken en met haar smerige uiterlijk naar Aalten terug gaan.
blondi is amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef danilel het volgende:
Ik vind Amy een lievere uitstraling hebben dan blondi
tobias kan ook goed luisteren ik merk dat hij op de momenten stil is als een ander echt iets zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Tobias heeft het keurig verteld
Eveline luisterde ook echt.
Heb ook het idee dat ze het te druk vind ze zei ook in dat gesprek dat heel veel haar types niet zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef zodeju het volgende:
Leuk gesprek tussen Tobias en Eveline.....dat het best pittig is als je van jezelf rustig bent.
Amy doet in ieder geval een stuk geďnteresseerder. Die andere doet alleen maar zo leuk mogelijk, om populair te zijn en kijkers aan zich te binden. Dat lukt wel he Mario??quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef danilel het volgende:
Ik vind Amy een lievere uitstraling hebben dan blondi
Blondi is de hond van Hitler.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ze het te druk vind ze zei ook in dat gesprek dat heel veel haar types niet zijn
nee omgekeerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef danilel het volgende:
[..]
nee amy is amy, veertje is blondi
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blondi is de hond van Hitler.
Sieg Amy!
kenn ik jou of ben je en Troll?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Amy doet in ieder geval een stuk geďnteresseerder. Die andere doet alleen maar zo leuk mogelijk, om populair te zijn en kijkers aan zich te binden. Dat lukt wel he Mario??
Nee, mag echt niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Stargazing het volgende:
het is echt een anti-kristof uitzending vandaag blijkbaar. Kitty wordt veel beter getoond dan ze is.
Ik vrees nu echt voor Peter zaterdag
ik heb niks met peterquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Stargazing het volgende:
het is echt een anti-kristof uitzending vandaag blijkbaar. Kitty wordt veel beter getoond dan ze is.
Ik vrees nu echt voor Peter zaterdag
Oeps. Hij heeft een beschermende kant. Dat is waarschijnlijk zijn docentenopleiding.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
de bewoners hebben allemaal een eigen naam topic, heb je die van kristof al gezien? jou gevoel is juist
BB / [Bewoner] Kristof
Ik zie haar ook liever naturelquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef danilel het volgende:
[..]
door die getekende kraaienpoten heeft ze en nog gemenere blik
Ik hoop dat je op de hond doeltquote:
Je post toch hier. Dan ziet hij je toch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn de naam niet, maar hij schijnbaar me wel
Ja. En ze blijven staan. Je kan ook op een later tijdstip kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:18 schreef Ireth het volgende:
De puber heeft de tv ingepiktDe tv uitzending komt toch ook via de Videoland-app? Is dat dan hetzelfde tijdstip??
ik zie hem de erste keerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je post toch hier. Dan ziet hij je toch.
Dat is eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
weet je wat nu heb ik vandaag weer de nederlandse
iptv angemeld,en verrassing zijn 2 streams bb en lopt
beter dann videoland
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. En ze blijven staan. Je kan ook op een later tijdstip kijken.
Ik spoel vaak door. Herhaling hoef ik niet te zien.
Hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tobias heeft lang Sales gedaan. Meesterleugenaar dus
Funny cuz it's truequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tobias heeft lang Sales gedaan. Meesterleugenaar dus
Iedereen met migraine op bed door het geschreeuw van Grace en nawel..quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:28 schreef odie22 het volgende:
er is weinig gecost de afgelopen 2,5 uur
je vallt in herhaling en geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:29 schreef Begeleiding het volgende:
Vera zit in neukstand. Haar tweeling in het huis
Moddergevecht dan maar. Winnares krijgt Dimitri.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy valt op humor.. dat ie haar laat lachen .... uh oh .. da's hetzelfde wat Vera over Dimi zegt
Eerste keer dat ik hier post en geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vallt in herhaling en geen idee
wat je bedoelt
Is wel de enige provider die last heeft. Ze zullen vast last hebben van hun peering richting provider Videoland of zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Wacht ff.
Zijn er echt mensen die denken dat het haperen van de streams door KPN komt?
Echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha, juist jij die zegt dat iemand in herhaling valtquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je bedoelt
Dus je hebt mensen met andere providers ook gevraagd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel de enige provider die last heeft. Ze zullen vast last hebben van hun peering richting provider Videoland of zo
Heh .. nee, maar iedereen die vandaag klaagde in CoS had KPN .. dus...quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen met andere providers ook gevraagd?
Als er iemand altijd in herhaling valt ben jij het, moshommel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je bedoelt
KutKPN. Die ga ik wegstemmen volgende keer!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Wacht ff.
Zijn er echt mensen die denken dat het haperen van de streams door KPN komt?
Echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |