Weet precies wat je bedoelt, maar langzamerhand ga ik hem steeds meer mogen voor daar dan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb geen idee precies waarom, maar met sommige dingen en soms het bewegen van zijn mond en soms met wat die zegt heb ik de indruk van Kristoff dat het maar een vies mannetje is eigenlijk
welke thomas? de ziet niet in de regiequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:28 schreef Poesjuh het volgende:
Aww cherum nouchine op toilet schaamt zich voor de geur tov evelien. Evelien zegt heel lief, maak je geen zorgen
Thomas geniet vd rust
Ik heb het over de actrice en niet over Amy. Rustig maar kerel, niet meteen in de defensieve modus. Ik moet Amy eens rustig bekijken en dan ga ik oordelen. Ik houd ook van puur natuur, dus daar zijn we het over eens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zit vol filler en botox heeft ze daarstraks gezegd. Succes er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst nieuwe bewoners stream 2 - 12 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
dat zeg ik dus vies mannetje krijg echt kriebels van hem zo nu en danquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stoerdoener, gisteravond ook duikt die op bed en dan neukbewegingen maken. Vind zichzelf
heel wat de slagerzanger
Dikke Thomas van vorig jaar zit wel degelijk in de regie Mario.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke thomas? de ziet niet in de regie
Ik heb veel daarvan helemaal niet meegekregen. Kijk nu toch wel iets anders naar hem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
de bewoners hebben allemaal een eigen naam topic, heb je die van kristof al gezien? jou gevoel is juist
BB / [Bewoner] Kristof
hoezo zall dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dikke Thomas van vorig jaar zit wel degelijk in de regie Mario.
http://linkedin.com/in/thomas-nagels-b5049916bquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke thomas? de ziet niet in de regie
hoe weten we dit zo zeker dan ? gewoon intressequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij mag meedenken met de spel afdeling. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Even geleend van @Lonneke1983quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weten we dit zo zeker dan ? gewoon intresse
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk deze nacht bij Dimi in bed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:01 schreef spapaars het volgende:
Vera kijkt echt gelijk een verliefde bakvis.
Kitty moet gewoon haar smerige koffer pakken en met haar smerige uiterlijk naar Aalten terug gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:00 schreef Sestra666 het volgende:
kitty kijkt echt zo van: wat doe ik hier tussen al dat grut
Ze vragen allebei al om drank.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk deze nacht bij Dimi in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |