echt niet normaal dat big brother er niks van zegtquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef Begeleiding het volgende:
Even kijken of dat gezang al over is. Nee dus. Gras is nog bezig. Videoland abonnement opzeggen.
Ik begreep eruit het direct bonden van Tobias met de nieuwen (hij heeft een tijdje met Amy gezeten). Maar we hoorden alleen flarden van het gesprek, dus lastig de context eruit te halen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.
Eens, daar kun je haar idd niet op betrappen. Ten opzichte van die drukke Grace is ze idd een verademingquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik niet maar je kan ooit in iemands hoofd kijken. Vind vera juist een verademing vergeleken met dat drukke gedoe. En ze roddelt over niemand behalve van de week over kitty dat ze daar biets mee heeft maar dat het wederzijds is.
Eensch! en ja ook dat laatstequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.
Is 100% echt.
Maarrrr... Ik denk denk wel dat Vera er meer van verwacht dan Dimi.
Nee, Tobias en Kristof hebben zelfs die twee een zetje gegeven....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelde dat ze het er ook met Tobias over heeft gehad?
Ook goed vertaald. Zit wat inquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.
Is 100% echt.
Maarrrr... Ik denk denk wel dat Vera er meer van verwacht dan Dimi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das inmiddels steviger dan teflon, komt zelfs röntgen niet meer doorheenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben koffiefilters, wat een luxe, kan gewoon niet.
Ze nemen maar een stuk stof uit een huispak.
Vind het daar nog veel te vroeg voor om daar over te kunnen oordelenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, voor wie het terug wil zien, stream 2 volgt nog ....![]()
Aankomst nieuwe bewoners stream 1 - 12 januari 2022.Thanx ik check altijd alles 🙏💜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde dat het naar Bangladesh is verscheept, waar het door kindjes in een giffabriek zal worden ontmanteld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huispak ligt al bij de hoogovens, 10 ton staal.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huispak ligt al bij de hoogovens, 10 ton staal.
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het daar nog veel te vroeg voor om daar over te kunnen oordelen
Oh okay, ik moet duidelijk mijn geluid harder zettenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias en Kristof hebben zelfs die twee een zetje gegeven....
Mee eens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇
Misschien wil Kitty welquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die van de groene kamer zijn gewoon bang dat ze snel eruit worden gestemd. Nouchine had het er ook over dat ze ook maar moet kussen met iemand, maar voor Dimi was ze al te laat.
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzienquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou om naar te kijken bedoelde ikzelf 😇
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |