Nouchine en Slangar inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty tegen Salar : 'Vanmiddag zag je dat een aantal zich direct stort op die nieuwe bewoners'
lol .. Salar voorop
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
O god, nu gaat mevrouw dagen roepen dat het niet echt is tussen Dimitri en Vera
het was echt een film kus zoals hij der vast pakte met zijn hand bij haar kin hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Kitry zegt dat vera en dimitri niet echt is. Ze weet niet dat het vanuit dimitri is gekomen.
Ook van mij mag Vera blijven, maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het al....dan mag van mij Vera blijven want ik haal geen stelletjes uit elkaar en Kitty zal het met me eens zijn. Want alleen zijn is haast geen doen.....![]()
Kitty moet lekker naar Aalten gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty & Nouchine: Dimitri & Vera is niet echt.
Van Vera denkt Kitty nog wel te kunnen winnen, Peter niet.
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
Tobias is niet echt, geloof me maar, hij is niet echt {Kitty}
Ik hoop op nog iets leuks 😊quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
M
[..]
Pff.... zondag of maandag, geen idee. Er zijn er nu 7 vd 10 vrijgesteld.
is en betje en spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
O god, nu gaat mevrouw dagen roepen dat het niet echt is tussen Dimitri en Vera
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Flory het volgende:
Tobias is niet echt, geloof me maar, hij is niet echt {Kitty}
Die Nawel wil meedoen met Grace gevolg ze overschreeuwen elkaar niet om aan te horenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik begin die Peter steeds relaxter te vinden. Mijn grootste irritatiebron ligt nu bij die Grace. Ook die Nawel mag ook opzouten, voegt niets toe.
Van mij mag ze gaan met der gepiep vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Thorelf het volgende:
eerst kitty eruit dan nawel week er op salar zijn we 3 weken verder en dan zien we wel weer
En wie was diegene die het huis liet zien en de slaapkamer.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty tegen Salar : 'Vanmiddag zag je dat een aantal zich direct stort op die nieuwe bewoners'
lol .. Salar voorop
Ja tnx heb het al aangepastquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.
Denk dat ze bedoelde dat ze het er ook met Tobias over heeft gehad?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik verstond ook iets over Tobias. Begrijp alleen niet zo goed wat ze bedoeld.
Die indruk krijg ik ook hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over vera en dimitri gaat dit. Dat het gespeeld is.
Oooh, is dát het!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doorlopende gezeik elke keer van kitty als ze maar denkt dat ze naar huis zou kunne maakt haar zo een lelijke vrouw.
Heb ik niet maar je kan ooit in iemands hoofd kijken. Vind vera juist een verademing vergeleken met dat drukke gedoe. En ze roddelt over niemand behalve van de week over kitty dat ze daar biets mee heeft maar dat het wederzijds is.quote:
Nee joh. Het geflirt over en weer gisteravond was heel duidelijk en de zoen die er op volgde was een logisch vervolg. Duurde nog langer dan ik op dat moment verwachtte.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oooh, is dát het!
En ik maar denken dat gewoon een lelijk dik rimpelhoofd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |