Oh als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk komt dat ergens van de FEBO voor ze naar binnen gingen ..
Schoenen hebben ze steeds aan. Broeken ook. Alleen shirts mogen niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sport outfit mag alleen bij sporten en gameroom
Ah dat dus!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Kitry zegt dat vera en dimitri niet echt is. Ze weet niet dat het vanuit dimitri is gekomen.
Pff.... zondag of maandag, geen idee. Er zijn er nu 7 vd 10 vrijgesteld.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef Poesjuh het volgende:
Wanneer begon die survival week?
En 6 of 7 al vrijgesteld?
Ik heb een hekel aan beschermende moeders...quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Kitty "het is niet echt, geloof me nou maar!"
Wat??
Kitty zei tegen Amy dat het niet mag maar de rest het toch deed maar kitty is zo nietttttttquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Schoenen hebben ze steeds aan. Broeken ook. Alleen shirts mogen niet.
Ik begin die Peter steeds relaxter te vinden. Mijn grootste irritatiebron ligt nu bij die Grace. Ook die Nawel mag ook opzouten, voegt niets toe.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop echt dat die 2 nieuwe wat over dat irritante gezing gaan zeggen het is niet om aan te horen kan me niet voorstellen dat mensen dat leuk vinden![]()
Oh dan weet ik het al....dan mag van mij Vera blijven want ik haal geen stelletjes uit elkaar en Kitty zal het met me eens zijn. Want alleen zijn is haast geen doen.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:30 schreef BB-King het volgende:
Had ook al een vermoeden dat de 2 nieuwen misschien iemand mogen kiezen voor immuniteit.
Die gaan dus voor Peter mocht het echt zo zijn.
Kitty vs Vera.
het is van vera uit met grace gekommen en het is en betje en spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
Kitry zegt dat vera en dimitri niet echt is. Ze weet niet dat het vanuit dimitri is gekomen.
zolang ze niet zingt vind ik het goedquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Moet zeggeg dat ik langzaamaan ook een beetje moe wordt van dat "kinderlijke" van Nouchine.
Gaat over vera. Dat mens kijkt totaal niet naar haar eigen gedragquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Whuzz het volgende:
Kitty zit weer helemaal in de slachtofferrol...
Heeft het over de mensen die haar "geen blik waardig gunnen", dat men allemaal bovenop de nieuwe bewoners duikt.
Jankwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |