En dat uit dat lieve kleine meisje????quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die van de groene kamer zijn gewoon bang dat ze snel eruit worden gestemd. Nouchine had het er ook over dat ze ook maar moet kussen met iemand, maar voor Dimi was ze al te laat.
Mmmm, daar ben ik nog niet mee eens maat.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens.
Amy Duckface is minder dan Vera qua looks.
Ben je toch een lelijk karakter als je zo gelijk uit angst over een nominatie praat. Misgunnen is hetquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die van de groene kamer zijn gewoon bang dat ze snel eruit worden gestemd. Nouchine had het er ook over dat ze ook maar moet kussen met iemand, maar voor Dimi was ze al te laat.
Nopequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzien
Afwachten maarquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.
Van Vera ben ik nog niet zeker
Gennep, Noord-Limburg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef r0ydr het volgende:
Waar komt Eveline vandaan? Limburg Brabant die kanten?
Juist iemand met 2 gezichten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat uit dat lieve kleine meisje????
Ik wel. Vera probeert de hele tijd dicht op Dimi te zitten, hem aan te raken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe Dimitri gisteren was, dat is sowieso niet gespeeld.
Van Vera ben ik nog niet zeker
Blijven er voorlopig in om als coctail-tafeltje te dienen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
Is Amy eigenlijk kleiner dan Nouch?
Prima toch. Jij Amy, Ik Vera. Die Dimi kan ik hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mmmm, daar ben ik nog niet mee eens maat.
Gennep.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef r0ydr het volgende:
Waar komt Eveline vandaan? Limburg Brabant die kanten?
Dat is jou mening. Mag ik de mijne ook behouden?quote:
Die uitstraling is strakgetrokken en opgespoten (haar eigen woorden). Niet om aan te zien. Mijn mening dan hez soort vorm van verminking of zo als ik dat zie. Vind k dan zonde van zo'n meid 😊quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Amy heeft een leuke uitstraling bij nader inzien
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Prima toch. Jij Amy, Ik Vera. Die Dimi kan ik hebben.
1 cm zeiden zequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Tourniquet het volgende:
Is Amy eigenlijk kleiner dan Nouch?
Nog niet naar gekeken. Zal er eens goed naar kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha peter vraagt wie koffie wil en zegt grappig tegen grace en nawel; jullie niet he?! Hahah
Grace zei jawel maar hoeft niet vol.
Peter zegt lief, jawel kom op ik heb gewoon koffie voor je
[..]
Die uitstraling is strakgetrokken en opgespoten (haar eigen woorden). Niet om aan te zien. Mijn mening dan hez soort vorm van verminking of zo als ik dat zie. Vind k dan zonde van zo'n meid 😊
Stiekem vind je haar wel leuk Fritsie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voortaan ff 'n waarschuwing vooraf, nu is mijn cappuccino-melk geschift
TRquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stiekem vind je haar wel leuk Fritsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |