SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er creatievelingen zijn die iets anders willen zien of een leuk idee hebben, wijzigingen doorgeven kan nog tot 17:00.
Ik heb de top zoveel van users die het meest gepost hebben dit jaar in de SC gepakt, hopelijk ben ik niemand vergeten? Kan ook nog aangepast worden tot 17:00
[ Bericht 34% gewijzigd door GGMM op 11-01-2022 16:34:54 ]
ja maar niet echt een hoog niveauquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
Er heerst wrijving tussen user @:tjacka en user @:maxi-mus in het Ajax topic.
Gefeliciteerd allen.quote:Het coronavirus is de afgelopen week bij 201.536 mensen vastgesteld. Dat is een stijging van maar liefst 77 procent, blijkt dinsdag uit de weekcijfers van het RIVM. Nog niet eerder zag het instituut zulke grote aantallen gemelde besmettingen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
Op naar het Corona topic!!!!
@:Caland
@:Scrummie
@:Elan
@:fetX
@:Coco
Jaaaa lockdown VERLENGEN!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
En dat is dan terwijl men zelftesten al een tijd aanraadt bij de wat mindere klachten toch? Die komen niet in de statistieken. Of nou ja, officieel moet je bij een positieve zelftest alsnog langs de GGD meen ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
Ja wel maatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dat is dan terwijl men zelftesten al een tijd aanraadt bij de wat mindere klachten toch? Die komen niet in de statistieken.
Lekker man, we hebben weer een record te pakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) verbiedt de kruidenpreparaten Shambala en Open up. Ze zijn gevaarlijk voor de gezondheid, werken hallucinerend en kunnen verlammingen veroorzaken. Ook als er maar weinig van wordt gebruikt, zegt de NVWA.
Radiopresentator Giel Beelen maakte op een spiritueel platform reclame voor Shambala, dat hij in zijn eigen webshop te koop aanbood. Het kruidenpreparaat zou de gebruiker helpen om zijn "innerlijke zelf te vinden".
Ik ga NU naar de winkel, spitsuur.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oh sweet summer childquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU naar de winkel, spitsuur.
Avondklok.
@:zipportal
kipquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doperwtjes en pangasiusfilet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shakshuka.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
(Als avondeten ja. Heb ik gewoon schijt aan)
Klinkt lekker en vooral hip.quote:Shakshouka of shakshuka is een gerecht van eieren gepocheerd in een saus van tomaten, chilipeper, paprika en ui, gewoonlijk gekruid met komijn, paprikapoeder en cayennepeper. Het gerecht komt oorspronkelijk uit Tunesië. Het wordt echter geserveerd over het gehele Middellandse Zeegebied en het Midden-Oosten.
Ik ken alleen Shaka Zulu.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
Ovenschotel kip en broccoliquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Makkelijk vooral (en lekker ja)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Klinkt lekker en vooral hip.
Ik heb eens een week in een hotel in Luxemburg gezeten, daar hadden ze eenTunesische kok die echt ziekelijk lekkere Shakshouka maakte bij het ontbijt. Lekker brood er bij en je kunt het de hele dag door vreten. Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb eens een week in een hotel in Luxemburg gezeten, daar hadden ze eenTunesische kok die echt ziekelijk lekkere Shakshouka maakte bij het ontbijt. Lekker brood er bij en je kunt het de hele dag door vreten. Heerlijk.
Smakelijk!
agvquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had die hele week een kater.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.
Al heb ik met een Engels ontbijt bij een kater eigenlijk ook geen moeite.
Engels ontbijt genot.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.
Al heb ik met een Engels ontbijt bij een kater eigenlijk ook geen moeite.
@helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Engels ontbijt genot.
Heerlijk als je gezopen hebt inderdaad![]()
Sowieso vette meuk als je gezopen hebt
BROEK UIT BROEK UITquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:56 schreef onlogisch het volgende:
blote tieten @ 22:47 @:muskusboktor57
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
@:helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemen
Dat ging me dan wel wat ver
Dat is toch niet heel raar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
Sodeju hey.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
Erg mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef DJMO het volgende:
Ben ik weer.
Namens @:tong80 bedankt voor de steun en het medeleven vanuit de SC hier. Hij waardeert het zeer.
Bedankt voor de update.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef DJMO het volgende:
Ben ik weer.
Namens @:tong80 bedankt voor de steun en het medeleven vanuit de SC hier. Hij waardeert het zeer.
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.
Wij ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.
Toen wij in Manchester waren was jouw ontbijt om 08:30 ook een halve liter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
@:helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemen
Dat ging me dan wel wat ver
Engels ontbijt is het best na een lange nacht op reis. Zowel na het stappen of na een veel te lange nachtbus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Engels ontbijt genot.
Heerlijk als je gezopen hebt inderdaad![]()
Sowieso vette meuk als je gezopen hebt
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen wij in Manchester waren was jouw ontbijt om 08:30 ook een halve liter.
Een ontbijtpizza.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks, maar jank dan niet over een pizzaatje.
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
@Zipportal is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer recent nog ontbeten met een koude halve pizza van de avond van tevoren.
Punthoofd was uiteraard aanwezig. @:neef_wuppie
https://www.youtube.com/channel/UCQYFghXmqQWtnNAfKQe3CjA/videosquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
Zie bovenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCxak45Cv4dwKbkmnEMHQibw/videos
Ik vrat dan altijd bij een kebabtoko aan de Steenstraat. Naam kwijt, maar moest mezelf altijd toespreken geen kapsalon te nemen, want dat werd kotsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
quote:
Thafuckquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DJMO in VBL / [VBL SC #8052] WEEKEND
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.
Zal 'ie weinig aan hebben, hij wordt geen 40 zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensgaat wel hard nu
@:wereldgozer @:coco
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
Uit de Wajong, nieuw Genos keyboard van 4k, YRS ingeruild voor een Golf én als klap op de vuurpijl een splinternieuwe laptop voor mama Bradge , die man leeft de leefquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensgaat wel hard nu
@:wereldgozer @:coco
@Caland volgt directquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit de Wajong, nieuw Genos keyboard van 4k, YRS ingeruild voor een Golf én als klap op de vuurpijl een splinternieuwe laptop voor mama Bradge , die man leeft de leef
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
Wtf, dat gerecht kan je niet verneuken en alsnog lukt het hem.quote:
Een lamp?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Uw bestelling is vandaag verzonden!"
@:ggmm @:scrummie @:oriente @:scrupuleus @:kingroland @:maxi-mus @:caland @:fetx
Erg mooi.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een vriendin met een ventieltje
Ga heen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een vriendin met een ventieltje
https://www.at5.nl/artike(...)ijna-op-spoor-geduwdquote:Een man die op pad is met zijn vrouw en baby, wordt na een ruzie met een medepassagier geslagen, gebeten, tegen zijn hoofd geschopt en bijna op het spoor geduwd.
Tietjes en spekbuik.quote:De verdachte is een man met een donker getinte huidskleur die geschat wordt tussen de twintig en dertig jaar. Hij is tussen de 1 meter 75 en 1 meter 85 lang en heeft een normaal tot gespierd postuur
Vieze neger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Flinke MMA actie in Amsterdam, zie filmpje:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ijna-op-spoor-geduwd
[..]
Tietjes en spekbuik.
Wordt later nog wel een 2 uur tijdsbestek neem ik aan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leverdatum
13-01-2022
Geplande levertijd
08:00 - 21:00
PostNL Goden.
Later is allang begonnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wordt later nog wel een 2 uur tijdsbestek neem ik aan.
En vandaag komt nooit meer terugquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Later is allang begonnen.
@:haags
Kapsalon komt er over 27 min. aan, bezorgd door Samir.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Ik vind Fes maar een vermoeiende gozer de laatste tijd. Had @Lenny_Leonard toch gewoon gelijk over mensen uit Breda.quote:
Vandaag een mooie kaart gekregen als het goed is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:38 schreef Oriente het volgende:
@:tong80 ik hoop dat je je wat beter voelt ouwe reus, hopelijk post je snel weer mee. We denken aan je
Plaatjes staan bovenin het topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Caland het volgende:
Wat voor kaart heb je gekocht @:ggmm
Hopelijk één met glittertjes. En een flesje rood.
Helemaal bovenin staan ze nog, althans bij mij, niet in een post maar daar bovenin waar plaatjes in het topic komen te staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had DonRaja er later nog bijgezetquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik mis een VBL mod.
En alsnog een gemiste kans, geen glitterkaart.
Zou je dat bij een volgend hartinfarct wel willen doen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had DonRaja er later nog bijgezet
Alleen geen nieuwe screenshot genomen
@skysheriff is hier ook nog mod.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had DonRaja er later nog bijgezet
Alleen geen nieuwe screenshot genomen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik had ze inderdaad weggehaald omdat ik bang was dat Tong hier misschien zou zijn en z'n kaart al te zien zou krijgen voordat hij aankwam.
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijLeuk dat je dit op je hebt genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ze inderdaad weggehaald omdat ik bang was dat Tong hier misschien zou zijn en z'n kaart al te zien zou krijgen voordat hij aankwam.
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijToppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kennen we nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:skysheriff is hier ook nog mod.
Klap in het gezicht van moderator skysheriff
BOLBOLBOLBOLquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Woedend. Dit zou vanavond komen
Ja ik drukte weer met mijn worstenvingers op de quote knopquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
Mention van een quote van @:wereldgozer
Niks te zien
Raar
Op naar de 1000 notes maatquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
Quotemelding van @:lenny_leonard in COR
Geen quote te zien
CORRED
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijMooi gebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer wel dat het nu lijkt of ik niet om het welzijn van Herman geef.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Een lamp?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Woedend. Dit zou vanavond komen
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijWat heeftieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ja las het net ja, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij heeft een zwaar hartinfarct gehad.
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijIk had 'm gisteren idd een linkje naar dit topic gestuurd zodat hij mee kon lezen, ook al was hij niet ingelogd. Hij gaf toen al aan blij te zijn en dat hem deugd deed dat jullie zo meelevend zijn met hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft vandaag een gesprek gehad met z'n arts over vervolgbehandeling, maar daar heb ik nog niets over gehoord verder. Hoor ik dat wel, kom ik dat wel weer posten hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Bedankt voor de updates tot nu toequote:Op woensdag 12 januari 2022 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteren idd een linkje naar dit topic gestuurd zodat hij mee kon lezen, ook al was hij niet ingelogd. Hij gaf toen al aan blij te zijn en dat hem deugd deed dat jullie zo meelevend zijn met hem.
Hij heeft vandaag een gesprek gehad met z'n arts over vervolgbehandeling, maar daar heb ik nog niets over gehoord verder. Hoor ik dat wel, kom ik dat wel weer posten hier.
We leven in hele slechte tijden. Covid en mensen die nu steeds vaker gezondheidsproblemen hebben, ik merk het ook rond mij heen. Ik vind dit een zorgzame ontwikkeling Oriente.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij heeft een zwaar hartinfarct gehad.
Is het minste wat ik kan doen, en maar een klein gebaar. Ik heb dan wel een hekel aan deze SC, maar goed. Dat zet ik maar opzij in dit geval.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt voor de updates tot nu toe
Ja ach met dit soort nare situaties moet iedereen er voor elkaar zijn w.m.b., beetje kutten onderling moet kunnen maar dit zijn hele vervelende zaken natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is het minste wat ik kan doen, en maar een klein gebaar. Ik heb dan wel een hekel aan deze SC, maar goed. Dat zet ik maar opzij in dit geval.
Tsja wie niet. Van mij part kunnen bepaalde users hier een virusje krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een hekel aan deze SC
Cijfer?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja uitstekende serie tot nu toe.
Die post alleen in DRT SC.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
En Zipportal post hier amper dus dat scheelt.
en als dat er niet isquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:09 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk is er vrijdagavond haxieballie.
Je lijkt wel verslaafdquote:Op donderdag 13 januari 2022 00:09 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk is er vrijdagavond haxieballie.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er geen vrijdagavond haxball is, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
Vind ik wel jammer. Zipjegod.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
hier heb je helemaal een punt maatquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Saunaatje niks mis mee
Kunnen jullie paupers niet betalen @:tjacka
Doe normaal over zipportalGODquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:43 schreef Oriente het volgende:
Bedankt maatquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
@:tong80 wordt vandaag de straat opgeschopt door het ziekenhuis, na gesprek met cardioloog over de vervolgstappen (dotteren of opereren). Vanmiddag of vanavond zal hij jullie zelf weer kunnen vervelen.
De kaart namens de VBL-sc heeft hij inmiddels gehad en vond hij leuk.
Goed, ik ben weer weg hier
Vd week was het voorlopig nog niet naar huis en nu trapt de cardioloog 'm alweer de straat op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
@:tong80 wordt vandaag de straat opgeschopt door het ziekenhuis, na gesprek met cardioloog over de vervolgstappen (dotteren of opereren). Vanmiddag of vanavond zal hij jullie zelf weer kunnen vervelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat Ruudje Vormer in 2017 beste voetballer van België was.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Noa Lang weet weer te irriteren.
Deltakron?quote:
Jammer, ik heb je dat niet toegewenst. Helaas dat het niet iemand anders was in de sc die ik het graag had gegund.quote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Net saucijzenbroodje gehaald boys
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Kom nog een keer langs.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
Eet smakelijk vriend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Vies vet varken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:22 schreef KingRoland het volgende:
Was het eigenlijk niet van plan, maar ik sprak @tong80 zojuist. Hij Heeft gesprek met cardioog gehad, en zal thuis moeten afwachten tot hij wordt opgeroepen voor een open hart operatie in Utrecht. Hij wist niet zeker of hij zich vandaag al hier zou melden, dus vroeg hij of ik het door wilde geven.quote:
BLACKEDquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
FAMKE LOUISE BEVALLEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We horen het van je!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was het eigenlijk niet van plan, maar ik sprak @:tong80 zojuist. Hij Heeft gesprek met cardioog gehad, en zal thuis moeten afwachten tot hij wordt opgeroepen voor een open hart operatie in Utrecht. Hij wist niet zeker of hij zich vandaag al hier zou melden, dus vroeg hij of ik het door wilde geven.
Dat viel reuze mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
User @:Scrummie gaat compleet door het lint in COR
Link?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
Zijn post is weggehaald maar laten we zeggen dat het te maken had met het aanmaken van kwaadaardige cellen.quote:
Mooi, nog een Tukker hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Beterschap. Volgens mij de 1e keer dat ik in VBL wat post.... Ik zie nu pas dat het VBL is.
Gefeliciteerd!quote:
Ik vroeg @Nattekat of ie op kon donderen (met iets ander woordgebruik) omdat dat topic altijd escaleert als hij er is. Meer was het niet.quote:
Het afvoerputje van fokquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Beterschap. Volgens mij de 1e keer dat ik in VBL wat post.... Ik zie nu pas dat het VBL is.
Ik denk dat jij en @Caland vrienden gaan worden hier.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Oh. Lijkt me zeer terechtquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vroeg @:nattekat of ie op kon donderen (met iets ander woordgebruik) omdat dat topic altijd escaleert als hij er is. Meer was het niet.
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Wat zijn je symptomen?
Denk maar niet dat we je een kaartje gaan sturen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.
En eerder spierpijn door heel m'n lijf.
@Scrummie is zo'n user waarbij je weet dat het geen act is maar hij daadwerkelijk zo is. Je dag in dag uit zo opwinden op allerlei social media platforms kan nooit gezond voor je zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Elan het volgende:
Ik wil je wel ff in je bek spugenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat we je een kaartje gaan sturen.
Ik ken @Scrummie als een lieve jongen die gewoon niet tegen onrecht kan en daar nogal van over de flos raaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Scrummie is zo'n user waarbij je weet dat het geen act is maar hij daadwerkelijk zo is. Je dag in dag uit zo opwinden op allerlei social media platforms kan nooit gezond voor je zijn
Wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff in je bek spugen
Van deze uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord.quote:
Is ook geen hele bekendequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van deze uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord.
Dit is de delta, we noteren je alvast voor een ic bed volgende week.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Thnx. Koorts, beetje vage keelpijn (niet echt pijnlijk maar schraal of zo), hoesten, slijm in m'n keel en m'n neus zit af en toe wat dicht lijkt het, al ben ik verder totaal nog niet verkouden.
Hoorde van iemand die het had (2x vaccinatie) dat hij bonkende hoofdpijn had, geen reuk/smaak, 12 uur slapen steeds zo moe. Maar dat was net toen omicron het overnam van delta dus wellicht had hij nog de delta te pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tot nu toe geen koppijn, wel moe ja en ook gewoon reuk/smaak en goede eetlustquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoorde van iemand die het had (2x vaccinatie) dat hij bonkende hoofdpijn had, geen reuk/smaak, 12 uur slapen steeds zo moe. Maar dat was net toen omicron het overnam van delta dus wellicht had hij nog de delta te pakken.
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker smikkelen!!!! @:coco @:ggmm @:onlogisch @:tong80 @:maxi-mus @:knetterkrankjorum
Dit soort dingen kan jij binnenkort niet meer proeven @:oriente hahaha
Hou het maar bij vrouwen, want je beoordeling over mede users slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Scrummie is zo'n user waarbij je weet dat het geen act is maar hij daadwerkelijk zo is. Je dag in dag uit zo opwinden op allerlei social media platforms kan nooit gezond voor je zijn
Dat ziet er prima uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker smikkelen!!!! @:coco @:ggmm @:onlogisch @:tong80 @:maxi-mus @:knetterkrankjorum
Aan de andere kant: Als zijn gezondheid er echt onder dreigt te gaan lijden heft hij zichzelf gewoon een poosje op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Haring met uien, check deze proleet @Taradoquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even normaal achterlijke gek.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Als zijn gezondheid er echt onder dreigt te gaan lijden heft hij zichzelf gewoon een poosje op.
Wow rustig dummie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe even normaal achterlijke gek.
Als je mij wil bespreken bespreek je dat met mij, wat is dit voor achterlijk gezeik dat jullie mij wel even gaan analyseren. Teringdebielen.
Ik vind de Amsterdamse wijze ook wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Haring met uien, check deze proleet @:Tarado
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de Amsterdamse wijze ook wel lekker eigenlijk.
Haring goden.quote:De Amsterdamse specialist: "Die waren vroeger zo zout als de pest. Haringboeren hadden badkuipen met haring waar ze augurken in gooiden om de vis te ontzouten. Iedere haringboer had z'n eigen smaakie." Werd van oorsprong haring met zuur het meest verkocht in Amsterdam, tegenwoordig wordt deze combinatie overal gegeten.
Jeetje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef fetX het volgende:
Voldemort mag ook al niet meer @:scrummie @:caland @:wereldgozer @:lenny_leonard
Kkbestuurquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef fetX het volgende:
Voldemort mag ook al niet meer @:scrummie @:caland @:wereldgozer @:lenny_leonard
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje.
Maar wel consequent eigenlijk, niet verwacht. Ik noemde Sylvana ooit een wandelende palmboom, maar dat ging ook veel te ver.
lekker manquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geen mention gehad, wel een like gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@Buitendam dit ziet er wel lekker uit net zoals gehaktbal kiekeboequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@Scrummie had in deze situatie gewoon gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn post is weggehaald maar laten we zeggen dat het te maken had met het aanmaken van kwaadaardige cellen.
de vbl sc is vanaf nu groot fan van u gewordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:37 schreef DJMO het volgende:
Doe even normaal achterlijke gek.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie had in deze situatie gewoon gelijk
Nouja zegquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hopelijk krijg je een retourtje ic
nee maatquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja zeg
Ben je weer de deur gewezen door een paardenmeisje
Doe eens niet zo geobsedeerd. @Scrummie maakte een paar prima inhoudelijke punten tegen een bepaalde kater en jij gaat vervolgens hier heel hard giechelen dat hij een meltdown heeft enzo. Zelfs als hij een echte meltdown had zou ik het begrijpen want van al het coronanieuws wordt je goed pissig, maar dit viel reuze meequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe even normaal achterlijke gek.
Als je @:Scrummie wil bespreken bespreek je dat met @:Scrummie, wat is dit voor achterlijk gezeik dat jij hem wel even gaat analyseren. Teringdebiel.
ja ik vind die elan ook maar een rare vogelquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geobsedeerd. @:scrummie maakte een paar prima inhoudelijke punten tegen een bepaalde kater en jij gaat vervolgens hier heel hard giechelen dat hij een meltdown heeft enzo. Zelfs als hij een echte meltdown had zou ik het begrijpen want van al het coronanieuws wordt je goed pissig, maar dit viel reuze mee
Afgehandeld.
Hier wordt niet geroddeld @Nattekatquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo geobsedeerd. @:scrummie maakte een paar prima inhoudelijke punten tegen een bepaalde kater en jij gaat vervolgens hier heel hard giechelen dat hij een meltdown heeft enzo. Zelfs als hij een echte meltdown had zou ik het begrijpen want van al het coronanieuws wordt je goed pissig, maar dit viel reuze mee
Afgehandeld.
Pics van je vriendin en je beoogde scharrel ter beoordeling.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee maat
heb al bijna drie jaar een vriendin
al is er wel een heel erg mooi meisje op werk waar ik de kriebels door krijg
dus daarom ben ik zo opvliegend wss
Waarom?quote:
heb geen pics van die chickquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van je vriendin en je beoogde scharrel ter beoordeling.
niet die anderequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Van je chick toch wel??
Of is ze weer minderjarig
@:GGMM check deze grap
@KingRoland al geweest?quote:Het is nog even wennen in de pick-upwinkel zonder caissières (maar met robots)
Online een stuk kaas én een stofzuiger bestellen, die je even later afhaalt bij een robot. Dankzij de komst van het Chinese Ochama in Leiden en Rotterdam kan het, maar zit Nederland op deze winkels te wachten? ‘Mensen zijn regelmatig in shock als ze voor het eerst binnenlopen.’
rolband geplaatst. Niet veel later kan de klant aan de andere kant van de glazen wand tevreden de mandarijnen in een tas stoppen.
Leiden en Rotterdam hebben de primeur. Daar werden maandag de eerste pick-upwinkels geopend. Binnenkort kunnen klanten ook in Utrecht en Diemen nog dezelfde dag hun aankopen ophalen.
Robotisering
Ochama slaat als eerste een brug tussen fysiek en online winkelen, ziet bijzonder hoogleraar e-marketing Cor Molenaar. ‘Het is bovendien de eerste keer in Nederland dat er dusdanig wordt gebruikgemaakt van robots.’ Met de historisch lage werkloosheidscijfers in Nederland lijkt het gebruik van robots geen slecht idee. Door lage operationele kosten kan het bedrijf bovendien scherpe prijzen bieden.
‘Robotisering is zeker belangrijk’, stelt Dirk Mulder. De sectoreconoom detailhandel van ING ziet dat in de distributiecentra van retailers en supermarkten steeds meer wordt geautomatiseerd. ‘Daardoor gaat de productiviteit omhoog en gaan de kosten omlaag.’
Toch willen consumenten in de winkel wel graag service en sociaal contact, denkt Mulder. ‘China is wat dat betreft toch een heel andere markt. Op het gebied van omnichannel zijn zij al een stuk verder.’ Omnichannel is dé nieuwe filosofie in de detailhandel, waarbij geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen online- en offlinewinkels. Samen vormen ze één keten.
Onestopshop
Naast de robots zijn er vandaag ook vier medewerkers in het Rotterdamse filiaal om de klanten te verwelkomen én te helpen. ‘Veel mensen lopen meteen naar mij toe met de QR-code’, vertelt medewerker David Habraken. ‘Dan laat ik ze zien hoe ze het pakket zelf kunnen ophalen bij de pick-up counter.’
Naast de Coldplay-muziek is er bijna niets te horen in de winkel. De klanten zitten op hun werk, denken Habraken en zijn collega’s. Ze zien dat het vooral voor en na kantoortijden erg druk is. ‘Als de mensen klaar zijn met werken, rijden ze langs om hun boodschappen op te pikken.’ Ochama verwacht dat vooral millennials en jonge gezinnen, die graag zelf bepalen wanneer zij hun bestelling ontvangen, wel heil zien in de ophaalservice. ‘Wij geloven dat dit winkelen simpeler, goedkoper en prettiger maakt.’
In tegenstelling tot andere (web)winkels heeft Ochama zowel levensmiddelen als niet-levensmiddelen in het assortiment, zodat de klant alles op één plek kan vinden. Een onestopshop, zoals Ochama het zelf noemt. Al is het nog maar de vraag of klanten met een aanbod van ‘slechts’ zevenduizend artikelen echt genoeg hebben aan één winkelstop. ‘Maar we werken hard aan uitbreiding van ons assortiment’, zegt marketingdirecteur Kayee Tjahjadi-Lam.
Experimenteren
Dat die uitbreidingen snel komen, daar twijfelt Cor Molenaar niet aan. ‘Als onderdeel van internetgigant JD.com, een van de grootste e-commercebedrijven van China, kan Ochama waarschijnlijk eindeloos experimenteren in Nederland’, zegt de hoogleraar e-marketing. Om vervolgens het succes door te trekken naar de rest van Europa.
Dat Nederland een belangrijk handelsknooppunt is voor Europa en de rest van de wereld, speelde zeker mee in de beslissing om hier te beginnen. Dat Ochama hier moet concurreren met grote, gevestigde namen als Amazon en Bol.com baart het bedrijf geen zorgen. ‘Het idee is uniek in zijn soort.’
ING-econoom Mulder heeft daar nog zijn twijfels over. ‘Ik vraag me af wat het voordeel is ten opzichte van concurrenten’, zegt hij. ‘Is het een voordeel om een pakket zelf af te halen in een winkel? Het kan handig zijn dat mensen niet thuis hoeven te wachten op hun pakketje, maar de pakketkluizen bestaan al.’ Het bedrijf zal meer moeten doen om zich te onderscheiden, denkt de econoom. ‘Wellicht zal het hem straks in de prijs of in het aanbod zitten.’
Data verzamelen
Wie binnenkort een bestelling wil oppikken bij de robotwinkel, moet wel eerst een (gratis) lidmaatschap afsluiten, waarbij tal van persoonlijke gegevens worden gedeeld. ‘Moet je voorstellen hoeveel data JD.com daardoor kan verzamelen’, zegt Molenaar. Toch verwacht de hoogleraar niet dat het lidmaatschap veel consumenten zal afschrikken ‘We hebben toch ook Netflix? Voor het gemak doen mensen veel.’
De vrouw met de volle boodschappentas druipt teleurgesteld af. Zij is nog geen lid en kan niets meenemen uit de bonte showroom. Medewerker David Habraken wel. Dinsdag bestelde hij nog via de app. ‘Een reep chocola voor mijn vriendin, een knuffel voor mijn kind en een trui voor mezelf’, zegt hij. ‘Dat kan je nergens anders tegelijk vinden.’
Membership kostenquote:
Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de vbl sc is vanaf nu groot fan van u geworden
DJMOGOD![]()
Naaktfoto van jezelf plaatsen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?
Dit kan echt niet.quote:
We vragen het even aan onze expert.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?
Wat ga je erop kijken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe televisie is geleverd. Erg mooi.
Als ik naar de uni ga ben ik in Rotterdam of als ik een keer uit ga, maar voor dat soort bestellingen liever dichtbij huis.quote:
Kippenpoot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Jij bent een walgelijk stinkdier.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe televisie is geleverd. Erg mooi.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Van je chick toch wel??
Of is ze weer minderjarig
@:GGMM check deze grap
Lasagna.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom thuis, ouwe reusquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
FF pissen.
Veel succes bij het herstel en de operatie. Gaat vast goed komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
FF pissen.
Echt he.quote:
Sterkte ouwe reus. Fijn dat je nu weer even thuis bent en hopelijk word je zsm geopereerd zodat je weer helemaal herstelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
FF pissen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
FF pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |