Erg mooiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef DJMO het volgende:
Ben ik weer.
Namens @:tong80 bedankt voor de steun en het medeleven vanuit de SC hier. Hij waardeert het zeer.
Bedankt voor de update.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef DJMO het volgende:
Ben ik weer.
Namens @:tong80 bedankt voor de steun en het medeleven vanuit de SC hier. Hij waardeert het zeer.
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.
Wij ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kleine moeite, en ik ben echt de rotste niet, al lijkt dat misschien vaak wel zo.
Toen wij in Manchester waren was jouw ontbijt om 08:30 ook een halve liter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
@:helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemen
Dat ging me dan wel wat ver
Engels ontbijt is het best na een lange nacht op reis. Zowel na het stappen of na een veel te lange nachtbus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Engels ontbijt genot.
Heerlijk als je gezopen hebt inderdaad![]()
Sowieso vette meuk als je gezopen hebt
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen wij in Manchester waren was jouw ontbijt om 08:30 ook een halve liter.
Een ontbijtpizza.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks, maar jank dan niet over een pizzaatje.
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
@Zipportal is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer recent nog ontbeten met een koude halve pizza van de avond van tevoren.
Punthoofd was uiteraard aanwezig. @:neef_wuppie
https://www.youtube.com/channel/UCQYFghXmqQWtnNAfKQe3CjA/videosquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
Zie bovenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft ie nog een youtube account?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCxak45Cv4dwKbkmnEMHQibw/videos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |