SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er creatievelingen zijn die iets anders willen zien of een leuk idee hebben, wijzigingen doorgeven kan nog tot 17:00.
Ik heb de top zoveel van users die het meest gepost hebben dit jaar in de SC gepakt, hopelijk ben ik niemand vergeten? Kan ook nog aangepast worden tot 17:00
[ Bericht 34% gewijzigd door GGMM op 11-01-2022 16:34:54 ]
ja maar niet echt een hoog niveauquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
Er heerst wrijving tussen user @:tjacka en user @:maxi-mus in het Ajax topic.
Gefeliciteerd allen.quote:Het coronavirus is de afgelopen week bij 201.536 mensen vastgesteld. Dat is een stijging van maar liefst 77 procent, blijkt dinsdag uit de weekcijfers van het RIVM. Nog niet eerder zag het instituut zulke grote aantallen gemelde besmettingen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
Op naar het Corona topic!!!!
@:Caland
@:Scrummie
@:Elan
@:fetX
@:Coco
Jaaaa lockdown VERLENGEN!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
En dat is dan terwijl men zelftesten al een tijd aanraadt bij de wat mindere klachten toch? Die komen niet in de statistieken. Of nou ja, officieel moet je bij een positieve zelftest alsnog langs de GGD meen ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
Ja wel maatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dat is dan terwijl men zelftesten al een tijd aanraadt bij de wat mindere klachten toch? Die komen niet in de statistieken.
Lekker man, we hebben weer een record te pakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd allen.
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) verbiedt de kruidenpreparaten Shambala en Open up. Ze zijn gevaarlijk voor de gezondheid, werken hallucinerend en kunnen verlammingen veroorzaken. Ook als er maar weinig van wordt gebruikt, zegt de NVWA.
Radiopresentator Giel Beelen maakte op een spiritueel platform reclame voor Shambala, dat hij in zijn eigen webshop te koop aanbood. Het kruidenpreparaat zou de gebruiker helpen om zijn "innerlijke zelf te vinden".
Ik ga NU naar de winkel, spitsuur.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oh sweet summer childquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU naar de winkel, spitsuur.
Avondklok.
@:zipportal
kipquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doperwtjes en pangasiusfilet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shakshuka.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
(Als avondeten ja. Heb ik gewoon schijt aan)
Klinkt lekker en vooral hip.quote:Shakshouka of shakshuka is een gerecht van eieren gepocheerd in een saus van tomaten, chilipeper, paprika en ui, gewoonlijk gekruid met komijn, paprikapoeder en cayennepeper. Het gerecht komt oorspronkelijk uit Tunesië. Het wordt echter geserveerd over het gehele Middellandse Zeegebied en het Midden-Oosten.
Ik ken alleen Shaka Zulu.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
Ovenschotel kip en broccoliquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Makkelijk vooral (en lekker ja)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Klinkt lekker en vooral hip.
Ik heb eens een week in een hotel in Luxemburg gezeten, daar hadden ze eenTunesische kok die echt ziekelijk lekkere Shakshouka maakte bij het ontbijt. Lekker brood er bij en je kunt het de hele dag door vreten. Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb eens een week in een hotel in Luxemburg gezeten, daar hadden ze eenTunesische kok die echt ziekelijk lekkere Shakshouka maakte bij het ontbijt. Lekker brood er bij en je kunt het de hele dag door vreten. Heerlijk.
Smakelijk!
agvquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had die hele week een kater.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.
Al heb ik met een Engels ontbijt bij een kater eigenlijk ook geen moeite.
Engels ontbijt genot.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me als ontbijt niet echt voorstellen, maar dat komt ook omdat mijn maag altijd wel even moet acclimatiseren.
Al heb ik met een Engels ontbijt bij een kater eigenlijk ook geen moeite.
@helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Engels ontbijt genot.
Heerlijk als je gezopen hebt inderdaad![]()
Sowieso vette meuk als je gezopen hebt
BROEK UIT BROEK UITquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:56 schreef onlogisch het volgende:
blote tieten @ 22:47 @:muskusboktor57
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
@:helpmefok heb ik in Schotland een keer een Engels ontbijtpizza zien nemen
Dat ging me dan wel wat ver
Dat is toch niet heel raar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
Sodeju hey.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog met 2 andere gasten woonde, hebben wij weleens Maccie besteld na een goede avond zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |