Maar wel zorgvuldig kapotquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja de groeten. Zorgvuldigheid is snelheid in deze. De boel gaat kapot jongens.
Ik sta er ook wat ambivalent in. De belangen zijn zo groot en het beleid ís onuitlegbaar. Maar we hebben wel democratische spelregels met zn allen afgesproken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ben niet voor anarchie, maar soms moet er wat geforceerd worden. Ergens is dat juist ook wel gezond in een vrije samenleving.
Dat heb ik ook vaak op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanaf het eind van de middag een licht drukkene/kriebelend gevoel in de keel. Zelftest gedaan en gelukkig negatief. Maar ben er ergens niet helemaal gerust op.
Omdat de overheid dat heeft bepaald.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zijn de sauna's dan dicht?
Hoor je me klagen dan? Ik ben al in geen 15 jaar meer afwezig geweest door ziekte. Het gaat me meer om dat ik, mocht je het toch nog hebben, geen collega's aansteekt op het werk.quote:
Wat minder verhaal van Van Ramst bij VIquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
Weer een uitstekend verhaal van Girbes bij nieuwsuur nu
huh, dat is net begonnen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
Weer een uitstekend verhaal van Girbes bij nieuwsuur nu
Lul niet zo dom.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Iedereen moet voor zijn eigen hachje opkomen hoor.
Ik geniet. Mooi dat er iets van opstand komt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Het draagvlak onder de maatregelen begint gemeente voor gemeente in te storten. Als Ernst Kuipers de winkels en de kroegen niet opent zaterdag, dan doet de bevolking dat zelf wel. Het kabinet kan maar beter heel snel een plan gaan bedenken voor de ouderen, want de jongeren laten zich niet langer gijzelen door draconische maatregelen die geen effect meer sorteren!
Ik ben sinds corona wel een grote voorstander geworden van regelmatig een vorm van anarchie. Oprutte met al die overheidsbemoeienis.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik ben niet voor anarchie, maar soms moet er wat geforceerd worden. Ergens is dat juist ook wel gezond in een vrije samenleving.
Ik sprak net met de voorzitter van de ondernemersvereniging hier ter stede en die zei dat ook hier de burgemeester er achter staat...quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:39 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ik geniet. Mooi dat er iets van opstand komt.
Dit horen we ook al maanden. Als puntje bij paaltje komt gaan er hooguit een handvol winkels open voor een kwartiertje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Het draagvlak onder de maatregelen begint gemeente voor gemeente in te storten. Als Ernst Kuipers de winkels en de kroegen niet opent zaterdag, dan doet de bevolking dat zelf wel. Het kabinet kan maar beter heel snel een plan gaan bedenken voor de ouderen, want de jongeren laten zich niet langer gijzelen door draconische maatregelen die geen effect meer sorteren!
Saunaatje niks mis meequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een sauna is voor vieze mensen. @:monkyyy @:Wereldgozer
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit horen we ook al maanden. Als puntje bij paaltje komt gaan er hooguit een handvol winkels open voor een kwartiertje.
Ik had de hoop dat er iets werd GELEKT vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:40 schreef Scrummie het volgende:
@:caland is er klaar mee, gezien zijn activiteit in dit topic
Mwah. Zelfs gemeenten en hele provincies laten wel iets doorschemeren nu.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit horen we ook al maanden. Als puntje bij paaltje komt gaan er hooguit een handvol winkels open voor een kwartiertje.
Ja, of zaterdag wordt alles gedoogd en zondag rijden er weer boa's door de straten, volgen er een paar boetes en is iedereen weer dicht conform de wensen van het OMT.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eens hoor. Gelukkig is het einde in zicht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat er iets werd GELEKT vandaag
Maar inderdaad, ik ben er voor het eerst wel echt klaar mee ja. Zelfs die eerste lange echte lockdown en later de avondklok vond ik beter te doen dan deze periode eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |