Oh, mee eens hoor. Strikt genomen is dat zo, want het legt een bommetje onder de geloofwaardigheid van ons bestuur.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker, en als ik heel eerlijk ben dan ben ik er ook blij om. Hoe eerder dit desastreuze beleid onhoudbaar wordt hoe beter.
Maar als je de emotie even uitschakelt dan kun je wel de vraag stellen of we deze weg echt op moeten gaan als land. Het moet niet zo zijn dat Cafe Bruls in Valkenburg open kan en Café Prevoo in Nijmegen binnen een kwartier 10 politiewagens aan de deur heeft. Dat is ook niet goed en op termijn ook ontwrichtend.
Andreas Voss zit klaar bij OP1 iig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef TwanTwan het volgende:
Zou er vanavond nog iets uitlekken over het OMT advies?
Daar hebben alleen al die getroffenen in Nederland geen ene zak aanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef quirina het volgende:
Kijk lockdown en verlengingen ervan je kan er over klagen, maar je kan ook het een en ander omzeilen.
We zijn al in België lekker wezen winkelen , haartjes knippen en eten, nu lekker saunaatje pakken in Duitsland. Dan spekken we de buren wel ipv Nederland.
Karoly Illy bij Beauquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Andreas Voss zit klaar bij OP1 iig.
Dat is dan jammer. Iedereen moet voor zijn eigen hachje opkomen hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar hebben alleen al die getroffenen in Nederland geen ene zak aan
Natuurlijk moeten we deze weg opgaan. Het is blijkbaar de enige weg om tot een redelijk resultaat te komen. Gezien de politieke onwil om verder te kijken dan het ziekenhuis waar de situatie op dit moment niet eens dreigend is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker, en als ik heel eerlijk ben dan ben ik er ook blij om. Hoe eerder dit desastreuze beleid onhoudbaar wordt hoe beter.
Maar als je de emotie even uitschakelt dan kun je wel de vraag stellen of we deze weg echt op moeten gaan als land. Het moet niet zo zijn dat Cafe Bruls in Valkenburg open kan en Café Prevoo in Nijmegen binnen een kwartier 10 politiewagens aan de deur heeft. Dat is ook niet goed en op termijn ook ontwrichtend.
Je kunt natuurlijk ook een thuiskapper opzoeken en die Nederlander dan spekkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef quirina het volgende:
Kijk lockdown en verlengingen ervan je kan er over klagen, maar je kan ook het een en ander omzeilen.
We zijn al in België lekker wezen winkelen , haartjes knippen en eten, nu lekker saunaatje pakken in Duitsland. Dan spekken we de buren wel ipv Nederland.
Dus met Omikronvariant valt alles wel mee, vandaar kom je niet zo gauw in het ziekenhuis te liggen met zo'n lichte klachten.quote:
Ik ben erg voor een samenleving eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Iedereen moet voor zijn eigen hachje opkomen hoor.
Ik ben niet voor anarchie, maar soms moet er wat geforceerd worden. Ergens is dat juist ook wel gezond in een vrije samenleving.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is het ook gevaarlijk, rechtsongelijkheid en anarchie moet je ook niet hebben.
We moeten zorgen dat we het zorgvuldig in kleine stapjes doen.quote:
Sauna is goed voor de weerstand. Daarom gaat Corona met een grote boog om mij heen. Superieure weerstand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een sauna is voor vieze mensen. @:monkyyy @:Wereldgozer
Kun je altijd naar GGD om te testen op corona.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanaf het eind van de middag een licht drukkene/kriebelend gevoel in de keel. Zelftest gedaan en gelukkig negatief. Maar ben er ergens niet helemaal gerust op.
Ja de groeten. Zorgvuldigheid is snelheid in deze. De boel gaat kapot jongens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
We moeten zorgen dat we het zorgvuldig in kleine stapjes doen.
Sneeuwvlokje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanaf het eind van de middag een licht drukkene/kriebelend gevoel in de keel. Zelftest gedaan en gelukkig negatief. Maar ben er ergens niet helemaal gerust op.
Daar kun je niet van levenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef quirina het volgende:
Meeste kappers klussen sowieso zwart bij. Doen ze ook wel zonder corona lockdowns.
Waarom zijn de sauna's dan dicht?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sauna is goed voor de weerstand. Daarom gaat Corona met een grote boog om mij heen. Superieure weerstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |