Plaatjes staan bovenin het topicquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef Caland het volgende:
Wat voor kaart heb je gekocht @:ggmm
Hopelijk één met glittertjes. En een flesje rood.
Helemaal bovenin staan ze nog, althans bij mij, niet in een post maar daar bovenin waar plaatjes in het topic komen te staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had DonRaja er later nog bijgezetquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik mis een VBL mod.
En alsnog een gemiste kans, geen glitterkaart.
Zou je dat bij een volgend hartinfarct wel willen doen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had DonRaja er later nog bijgezet
Alleen geen nieuwe screenshot genomen
@skysheriff is hier ook nog mod.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had DonRaja er later nog bijgezet
Alleen geen nieuwe screenshot genomen
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik had ze inderdaad weggehaald omdat ik bang was dat Tong hier misschien zou zijn en z'n kaart al te zien zou krijgen voordat hij aankwam.
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijLeuk dat je dit op je hebt genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ze inderdaad weggehaald omdat ik bang was dat Tong hier misschien zou zijn en z'n kaart al te zien zou krijgen voordat hij aankwam.
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijToppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kennen we nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:skysheriff is hier ook nog mod.
Klap in het gezicht van moderator skysheriff
BOLBOLBOLBOLquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Woedend. Dit zou vanavond komen
Ja ik drukte weer met mijn worstenvingers op de quote knopquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:38 schreef Caland het volgende:
Mention van een quote van @:wereldgozer
Niks te zien
Raar
Op naar de 1000 notes maatquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
Quotemelding van @:lenny_leonard in COR
Geen quote te zien
CORRED
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijMooi gebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer wel dat het nu lijkt of ik niet om het welzijn van Herman geef.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Een lamp?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Woedend. Dit zou vanavond komen
Maar hij is bezorgd inmiddels dus hierbijWat heeftieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |