Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de vbl sc is vanaf nu groot fan van u geworden
DJMOGOD![]()
Naaktfoto van jezelf plaatsen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?
Dit kan echt niet.quote:
We vragen het even aan onze expert.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh God. Hoe werkt anoniem gaan ook alweer?
Wat ga je erop kijken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe televisie is geleverd. Erg mooi.
Als ik naar de uni ga ben ik in Rotterdam of als ik een keer uit ga, maar voor dat soort bestellingen liever dichtbij huis.quote:
Kippenpoot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Jij bent een walgelijk stinkdier.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe televisie is geleverd. Erg mooi.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Van je chick toch wel??
Of is ze weer minderjarig
@:GGMM check deze grap
Lasagna.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welkom thuis, ouwe reusquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
FF pissen.
Veel succes bij het herstel en de operatie. Gaat vast goed komen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
Iedereen en vooral GGMM bedankt voor de geweldige kaart en de warme sterkte-wensen. Vanochtend eindgesprek met cardioloog gehad. Helaas wordt het een open hart operatie in Utrecht ipv dotteren. Gelukkig mag ik thuis op nader bericht wachten. Heb inmiddels zoveel medicatie dat ik samen met Caland een privé apotheek kan beginnen. Alles was prima in het ziekenhuis, tot aan de maaltijden toe. Het kan een week duren of pas over een maand dat ik geopereerd word. De attack is heftig aangekomen. Ben doodmoe bij het geringste. Werd met een rolstoel naar de uitgang gebracht om op de taxi te wachten. Blij thuis te zijn. Wel af en toe bed in om rust te pakken. Moet ook blijven bewegen, dus ik probeer weer mee te posten. Nogmaals bedankt brothers and sisters en DMJO. Pluk de dag.
FF pissen.
Echt he.quote:
Sterkte ouwe reus. Fijn dat je nu weer even thuis bent en hopelijk word je zsm geopereerd zodat je weer helemaal herstelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
FF pissen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna.
FF pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |