https://www.ad.nl/show/na(...)-is-bekend~a69de910/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Alleen op maandag en vrijdag dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft meer dan voldoende potentie. Misschien de tijdsduur wat opschroeven als de kijkcijfers het toelaten.
@onlogisch en @GGMM snappen daar ook niks vanquote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Zwaar ongelukkig van lijkt me ook al wordt je gereden.
2x was altijd prima! Die woensdag hoeft van mij niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat drie keer per week genoeg zou zijn. Op maandag, woensdag en vrijdag. Voor de rest leutert het wel lekker weg maar of dat iedere dag leuk is weet ik niet.
2x zou ook prima zijn. Ik bedoelde meer dat dagelijks me teveel van hetzelfde gaat worden op een gegeven moment.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
2x was altijd prima! Die woensdag hoeft van mij niet.
Ik las 'mongolen afsteken'.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 01:00 schreef Ronald het volgende:
Johan moet iets minder z’n monologen afsteken, dat wordt na 5 dagen wel te veel denk ik
Jij hebt er kijk op, hier zouden ze iets mee moeten doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef BobW het volgende:
Doe dit lekker 2x per week anderhalf uur met Boskamp en Kraay en je hebt een topshow.
Je komt er ook moeilijk tussen als ze eenmaal op gang zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:06 schreef DonDruiper het volgende:
Punt is dat Rene en Johan van de 50 minuten 40 aan het woord zijn.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft meer dan voldoende potentie. Misschien de tijdsduur wat opschroeven als de kijkcijfers het toelaten.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond het een prima eerste uitzending
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:27 schreef Toekito het volgende:
Best vermaakt maar hangt van de dag en het nieuws af of het een topshow kan worden of niet.
quote:
Op naar het Angela topic! @Lenny_Leonard @Wereldgozer @Cocoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niks mis met kijkcijfers
Nu Angela nog ff
Dan hebben ze het tijdstip slim gekozen, dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:19 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er kwam ook niet echt iets anders op tv dat tijdstip.
Ze hadden gisteren geluk dat NPO1 een reclameshow had van het nieuwe kabinet. Volgende week zit er dus weer een echt programma op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan hebben ze het tijdstip slim gekozen, dus.
Vond het een prima show. Denk nog steeds wel dat elke dag wat veel is, maar we gaan het zien. Ook als elke dag wat veel is, is het vast leuker dan Op1.
Bovendien valt Johan nogal vaak in herhaling, dus dan worden de gesprekken wel heel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 06:06 schreef DonDruiper het volgende:
Punt is dat Rene en Johan van de 50 minuten 40 aan het woord zijn.
Ja, daarom dat vijf dagen waarschijnlijk wat veel gaat zijn met die riedeltjes van Johan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef Ronald het volgende:
[..]
Bovendien valt Johan nogal vaak in herhaling, dus dan worden de gesprekken wel heel voorspelbaar.
Was te verwachten na al die promotie.quote:
Zou meer dan prima zijn als je dat dag in dag uit op die campingzender zou presteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanavond nog 600.000 en volgende week 500.000 over.
Hij heeft het afgezet, maar weet wel wat er daarna gebeurde?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:20 schreef Ronald het volgende:
Ik vind de observaties van Rene wel echt grappig, hoe hij dat Beau omschrijft is echt heel treffend (en ik heb dat hele programma niet eens gezien)
voor de leider van de Partij van de Vrijheid is Geert Wilders wel gauw op zijn teentjes getraptquote:
Angela ziet het weer eens perfect.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Angela is uit. @:Wereldgozer
Ik zie overeenkomst: Marokkaanse moslims vs moslims, criminele Marokkanen vs Marokkanen. Stukje weglaten.quote:
Ik kijk VI nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Angela is uit. @:Wereldgozer
VOLSTREKT eens met Angela. Viroloog René is een aanfluiting.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Angela in beeld en geluid
https://www.ad.nl/video/p(...)on-vi-vandaag-275902
Het klopt ook niet wat die Turk zei. Gaat om mensen met een dubbele nationaliteit, niet specifiek om moslims. Van mij hoeft het niet hoor, maar Nederland zou zich niet moeten laten leiden door Marokkaanse wetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de leider van de Partij van de Vrijheid is Geert Wilders wel gauw op zijn teentjes getrapt
En hoe zie je dat voor je? Dat Derksen met Eus dit voorbesproken heeft? Om ff op de lange tenen van Willy te gaan staan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Lijkt ook wel een opgezet plannetje gelijk een relletje beginnen bij het begin van een nieuw programma
Lijkt me niet, beetje vergezocht om dat te denken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Lijkt ook wel een opgezet plannetje gelijk een relletje beginnen bij het begin van een nieuw programma
En ze gaan er altijd zo prat op dat ze niks voor bespreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Iemand die de dood van zijn broer gebruikt om bekend te worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Hij lijkt eerder de broer van Peter Timofeeff.
Kan dit topic niet gewoon in VBL?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef Karina het volgende:
Meneer de Vries zit er echt wel vanwege broer van, niet omdat hij een top econoom is. Maar gelukkig gaat het over voetbal.
Wat vind je van The Witcher?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen ja, maar ik ben geen voetbalmod meer.
Hij weet niks van economie. (Top)econoomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef Karina het volgende:
Meneer de Vries zit er echt wel vanwege broer van, niet omdat hij een top econoom is. Maar gelukkig gaat het over voetbal.
Ik heb geen ideequote:
Zeker. De ZZP'ers pakken grof, grof geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
Mensen in de zorg verdienen over het algemeen genoeg
Gommersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft er afgezegd? (Ik kwam uit de keuken en hoorde het niet)
Zou 'm eigenlijk meteen weer afvoeren als 'regelmatige gast'.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:46 schreef Ronald het volgende:
Ik vind de opvolger van Peter r de Vries nog niet echt een succes op TV.
Ja leuke ventquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:53 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind het wel een mooie opgewekte pikkebaas, weer eens wat anders
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:55 schreef Obiekulu het volgende:
Eus heeft zelf dus geen moslim-achtergrond.
Zwak dat Johan dat niet weet.
En je moeder vol?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef superniger het volgende:
Ze moeten heel Groningen leegpompen.
Klopt.quote:
Niet bepaalt een jackpot maar wel snel verdiend. Mits je een van de eerste was, wat een farcequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Voor een louzy 10k in de rij staan.Plebs.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Liever een scheurtje in je vloer dan een vloer in je scheurtje.
~ Geer
Zelfde geldt bij de toeslagenaffaire. Er zijn sommige mensen die nu veel en te veel geld krijgen. Dat komt alleen niet in de media.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Populistisch gelul. Ze zitten helemaal niet massaal in de elende.
Alleen een specifieke groep. Zeker niet 54.000 adressen die nu 10k willen voor een badkamer.
Jij woont in dat gebied?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Populistisch gelul. Ze zitten helemaal niet massaal in de elende.
Alleen een specifieke groep. Zeker niet 54.000 adressen die nu 10k willen voor een badkamer.
Dat gevoel krijg je wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:04 schreef Coco het volgende:
Broer van Peter weet wel hoe hij een slaatje moet slaan uit ellende.
De focus ligt in Nederland erg op de Randstad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef spapaars het volgende:
Volgens Derksen allemaal de schuld van Amsterdam en Den Haag.
Weet even niet wat Amsterdam er mee te maken heeft.
En het is politiek-Den Haag.
Lolquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Zou de broer van Peter weten wat LOL betekent.
Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Zou de broer van Peter weten wat LOL betekent.
CORREDquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
De focus ligt in Nederland erg op de Randstad.
aangeweid.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kruidfabriek in Muiden
Ooit nog eens ontploft maar Peter geen artikel aangeweid
aangeweid?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kruidfabriek in Muiden
Ooit nog eens ontploft maar Peter geen artikel aangeweid
Alles aan die vent is irritant. Niet alleen zijn accent, maar ook z'n stem, zijn articuleren, de onzin die hij brabbelt...quote:
Denk 1 minuut aan Klaasweetallesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ogen open, Connie.
Droadjesvlees.
Op1?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ogen open, Connie.
Droadjesvlees.
Of Peter r nog bij kennis was geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Buitendam het volgende:
Wat vroeg gijp waar De Vries geen antwoord op wilde geven?
Ik Peter R nog bij geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Buitendam het volgende:
Naar de naam van zijn FOK! account.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Buitendam het volgende:
Hoe oud ben jij wel niet dat jij kranten van 1983 hebt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je de kranten van 31 mei 1983 open sla, lees je op alle voorpagina's hetzelfde nieuws: Gisterenochtend ontplofte Kruitfabriek de Krijgsman in Muiden. De ontploffing kostte drie werknemers het leven. Wat is dat toch met die kruitfabriek. Waarom gaat het zo vaak mis?
https://www.nporadio5.nl/(...)ng-kruitfabriek-1983
Lekker fabriekje
Of Friso en Michael nog bij kennis waren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk 1 minuut aan Klaasweetalles
Het zijn te maatschappelijke onderwerpen voor Gijpie. Hij kan geen verhalen over de slurf van Suurbier vertellenquote:
Kazachstangodenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef monkyyy het volgende:
In een normaal land knallen ze gewoon met 8,8cm Flak-Geschut op een menigte die niet wil luisteren.
Jij houdt wel van een beetje mediageil he?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef praadje het volgende:
En toch vind ik het lekkerder wegkijken dan gisteren. Vermaak me wel met die de Vries. Beetje mediageil mannetje. Gebbetje over Kieft vond ik ook wel grappig. (goed boek trouwens van Kieft over zijn verslaving).
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een beetje mediageil he?
Als er even niets op tv is, dan dit maar aan zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef praadje het volgende:
En toch vind ik het lekkerder wegkijken dan gisteren. Vermaak me wel met die de Vries. Beetje mediageil mannetje. Gebbetje over Kieft vond ik ook wel grappig. (goed boek trouwens van Kieft over zijn verslaving).
Maar hij zit er niet als de broer van Peterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Wilfred die elke keer toch over Peter begint
Die vraag van Gijp
En maar mensen bekritiseren in andere talkshows haha
Johan bedoelde dat Akyol persoonlijk meer geraakt zou zijn door het islam-standpunt van de PVV. Dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt.
Akyol had een moeilijke jeugd, zo vertelde hij in diverse interviews. Akyols vader zou een alcoholverslaving hebben gehad; hij mishandelde en verwaarloosde zijn zoons. Akyol presteerde slecht op school en werd chauffeur voor een criminele Roma-familie.[7][8] In een huis van bewaring ontdekte Akyol de literatuur.[9] Hij las een boek van Maarten ’t Hart over zijn geloofsafval, en leerde hoe hij zijn oude identiteit achter zich kon laten. Dat was een grote bevrijding. De bevrijding betekende ook een breuk met zijn vader, die hij sindsdien niet meer heeft gesproken.[7] Akyol is atheïst, hij groeide op in een liberaal islamitisch gezin.[7] Hij is kritisch over de islam en Turks nationalisme, hetgeen hem soms 'niet in dank afgenomen wordt'.[10] Akyol woont samen met Volkskrant-journaliste Anna van den Breemer met wie hij twee kinderen heeft.[11]
bruiswater met een heel vaag smaakjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat drankje van Kieft is dat een beetje te zuipen
Geen idee, nooit gedronken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat drankje van Kieft is dat een beetje te zuipen
Jij zegt letterlijk dat hij geen moslim-achtergrond heeft. Dat heeft hij dus wel. Wat Johan verder blaat zal wel, ik kijk niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Johan bedoelde dat Akyol persoonlijk meer geraakt zou zijn door het islam-standpunt van de PVV. Dat is dus niet zo.
Maar fijn dat je wikipedia kunt kopiëren.
Neem gewoon je verlies.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Johan bedoelde dat Akyol persoonlijk meer geraakt zou zijn door het islam-standpunt van de PVV. Dat is dus niet zo.
Maar fijn dat je wikipedia kunt kopiëren.
Yep. Ben nog wat aan het werk en dan is dit wel goed te doen op de achtergrond. Er speciaal voor gaan zitten zou ik denk ik alleen bij echt spraakmakende gasten doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als er even niets op tv is, dan dit maar aan zetten.
Zekers.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat voor de hoofdprijs
nou nou nou renschquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooi moment om aan hem te vragen of hij zo nu en dan wel aan Peter denkt hahahaha
Dit hele programma mag optaffen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Wouter mag de volgende keer wel thuis blijven.
Hef die DRT SC maar eerst eens op.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit hele programma mag optaffen.
Hij mag van mij ook wel tijdens de reclame naar huis gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Wouter mag de volgende keer wel thuis blijven.
Of Jan Slagter en niets mogen vragen over Lilian Marijnissenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
Is als Joran uitnodigen en dan niet mogen vragen wat er met Natalee is gebeurd.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
Is als Joran uitnodigen en dan niet mogen vragen wat er met Natalee is gebeurd.
NOLLESED.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of Jan Slagter en niets mogen vragen over Lilian Marijnissen
Of Paul Depla niets mogen vragen over een fietsenkelderquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of Jan Slagter en niets mogen vragen over Lilian Marijnissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |