Wat vind je van The Witcher?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen ja, maar ik ben geen voetbalmod meer.
Hij weet niks van economie. (Top)econoomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:38 schreef Karina het volgende:
Meneer de Vries zit er echt wel vanwege broer van, niet omdat hij een top econoom is. Maar gelukkig gaat het over voetbal.
Ik heb geen ideequote:
Zeker. De ZZP'ers pakken grof, grof geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
Mensen in de zorg verdienen over het algemeen genoeg
Gommersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft er afgezegd? (Ik kwam uit de keuken en hoorde het niet)
Zou 'm eigenlijk meteen weer afvoeren als 'regelmatige gast'.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:46 schreef Ronald het volgende:
Ik vind de opvolger van Peter r de Vries nog niet echt een succes op TV.
Ja leuke ventquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:53 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind het wel een mooie opgewekte pikkebaas, weer eens wat anders
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:55 schreef Obiekulu het volgende:
Eus heeft zelf dus geen moslim-achtergrond.
Zwak dat Johan dat niet weet.
En je moeder vol?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef superniger het volgende:
Ze moeten heel Groningen leegpompen.
Klopt.quote:
Niet bepaalt een jackpot maar wel snel verdiend. Mits je een van de eerste was, wat een farcequote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Voor een louzy 10k in de rij staan.Plebs.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Liever een scheurtje in je vloer dan een vloer in je scheurtje.
~ Geer
Zelfde geldt bij de toeslagenaffaire. Er zijn sommige mensen die nu veel en te veel geld krijgen. Dat komt alleen niet in de media.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Populistisch gelul. Ze zitten helemaal niet massaal in de elende.
Alleen een specifieke groep. Zeker niet 54.000 adressen die nu 10k willen voor een badkamer.
Jij woont in dat gebied?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:00 schreef Confetti het volgende:
Populistisch gelul. Ze zitten helemaal niet massaal in de elende.
Alleen een specifieke groep. Zeker niet 54.000 adressen die nu 10k willen voor een badkamer.
Dat gevoel krijg je wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:04 schreef Coco het volgende:
Broer van Peter weet wel hoe hij een slaatje moet slaan uit ellende.
De focus ligt in Nederland erg op de Randstad.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef spapaars het volgende:
Volgens Derksen allemaal de schuld van Amsterdam en Den Haag.
Weet even niet wat Amsterdam er mee te maken heeft.
En het is politiek-Den Haag.
Lolquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Zou de broer van Peter weten wat LOL betekent.
Ik zie een patroon.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef Gehrman het volgende:
Zou de broer van Peter weten wat LOL betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |