SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ze woont er in 😉quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik keek net even op de tv. Kitty kruipt ook haar nest in met dat pak aan
Nee, echt niet....maar wil het ook liever niet doen......Meestal let ik op dat ik niet de laatste ben maar dit keer niet gedaan.quote:
Excusesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg wat duurt dit lang. Laat ik een topic openen. Was Greys weer eens sneller
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, echt niet....maar wil het ook liever niet doen......Meestal let ik op dat ik niet de laatste ben maar dit keer niet gedaan.
Ah ik wou het net zeggenquote:
volgens mij kijk je er naar uitquote:Op maandag 10 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik wou het net zeggen
Half 10 Amy
Bohhquote:
En wij mogen 't niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef engine het volgende:
Vannacht mogen ze niet van de kamers af.
Naar een nieuwe bewonerquote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kijk je er naar uit
Een nieuwe coronavariant zal nog eens ontstaan in dat pakquote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik keek net even op de tv. Kitty kruipt ook haar nest in met dat pak aan
Neequote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En wij mogen 't niet weten
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty doucht, maar zal op zeker weer in dat geile strakke roze pakje gaan stappen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
"anders wordt het een dingetje"
Gaan wij er een dingetje van maken?
Hoe ga je die noemen danquote:Op maandag 10 januari 2022 21:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Een nieuwe coronavariant zal nog eens ontstaan in dat pak
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef Rhosyn het volgende:
"anders wordt het een dingetje"
Gaan wij er een dingetje van maken?
Alle was is verzameld nu ze de wasmachine kunnen gebruiken, maar niet dat roze pakquote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty doucht, maar zal op zeker weer in dat geile strakke roze pakje gaan stappen.
Tussen aanhalingstekens zeker.....nu zullen er zeker weten mensen vannacht voor de streams zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Tobias mag het niet hard bespreken want dan weet de kijker het![]()
![]()
Vroeg het eigenlijk aan iemand, die mij aan het negeren is hierquote:
@Bennyquote:Op maandag 10 januari 2022 21:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vroeg het eigenlijk aan iemand, die mij aan het negeren is hier
Die de slaapkamers laten zien.......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens zeker.....nu zullen er zeker weten mensen vannacht voor de streams zitten.
Aandacht.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Alle was is verzameld nu ze de wasmachine kunnen gebruiken, maar niet dat roze pak![]()
Daar moet toch een reden voor zijn?
Niet dat ik om zijn aandacht sta te springen, valt op.quote:
Denk ook de nieuwe bewoner....quote:Op maandag 10 januari 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die de slaapkamers laten zien.......
zij talkt met nawel nu over 20 minquote:Op maandag 10 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Die date verhalen van GraceJa iedereen wil je, je bent geweldig. Elk verhaal exact hetzelfde.
Alsof nog niemand die gezien heeftquote:Op maandag 10 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
ondertussen scheert Dimi zijn tepels
zal ik even een plaatje voor je zoeken?quote:
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tvquote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Nu op bb op tv de survival die wij niet mochten zien
OMGquote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar het Grieks alfabet OMeGa (met idd die hoofdletters)
Moet wel van Kitty zijn hequote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik even een plaatje voor je zoeken?
een roze string en een roze bh
Ben je ziek?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar het Grieks alfabet OMeGa (met idd die hoofdletters)
Ergens heb je een punt.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tv
doe je ogen dicht en stel het je even voorquote:
Als ze dat pak effe 5minuten niet aan heeft zouden mensen misschien vergeten dat ze al merch verkooptquote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Ze doet haar roze pak weer aan want haar badjas is te klein
Dan stop je dat pak toch in de was en sla je handdoeken om tot het gedroogd is ?
Je mist best wat als je niet kijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tv
Daarom zenden ze het niet uit op de live. Dus dan ben ik een eikel en kijk het dan ook niet via tvquote:
Nous probeert gewoon op een vriendelijke manier tegen Kitty te zeggen dat ze stinkt als een lijkquote:Op maandag 10 januari 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Ik ff weer kijken zie ik dat Nous, echt haar best doet om dat vuil pak van kittekat toch maar eens te wassen, maar nee..
Heb ik allang gedaanquote:Op maandag 10 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je ogen dicht en stel het je even voor
jij kan dat
Eigenlijk vind ik dit sneu dat er geen badjas op haar maat is.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Ze doet haar roze pak weer aan want haar badjas is te klein
Dan stop je dat pak toch in de was en sla je handdoeken om tot het gedroogd is ?
Dat je op mijn posting reageert. Viel stijl achterover. Wil je dat nooit weer doenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
bijna en nieuwe bewohner
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet iemand het opnemen en dan daar kijken 🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom zenden ze het niet uit op de live. Dus dan ben ik een eikel en kijk het dan ook niet via tv
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
"Ik zal ze eens laten zien dat ik niet alleen een keukenmiep ben"
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet iemand het opnemen en dan daar kijken 🤣
Ja ..ze weigert gewoon om een oplossing te zoeken..en maar opscheppen dat ze voor 7,50 een shirt had kunnen kopen, maar niet gedaan heeft. ze moet gewoon stinken, ook haar beha en onderbroek gaat de was niet in.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:12 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nous probeert gewoon op een vriendelijke manier tegen Kitty te zeggen dat ze stinkt als een lijk
maar zoals ik zei dat gekonkel van Salar kwam goed in beeld en Nawal en Nouchine zijn echt zo naief als maar kan dat ze erin trappenquote:
nee sinds 1 januariquote:Op maandag 10 januari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze doucht en ze doet de een week oude kittypak terug aan.
Ze draagt dit pak sinds 4 januari ofzo?
jij kijkt in Belgie?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:15 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar zoals ik zei dat gekonkel van Salar kwam goed in beeld en Nawal en Nouchine zijn echt zo naief als maar kan dat ze erin trappen
Vraag me af of hij wel te klein is......heeft iemand het gezien dat ze hem paste...zo idioot dik is ze ook niet en ze heeft geen speciale maat. Er had net zo goed een grote kerel erbij kunnen zitten,quote:Op maandag 10 januari 2022 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit sneu dat er geen badjas op haar maat is.
Ze stapt zo weer in dat waarschijnlijk stinkende roze trainingspak. Te goor om er zelfs naar te kijken, laat staan ruiken.quote:
Dachten we de vorige keer ook maar Zoey nam het goed over en zelfs beter.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Kitty ook nog even de handwas van iedereen doen. Die lui gaan schrikken mocht ze ooit vertrekkenblijkt het toch geen vakantie te zijn.
dit jaar mogen jullie eerder kijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ja, is dat niet op hetzelfde moment misschien?
de liveshow loopt hier nog steeds achter allesindsquote:Op maandag 10 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]
dit jaar mogen jullie eerder kijken
Die deed alleen het wassen. Kitty doet allesquote:Op maandag 10 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dachten we de vorige keer ook maar Zoey nam het goed over en zelfs beter.
En waarschijnlijk daarvoor al (10 dagen?) in het quarantaine-hotel, want het lag voor het grijpen bovenin haar koffer.quote:
Dat heeft ze zelfs gezegdquote:Op maandag 10 januari 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En waarschijnlijk daarvoor al (10 dagen?) in het quarantaine-hotel, want het lag voor het grijpen bovenin haar koffer.
En wie helpt ze?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
volgens mij staat Nous daar toch ook te helpen
Was ook veel later in de tijd.....we moeten nog even afwachten of dat zo blijft.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die deed alleen het wassen. Kitty doet alles
De naam stond er ook al op, Ze zullen heus wel bij de casting hebben gezien, of gevraagd, wat haar maat isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel te klein is......heeft iemand het gezien dat ze hem paste...zo idioot dik is ze ook niet en ze heeft geen speciale maat. Er had net zo goed een grote kerel erbij kunnen zitten,
misschien weten zei al hoe salar isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de nieuwe bewoners nog op zich laten wachten. Ik durf te wedden dat Salar geen seconde zal wachten om ze te bewerken. Hij voelt de bui al hangen en wil zichzelf vooral redden. Die kerel moet zo snel mogelijk weg want anders gaat het echt te eenzijdig worden en stuurt zien groep alle leuke mensen naar huis
ik heb podsquote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef rinardo het volgende:
bij mij is het middelste vakje voor de wasverzachter.
gebruiken jullie ook zo veel wasmiddel? ik niet
'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt hetquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze stapt zo weer in dat waarschijnlijk stinkende roze trainingspak. Te goor om er zelfs naar te kijken, laat staan ruiken.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt het
o wee als er iemand wil helpen, ze weet het beter, en weet precies wanneer ze in beeld is, ja kittytime, verder mag iedereen alleen afwassen..zelfs daar commandeerd ze de bewoners van hoe en wat..quote:
Die hoeft het niet eens over een stoel heen te leggen. Het pak blijft vanzelf rechtop staan. Kan er zo in stappen met haar goddelijke lijfquote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt het
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien weten zei al hoe salar is
hebben ze beelden gezien
Wil jij Fritsie niet zo meppen, krijg je ruzie met mijquote:
Die prutsers verneuken het anders.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef Silves het volgende:
O
[..]
o wee als er iemand wil helpen, ze weet het beter, en weet precies wanneer ze in beeld is, ja kittytime, verder mag iedereen alleen afwassen..zelfs daar commandeerd ze de bewoners van hoe en wat..
eensquote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.
Moest hij niet zo een rot karakter gehad hebben had ik hem graag wat langer gezien maar als Salar zijn zin krijgt zitten we opnieuw met dezelfde situatie als vorig jaar, dat het eenzijdig gaat worden
oehhhhquote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil jij Fritsie niet zo meppen, krijg je ruzie met mij
live kijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
vera zei 20 min geleden zij pl...t niet
in de fles dat gaat mis
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.
Moest hij niet zo een rot karakter gehad hebben had ik hem graag wat langer gezien maar als Salar zijn zin krijgt zitten we opnieuw met dezelfde situatie als vorig jaar, dat het eenzijdig gaat worden
Als jij opnieuw een eenzijdige strijd wil net als vorig jaar moet jij weten. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten dus wil ik er Salar zo snel mogelijk uitquote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.quote:
Vindt het ook leuk....totdat hij Kristof en Tobias eruit wil hebben......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.
En zielige verhaaltjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.
Dat is ook zo, zoals hij het ziet is het zijn kamer (Nouchine, Nawel, Kittt en Salar) tegen de andere kamer terwijl die andere kamer daar nog niet zozeer mee bezig is.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het ook leuk....totdat hij Kristof en Tobias eruit wil hebben......
Allemaal aannames. Projectie.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.
ja idd, ze heeft nu werkelijk tegen iedereen gezegd dat ze kapot gaat als ze het huis moet verlaten, en zeggen ik doe het niet voor het geld bla bla.quote:
haddenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Kinga het volgende:
Nawel en Tobias hebben een geheime opdracht.
Heb ik een uur geleden al gezegd hierquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
en zijn gefaaldquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
Livequote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hebben, live uitzending eindigde er mee net
is vanmiddag al op de stream geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ja, je snapt me wel toch, de uitzending op rtl5 van half 9quote:
Die beelden zijn van gisteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
In een quote op die vraag staat de uitlegquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
Wat alweer ik dacht die oude die mislukt was......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
hadden, dit is de cosquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, uitzending was daar ook al het geld opvangen te zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
man man de zijn echt dom de jongens
dimi willt vera en schüssel vor de nacht
geven
Die zijn wel puur natuur, kun je van Grace niet zeggenquote:
wat zei zij?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet Grace wel dat haar (e) vriendjes ook mee kijken?
Terugkijken van de uitzending waard?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Kinga het volgende:
Nawel en Tobias hebben een geheime opdracht.
Ja maar dat heeft ze niet, zoals ik zei Kristof was snellerquote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is dat weer voor voortrekkerij btw? Big Brother wilde dat Nouchine de vrijstelling ving dus...
Dat was het 'leuke gedeelte' Tobias + Nawel mochten kiezenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is dat weer voor voortrekkerij btw? Big Brother wilde dat Nouchine de vrijstelling ving dus...
Het heeft opgestaan hier maar de livestream was vaak interessanter.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Terugkijken van de uitzending waard?
Survival game 1, let op Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat die voortrekkerij echt opvalt en febo faalt in hun doel.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Alleen als je dat spel met die touwen wil zien.. niet zo boeiend.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar waarom zou BB hun de opdracht geven om specifiek Nouchine immuniteit te geven? Zou raar zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze moesten zorgen dat Nouchine de immuniteit ving maar Kristof was sneller
Aaaaaah oke!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat was het 'leuke gedeelte' Tobias + Nawel mochten kiezen
even doorscrollen naar de schuine helling proef, wel leuk om te zien, verder nietsquote:
neequote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
ik vind van wel, de uitzendingen worden steeds beterquote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat weten we niet, kan het mij niet voorstellen dat BB zomaar 1 door hem uitgekozen bewoner immuniteit weggeeft.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
die geheime opdracht is dus zorgen dat Nous de immuniteit krijgt
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef Silves het volgende:
Ze mogen dus niet van de kamer vannacht, dus een nieuwe aan de ontbijttafel, hmm hoop met een grote badjas voor stinkywinky.
Ik heb Kitty en salar vooraan gezet. Vera en peter achteraan. Geval squid game denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke volgorde hebben jullie gekozen?
Ik heb van knap naar lelijk gekozen
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat die voortrekkerij echt opvalt en febo faalt in hun doel.
Vorig jaar met Jerrel op dat snowboard ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
ik heb aan Squid Game gedacht toen ik de volgorde zette.quote:
en moeten pissen vannachtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:43 schreef Burner82 het volgende:
Nu nog een beetje koffie drinken... En straks janken dat ze niet kunnen slapen!
Heb ik al 1542512 keer in de COS gezegd en nu bevestigd Navel mijn vermoeden.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef Kinga het volgende:
Die shade net van Nawel richting de bewoners van vorig jaar. Dat de bewoners dit jaar veel knapper zijn.
ik van minst favoriet naar meest favorietquote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke volgorde hebben jullie gekozen?
Ik heb van knap naar lelijk gekozen
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze slim waren geweest Had Nawal aangeboden in de plaats van Kristof te gaan spelen
Dat weten we niet of dat de opdracht was. Ik denk eerder dat ze moesten zorgen dat Nouchine op dat moment buiten was.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze moesten zorgen dat Nouchine de immuniteit ving maar Kristof was sneller
peter hoort bij mijn favo's, de rest ook in die volgorde gezetquote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik heb Kitty en salar vooraan gezet. Vera en peter achteraan. Geval squid game denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De booschappen van Kitty - 10 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee dat was de opdracht volgens mij wel, want het was aan Tobias om met Kristof buiten te staan, niet aan Nouchine. Ik had ook ergens iets gelezen dat Nawal en Tobias moesten zeggen wie ze de immuniteit gunden?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat weten we niet of dat de opdracht was. Ik denk eerder dat ze moesten zorgen dat Nouchine op dat moment buiten was.
Beetje nutteloos om op iets te stemmen zonder dat je weet of het een voor- of nadeel is om vooraan/achteraan te staan.quote:
preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om op iets te stemmen zonder dat je weet of het een voor- of nadeel is om vooraan/achteraan te staan.
statistisch is achteraan beterquote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om op iets te stemmen zonder dat je weet of het een voor- of nadeel is om vooraan/achteraan te staan.
Dit ja. Slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BB speel niet alleen een spelletje met de bewoners. Maar ook met de kijkersquote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
dat mogen zequote:Op maandag 10 januari 2022 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze maken lekker al het warme water op![]()
Ligt er maar net aan wat het spel is.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
statistisch is achteraan beter
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal. Heb vanmiddag niet gezien. Maar dat briefje viel toch helemaal niet om 15:20? Dat was toch de instructie, dat het om die tijd zou vallen?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nee dat was de opdracht volgens mij wel, want het was aan Tobias om met Kristof buiten te staan, niet aan Nouchine. Ik had ook ergens iets gelezen dat Nawal en Tobias moesten zeggen wie ze de immuniteit gunden?
denk dat de meeste mensen wel aan squid game gaan denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit ja. Slaat helemaal nergens op.
Thomas, doe er wat aan of we stemmen je er weer uit.
Zolang je Kitty Nawel en Nouchine vooraan zet zit je goedquote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef lyo het volgende:
Oei, ik begrijp de stemming niet (volgorde van immuniteitsspel).. Zou iemand even willen verduidelijken?
Alvast een dankjewel!
Rambo joint the club.quote:
"In welke volgorde moeten de bewoners het volgende spel spelen".quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef lyo het volgende:
Oei, ik begrijp de stemming niet (volgorde van immuniteitsspel).. Zou iemand even willen verduidelijken?
Alvast een dankjewel!
Het is wel een kroeg hier in de buurtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: Eglantier!! Dat is een dier!!!!
Kristof: ow ja? (en denkt: laat maar gaan)
Het is geen dier, maar Kutty denk van wel, dus vind ze dat ze gelijk heeft!
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nee dat was de opdracht volgens mij wel, want het was aan Tobias om met Kristof buiten te staan, niet aan Nouchine. Ik had ook ergens iets gelezen dat Nawal en Tobias moesten zeggen wie ze de immuniteit gunden?
Niet om 15:20, maar na 3 uur en 20 minuten op de klok.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal. Heb vanmiddag niet gezien. Maar dat briefje viel toch helemaal niet om 15:20? Dat was toch de instructie, dat het om die tijd zou vallen?
als je niet weet wat het spel is en wat het doel is van een volgorde heeft het geen enkel nutquote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"In welke volgorde moeten de bewoners het volgende spel spelen".
Ik weet even niet hoe je het beter zou moeten uitleggen.![]()
In de meeste situaties zul je profijt hebben van o.a. kunnen afkijken bij anderen, meer dan die info is er niet dus daar zou ik het op baseren.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat het spel is.
Het viel na 3uur en 20minuten op de timerquote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp aan het hele verhaal. Heb vanmiddag niet gezien. Maar dat briefje viel toch helemaal niet om 15:20? Dat was toch de instructie, dat het om die tijd zou vallen?
Ahhquote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet om 15:20, maar na 3 uur en 20 minuten.
De opdracht was hoorbaar tijdens een fluistersessie tussen Nawel en Nouchinequote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.
Tobias verzon een smoesje waardoor Nouchine naar buiten ging.
Nawel had het Nouchine verteld.
Niemand heeft de opdracht nog letterlijk gezien of gehoord.
Het is dus allemaal speculatie.
Morgen weten er het.
de reactie op het gezicht van vooral Tobias sprak ook wel boekdelen anders toen Kristof met de immuniteit naar binnen liepquote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch.
Tobias verzon een smoesje waardoor Nouchine naar buiten ging.
Nawel had het Nouchine verteld.
Niemand heeft de opdracht nog letterlijk gezien of gehoord.
Het is dus allemaal speculatie.
Morgen weten er het.
dan ben ik blij dat ik die stream niet op heb staan nuquote:Op maandag 10 januari 2022 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is wachten op een golf ijskoud water. Tijd is bijna om
Nee, dat kon niet. Het was kristof zijn beurt. Samen met Tobias. Die had zijn jas nog niet aan en Nouch zat nog met haar jas en ging vlug voor Tobias.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ze slim waren geweest Had Nawal aangeboden in de plaats van Kristof te gaan spelen
Nee inderdaad, ik ga niet stemmen want dit is me te vaag.. dankje, ik dacht dat ik iets miste in logicaquote:Op maandag 10 januari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet weet wat het spel is en wat het doel is van een volgorde heeft het geen enkel nut
wel echt belachelijk dat BB de immuniteit inzetquote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Het was kristof zijn beurt. Samen met Tobias. Die had zijn jas nog niet aan en Nouch zat nog met haar jas en ging vlug voor Tobias.
tobias was volledig betrokken bij het complot van nouchinequote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Het was kristof zijn beurt. Samen met Tobias. Die had zijn jas nog niet aan en Nouch zat nog met haar jas en ging vlug voor Tobias.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]Nice! Leuke opdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook maar op 1 gestemd. Nu lees ik dat je het hele rijtje kon doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat Nawel haar verteld had dat de immuniteit zou vallen. Daarbij hield ze het ook echt constant in de gaten, haar ogen waren echt wel bijna gefixeerd op die immuniteit, dat is denk ik ook waarom Kristof sneller was, omdat hij ook had gezien dat Nouchine echt laserfocused was op dat ene papiertjequote:Op maandag 10 januari 2022 21:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Water is op maar nu gaan ze gewoon douchen in complimentjes.
sanp ik niet in complimentjes?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Water is op maar nu gaan ze gewoon douchen in complimentjes.
Kan je nagaan dat iedereen daar denkt laat maar.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: Eglantier!! Dat is een dier!!!!
Kristof: ow ja? (en denkt: laat maar gaan)
Het is geen dier, maar Kutty denk van wel, dus vind ze dat ze gelijk heeft!
ja tochquote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat iedereen daar denkt laat maar.
Zeggen dat je de ander helemaal geweldig vindquote:
I said it before and I'll say it again.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laten we hopen dat ooit eens iemand "perongeluk" het warm water activeert. zoner medeweten van anderen
Het is vaak ook een straatnaam. Maar het is geen dier. Kittykat wordt boos om haar eigen gedachtegang er doorheen te duwen!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel een kroeg hier in de buurt
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Stargazing het volgende:
[..]
I said it before and I'll say it again.
Febo als er iemand meeleest, geef iemand de geheime opdracht om al het warm water weg te laten lopen
Inderdaad dat had ik ook begrepen..daarom heb ik het idee dat Nouch uit enthousiasme ging omdat Tobias nog geen jas aan had. Maar die had ook zonder jas daar gaan staan denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Erg grappig...quote:Op maandag 10 januari 2022 22:00 schreef UtopiaFreak het volgende:
1 van de aanstaande survivor games, te zien in teaser.
(even op play klikken)
[ afbeelding ]
Zo is dat....quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel echt belachelijk dat BB de immuniteit inzet
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Misschien is dit wel de volgende immuniteitsproef?
[ afbeelding ]
Wil je dan liever als eerst of als laatst? De eerste sluit sowieso weer aan.
we zijn ook geen 99 meer. de tijd van inbelmodems is voorbijquote:
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tobias was volledig betrokken bij het complot van nouchine
blijkbaar na 3 uur en 20 minutenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.
De token viel op exact 3 uur en 20 seconden op de klok na het starten van het spel. Dat hadden ze als voorinformatie gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.
Als Kitty haar pak wastquote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
wanneer wast Grace dat vieze bosje touw eens een keer op d'r kop ?
Het is een wilde roos.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is vaak ook een straatnaam. Maar het is geen dier. Kittykat wordt boos om haar eigen gedachtegang er doorheen te duwen!
BB doet toch wat ze willenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef Stargazing het volgende:
Wie zegt dat ze bij de productie gewoon morgen niet opnieuw proberen om Nouch de winst te geven? En dit keer is er niemand om te zien of het wel eerlijk verloopt want als er een volgorde is zal het waarschijnlijk in de gameroom te doen zijn
Productie heeft niet voor Nouch gekozen, maar Nawel en Tobias. Tenminste, dat is het meest waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef Stargazing het volgende:
Wie zegt dat ze bij de productie gewoon morgen niet opnieuw proberen om Nouch de winst te geven? En dit keer is er niemand om te zien of het wel eerlijk verloopt want als er een volgorde is zal het waarschijnlijk in de gameroom te doen zijn
Maar Tobias en Nawel hadden Nouch toch gekozen?quote:
Ah....dat klopt beter.....quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De token viel op exact 3 uur en 20 seconden op de klok na het starten van het spel. Dat hadden ze als voorinformatie gekregen.
Tobias en Nawel hadden natuurlijk samen die opdracht omdat zij het eerste spel hadden gewonnen.
Denk het wel want Nouch moest het weten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las dat Nawel met Nouchine gefluisterd zou hebben over de secret mission? Mag dat wel dan?
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
waarom geven ze Nawel ook steeds die secret missions en privileges?
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias en Nawel hadden natuurlijk samen die opdracht omdat zij het eerste spel hadden gewonnen.
klopt maar ze kunnen alles manipulerenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Tobias en Nawel hadden Nouch toch gekozen?
Heb ik hier ook niks van meegekregenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las dat Nawel met Nouchine gefluisterd zou hebben over de secret mission? Mag dat wel dan?
Die eerste twee is één ding en gewoon toeval. Groepen verdelen weet ik niet. Nawel had het spel gewonnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
waarom geven ze Nawel ook steeds die secret missions en privileges?
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |