Niet dat ik om zijn aandacht sta te springen, valt op.quote:
Denk ook de nieuwe bewoner....quote:Op maandag 10 januari 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die de slaapkamers laten zien.......
zij talkt met nawel nu over 20 minquote:Op maandag 10 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Die date verhalen van GraceJa iedereen wil je, je bent geweldig. Elk verhaal exact hetzelfde.
Alsof nog niemand die gezien heeftquote:Op maandag 10 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
ondertussen scheert Dimi zijn tepels
zal ik even een plaatje voor je zoeken?quote:
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tvquote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Nu op bb op tv de survival die wij niet mochten zien
OMGquote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar het Grieks alfabet OMeGa (met idd die hoofdletters)
Moet wel van Kitty zijn hequote:Op maandag 10 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal ik even een plaatje voor je zoeken?
een roze string en een roze bh
Ben je ziek?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijkend naar het Grieks alfabet OMeGa (met idd die hoofdletters)
Ergens heb je een punt.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tv
doe je ogen dicht en stel het je even voorquote:
Als ze dat pak effe 5minuten niet aan heeft zouden mensen misschien vergeten dat ze al merch verkooptquote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Ze doet haar roze pak weer aan want haar badjas is te klein
Dan stop je dat pak toch in de was en sla je handdoeken om tot het gedroogd is ?
Je mist best wat als je niet kijkt.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dat niet. Ik laat mij niet verplichten tot het kijken op tv
Daarom zenden ze het niet uit op de live. Dus dan ben ik een eikel en kijk het dan ook niet via tvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |