Het heeft opgestaan hier maar de livestream was vaak interessanter.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Terugkijken van de uitzending waard?
Survival game 1, let op Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat die voortrekkerij echt opvalt en febo faalt in hun doel.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is dat weer voor voortrekkerij btw? Big Brother wilde dat Nouchine de vrijstelling ving dus...
Alleen als je dat spel met die touwen wil zien.. niet zo boeiend.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar waarom zou BB hun de opdracht geven om specifiek Nouchine immuniteit te geven? Zou raar zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze moesten zorgen dat Nouchine de immuniteit ving maar Kristof was sneller
Aaaaaah oke!quote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat was het 'leuke gedeelte' Tobias + Nawel mochten kiezen
even doorscrollen naar de schuine helling proef, wel leuk om te zien, verder nietsquote:
neequote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
ik vind van wel, de uitzendingen worden steeds beterquote:Op maandag 10 januari 2022 21:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat weten we niet, kan het mij niet voorstellen dat BB zomaar 1 door hem uitgekozen bewoner immuniteit weggeeft.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
die geheime opdracht is dus zorgen dat Nous de immuniteit krijgt
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef Silves het volgende:
Ze mogen dus niet van de kamer vannacht, dus een nieuwe aan de ontbijttafel, hmm hoop met een grote badjas voor stinkywinky.
Ik heb Kitty en salar vooraan gezet. Vera en peter achteraan. Geval squid game denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke volgorde hebben jullie gekozen?
Ik heb van knap naar lelijk gekozen
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat die voortrekkerij echt opvalt en febo faalt in hun doel.
Vorig jaar met Jerrel op dat snowboard ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
ik heb aan Squid Game gedacht toen ik de volgorde zette.quote:
en moeten pissen vannachtquote:Op maandag 10 januari 2022 21:43 schreef Burner82 het volgende:
Nu nog een beetje koffie drinken... En straks janken dat ze niet kunnen slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |