Zo is dat....quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel echt belachelijk dat BB de immuniteit inzet
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef BB-King het volgende:
Misschien is dit wel de volgende immuniteitsproef?
[ afbeelding ]
Wil je dan liever als eerst of als laatst? De eerste sluit sowieso weer aan.
we zijn ook geen 99 meer. de tijd van inbelmodems is voorbijquote:
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tobias was volledig betrokken bij het complot van nouchine
blijkbaar na 3 uur en 20 minutenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.
De token viel op exact 3 uur en 20 seconden op de klok na het starten van het spel. Dat hadden ze als voorinformatie gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hij ook voor Nouch had gekozen wie gun je de vrijstelling, maar is me nog steeds niet duidelijk met dat tijdstip waar geen reet van klopte.
Als Kitty haar pak wastquote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
wanneer wast Grace dat vieze bosje touw eens een keer op d'r kop ?
Het is een wilde roos.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is vaak ook een straatnaam. Maar het is geen dier. Kittykat wordt boos om haar eigen gedachtegang er doorheen te duwen!
BB doet toch wat ze willenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef Stargazing het volgende:
Wie zegt dat ze bij de productie gewoon morgen niet opnieuw proberen om Nouch de winst te geven? En dit keer is er niemand om te zien of het wel eerlijk verloopt want als er een volgorde is zal het waarschijnlijk in de gameroom te doen zijn
Productie heeft niet voor Nouch gekozen, maar Nawel en Tobias. Tenminste, dat is het meest waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef Stargazing het volgende:
Wie zegt dat ze bij de productie gewoon morgen niet opnieuw proberen om Nouch de winst te geven? En dit keer is er niemand om te zien of het wel eerlijk verloopt want als er een volgorde is zal het waarschijnlijk in de gameroom te doen zijn
Maar Tobias en Nawel hadden Nouch toch gekozen?quote:
Ah....dat klopt beter.....quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De token viel op exact 3 uur en 20 seconden op de klok na het starten van het spel. Dat hadden ze als voorinformatie gekregen.
Tobias en Nawel hadden natuurlijk samen die opdracht omdat zij het eerste spel hadden gewonnen.
Denk het wel want Nouch moest het weten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las dat Nawel met Nouchine gefluisterd zou hebben over de secret mission? Mag dat wel dan?
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
waarom geven ze Nawel ook steeds die secret missions en privileges?
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Tobias en Nawel hadden natuurlijk samen die opdracht omdat zij het eerste spel hadden gewonnen.
klopt maar ze kunnen alles manipulerenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Tobias en Nawel hadden Nouch toch gekozen?
Heb ik hier ook niks van meegekregenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las dat Nawel met Nouchine gefluisterd zou hebben over de secret mission? Mag dat wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |