SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ze woont er in 😉quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik keek net even op de tv. Kitty kruipt ook haar nest in met dat pak aan
Nee, echt niet....maar wil het ook liever niet doen......Meestal let ik op dat ik niet de laatste ben maar dit keer niet gedaan.quote:
Excusesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg wat duurt dit lang. Laat ik een topic openen. Was Greys weer eens sneller
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, echt niet....maar wil het ook liever niet doen......Meestal let ik op dat ik niet de laatste ben maar dit keer niet gedaan.
Ah ik wou het net zeggenquote:
volgens mij kijk je er naar uitquote:Op maandag 10 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik wou het net zeggen
Half 10 Amy
Bohhquote:
En wij mogen 't niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:02 schreef engine het volgende:
Vannacht mogen ze niet van de kamers af.
Naar een nieuwe bewonerquote:Op maandag 10 januari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kijk je er naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |