Dachten we de vorige keer ook maar Zoey nam het goed over en zelfs beter.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Kitty ook nog even de handwas van iedereen doen. Die lui gaan schrikken mocht ze ooit vertrekkenblijkt het toch geen vakantie te zijn.
dit jaar mogen jullie eerder kijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ja, is dat niet op hetzelfde moment misschien?
de liveshow loopt hier nog steeds achter allesindsquote:Op maandag 10 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]
dit jaar mogen jullie eerder kijken
Die deed alleen het wassen. Kitty doet allesquote:Op maandag 10 januari 2022 21:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dachten we de vorige keer ook maar Zoey nam het goed over en zelfs beter.
En waarschijnlijk daarvoor al (10 dagen?) in het quarantaine-hotel, want het lag voor het grijpen bovenin haar koffer.quote:
Dat heeft ze zelfs gezegdquote:Op maandag 10 januari 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En waarschijnlijk daarvoor al (10 dagen?) in het quarantaine-hotel, want het lag voor het grijpen bovenin haar koffer.
En wie helpt ze?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
volgens mij staat Nous daar toch ook te helpen
Was ook veel later in de tijd.....we moeten nog even afwachten of dat zo blijft.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die deed alleen het wassen. Kitty doet alles
De naam stond er ook al op, Ze zullen heus wel bij de casting hebben gezien, of gevraagd, wat haar maat isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af of hij wel te klein is......heeft iemand het gezien dat ze hem paste...zo idioot dik is ze ook niet en ze heeft geen speciale maat. Er had net zo goed een grote kerel erbij kunnen zitten,
misschien weten zei al hoe salar isquote:Op maandag 10 januari 2022 21:20 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de nieuwe bewoners nog op zich laten wachten. Ik durf te wedden dat Salar geen seconde zal wachten om ze te bewerken. Hij voelt de bui al hangen en wil zichzelf vooral redden. Die kerel moet zo snel mogelijk weg want anders gaat het echt te eenzijdig worden en stuurt zien groep alle leuke mensen naar huis
ik heb podsquote:Op maandag 10 januari 2022 21:21 schreef rinardo het volgende:
bij mij is het middelste vakje voor de wasverzachter.
gebruiken jullie ook zo veel wasmiddel? ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |