'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt hetquote:Op maandag 10 januari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze stapt zo weer in dat waarschijnlijk stinkende roze trainingspak. Te goor om er zelfs naar te kijken, laat staan ruiken.
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt het
o wee als er iemand wil helpen, ze weet het beter, en weet precies wanneer ze in beeld is, ja kittytime, verder mag iedereen alleen afwassen..zelfs daar commandeerd ze de bewoners van hoe en wat..quote:
Die hoeft het niet eens over een stoel heen te leggen. Het pak blijft vanzelf rechtop staan. Kan er zo in stappen met haar goddelijke lijfquote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'smorgens moet ze dat pak heel voorzichtig aantrekken, voor je het weet breekt het
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien weten zei al hoe salar is
hebben ze beelden gezien
Wil jij Fritsie niet zo meppen, krijg je ruzie met mijquote:
Die prutsers verneuken het anders.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef Silves het volgende:
O
[..]
o wee als er iemand wil helpen, ze weet het beter, en weet precies wanneer ze in beeld is, ja kittytime, verder mag iedereen alleen afwassen..zelfs daar commandeerd ze de bewoners van hoe en wat..
eensquote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.
Moest hij niet zo een rot karakter gehad hebben had ik hem graag wat langer gezien maar als Salar zijn zin krijgt zitten we opnieuw met dezelfde situatie als vorig jaar, dat het eenzijdig gaat worden
oehhhhquote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil jij Fritsie niet zo meppen, krijg je ruzie met mij
live kijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef mario390 het volgende:
vera zei 20 min geleden zij pl...t niet
in de fles dat gaat mis
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het enige wat ik zie van Salar is dat hij zich veel te gemakkelijk uit een situatie kan lullen en alle schuld op een ander kan schuiven en die persoon zich ook slecht en schuldig kan laten voelen.
Moest hij niet zo een rot karakter gehad hebben had ik hem graag wat langer gezien maar als Salar zijn zin krijgt zitten we opnieuw met dezelfde situatie als vorig jaar, dat het eenzijdig gaat worden
die is al bijna afquote:
Als jij opnieuw een eenzijdige strijd wil net als vorig jaar moet jij weten. Ik zit er persoonlijk niet op te wachten dus wil ik er Salar zo snel mogelijk uitquote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.quote:
Vindt het ook leuk....totdat hij Kristof en Tobias eruit wil hebben......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Salar zegt al vanaf het begin dat hij alles doet om te winnen. Dan vind ik het mooi dat hij dat ook doet.
En zielige verhaaltjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.
Dat is ook zo, zoals hij het ziet is het zijn kamer (Nouchine, Nawel, Kittt en Salar) tegen de andere kamer terwijl die andere kamer daar nog niet zozeer mee bezig is.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het ook leuk....totdat hij Kristof en Tobias eruit wil hebben......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |