Allemaal aannames. Projectie.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja loslaten en ook een ander de kans geven, zogenaamd zich zo presenteren alleen maar om niet weggestemd te worden, en de eerste die iets zegt, krijgt haar wraakactie met haar ordinaire woordenschat.
ja idd, ze heeft nu werkelijk tegen iedereen gezegd dat ze kapot gaat als ze het huis moet verlaten, en zeggen ik doe het niet voor het geld bla bla.quote:
haddenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Kinga het volgende:
Nawel en Tobias hebben een geheime opdracht.
Heb ik een uur geleden al gezegd hierquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
en zijn gefaaldquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
Livequote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hebben, live uitzending eindigde er mee net
is vanmiddag al op de stream geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ja, je snapt me wel toch, de uitzending op rtl5 van half 9quote:
Die beelden zijn van gisteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
In een quote op die vraag staat de uitlegquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
Wat alweer ik dacht die oude die mislukt was......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
hadden, dit is de cosquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, uitzending was daar ook al het geld opvangen te zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
man man de zijn echt dom de jongens
dimi willt vera en schüssel vor de nacht
geven
Die zijn wel puur natuur, kun je van Grace niet zeggenquote:
wat zei zij?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet Grace wel dat haar (e) vriendjes ook mee kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |