Heb ik een uur geleden al gezegd hierquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
en zijn gefaaldquote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
Nawel en Tobias hebben een LEUKE geheime opdracht.
Livequote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hebben, live uitzending eindigde er mee net
is vanmiddag al op de stream geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ja, je snapt me wel toch, de uitzending op rtl5 van half 9quote:
Die beelden zijn van gisteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
In een quote op die vraag staat de uitlegquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
Wat alweer ik dacht die oude die mislukt was......quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik een uur geleden al gezegd hier
niemand die echt kan antwoorden er op
hadden, dit is de cosquote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja, uitzending was daar ook al het geld opvangen te zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
man man de zijn echt dom de jongens
dimi willt vera en schüssel vor de nacht
geven
Die zijn wel puur natuur, kun je van Grace niet zeggenquote:
wat zei zij?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet Grace wel dat haar (e) vriendjes ook mee kijken?
Terugkijken van de uitzending waard?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Kinga het volgende:
Nawel en Tobias hebben een geheime opdracht.
Ja maar dat heeft ze niet, zoals ik zei Kristof was snellerquote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is dat weer voor voortrekkerij btw? Big Brother wilde dat Nouchine de vrijstelling ving dus...
Dat was het 'leuke gedeelte' Tobias + Nawel mochten kiezenquote:Op maandag 10 januari 2022 21:36 schreef Kinga het volgende:
Maar wat is dat weer voor voortrekkerij btw? Big Brother wilde dat Nouchine de vrijstelling ving dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |