SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGone...
Nee de contouren van alles zijn afgezet in het vuilquote:Op maandag 10 januari 2022 18:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Schijnt dat roze geval van Kitty nou onzettend door
Tijdens mijn opleiding (instellingskok) hadden we aan de zijkant van ons schort een speciaal lusje waar je een punt van de doek door heen kon trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef mike0709 het volgende:
[..]
10 jaar in de keuken gewerkt, daar werd je al afgestraft als je dat ding op je schouder had. Laat staan zo goor in je broek 🤮
quote:Op maandag 10 januari 2022 180 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarella
maar "ze doet het voor de jongens hoor"quote:Op maandag 10 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moest even op zijn strepen staan dat hij pizza wil Proeven.
Kitster is not amused.
Kristof zegt dat er nog veggie in de oven moet.
Dus waarom wordt er moeilijk gedaan
Theo en Thea een van de eerste films waar ik naar toe ben geweest al kind.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:10 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarella
Als het maar te vreten is.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ik zou toch echt wel willen weten wat het nou is, vega of halal. mij niet voor de gek houwe ni
Ja nu je het zegt zie ik ook handvaten. Dan ontbreekt nog de steen dus die in het midden nog in de uitsparing hoort.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet de grillpan? Die hadden ze er ook nog bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook zo chaotisch,,,om niks met Kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moest even op zijn strepen staan dat hij pizza wil Proeven.
Kitster is not amused.
Kristof zegt dat er nog veggie in de oven moet.
Dus waarom wordt er moeilijk gedaan
Volgens mij is het vega-gehakt. Dat is per definitie ook halal.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ik zou toch echt wel willen weten wat het nou is, vega of halal. mij niet voor de gek houwe ni
Nawel had niks gezegd geloofnik.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:20 schreef danilel het volgende:
wie had gezegd dat de mannen niet van de pizza mochten? Kitty of Nawel?
nee hoor :pquote:Op maandag 10 januari 2022 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is het vega-gehakt. Dat is per definitie ook halal.
Klopt was kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 18:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nawel had niks gezegd geloofnik.
Alleen als de groente onverdoofd geslacht is.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij is het vega-gehakt. Dat is per definitie ook halal.
Alle groente is halal, alle fruit is halal.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bepaald voedsel komt er bij mij niet in
Eindelijk Iemand die het zegt.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty zei is halal maar in de oven stond ook een halve plaat pizza. Kitty wilde weer de baas spelen. En kristof werd boos op kitty en zegt nu dat ze eens gas terug moet nemen.
Jammer, weet alleen dat Nawel even wilde wachten totdat de andere ook hadden. Dat kon niet volgens Kitty ze moest het nu gaan eten. Dat is het enige wat ik goed kon horen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:20 schreef danilel het volgende:
wie had gezegd dat de mannen niet van de pizza mochten? Kitty of Nawel?
Jawelquote:
Dan is het niet vega, slimmerikquote:
Die at ik altijd vroeger als student zijndequote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Pizza met broccoli en gehakt moet gelijk aan deze denken [ afbeelding ]
Dat is opklopbaar eiwit van peulvruchtenquote:
opklapbaarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is opklapbaar eiwit van peulvruchten
Opklabaar eiwit? Soort van vouwwagen onder de eiwitten zegmaar?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is aquafaba.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.quote:
Melk kan wel vegaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.
Gelatine is noch vegan, noch vegetarisch.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.
Jij at vrijwillig broccoli op een pizza? En je zit nog niet in een TBS kliniek?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Pizza met broccoli en gehakt moet gelijk aan deze denken [ afbeelding ]
Ik heb hardop gelachenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opklabaar eiwit? Soort van vouwwagen onder de eiwitten zegmaar?
Welk eiwit is dan een camper
Dus het mag bij beide.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gelatine is noch vegan, noch vegetarisch.
Ik zeur tegen wie ik wil en om wat ik wil.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef suzi1 het volgende:
doe maar tegen een ander zeuren, mickytje
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij at vrijwillig broccoli op een pizza? En je zit nog niet in een TBS kliniek?
ja groente is halalallalalalalaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeur tegen wie ik wil en om wat ik wil.
En al helemaal als ik een valide punt heb
Dit is op therapeutische basisquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfde
agar agarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
FoK, de foodwars!
In aflevering 1 zien we diverse foodkenners, zoals Suzi1, Tourniquet, Burner82 en Verida strijden om de grote "FoKFoodie Bokaal". Wie heeft er het meeste voedselkennis? Wie weet het verschil tussen Vega en VegaN. En bovenal; wie weet wat de neuk een fucking GarGar is!
Fair point. Ik krijg langzaam last van beroepsdeformatie...quote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfde
Ow ja kakquote:Op maandag 10 januari 2022 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is aquafaba.
Agaragar wordt meestal uit wier gewonnen.
Vertel?quote:
Harhar!quote:
Een punt is rond. Heeft helemaal geen einde gekkie!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
t gaat over het vlees. dus einde van je punt
ik dacht zeg maar niets want dan krijg ik weer commentaar, maar het is inderdaad boerenkoolquote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weten jullie zeker dat het broccoli is, gister is er megaveel boerenkool binnengekomen en ik dacht echt dat dat het was.
Gelatine is gemaakt van dierlijk collageen, dus niet vegetarisch of vegan.quote:
quote:ook veganisten en vegetariërs gebruiken het niet vanwege de dierlijke oorsprong.
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
t gaat over het vlees. dus einde van je punt
Es geht steeds beter met dein Nederlandsquote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef mario390 het volgende:
als je om elke eetding daar binnen ruzie makt
ben je echt niet te redden
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkoolquote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weten jullie zeker dat het broccoli is, gister is er megaveel boerenkool binnengekomen en ik dacht echt dat dat het was.
Nou, als ik moet kiezen, dan maar boerenkool d'r op hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkool
Euhm, volgens mij worden de vegetariërs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gelatine is gemaakt van dierlijk collageen, dus niet vegetarisch of vegan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gelatine
[..]
En nog even de oven en kastjes met hetzelfde doekjequote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
Lekker de vloer schoonmaken en het doekje teruggooien bij de wasbak. Kitty pakken ze niet. Ranzig 🤮
Het is wel duidelijk wie Gordon Ramsay zou kiezen om zijn nominatiestem op uit te brengen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
Lekker de vloer schoonmaken en het doekje teruggooien bij de wasbak. Kitty pakken ze niet. Ranzig 🤮
Ik zit met verbazing te kijken hoe smerig kitty is,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
Bah.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Flory het volgende:
[..]
En nog even de oven en kastjes met hetzelfde doekje![]()
[ afbeelding ]
Hij vroeg netjes of hij mocht proeven..quote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Oeh ze hebben de pizza van Nawel gegeten
Boeswoost!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef Flory het volgende:
Kitty is boos om die pizza![]()
[ afbeelding ]
Er zullen best uitzonderingen zijn en niet iedereen is 100% consequent, maar over het algemeen wordt gelatine door vegetariërs en voedselproducenten als niet-vegetarisch beschouwd.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij worden de vegetariërs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.
Het gebruik van gelatine gelijkstellen aan het eten van vlees, is vrij idioot.
Ik ken veel vegetariërs en die vreten allemaal geen gelatine, op eentje na die niet van Dr gummibeertjes af kan blijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij worden de vegetariërs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.
Het gebruik van gelatine gelijkstellen aan het eten van vlees, is vrij idioot.
Moeten eerst aan Kitty vragen ze gaat over het etenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
H
[..]
Hij vroeg netjes of hij mocht proeven..
Waarom hoor ik hier in mijn hoofd bij: "IK. WIL. BOWLEN! WE GAAN GODVERDOMME BOWLEN!"quote:
nee woesboostquote:Op maandag 10 januari 2022 18:39 schreef mike0709 het volgende:
Klitty is eigenlijk gewoon booswoest omdat het niet allemaal op haar manier gaat
Vegetarisch gaat over het eten van vlees en in sommige gevallen vis. De onderdelen van gelatine erin betrekken als zijnde niet vegetarisch, is iets dat nog nooit bij de vegetarische mensen die ik ken, opgekomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zullen best uitzonderingen zijn en niet iedereen is 100% consequent, maar over het algemeen wordt gelatine door vegetariërs en voedselproducenten als niet-vegetarisch beschouwd.
Nu maar weer ontopic?
Wil je niet naar de dierentuin dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hier in mijn hoofd bij: "IK. WIL. BOWLEN! WE GAAN GODVERDOMME BOWLEN!"
Die word nu toch door niemand meer serieus genomenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het wordt tijd dat ze Rob Geus als "smaakpolitie" eens naar dat hok sturen, die heeft misschien na zijn laatste Robinson toch tijd zat
Daar issie weerquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is toch de goplay stream ? Da's niet leuk voor onze Vlaamse vrienden
Helemaal mee eens. Ze trok even daarvoor ook een pizza onder iemands handen vandaan om hem te gaan snijden.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
heb het net nageluisterd en kristoff neemt het voor de pizzaovenbakkers op dat ze ook een stuk van de pizza oven pizza wil proeven daar zij het ook mee gemaakt hebben.
Logisch toch
Of Drievlietquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wil je niet naar de dierentuin dan?
Toch was ie goed in het aantonen van vuiligheidquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die word nu toch door niemand meer serieus genomen
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
heb het net nageluisterd en kristoff neemt het voor de pizzaovenbakkers op dat ze ook een stuk van de pizza oven pizza wil proeven daar zij het ook mee gemaakt hebben.
Logisch toch
tja maar als je niets anders hebt, de saus is ook niet je dat maar ja...quote:Op maandag 10 januari 2022 18:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkool
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:44 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Kit, snuif nog een lijntje
Aai lijntje, aaaaaiquote:Op maandag 10 januari 2022 18:44 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Er lagen nog meer vega pizza's in de oven....quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.
nee er was nog een heel stuk pizza wat nawal mocht eten alleen kwam die uit de gewone oven.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.
Stream 1 is Belgische streamquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is toch de goplay stream ? Da's niet leuk voor onze Vlaamse vrienden
Er is pizza over, alleen proeven omdat hij die pizzaoven heeft aangekregen en de andere mannen..quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
En in de oven lag nog een halve vega pitza, dus ze had genoeg. Vandaar dat kristoff zei dat het dan geen probleem was dat ze een stukje van de pitza namen die de boys buiten hadden gemaakt. kitty is woest maar ze zal er tegen Kristof niets over zeggen, trek dan je waffel open tegen kristoff.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
Logisch toch
Kristof wilde de buiten akkers ook een stuk van de groente pizza laten proeven.kitster vond dat dat niet mocht want was alleen voor Nawelquote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
Hoorde net dat Kitty woestboos was. Maar waarom?? Of is dat naar de bekende weg vragen.
Mijn God, wat een gezeik dan zegquote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er lagen nog meer vega pizza's in de oven....
pffquote:Op maandag 10 januari 2022 18:44 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die zitten aan de eettafel te w88 op de laatste pizza, normaal zit je dan gezellig met zn allen aan tafel te w88. Na het eten gaan er vaak een paar douchen en wassen de anderen de vaat af.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Silves het volgende:
En weer dezelfde aan de afwas! waar zijn die 2 luie verwende krengen?? op bed zeker
Waarom niet (heb geen bril). Omdat het dan beslaat door de kou ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Bril met afwasmiddel en koud water wassen????? Dan zie je daarna niet zo veel.
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
Hoorde net dat Kitty woestboos was. Maar waarom?? Of is dat naar de bekende weg vragen.
Aan d'r omvang te zien heeft ze Navel of Vera opgegeten.quote:
ie 2 hebben in al die dagen nog geen vinger uitgestoken!! heb het over nawel en die andere salamquote:Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee die zitten aan de eettafel te w88 op de laatste pizza, normaal zit je dan gezellig met zn allen aan tafel te w88. Na het eten gaan er vaak een paar douchen en wassen de anderen de vaat af.
Nee, je krijgt dat afwasmiddel niet goed weggewassen met koud water. Er blijft dan een hele waas op je bril achter.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom niet (heb geen bril). Omdat het dan beslaat door de kou ofzo
Ja pannetje op de kookplaat....quote:Op maandag 10 januari 2022 18:49 schreef Flory het volgende:
Waarom afwassen met koud water?
Waarom geen water warm maken???
Doen wij hier ook. Was een tip van de opticien nadat mijn man zijn vierde bril spray kwam halenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Bril met afwasmiddel en koud water wassen????? Dan zie je daarna niet zo veel.
Ah ok.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, je krijgt dat afwasmiddel niet goed weggewassen met koud water. Er blijft dan een hele waas op je bril achter.
On begrijpelijk, Kitty droogde zelfs de onderbroek van Dimi in de oven. Grote pan water in de oven en nog een pan op het fornuis....klaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:49 schreef Flory het volgende:
Waarom afwassen met koud water?
Waarom geen water warm maken???
Dat... ik... waarom... ze...quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
On begrijpelijk, Kitty droogde zelfs de onderbroek van Dimi in de oven. Grote pan water in de oven en nog een pan op het fornuis....klaar.
Nawel is erin om mooi te zijn en eigenlijk Salar ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
d
[..]
ie 2 hebben in al die dagen nog geen vinger uitgestoken!! heb het over nawel en die andere salam
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaan ze nu weer eten of is stream 1 in een loop?
En Vera danquote:Op maandag 10 januari 2022 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel is erin om mooi te zijn en eigenlijk Salar ook.
was dit net? helemaal gemistquote:
Oké, laatste post dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch gaat over het eten van vlees en in sommige gevallen vis. De onderdelen van gelatine erin betrekken als zijnde niet vegetarisch, is iets dat nog nooit bij de vegetarische mensen die ik ken, opgekomen.
Maar ok, verder ontopic!
Die tip had ik ook, eventuele coating en kunststof lenzen blijven hard door de kou. Afdrogen met een theedoek, niet met een tissue want daar kan hout in zitten dat krast.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doen wij hier ook. Was een tip van de opticien nadat mijn man zijn vierde bril spray kwam halen
Kan wel zijn, maar de hele dag zeggen dat ze van poetsen houd, en hij van orde en netheid?.ze menen nog zeker dat ze de gasten zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel is erin om mooi te zijn en eigenlijk Salar ook.
Te laat. FokFoodie Bokaal is al naar Suzi1. Maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, laatste post dan.
De Vegetariërsbond lijkt me best een betrouwbare bron en die heeft het volgende over gelatine:
https://www.vegetariers.n(...)-waarin-zit-gelatine
Er zullen inderdaad mensen zijn die geen vlees eten maar verder wat minder nauw nemen, maar het ging hier om een voedselproduct wat specifiek als vegetarisch (en vegan) in de winkel ligt. Daar zul je echt geen gelatine in aantreffen. Het is niet voor niets dat tegenwoordig op sommige snoepverpakkingen een vermelding staat "geschikt voor vegetariërs/veganisten" als er geen gelatine in zit.
oh haha hier zeiden ze het ook tegen mn zoon bij hans anders, mijn zoon zei, ben student , heb het niet breed en die spray is best duur. ze zeiden groene zeep met water of als je dat niet had , afwasmiddel en water, drogen met een theedoek.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doen wij hier ook. Was een tip van de opticien nadat mijn man zijn vierde bril spray kwam halen
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Flory het volgende:
Zit er iemand in de DBK omdat stream2 steeds SL is?
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Te laat. FokFoodie Bokaal is al naar Suzi1. Maar bedankt voor je bijdrage.
Kan me er ook niks bij voorstellen als relatiemateriaal......zij moei en kan amper op haar benen staan en met hem kan je alleen in spiegelbeeld een gesprek voeren.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar de hele dag zeggen dat ze van poetsen houd, en hij van orde en netheid?.ze menen nog zeker dat ze de gasten zijn.
Tja, hier zie ik ook op twee streams hetzelfdequote:Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Whuzz het volgende:
Links van u, ziet u Nawel die aan haar nagels pulkt.
En Rechts van u ziet u... ook Nawel die aan haar nagels pulkt, want de rest is op SL
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Stargazing het volgende:
Als Kitty er na zaterdag nog inzit hoop ik oprecht dat het half huis week word en kitty aan de kant zonder keuken moet blijven. Niet alleen omdat het de anderen dan eindelijk eens kunnen koken maar ook omdat er dan gegarandeerd frustraties en conflictjes van komen van haar kant omdat niet alles gaat zoals zij wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ontploft ze welquote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
Kitty zit zich te verbijten...
[ afbeelding ]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.
Als ze dan uit dr stekker gaat dan heeft zij zichzelf daarmee.
Ik snap oprecht het probleem niet. Zulke dingen kan je op een normale manier echt makkelijk aankaarten.
Denk dat Nawel het niet lang gaat volhouden. Zo'n porseleinen gevoelig poppeke.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef Silves het volgende:
Kom van je bed af!! en stop met je auw auw auw, de dag zeuren met je pijntjes..dit is je zendercheck.
wat is kruidenmixen weer?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "GEEN KRUIDENMIXEN!"
Kristof: "... ok"
Yep! Die spray is inderdaad echt belachelijk duurquote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh haha hier zeiden ze het ook tegen mn zoon bij hans anders, mijn zoon zei, ben student , heb het niet breed en die spray is best duur. ze zeiden groene zeep met water of als je dat niet had , afwasmiddel en water, drogen met een theedoek.
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.
Ik snap oprecht het probleem niet. Zulke dingen kan je op een normale manier echt makkelijk aankaarten.
allerlei kruiden door elkaarquote:
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 10 januari 2022 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, laatste post dan.
De Vegetariërsbond lijkt me best een betrouwbare bron en die vermeldt het volgende over gelatine:
https://www.vegetariers.n(...)-waarin-zit-gelatine
Er zullen inderdaad mensen zijn die geen vlees eten maar het verder wat minder nauw nemen, maar het ging hier om een voedselproduct wat specifiek als vegetarisch (en vegan) in de winkel ligt. Daar zul je echt geen gelatine in aantreffen. Het is niet voor niets dat tegenwoordig op sommige snoepverpakkingen een vermelding staat "geschikt voor vegetariërs/veganisten" als er geen gelatine in zit.
Hoeveel mensen heb je nodig om Kitty over de schutting te gooien? Er zijn toch genoeg bewoners? Oh, wacht, ze durven dat roze pak natuurlijk niet meer aan te raken.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
Kitty zit zich te verbijten...
[ afbeelding ]
Zo'n zakje met allemaal kruiden door elkaar. Bijvoorbeeld "shoarmakruiden".quote:
Het mag niet als vegetarisch verkocht worden als er gelatine in zit.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussie
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeikenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
di
[..]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.
Dat heeft geen zin want Kitty luistert niet, dat heeft ze al duidelijk gemaakt. Ze wil dat alles op haar manier gaat. Gewoon praten helpt niet, boos maken helpt niet.. Kitty doet waar ze zin in heeft en daar kan niemand wat aan veranderen. Behalve Big Brother lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Wow! Ik krijg ineens een flashback naar dit topic een uur geleden joh! Echt bizar!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussie
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Vera probeerde het gisteren... Die kreeg gezeik.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeiken
Of nog erger...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.
“JAMMER KIT, WIJ GAAN PATAT BAKKEN”. Opgelostquote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.
man man ,ik wacht echt wanneer andere bewohner komenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo'n zakje met allemaal kruiden door elkaar. Bijvoorbeeld "shoarmakruiden".
Kitty wil losse kruiden, niet gemixed.
en dan zegt ze nu "geen kruidenmix", dus zo blijft het haar keuken denkt zequote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
di
[..]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.
schijnt moeilijk te zijn. bang of toch wel zo makkelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
“JAMMER KIT, WIJ GAAN PATAT BAKKEN”. Opgelost
Dan is het toch veganistisch?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het mag niet als vegetarisch verkocht worden als er gelatine in zit.
Er is ook vegetarische kaas..
Gewone kaas zit dierlijk stremsel in..
Ja maar dat komt omdat ze iedereen goed aanvoelt en.. en.. veul mensenkennis heeft. Dus ze heb altijd gelijk!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.
nee is niet vertekendquote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ah, volgens mij heb ik een vertekend beeld en is het echt al vaker gevraagd aan Kitty. Dan neem ik mijn woorden terug
Waarom? Fuck em. Leukere TV.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het ook belachelijk hoor die wasmachinemuntjes, ze waren woensdag al op en hebben echt zuinig gedaan met die 2 munten. nu ligt er was voor 5 wasmachines, en is de vraag of ze in de supermarkt muntjes kunnen kopen. Laat die mensen in iedergeval gewoon de wasmachine gebruiken !!!
volgens mij is nawal kitty aan het verdedigenquote:
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het toch veganistisch?
Ik snap de drang vanuit die enge veganistische hoek, om alles in hun straatje te krijgen, maar ik ben het daar niet mee eens.
Ja maar je laat je dan toch niet wegjagen Sorry ik zou haar allang geconfronteerd hebben Zo is het net een open wond die blijft etterenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.
Ook niet als je weet dat je over de tong gaat tegenover de andere op een heel nare manier. Let op vanavond denk ik dat Kristof de volle laag krijgt bij de andere. Ze durft zelfs te zeggen dat andere er ook zo over denken. Iedereen werd toch paranoia van Secar . De enige die dat was was zijzelfquote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeiken
Bij Expeditie Robinson hadden ze ook geen wasmuntjesquote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het ook belachelijk hoor die wasmachinemuntjes, ze waren woensdag al op en hebben echt zuinig gedaan met die 2 munten. nu ligt er was voor 5 wasmachines, en is de vraag of ze in de supermarkt muntjes kunnen kopen. Laat die mensen in iedergeval gewoon de wasmachine gebruiken !!!
Waarom?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ah, volgens mij heb ik een vertekend beeld en is het echt al vaker gevraagd aan Kitty. Dan neem ik mijn woorden terug
havermelk of sojamelkquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...
Kaas is dus per definitie niet vegan...
dat is ook niet altijd klarquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij is nawal kitty aan het verdedigen
Niet vegan, wel vegaquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik snap niks van vegetarisch en veganquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vegetarisch = zonder vlees, vegan = zonder dierlijke producten ( melk ei,...)quote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niks van vegetarisch en vegan
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Nou geloof me, ze willen echt niet dat iedereen naakt door het huis loopt hoor"
Klopt kitty. Niet iederéén nee. Iedereen behalve Kitty zou ik dan weer geen moeite mee hebben.
God, wat een zachte generatie dan zegquote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.
Ik herriner me nog dat op dag 1 al bijna iedereen aangegeven heeft te willen koken maar Kitty geeft ze gewoon geen kans want "ze heeft al ideetjes voor recepten" en "ze heeft alles al uitgerekend".
Als iets niet op haar manier gaat word ze boos dus de meeste durven ook niet meer uit angst dat ze verweten worden dat ze de sfeer verneuken.
Alleen als er vegetarisch stremsel gebruikt is.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Niet vegan, wel vega![]()
(Om het simpel te houden)
https://www.vegetariers.n(...)rier-en-een-veganistquote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niks van vegetarisch en vegan
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
Laatste keer dat Kitty haar zin niet kreeg gingen de BB socials een paar dagen op zwart
Meningen zijn verdeeld: het levert leuke tv op vanwege de toestanden die ze veroorzaakt, en mensen ergeren zich dood aan een stuk chagrijn. Ik zit bij de laatste groep. Verzin maar wat anders voor leuke tvquote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.
Ik herriner me nog dat op dag 1 al bijna iedereen aangegeven heeft te willen koken maar Kitty geeft ze gewoon geen kans want "ze heeft al ideetjes voor recepten" en "ze heeft alles al uitgerekend".
Als iets niet op haar manier gaat word ze boos dus de meeste durven ook niet meer uit angst dat ze verweten worden dat ze de sfeer verneuken.
Dat is ook mijn definitiequote:Op maandag 10 januari 2022 19:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vegetarisch = zonder vlees, vegan = zonder dierlijke producten ( melk ei,...)
Ikquote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke debielen hebben op Kitty gestemd
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty mag de boodschappen doen. Heb je je zin @:Paul
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Ireth het volgende:
Kitty is door Het Volk uitgekozen om de boodschappen te mogen doen, ze geeft gelijk meer licht dan Schiphol
neequote:Op maandag 10 januari 2022 19:19 schreef PANDAE het volgende:
Nu wil ik live beelden van de Minimall... kan dit?
Kan er met mijn pet niet bij.....sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |