Oké, laatste post dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch gaat over het eten van vlees en in sommige gevallen vis. De onderdelen van gelatine erin betrekken als zijnde niet vegetarisch, is iets dat nog nooit bij de vegetarische mensen die ik ken, opgekomen.
Maar ok, verder ontopic!
Die tip had ik ook, eventuele coating en kunststof lenzen blijven hard door de kou. Afdrogen met een theedoek, niet met een tissue want daar kan hout in zitten dat krast.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doen wij hier ook. Was een tip van de opticien nadat mijn man zijn vierde bril spray kwam halen
Kan wel zijn, maar de hele dag zeggen dat ze van poetsen houd, en hij van orde en netheid?.ze menen nog zeker dat ze de gasten zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel is erin om mooi te zijn en eigenlijk Salar ook.
Te laat. FokFoodie Bokaal is al naar Suzi1. Maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, laatste post dan.
De Vegetariërsbond lijkt me best een betrouwbare bron en die heeft het volgende over gelatine:
https://www.vegetariers.n(...)-waarin-zit-gelatine
Er zullen inderdaad mensen zijn die geen vlees eten maar verder wat minder nauw nemen, maar het ging hier om een voedselproduct wat specifiek als vegetarisch (en vegan) in de winkel ligt. Daar zul je echt geen gelatine in aantreffen. Het is niet voor niets dat tegenwoordig op sommige snoepverpakkingen een vermelding staat "geschikt voor vegetariërs/veganisten" als er geen gelatine in zit.
oh haha hier zeiden ze het ook tegen mn zoon bij hans anders, mijn zoon zei, ben student , heb het niet breed en die spray is best duur. ze zeiden groene zeep met water of als je dat niet had , afwasmiddel en water, drogen met een theedoek.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:50 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Doen wij hier ook. Was een tip van de opticien nadat mijn man zijn vierde bril spray kwam halen
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Flory het volgende:
Zit er iemand in de DBK omdat stream2 steeds SL is?
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Te laat. FokFoodie Bokaal is al naar Suzi1. Maar bedankt voor je bijdrage.
Kan me er ook niks bij voorstellen als relatiemateriaal......zij moei en kan amper op haar benen staan en met hem kan je alleen in spiegelbeeld een gesprek voeren.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar de hele dag zeggen dat ze van poetsen houd, en hij van orde en netheid?.ze menen nog zeker dat ze de gasten zijn.
Tja, hier zie ik ook op twee streams hetzelfdequote:Op maandag 10 januari 2022 18:58 schreef Whuzz het volgende:
Links van u, ziet u Nawel die aan haar nagels pulkt.
En Rechts van u ziet u... ook Nawel die aan haar nagels pulkt, want de rest is op SL
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef Stargazing het volgende:
Als Kitty er na zaterdag nog inzit hoop ik oprecht dat het half huis week word en kitty aan de kant zonder keuken moet blijven. Niet alleen omdat het de anderen dan eindelijk eens kunnen koken maar ook omdat er dan gegarandeerd frustraties en conflictjes van komen van haar kant omdat niet alles gaat zoals zij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |