SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Misschien ontploft ze welquote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
Kitty zit zich te verbijten...
[ afbeelding ]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.
Als ze dan uit dr stekker gaat dan heeft zij zichzelf daarmee.
Ik snap oprecht het probleem niet. Zulke dingen kan je op een normale manier echt makkelijk aankaarten.
Denk dat Nawel het niet lang gaat volhouden. Zo'n porseleinen gevoelig poppeke.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef Silves het volgende:
Kom van je bed af!! en stop met je auw auw auw, de dag zeuren met je pijntjes..dit is je zendercheck.
wat is kruidenmixen weer?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "GEEN KRUIDENMIXEN!"
Kristof: "... ok"
Yep! Die spray is inderdaad echt belachelijk duurquote:Op maandag 10 januari 2022 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh haha hier zeiden ze het ook tegen mn zoon bij hans anders, mijn zoon zei, ben student , heb het niet breed en die spray is best duur. ze zeiden groene zeep met water of als je dat niet had , afwasmiddel en water, drogen met een theedoek.
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de andere bewoners gewoon een gesprek met haar aan gaan. Het zijn toch volwassen mensen? Lijkt wel of ze de confrontatie niet aan durven. Neem haar gewoon op een middag apart (niet wanneer ze al bezig is met het eten) en zeg “joh Kitty, super fijn dat je alles in de keuken doet maar wij zouden allen graag ook eens het avondeten willen verzorgen. Ik snap dat het moeilijk is dat uit handen te geven, maar je zou ons er erg blij mee maken”.
Ik snap oprecht het probleem niet. Zulke dingen kan je op een normale manier echt makkelijk aankaarten.
allerlei kruiden door elkaarquote:
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussiequote:Op maandag 10 januari 2022 18:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oké, laatste post dan.
De Vegetariėrsbond lijkt me best een betrouwbare bron en die vermeldt het volgende over gelatine:
https://www.vegetariers.n(...)-waarin-zit-gelatine
Er zullen inderdaad mensen zijn die geen vlees eten maar het verder wat minder nauw nemen, maar het ging hier om een voedselproduct wat specifiek als vegetarisch (en vegan) in de winkel ligt. Daar zul je echt geen gelatine in aantreffen. Het is niet voor niets dat tegenwoordig op sommige snoepverpakkingen een vermelding staat "geschikt voor vegetariėrs/veganisten" als er geen gelatine in zit.
Hoeveel mensen heb je nodig om Kitty over de schutting te gooien? Er zijn toch genoeg bewoners? Oh, wacht, ze durven dat roze pak natuurlijk niet meer aan te raken.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
Kitty zit zich te verbijten...
[ afbeelding ]
Zo'n zakje met allemaal kruiden door elkaar. Bijvoorbeeld "shoarmakruiden".quote:
Het mag niet als vegetarisch verkocht worden als er gelatine in zit.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussie
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeikenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
di
[..]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.
Dat heeft geen zin want Kitty luistert niet, dat heeft ze al duidelijk gemaakt. Ze wil dat alles op haar manier gaat. Gewoon praten helpt niet, boos maken helpt niet.. Kitty doet waar ze zin in heeft en daar kan niemand wat aan veranderen. Behalve Big Brother lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Wow! Ik krijg ineens een flashback naar dit topic een uur geleden joh! Echt bizar!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vegetarisch is nou eenmaal niet veganistisch en kan inderdaad afwijken van wat de "bond" vind wat vegetarisch moet zijn. Mensen die zo ver gaan in het veganisme, vind ik eng, maar dat is een hele andere discussie
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Vera probeerde het gisteren... Die kreeg gezeik.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeiken
Of nog erger...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.
“JAMMER KIT, WIJ GAAN PATAT BAKKEN”. Opgelostquote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.
man man ,ik wacht echt wanneer andere bewohner komenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo'n zakje met allemaal kruiden door elkaar. Bijvoorbeeld "shoarmakruiden".
Kitty wil losse kruiden, niet gemixed.
en dan zegt ze nu "geen kruidenmix", dus zo blijft het haar keuken denkt zequote:Op maandag 10 januari 2022 19:01 schreef Verida het volgende:
di
[..]
t heeft sercan toch geprobeerd ? Die kreeg als antwoord dat het voor hem waarschijnlijk leuker zou zijn als hij zou kunnen koken met meer ingredienten, en tot die tijd zou zij het wel blijven doen, want ze had nog van allerlei recepten in haar hoofd.
schijnt moeilijk te zijn. bang of toch wel zo makkelijk?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:06 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
“JAMMER KIT, WIJ GAAN PATAT BAKKEN”. Opgelost
Dan is het toch veganistisch?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het mag niet als vegetarisch verkocht worden als er gelatine in zit.
Er is ook vegetarische kaas..
Gewone kaas zit dierlijk stremsel in..
Ja maar dat komt omdat ze iedereen goed aanvoelt en.. en.. veul mensenkennis heeft. Dus ze heb altijd gelijk!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Ze zal altijd boos worden. Daar zit het probleem in.
nee is niet vertekendquote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ah, volgens mij heb ik een vertekend beeld en is het echt al vaker gevraagd aan Kitty. Dan neem ik mijn woorden terug
Waarom? Fuck em. Leukere TV.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het ook belachelijk hoor die wasmachinemuntjes, ze waren woensdag al op en hebben echt zuinig gedaan met die 2 munten. nu ligt er was voor 5 wasmachines, en is de vraag of ze in de supermarkt muntjes kunnen kopen. Laat die mensen in iedergeval gewoon de wasmachine gebruiken !!!
volgens mij is nawal kitty aan het verdedigenquote:
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het toch veganistisch?
Ik snap de drang vanuit die enge veganistische hoek, om alles in hun straatje te krijgen, maar ik ben het daar niet mee eens.
Ja maar je laat je dan toch niet wegjagen Sorry ik zou haar allang geconfronteerd hebben Zo is het net een open wond die blijft etterenquote:Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jamaar.....jamaar.....dit is het enige wat ik kan...jullie kunnen sporten en andere leuke dingen en ik kan alleen koken en dat pakken jullie me niet af. Dat is niet eerlijk. Ik wil ook goed in beeld.
Ook niet als je weet dat je over de tong gaat tegenover de andere op een heel nare manier. Let op vanavond denk ik dat Kristof de volle laag krijgt bij de andere. Ze durft zelfs te zeggen dat andere er ook zo over denken. Iedereen werd toch paranoia van Secar . De enige die dat was was zijzelfquote:Op maandag 10 januari 2022 19:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Dat was echt in het begin en toen was ze volgens mij ook al bezig met het eten. En dan nog, om daarna het maar helemaal niet meer te proberen snap ik ook niet. Dan leggen ze zich er wel heel makkelijk bij neer en moeten ze (vind ik) ook niet zeiken
Bij Expeditie Robinson hadden ze ook geen wasmuntjesquote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
Ik vind het ook belachelijk hoor die wasmachinemuntjes, ze waren woensdag al op en hebben echt zuinig gedaan met die 2 munten. nu ligt er was voor 5 wasmachines, en is de vraag of ze in de supermarkt muntjes kunnen kopen. Laat die mensen in iedergeval gewoon de wasmachine gebruiken !!!
Waarom?quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef rinardo het volgende:
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:07 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ah, volgens mij heb ik een vertekend beeld en is het echt al vaker gevraagd aan Kitty. Dan neem ik mijn woorden terug
havermelk of sojamelkquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...
Kaas is dus per definitie niet vegan...
dat is ook niet altijd klarquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij is nawal kitty aan het verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |