Wil je niet naar de dierentuin dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom hoor ik hier in mijn hoofd bij: "IK. WIL. BOWLEN! WE GAAN GODVERDOMME BOWLEN!"
Die word nu toch door niemand meer serieus genomenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het wordt tijd dat ze Rob Geus als "smaakpolitie" eens naar dat hok sturen, die heeft misschien na zijn laatste Robinson toch tijd zat
Daar issie weerquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is toch de goplay stream ? Da's niet leuk voor onze Vlaamse vrienden
Helemaal mee eens. Ze trok even daarvoor ook een pizza onder iemands handen vandaan om hem te gaan snijden.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
heb het net nageluisterd en kristoff neemt het voor de pizzaovenbakkers op dat ze ook een stuk van de pizza oven pizza wil proeven daar zij het ook mee gemaakt hebben.
Logisch toch
Of Drievlietquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wil je niet naar de dierentuin dan?
Toch was ie goed in het aantonen van vuiligheidquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die word nu toch door niemand meer serieus genomen
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
heb het net nageluisterd en kristoff neemt het voor de pizzaovenbakkers op dat ze ook een stuk van de pizza oven pizza wil proeven daar zij het ook mee gemaakt hebben.
Logisch toch
tja maar als je niets anders hebt, de saus is ook niet je dat maar ja...quote:Op maandag 10 januari 2022 18:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkool
quote:Op maandag 10 januari 2022 18:44 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Kit, snuif nog een lijntje
Aai lijntje, aaaaaiquote:Op maandag 10 januari 2022 18:44 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Kit, snuif nog een lijntje
Er lagen nog meer vega pizza's in de oven....quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.
nee er was nog een heel stuk pizza wat nawal mocht eten alleen kwam die uit de gewone oven.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Hebben ze maar een klein stukje geproefd? Ik kijk de stream op dit moment niet, maar als die ene pizza het enige is wat Nawel mag eten, en daar echt een heel stuk vanaf gehaald word om te proeven, vind ik dat ook niet nodig.
Stream 1 is Belgische streamquote:Op maandag 10 januari 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 is toch de goplay stream ? Da's niet leuk voor onze Vlaamse vrienden
Er is pizza over, alleen proeven omdat hij die pizzaoven heeft aangekregen en de andere mannen..quote:Op maandag 10 januari 2022 18:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
En in de oven lag nog een halve vega pitza, dus ze had genoeg. Vandaar dat kristoff zei dat het dan geen probleem was dat ze een stukje van de pitza namen die de boys buiten hadden gemaakt. kitty is woest maar ze zal er tegen Kristof niets over zeggen, trek dan je waffel open tegen kristoff.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:41 schreef danilel het volgende:
Logisch toch
Kristof wilde de buiten akkers ook een stuk van de groente pizza laten proeven.kitster vond dat dat niet mocht want was alleen voor Nawelquote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
Hoorde net dat Kitty woestboos was. Maar waarom?? Of is dat naar de bekende weg vragen.
Mijn God, wat een gezeik dan zegquote:Op maandag 10 januari 2022 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er lagen nog meer vega pizza's in de oven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |