Bah.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Flory het volgende:
[..]
En nog even de oven en kastjes met hetzelfde doekje![]()
[ afbeelding ]
Hij vroeg netjes of hij mocht proeven..quote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Oeh ze hebben de pizza van Nawel gegeten
Boeswoost!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:37 schreef Flory het volgende:
Kitty is boos om die pizza![]()
[ afbeelding ]
Er zullen best uitzonderingen zijn en niet iedereen is 100% consequent, maar over het algemeen wordt gelatine door vegetariėrs en voedselproducenten als niet-vegetarisch beschouwd.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij worden de vegetariėrs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.
Het gebruik van gelatine gelijkstellen aan het eten van vlees, is vrij idioot.
Ik ken veel vegetariėrs en die vreten allemaal geen gelatine, op eentje na die niet van Dr gummibeertjes af kan blijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij worden de vegetariėrs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.
Het gebruik van gelatine gelijkstellen aan het eten van vlees, is vrij idioot.
Moeten eerst aan Kitty vragen ze gaat over het etenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
H
[..]
Hij vroeg netjes of hij mocht proeven..
Waarom hoor ik hier in mijn hoofd bij: "IK. WIL. BOWLEN! WE GAAN GODVERDOMME BOWLEN!"quote:
nee woesboostquote:Op maandag 10 januari 2022 18:39 schreef mike0709 het volgende:
Klitty is eigenlijk gewoon booswoest omdat het niet allemaal op haar manier gaat
Vegetarisch gaat over het eten van vlees en in sommige gevallen vis. De onderdelen van gelatine erin betrekken als zijnde niet vegetarisch, is iets dat nog nooit bij de vegetarische mensen die ik ken, opgekomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zullen best uitzonderingen zijn en niet iedereen is 100% consequent, maar over het algemeen wordt gelatine door vegetariėrs en voedselproducenten als niet-vegetarisch beschouwd.
Nu maar weer ontopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |