Niet vegan, wel vegaquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...
Kaas is dus per definitie niet vegan...
Ik snap niks van vegetarisch en veganquote:Op maandag 10 januari 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is veganistisch als er ook geen melk in zou zitten ...
Kaas is dus per definitie niet vegan...
Vegetarisch = zonder vlees, vegan = zonder dierlijke producten ( melk ei,...)quote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niks van vegetarisch en vegan
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Whuzz het volgende:
Kitty: "Nou geloof me, ze willen echt niet dat iedereen naakt door het huis loopt hoor"
Klopt kitty. Niet iederéén nee. Iedereen behalve Kitty zou ik dan weer geen moeite mee hebben.
God, wat een zachte generatie dan zegquote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.
Ik herriner me nog dat op dag 1 al bijna iedereen aangegeven heeft te willen koken maar Kitty geeft ze gewoon geen kans want "ze heeft al ideetjes voor recepten" en "ze heeft alles al uitgerekend".
Als iets niet op haar manier gaat word ze boos dus de meeste durven ook niet meer uit angst dat ze verweten worden dat ze de sfeer verneuken.
Alleen als er vegetarisch stremsel gebruikt is.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Niet vegan, wel vega![]()
(Om het simpel te houden)
https://www.vegetariers.n(...)rier-en-een-veganistquote:Op maandag 10 januari 2022 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niks van vegetarisch en vegan
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
Laatste keer dat Kitty haar zin niet kreeg gingen de BB socials een paar dagen op zwart
Meningen zijn verdeeld: het levert leuke tv op vanwege de toestanden die ze veroorzaakt, en mensen ergeren zich dood aan een stuk chagrijn. Ik zit bij de laatste groep. Verzin maar wat anders voor leuke tvquote:Op maandag 10 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
soms wil ze zelf niet eens zeggen wat ze aan het klaarmaken is als mensen het vragen.
Ik herriner me nog dat op dag 1 al bijna iedereen aangegeven heeft te willen koken maar Kitty geeft ze gewoon geen kans want "ze heeft al ideetjes voor recepten" en "ze heeft alles al uitgerekend".
Als iets niet op haar manier gaat word ze boos dus de meeste durven ook niet meer uit angst dat ze verweten worden dat ze de sfeer verneuken.
Dat is ook mijn definitiequote:Op maandag 10 januari 2022 19:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vegetarisch = zonder vlees, vegan = zonder dierlijke producten ( melk ei,...)
Ikquote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke debielen hebben op Kitty gestemd
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty mag de boodschappen doen. Heb je je zin @:Paul
quote:Op maandag 10 januari 2022 19:17 schreef Ireth het volgende:
Kitty is door Het Volk uitgekozen om de boodschappen te mogen doen, ze geeft gelijk meer licht dan Schiphol
neequote:Op maandag 10 januari 2022 19:19 schreef PANDAE het volgende:
Nu wil ik live beelden van de Minimall... kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |