Dat is opklopbaar eiwit van peulvruchtenquote:
opklapbaarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is opklapbaar eiwit van peulvruchten
Opklabaar eiwit? Soort van vouwwagen onder de eiwitten zegmaar?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is aquafaba.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.quote:
Melk kan wel vegaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.
Gelatine is noch vegan, noch vegetarisch.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vega is wat anders dan vegan, slimmerik.
Jij at vrijwillig broccoli op een pizza? En je zit nog niet in een TBS kliniek?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Pizza met broccoli en gehakt moet gelijk aan deze denken [ afbeelding ]
Ik heb hardop gelachenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Opklabaar eiwit? Soort van vouwwagen onder de eiwitten zegmaar?
Welk eiwit is dan een camper
Dus het mag bij beide.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gelatine is noch vegan, noch vegetarisch.
Ik zeur tegen wie ik wil en om wat ik wil.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef suzi1 het volgende:
doe maar tegen een ander zeuren, mickytje
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 10 januari 2022 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij at vrijwillig broccoli op een pizza? En je zit nog niet in een TBS kliniek?
ja groente is halalallalalalalaquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeur tegen wie ik wil en om wat ik wil.
En al helemaal als ik een valide punt heb
Dit is op therapeutische basisquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfde
agar agarquote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Whuzz het volgende:
FoK, de foodwars!
In aflevering 1 zien we diverse foodkenners, zoals Suzi1, Tourniquet, Burner82 en Verida strijden om de grote "FoKFoodie Bokaal". Wie heeft er het meeste voedselkennis? Wie weet het verschil tussen Vega en VegaN. En bovenal; wie weet wat de neuk een fucking GarGar is!
Fair point. Ik krijg langzaam last van beroepsdeformatie...quote:Op maandag 10 januari 2022 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit in CoS .. ongeveer hetzelfde
Ow ja kakquote:Op maandag 10 januari 2022 18:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is aquafaba.
Agaragar wordt meestal uit wier gewonnen.
Vertel?quote:
Harhar!quote:
Een punt is rond. Heeft helemaal geen einde gekkie!quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
t gaat over het vlees. dus einde van je punt
ik dacht zeg maar niets want dan krijg ik weer commentaar, maar het is inderdaad boerenkoolquote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weten jullie zeker dat het broccoli is, gister is er megaveel boerenkool binnengekomen en ik dacht echt dat dat het was.
Gelatine is gemaakt van dierlijk collageen, dus niet vegetarisch of vegan.quote:
quote:ook veganisten en vegetariërs gebruiken het niet vanwege de dierlijke oorsprong.
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef suzi1 het volgende:
t gaat over het vlees. dus einde van je punt
Es geht steeds beter met dein Nederlandsquote:Op maandag 10 januari 2022 18:24 schreef mario390 het volgende:
als je om elke eetding daar binnen ruzie makt
ben je echt niet te redden
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkoolquote:Op maandag 10 januari 2022 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weten jullie zeker dat het broccoli is, gister is er megaveel boerenkool binnengekomen en ik dacht echt dat dat het was.
Nou, als ik moet kiezen, dan maar boerenkool d'r op hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat het broccoli was, dacht broccoli op een pizza gaat nog wel een beetje maar boerenkool
Euhm, volgens mij worden de vegetariërs, die gewoon geen vlees eten, hier ineens in een heel eng clubje gedreven waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gelatine is gemaakt van dierlijk collageen, dus niet vegetarisch of vegan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gelatine
[..]
En nog even de oven en kastjes met hetzelfde doekjequote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
Lekker de vloer schoonmaken en het doekje teruggooien bij de wasbak. Kitty pakken ze niet. Ranzig 🤮
Het is wel duidelijk wie Gordon Ramsay zou kiezen om zijn nominatiestem op uit te brengen.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
Lekker de vloer schoonmaken en het doekje teruggooien bij de wasbak. Kitty pakken ze niet. Ranzig 🤮
Ik zit met verbazing te kijken hoe smerig kitty is,quote:Op maandag 10 januari 2022 18:32 schreef mike0709 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |