SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerdequote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kitty was zelfs heel eng wat dat betreft,die ging mensen bedreigen zelfs.
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef zodeju het volgende: [..] Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill. Vindt beide helemaal niks. Heb nooit de adoratie begrepen van Jillfans.
dat is wel een hele grote invullingquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn? Hoe ik het zie had ze liever Jill als dochter gehad dan haar eigen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien is het nog veel sneuer dat iemand die haar niet kent hier op internet invult dat Kitty liever Jill als dochter had dan haar eigen kinderenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn? Hoe ik het zie had ze liever Jill als dochter gehad dan haar eigen kinderen
Zou hij veel geld mee kunnen verdienen op onlyfans etc....quote:
Zij was een van de redenen waarom die blackout is gebeurd vorig jaar dus.. Ik bedoel je kan fan zijn maar Kitty probeert echt in haar voetsporen te tredenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel een hele grote invulling
Is dat wat die klit kan maken?? alles gefrituurd..maar zo ziet ze er ook uit, een vettige hap.quote:
iets duidelijker ik snap hier niks vanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zij was een van de redenen waarom die blackout is gebeurd vorig jaar dus.. Ik bedoel je kan fan zijn maar Kitty probeert echt in haar voetsporen te treden
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker in beeld gebracht, voor wie het gemist heeft op stream 1 ....![]()
Kristof vangt de vrijstelling - 10 januari 2022.Nice! Noes was wel pissigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat kan toch niet. Kitty heeft een zeer vriendelijke uitstraling, die zou een vlieg nog geen kwaad doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Waar komt die olie steeds vandaan? Iedere keer zo een pan vullen kost nogal wat olie... (en wat doen ze erna ermee??)quote:
ik weet ook wel waaromquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
Mensen hebben te lange tenenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Kitty heeft een zeer vriendelijke uitstraling, die zou een vlieg nog geen kwaad doen.
Laat maar want wat ik bedoel komt toch verkeerd over.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets duidelijker ik snap hier niks van
Volgens mij gaat dit om de uitspraken die op het plaatje bij Benny staanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook wel waarom
omdat hij heel veel uitspraken heeft gedaan over het Covidbeleid
en da mag nie he
Contextueel vallen deze uitspraken ook enorm mee en eigenlijk niet eens noemenswaardigquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook wel waarom
omdat hij heel veel uitspraken heeft gedaan over het Covidbeleid
en da mag nie he
Da's als je een kitten in zijn geheel in de frituur gooit.quote:
je mag het ook dm-enquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Laat maar want wat ik bedoel komt toch verkeerd over.
ja weet ikquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om de uitspraken die op het plaatje bij Benny staan
Sommige gaan inderdaad wel wat ver, maar de uitspraken over homo's, vind ik meevallen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
die zit op het aanrecht toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Angelique61 het volgende:
En wie ligt er weer in der nest..........Nawal
je bent echt op duits doofquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's als je een kitten in zijn geheel in de frituur gooit.
Zo'n lekker donzige kitten, HOP de frituur in, gebraden -> donsbraad.
Wat voor plannetje hadden die?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Harry het volgende:
Tobias en Nawel praten kort in de slaapkamer, dat hun plannetje met Nouchine mislukt is geweest. Maar ook dat Nouchine goed haar best heeft gedaan, en niet meer kon doen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Die Twitteraar lijkt me ook een heel prettig persoon..quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
heeft weerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Angelique61 het volgende:
En wie ligt er weer in der nest..........Nawal
Volgens mij is dat standaard aanwezig.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waar komt die olie steeds vandaan? Iedere keer zo een pan vullen kost nogal wat olie... (en wat doen ze erna ermee??)
wie is dat?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:31 schreef Amputalent het volgende:
Pak maar, pak maar, pak maar
[ afbeelding ]
Lees van een uur terug aub......quote:Op maandag 10 januari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Wa
[..]
Wat voor plannetje hadden die?
Ik heb er geen menig over erbij zetten. Dan ontploft zequote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Ik snap sowieso niet dat je een facebookgroep moet maken of "fan" van iemand moet zijn.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft weer
hoofdpijn
nekpijn
verstoppning
snorpijn
en de post is verdwenenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Ze voelt een beetje als de Wish versie van de Ali express versie. Dus een slechtere kopie, van een kopie🤣 in het geval van Kittekat, is de Alie expres versie beter🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook voor Jill, maar Kitty kan aan m'n reet roesten.
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard aanwezig.
Maar waar ze het laten, geen idee
Ik ben Kitty fanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
leer mij de kitty's van dit leven kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mss gebruiken ze het wel opnieuw.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...
Ik ben gewoon tegen zoveel olie dat je ermee kunt frituren, als dit een "gruwelijke survivalweek" moet voorstellen (en überhaupt..)
Typisch Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben onderwegquote:
JA, Je mag daar ook geen kritiek op Kitty hebben.....anders kom je aan de beurt in de konkelslaapkamer.quote:
Balend hoofd, beste hoofd!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
je kunt aan het hoofd van salar zien dat hij baalt
dat is kindermishandelingquote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef Benny het volgende:
Ik zou soms willen dat Dimitri het pak van Kitty aan heeft
1, omdat Kitty dan wat anders aan heeft
2, omdat Dimitri dan wat aan heeft
Was zei dat? Staat me nog een aantal post van haar bij, dat verklaart haar "Jil look". Jammer dat tante Kittekat het niet kan hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach wat vervelend voor hemquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
je kunt aan het hoofd van salar zien dat hij baalt
Heb ik je al uitgelegd:quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft kitty en snor of niet?
en wat is bitte en donsbraad?
helf mir
Ze is gepokt en gemazeld door het leven. Dat laat sporen na.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef Benny het volgende:
Ik geloof trouwens best dat Kitty een lief mens is. Ze is alleen ook wat in een onzekerheid bevangen en laat zich daarin niet kennen door zich op andere dingen te richten, die haar meer liggen.
Kortgezegd... Ik geloof niet dat ze echt kwaad in de zin heeft, maar dat ze er niet op de juiste manier mee om gaat.
Gaat nog wel een keertje botsen
Heeft Vera Kitty nu al geconfronteerd of is ze nog steeds aan het roddelen zoals vannacht en blijft de confrontatie uit?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef Benny het volgende:
Vera die in de keuken loopt, als Kitty er staat. Bijzonder
ja dat wel maar wat heeft dat met vera te maken ?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik je al uitgelegd:
Vera kun je ook frituren.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat wel maar wat heeft dat met vera te maken ?
Kittekat wast daar haar haren mee, denk ik. Dat is zo hard, dat het bijna rechtop staat. Das dan ook gelijk het enige wat ze "omhoog krijgt"🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard aanwezig.
Maar waar ze het laten, geen idee
vannacht was kitty ook 10 min an het zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft Vera Kitty nu al geconfronteerd of is ze nog steeds aan het roddelen zoals vannacht en blijft de confrontatie uit?
Dat was voor het roddelen begonquote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht was kitty ook 10 min an het zitten
bij vera en grace
haha wat ben jij mensen wijs aan het maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik je al uitgelegd:
[ afbeelding ]
zover ik weet heeft Kitty geen snorquote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
helf mir
Die is vorig jaar een hele campagne gestart tegen de fab5. Maakte ook zwarte lijsten aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zij was een van de redenen waarom die blackout is gebeurd vorig jaar dus.. Ik bedoel je kan fan zijn maar Kitty probeert echt in haar voetsporen te treden
Ik probeer Mario zover te krijgen dat hij Vera gaat frituren. Ofzo. Ik weet het ook nietquote:Op maandag 10 januari 2022 14:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ha
[..]
haha wat ben jij mensen wijs aan het maken.
heeft zij wel van a.diquote:Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Nee
[..]
zover ik weet heeft Kitty geen snor
En ze bedoelen donsbaard is een baard met van die zachter haartjes runten bart ofzo
Ik ook Grace en Vera gingen daarna door het huis rond dolen en naar bed?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat was intussen ik was live bij
yep het gesprek was over partys en de mannen in huisquote:Op maandag 10 januari 2022 14:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook Grace en Vera gingen daarna door het huis rond dolen en naar bed?
Ik dacht dat Nawel en Tobias eentje moesten kiezen wie ze vrijstelling zouden gunnen. Maar je leest zoveel verhalen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef suzi1 het volgende:
moest nouss perse die token vangen ivm anders een bedrag verliezen. of gwn een keuze van navelsnor en tobi?
ja dat zal het wel zijn lijkt mij, wie gun je het, geef die de tijd doorquote:Op maandag 10 januari 2022 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nawel en Tobias eentje moesten kiezen wie ze vrijstelling zouden gunnen. Maar je leest zoveel verhalen hier.
erder gaa ik je swans frittierenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer Mario zover te krijgen dat hij Vera gaat frituren. Ofzo. Ik weet het ook niet
Is een topic er over maken niet een beetje hetzelfde als er een FB groep over maken?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je een facebookgroep moet maken of "fan" van iemand moet zijn.
Maar als je zo'n groep maakt en er komen allemaal "haters" even trollen dan snap ik wel dat je die eruit gooit.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Reacties op de vrijstelling op stream 2 - 10 januari 2022.Ik krijg nog eens een hartverzakking van die reclamespotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit je met je oor op de speaker te luisteren.... KEDENG!!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk je? Zouden ze voor zo'n realistische serie niet écht bij een acteur zijn lul hebben afgehakt?quote:
Kan we wel een kanibaal herinneren in Duitslandquote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze voor zo'n realistische serie niet écht bij een acteur zijn lul hebben afgehakt?
Ontopic: Salar vind het zielig voor Noes dat ze d'r vrijstelling niet kon vangen.
Ei hoeft niet persé, maar dan moet je wel een andere emulgator hebben. Met melk kan het ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mayonaise maken van olie en zout. Gaat niet lukken denk ik. Daar moet eigeel bij.
Kan wel zonder ei. Dan moet er melk bij geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mayonaise maken van olie en zout. Gaat niet lukken denk ik. Daar moet eigeel bij.
Doe niet zo dom. Je kent het verschil tussen "en" en "een". Schrijf het gewoon goed.quote:
Ik vermoed dat men donsbaard bedoelt.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
helf mir
Deze manquote:Op maandag 10 januari 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zegt degene die het maken van sexuele opmerkingen tot cultuur heeft verheven🤣
Het is een enorm onding wat ze gebruikenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weten die kerels niet dat je hout moet klieven met de draad mee?
Kan je hem ook zover krijgen dat hij een woordenboek koopt?🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer Mario zover te krijgen dat hij Vera gaat frituren. Ofzo. Ik weet het ook niet
Ik hoop echt dat hij geen vrijstelling haaltquote:
En gebruikt...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan je hem ook zover krijgen dat hij een woordenboek koopt?🤣
Als ze thuis pizza bakt weet ze ook dat het niet lang in de oven hoeftquote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Ze willen plaatpizza maken.
Duurt wel lang volgens kitty.
Dimi legt uit hoe het in de oven moet, niet in de houtoven.
Volgens kitty moet het pizzadeeg wat over is in de vriezer.
Dimi wordt teruggeroepen.
Kitty vraagt of ze het samen zullen doen.
Dimi geeft aan dat tobias het ook graag wou doen.
Kitty geeft aan dat ze thuis altijd pizza's maakt.
En zo heeft ze toch weer de controle. En hebben tobias en krisstof pech. Terwijl het idee van hen kwam.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Dan was het verschil tussen "en" en "een" wel al duidelijk. Dit is gewoon expres, bijna pesten.quote:
Dat klopt echtquote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan was het verschil tussen "en" en "een" wel al duidelijk. Dit is gewoon expres, bijna pesten.
Je zou bijna twijfelen aan het hele Oostenrijk verhaal.
Wat een tiran deze vrouw.. haar reactie ook toen Dimitri zei dat Tobias ook graag wou helpen wtfquote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Denk dat ze toen nog dacht dat het in de houtoven zou gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze thuis pizza bakt weet ze ook dat het niet lang in de oven hoeft
Houtoven is nog snellerquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze toen nog dacht dat het in de houtoven zou gaan.
Want pas later liet Dimi het in de gewone oven zien
Houtoven duurt mss lang, geen idee
Dat is nog erger.quote:
Houtoven is juist super snel als hij eenmaal op de juiste (hoge) temperatuur isquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tobias ligt eruit bij haar, Neemt hem nog steeds kwalijk dat hij niet in haar slaapkamer meer ligt. Nu is hij een overloper.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greenboozy het volgende:
[..]
En zo heeft ze toch weer de controle. En hebben tobias en krisstof pech. Terwijl het idee van hen kwam.
Moeten schijnbaar houtskool hebben voor de pizzaoven.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fair point.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
We moeten niet gelijk teveel verwachtingen van hem hebben..
Dus gewoon een smoes om de controle te pakken.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Houtoven is nog sneller
Hoorde haar zeggen dat het in een gewone lang In de oven moet ..
Maar das niet waar
Het is gewoon rancune dat hij met Vera om gaatquote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias ligt eruit bij haar, Neemt hem nog steeds kwalijk dat hij niet in haar slaapkamer meer ligt. Nu is hij een overloper..
Ze wil zich nuttig maken bij de groep, omdat ze sociaal gezien al buiten de groep valt qua leeftijd.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greenboozy het volgende:
[..]
En zo heeft ze toch weer de controle. En hebben tobias en krisstof pech. Terwijl het idee van hen kwam.
en = und,quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
geen idee wanneer ik en wanneer
een zeggen moet
Zal ze haarzelf bedoelen met mensen.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Kristof maakt mensen onzeker
Ja dit en dat, hij geeft ook niemand de kansquote:Op maandag 10 januari 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias gaf gisteren al aan dat hij graag pizza's wou bakken in de pizza oven.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greenboozy het volgende:
[..]
Nou dat. Ze durven helemaal niks bij Kitty... Moet ze dat zelf aanvoelen ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus gewoon een smoes om de controle te pakken.
Heb niets met Dimi, maar vond het best een beetje sneu.
Voorzichtig probeerde hij te zeggen dat Tobias ook wilde
Aan de andere kant, ze pikken het allemaal
1x, das wel genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
een zeggen moet
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Maar ff Tobias nam het gisteren toch op voor Kitty, bij Vera?
Of ben ik nu in de war?
Tx! twijfelde even of hij het was of Kristoffquote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.
Dat komt vaker voor bij niet-nederlanders, schijnt een moeilijk aan te leren dingetje te zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
een zeggen moet
Doet me erg denken aan vorig jaar, toen zat Els ook steeds met Nathalie te roddelen over alles en iedereen terwijl de rest gewoon lol maakte in het huis.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat heeft de groene roddelclub weer te vertellen?
Wel de goede kleur trouwens. Groen van jalousie!
Dat snap ik werkelijk niet Neem gewoon het touw in handen en confronteer Kitty ermee dat de keuken niet van haar is. Ben ik dan zo dom dat ik dat niet snap? Gooi het er gewoon uit en dan is Kitty maar verdrietig of boos.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat. Ze durven helemaal niks bij Kitty... Moet ze dat zelf aanvoelen ofzo?
Zo simpel kan het zijn. Stuur haar de keuken uit. Kan zelfs gewoon vriendelijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat snap ik werkelijk niet Neem gewoon het touw in handen en confronteer Kitty ermee dat de keuken niet van haar is. Ben ik dan zo dom dat ik dat niet snap? Gooi het er gewoon uit en dan is Kitty maar verdrietig of boos.
Waarom vragen Gewoon zeggen en nu willen wij een keer kokenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef zodeju het volgende:
Kitty wil niet dat een ander (tobias/Kristof) met haar veren gaat strijken en daarom mogen die de pizza niet afmaken Zij heeft het deeg gemaakt, Niet dat Tobias en Kristoff daar om gevraagd hebben. Die hadden het gister al aan haar gevraagd of ze pizza mochten maken.
Hoe oud is ze...
Mooi van binnen en van buiten dusquote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.
Dit soort polls op Facebook zijn wel lastig.. waren vorig jaar nog wel eens erg gekleurd. Is dit niet de groep waar Kitty in zat?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef rinardo het volgende:
Zegt dit genoeg of ? zal BB zelf bepalen en de stemmen negeren
[ link | afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef rinardo het volgende:
Zegt dit genoeg of ? zal BB zelf bepalen en de stemmen negeren
[ link | afbeelding ]
Bij Kitty is niks simpel.....denk dat heleboel het al geprobeerd hebben bij haar, Netjes, gewoon in de keuken aan de slag gaan. zeggen dat je het ook leuk vindt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zo simpel kan het zijn. Stuur haar de keuken uit. Kan zelfs gewoon vriendelijk.
Ja, dat geloof ik welquote:Op maandag 10 januari 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty lijkt mij wel iemand die munitie opbouwt, ja. Maar tegelijkertijd ook wel emotioneel zal reagerenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:27 schreef Ebinas het volgende:
Ik wil wel eens een fitty zien met Kitty.
Denk dat ze je levend vilt.
Zie af en toe een best wel boze blik als ze iets vertelt wat ze niet leuk vind
Lijkt me meer eentje die de zieligheidskaart trekt en dan vinden de bewoners het weer sneu voor haar.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Kitty lijkt mij wel iemand die munitie opbouwt, ja. Maar tegelijkertijd ook wel emotioneel zal reageren
Volgens mij hebben ze de namen ook niet ontcijferd.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Benny het volgende:
Zouden Evelien en Amy in de control room zitten?
We horen de bewoners er ook niet meer over
Ze wilden gisteren deeg gaan maken, maar toen had Kitty het al gedaan in de tijd dat zij buiten zaten.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:25 schreef Ebinas het volgende:
Ze weet het wel.
Kitty merkt dat er zijn die het niet goed zetten dat ze aan het koken is.
Dat voelt ze nog steeds
Oh en over Dimi die zei dat Tobias ook pizza's wilde maken
zegt ze dat zij al het werk heeft moeten doen, dat ze daar niet zo goed tegen kan.
Da's dan ook wel lullig als dat zo is.
Maar kweet natuurlijk niet of ze uberhaupt de kans hebben gekregen om deeg te maken.
nee en weet je je heeft hier geplaatstquote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Benny het volgende:
Zouden Evelien en Amy in de control room zitten?
We horen de bewoners er ook niet meer over
En Elegantie, Kristo, Salariquote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
Waarom staat er pot onder Kitty?
Dit is de officiele stem site![]()
Is bij het stemmen wie de boodschappen mag doen.
[ afbeelding ]
oehhh geen idee, maar dat zou kunnenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort polls op Facebook zijn wel lastig.. waren vorig jaar nog wel eens erg gekleurd. Is dit niet de groep waar Kitty in zat?
Tx, geen kans gekregen dusquote:Op maandag 10 januari 2022 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze wilden gisteren deeg gaan maken, maar toen had Kitty het al gedaan in de tijd dat zij buiten zaten.
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet verzonden, zal het nog eens doenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik heb al gestemd dus kan niet controleren of dat bij mij ook is.
WTFquote:Op maandag 10 januari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Is het geen automatisch vertaal iets o.i.d. wat bij jou aan staan, aangezien andere namen ook zijn verbasterd?quote:
Op goplay was het normaal .. had nog 1 account over waar ik nog niet meer gestemd had, dus kon even kijken.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ging op Goplay ook eens kijken, maar kan niet meer omdat ik reeds gestemd heb.
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op maandag 10 januari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
[..]
WTF?
Ik heb even gekeken, maar ik heb dat niet
Dat is wel de goede site, maar ik zie dat dus nietquote:Op maandag 10 januari 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
Dit is de officiele site toch,
of ben ik ergens dubieus beland
Pornhub dubieus ???quote:Op maandag 10 januari 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben ook even gaan kijken en heb gestemd, maar bij mij staan er gewone namenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat raar.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is wel de goede site, maar ik zie dat dus niet
Denk dat het inderdaad een automatische vertaling van Chrome isquote:Op maandag 10 januari 2022 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat raar.
Heb net uitgelogd en weer ingelogd en krijg het nog steeds.
Wel wisselen ze steeds van positie, ook raar
Die klopt. Maar ik heb al gestemd, dus kan niks zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In nomine patris et filii et spiritus sancti.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
wat zing hij daar??
in nomine patri haha![]()
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad een automatische vertaling van Chrome is
nee hoezo staat daar dann bijquote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad een automatische vertaling van Chrome is
Ik zag het iddquote:Op maandag 10 januari 2022 15:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaaah!
@:Ebinas, je hebt de vertaalfunctie binnen Chrome aan staan
Zijn de streams offline?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Benny het volgende:
Hey, de bewoners zijn opeens allemaal weg
willen jullie alsjeblieft niet .......... dankjewel het belangrijkste mis ik, slecht geluid, kan iemand terugluisteren ?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
Konden jullie horen wat er werd gezegd?
"willen jullie alsjeblieft niet...."
Dan had je Grace moeten stemmen. Of eigenlijk iedereen, behalve Kitty...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb voor Kitty gestemd.
Gewoon om te irriteren.
Springen anders dondert het bb huis in mekaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
... teveel afwijken van het script?? Thomas heeft daar hard op gezwoegd!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ze waren de geld briefjes uit de stelage aan het trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Springen anders dondert het bb huis in mekaar.
Hier wil ik irriteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan had je Grace moeten stemmen. Of eigenlijk iedereen, behalve Kitty...
Ja, zelfs Salar die nu niet in de spiegel kan kijken,quote:Op maandag 10 januari 2022 15:51 schreef Stargazing het volgende:
dit is dus wat ik gisteren zei.
Iedereen sport elke dag en blijft in beweging, fysiek en mentaal in orde behalve...
En als de nieuwe nu binnen komt??quote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind het wel weer "leuk geweest" vandaag. Alles wat gisteren boeiend was aan de streams, is vandaag weer als sneeuw voor de zon verdampt🤣
als je een barbiepop en een kenpop doormidden zou snijden en vervolgens de helft van een barbiepop aan kenpop zou kleven met secondelijm dan krijg je Salarquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zelfs Salar die nu niet in de spiegel kan kijken,Maar die wil natuurlijk wel een lekker lichaam hebben.
Volgens de geruchten komt die morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind het wel weer "leuk geweest" vandaag. Alles wat gisteren boeiend was aan de streams, is vandaag weer als sneeuw voor de zon verdampt🤣
ftfyquote:Op maandag 10 januari 2022 15:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens de geruchten komen die morgen
Dit klopt wel, hij is best "verwijfd".quote:Op maandag 10 januari 2022 15:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als je een barbiepop en een kenpop doormidden zou snijden en vervolgens de helft van een barbiepop aan kenpop zou kleven met secondelijm dan krijg je Salar
quote:
Ja,quote:Op maandag 10 januari 2022 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net even de streamverslagen terug gelezen . Vond dit wel een leuke opdracht
aar hoe vielen die biljetten. Gewoon toevallig door de wind of was dat iets van computergestuurd
Een chef kok doet toch ook niet zijn afwas _o-quote:Op maandag 10 januari 2022 16:03 schreef Stargazing het volgende:
Kitty: waarom is ie niet schoongemaakt, dat snap ik niet. Niemand mag koken maar ze verwacht wel dat alles schoon klaarstaat voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |