Heb je het nog steeds over mijn snor. TR gemachtquote:
Greys haar snor kietelt.quote:
Ik ben geen Kitty Squad, maar ik vind het jammer dat ze zo door de mangel gehaald wordt voor dingen die niet eens waar zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:13 schreef Burner82 het volgende:
Ik vraag me toch af, of de Kitty-squad het wel met me eens is, als ik positief ben over Kitty op basis van voorbarige conclusies en aannames... Ik bedoel, dat zou ook niet mogen, toch?
donsbraad, ik zat me al af te vragen wat dat nu weer isquote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
vera heeft wel een donsbraad. zag je toen ze onder het felle licht stond bij de spiegel
nee schatquote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou dat was het dan weer voor een week met de opdrachten
Dat is zijn schuldgevoel die praat, waarvan hij niet eens weet dat hijquote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Salar is bang om genomineerd te staan
Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kitty is echt geen Jill hoor.
Jill vond ik leuk/schattig.
Kitty
Dan juist hem gaan nomineren.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Salar is bang om genomineerd te staan
Ow, is dat gezegd dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schat
er moeten er nog meer immuniteit
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Da
[..]
Dan juist hem gaan nomineren.
Ik heb het ook gemistquote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar de streams zijn alweer erg boeiend😂
Ik vind alle bewoners op zich nog best goed te pruimen, maar Salar geeft me een vervelend gevoel. Heeft in mijn ogen nog niets gedaan wat niet door de beugel kan (het spel echt spelen mag gewoon) maar toch is hij het voor mij nietquote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is zijn schuldgevoel die praat, waarvan hij niet eens weet dat hij
er een heeft
wat is en doonsbraad?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
vera heeft wel een donsbraad. zag je toen ze onder het felle licht stond bij de spiegel
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:07 schreef Flory het volgende:
BB heeft videocheck gedaan en Kristof heeft de vrijstelling
Kitty was zelfs heel eng wat dat betreft,die ging mensen bedreigen zelfs.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill.
Vindt beide helemaal niks. Heb nooit de adoratie begrepen van Jillfans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |