SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien moest dat wel in overleg, tussen Tobias en Nawel. Volgens mij mogen Tobias en Nouchine elkaar ook wel, allebei een beetje bescheiden types.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb het idee dat het een bullshit verhaal is van Narwel.
Tobias maakt niet de indruk dat hij er iets van weet zoals hij praat met Kristoff. Zou ook niet weten waarom hij Nouche zou kiezen.
Ja een geldplant zou al voldoende zijn , hier in mijn woonkamer.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef Clasientje het volgende:
Had ik maar hier in mijn tuin een geldboom
nawel is een boel maar niet bescheidenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien moest dat wel in overleg, tussen Tobias en Nawel. Volgens mij mogen Tobias en Nouchine elkaar ook wel, allebei een beetje bescheiden types.
dat is natuurlijk heel relatief.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:12 schreef Hunter het volgende:
dit is voor de extra boodschappen toch? Vorige keer hadden ze 80 euro.
Nee, Nouchine wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nawel is een boel maar niet bescheiden
Die bestaat: Plectranthus Verticillatus, ook wel een geldplantje genoemdquote:Op maandag 10 januari 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja een geldplant zou al voldoende zijn , hier in mijn woonkamer.
het verhaaltje komt echt van Nawel hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het idee dat Noush allemaal dingen in der hoofd haalt en dat Nawal zegt ja zou kunnen ik weet het ook niet, ik vermoed echt dat alles van die Noush afkomt ( ziet en hoort dingen die er niet zijn )
oh ok ja ik vind die Noush ook maar vreemd figuur hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het verhaaltje komt echt van Nawel hoor
Watquote:Op maandag 10 januari 2022 13:20 schreef Stargazing het volgende:
Je kan veel zeggen maar als je dit vergelijkt met vorig jaar, zonder Nick en Michel was het ook ongeveer zo gegaan als nu
En vannacht waren ze ook alweer aan het roddelen..quote:Op maandag 10 januari 2022 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt al de hele dag. Vanmorgen waren kitty en sahal ook met ze aan het smoezen
Kan dat nog wel? Ze is al zo koud als maar kan. Dat norse gezicht is al frozen in placequote:Op maandag 10 januari 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn bang dat de kit bevriest
Nee dat was Vera toch, over Kitty? Of telt dat niet?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
En vannacht waren ze ook alweer aan het roddelen..
Als je iets verder kijkt dan dat zie je dat er in dat spel wel een element zit die de groep meer aan het verdelen is. En over die groep gesproken... Die is steeds meer in beweging en zich aan het vormen. De eerste week is/was het allemaal leuk en nieuw, maar je ziet al meer irritaties, meer groepjesvormingen, meer geroddel, etc., etc.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:22 schreef Stargazing het volgende:
het is toch eigenlijk sad dat dit het spannendste is dat tot nu toe al is gebeurd? kijken of er briefjes vallen en of ze die kunnen vangen
(spoiler alert! kunnen ze niet.)
bb bepaalt toch zelf wanneer die immuniteit uit de boom valt?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ze willen gewoon geen risico nemen volgens mij, dat ze niet perongeluk de immuniteit vangt.
Sint is al geweestquote:Op maandag 10 januari 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Nawel weer niet haar schoen gepakt
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je iets verder kijkt dan dat zie je dat er in dat spel wel een element zit die de groep meer aan het verdelen is. En over die groep gesproken... Die is steeds meer in beweging en zich aan het vormen. De eerste week is/was het allemaal leuk en nieuw, maar je ziet al meer irritaties, meer groepjesvormingen, meer geroddel, etc., etc.
Geef het een kans. Dit seizoen heeft wel meer potentie dan vorig seizoen. Ze hebben er duidelijk -op veel vlakken- van geleerd. Voor het weekend was het ruk, maar ik zie sindsdien echt wel een groei
De groep wel maar ik denk dat ik gewoon al teleurgesteld ben omdat ik het spannender had verwacht vanaf de eerste week en ook dat er niet meer drama was toen Nawel en Salar geout werden als rattenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je iets verder kijkt dan dat zie je dat er in dat spel wel een element zit die de groep meer aan het verdelen is. En over die groep gesproken... Die is steeds meer in beweging en zich aan het vormen. De eerste week is/was het allemaal leuk en nieuw, maar je ziet al meer irritaties, meer groepjesvormingen, meer geroddel, etc., etc.
Geef het een kans. Dit seizoen heeft wel meer potentie dan vorig seizoen. Ze hebben er duidelijk -op veel vlakken- van geleerd. Voor het weekend was het ruk, maar ik zie sindsdien echt wel een groei
Tja. Lager IQ dan vorig jaar bestaat echt niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Het begint nu langzaam vorm te krijgen. Zoals ik al eerder zei heb ik ook het gevoel dat het gemiddeld IQ wat hoger ligt dan bij de groep van vorig jaar, wat er (hoop ik) toe gaat leiden dat de intriges ook wat diepgaander en "gemener" zullen zijn.
het hele verhaal klopt geen bal meer vanquote:Op maandag 10 januari 2022 13:30 schreef Yolk het volgende:
Haha Tobias verlulde zich bijna volgens mij, "Arme Nous"
Heeft gister de proef gewonnen dus hij en Nawel hebben zo'n speld ja.quote:
quote:
Ik had heel dat speldje nog niet gezien johquote:Op maandag 10 januari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
let nu eens op Benny
gisteren al
samen met Nawel
Tjonge. Wat ben jij voor BB-modquote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had heel dat speldje nog niet gezien joh
ze moeten hem de hele week zichtbaar dragenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had heel dat speldje nog niet gezien joh
3:20 en dat was ook het aantal uren/minuten dat ze er stonden.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hele verhaal klopt geen bal meer van
hij zou om 15.20 vallen![]()
![]()
Ja en die is niet gelukt en dus moeten ze hun speldje en dus hun immuniteit weer inleverenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Tobias en Nawal geheime opdracht misschien????
Die zag ik niet. Ik zag alleen Kristof naar de deur rennen om te laten zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:31 schreef Benny het volgende:
Die reactie van de andere bewoners op het vangen van de token was ook wel veelzeggend
Tobias had dacht ik zijn jas nog niet aan toen die twee naar buiten kwamen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zag ik niet. Ik zag alleen Kristof naar de deur rennen om te laten zien.
Misschien heeft Tobias Kristof wel ingelicht.
was Nouch toch die was al bijna binnenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel vond het niet leukquote:Op maandag 10 januari 2022 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Nawel vond het niet leuk
---
@:DGK_Tegengas
13:28 Stream 2 - Reactie bewoners na vangen token door Kristof
Daar was inderdaad na het vangen ook discussie overquote:Op maandag 10 januari 2022 13:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ze moesten toch dezelfde duo's houden?
Dat weten we dus niet, de speluitleg zat onder een streamlock.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ze moesten toch dezelfde duo's houden?
Kristofquote:Op maandag 10 januari 2022 13:36 schreef Whuzz het volgende:
Dus Tobias heeft de vrijstelling gevangen? (Sorry, meetings.... dus kan niet meer álles live volgen)
Kristofquote:Op maandag 10 januari 2022 13:36 schreef Whuzz het volgende:
Dus Tobias heeft de vrijstelling gevangen? (Sorry, meetings.... dus kan niet meer álles live volgen)
Ongeldig omdat ze duos hebben gewisseld kan ook nog zo maarquote:Op maandag 10 januari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Nou, benieuwd we hem krijgt dan.
Spann0nd!
Haha, dan breekt wel de pleuris uit als BB dat besluit. Dus laten we dat doen!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ongeldig omdat ze duos hebben gewisseld kan ook nog zo maar
opzich niet want Kristof moest daar staan en hij heeft hem gevangen, niet Nouchine dus hoedanook zou het geldig moeten zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ongeldig omdat ze duos hebben gewisseld kan ook nog zo maar
lijkt wel of het op de grond valtquote:
Hou op .. dan wordt het pak doorzichtigquote:Op maandag 10 januari 2022 13:39 schreef Silves het volgende:
Hoop van zege dat er een stortbui komt, en klittie haar kledij eens water voorbij ziet komen..
BB bepaald en is strenger dan ooit is de regel toch???quote:Op maandag 10 januari 2022 13:39 schreef Stargazing het volgende:
[..]
opzich niet want Kristof moest daar staan en hij heeft hem gevangen, niet Nouchine dus hoedanook zou het geldig moeten zijn
die zal wel genaaid zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 13:41 schreef Silves het volgende:
Hoe is het met Klit haar spier, volgens haar was die toch gescheurd??
het lijkt of Nous hem wil afpakkenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
Niet helemaal duidelijk
[ afbeelding ]
nou echt!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt of Nous hem wil afpakken![]()
VECHTEN EN JANKENquote:Op maandag 10 januari 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt of Nous hem wil afpakken![]()
Ja maar dan zou het pas echt opvallen dat het opgezet spel is dus gaan ze niet doen volgens mij. Daarbij, Kristof kan er toch niet aan doen dat Nouchine naar buiten loopt ipv Tobiasquote:Op maandag 10 januari 2022 13:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
BB bepaald en is strenger dan ooit is de regel toch???
Was haar lach-spier die stuk isquote:Op maandag 10 januari 2022 13:41 schreef Silves het volgende:
Hoe is het met Klit haar spier, volgens haar was die toch gescheurd??
Nee als de regels zijn niet wisselen van duosquote:Op maandag 10 januari 2022 13:43 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het pas echt opvallen dat het opgezet spel is dus gaan ze niet doen volgens mij
idee heb ik ook iddquote:Op maandag 10 januari 2022 13:44 schreef Mjelleke het volgende:
Miss is het ook een geheime opdracht.
Regels zijn er om te breken?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:43 schreef Ebinas het volgende:
Zou Kitty ook nooit te hard rijden of zo?
Ze lijkt heel strikt in het navolgen van regeltjes.
Kristof kan er toch niet aan doen dat Nouchine naar buiten loopt ipv Tobias? dan moeten Nouchine en Tobias gestraft worden, niet Kristof.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee als de regels zijn niet wisselen van duos
En ze doen dat uiteindelijk toch
Dan staat bb in zijn recht
Ze zijn allemaal genomineerd, dus klopt wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:46 schreef Benny het volgende:
Nawel, Tobias, Kristof dus vrijgesteld van nominaties. Moet de rest dan een vraagteken krijgen in de OP?
Het lijkt erop dat dat lastig is voor haar.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:46 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Regels zijn er om te breken?
Nee ik zie dat andersquote:Op maandag 10 januari 2022 13:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Kristof kan er toch niet aan doen dat Nouchine naar buiten loopt ipv Tobias? dan moeten Nouchine en Tobias gestraft worden, niet Kristof.
maar de kitty heeft en adolfsnor,moet je kijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef suzi1 het volgende:
nou die snor was me nooit opgevallen. ik let blijkbaar niet op hem?
De regels weet niemand hier. Dat is achter een SL uitgelegd aan de kandidaten.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ik zie dat anders
Je bent een team met zijn 10en opgesplit in duos
Als de duos wisselen is het aan het hele team aan alle 10 dus daar op te letten, dan had het hele team nouche terug moeten roepen dat zij niet aan de beurt was
Dat nouche voor haar beurt ging terwijl de regels duidelijk waren
Is hebberigheid van nouche
ik denk dat ze doelde op de snor van navelquote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar de kitty heeft en adolfsnor,moet je kijken
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kan ook pas zodra de def genomineerden bekend zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal genomineerd, dus klopt wel.
Yup, gewoon bestraffen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ik zie dat anders
Als de duos wisselen is het aan het hele team aan alle 10 dus daar op te letten, dan had het hele team nouche terug moeten roepen dat zij niet aan de beurt was
Dit soort vragen verleiden mij toch wel enigszins om toch de uitzendingen te bekijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat de geheime opdracht was zorgen dat Nouche op die tijd buiten was. Dat lijkt mij logisch. Maar vraag me af of Nawel dat wel aan Nouche had mogen vertellen.
Dan staat alles nog openquote:Op maandag 10 januari 2022 13:50 schreef bpi het volgende:
[..]
De regels weet niemand hier. Dat is achter een SL uitgelegd aan de kandidaten.
Dan zou hij maar zo Nouchine kunnen kiezenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:51 schreef BB-King het volgende:
Misschien mag Kristof ook kiezen wie met hem vrijgesteld wordt?
Beter dan op de bank hangenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:50 schreef Ireth het volgende:
Volgens Peter kan dit saaie beelden opleveren voor de kijkers...
Ik heb me nog nooit zo vermaakt
Om het even bij jouw verkeersvergelijking te houden... Jij vind het makkelijk om door rood licht te rijden?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dat lastig is voor haar.
Het zou wellicht ook wel een beetje passen bij de controle willen houden.
hoe je het ook draait of keert, het veranderd nog steeds niets. Kristof heeft hem gevangen. Moest Nouchine die immuniteit gevangen hebben dan zou het inderdaad niet juist geweest zijn, maar dat heeft ze niet dus. Zelfs als Nouchine daar niet had gestaan en Kristof daar alleen stond of Tobias achterkwam was het nog steeds Kristof die hem gevangen heeft. Hoe je het ook draait of keert in mijn ogen is het correct verlopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ik zie dat anders
En voor ons weer leuke beeldenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, gewoon bestraffen.
"Bewoners. Jullie hebben je niet aan de regels van BB gehouden. De vrijstelling is daarom... ongeldig."
Kunnen ze daarna lekker onderling katten over wiens schuld dat is
Meer aardappels zou ik ook doenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:52 schreef Ebinas het volgende:
Ze beginnen na te denken over welke boodschappen ze kiezen
ao
boter
kruiden
koffie
Uien
eieren
worden geopperd
Geen broccoli of boerenkool?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:52 schreef Ebinas het volgende:
Ze beginnen na te denken over welke boodschappen ze kiezen
ao
boter
kruiden
koffie
Uien
eieren
worden geopperd
Waar schrijf ik door rood rijden?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Om het even bij jouw verkeersvergelijking te houden... Jij vind het makkelijk om door rood licht te rijden?
Preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 13:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor ons weer leuke beelden
Maar daar zou Kristof dan de dupe van zijn. Ik zeg Nawel (en tobias) vrijstelling inleveren vanwege dubieus gedrag naar Noush en Kristof: gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 januari 2022 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Dus geld prima
Vrijstelling dubieus/ongeldig
Dan zou bb pas echt strenger dan ooit zijn
Blij met een dooie mus
Er zullen er toch minstens 2 genomineerd moeten staan uiteindelijk
Als dit dan is door nouche der eigen hebberigeheid vind ik dat terecht
En nee ik heb niks tegen nouche vind haar juist een van de leukste meiden
Oh okequote:Op maandag 10 januari 2022 13:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waar schrijf ik door rood rijden?
Ik heb het over te hard rijden, waarbij er geen doden vallen.
En dan in proporties he, bv waar je 100 mag 110 rijden.
dat dacht ik ook dat nawel still zijn moetquote:Op maandag 10 januari 2022 13:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het lijkt mij dat Navel de geheime opdracht heeft verpest door die te vertellen aan Nouche. Of daar dan een sanctie op volgt?
Mee eens, ze mogen weleens wat harder aangepakt worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:58 schreef Stargazing het volgende:
BB: Nouchine, je hebt je niet aan de spelregels gehouden en bent voor je beurt naar buiten gelopen.
Daarom blijf jij automatisch genomineerd deze week, je kan je niet langer vrijspelen.
^ Als er echt een straf uitgedeeld moet worden is dat de enige correcte.
Waarom heeft Tobias straf verdient als Noush naar buiten rent.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar daar zou Kristof dan de dupe van zijn. Ik zeg Nawel (en tobias) vrijstelling inleveren vanwege dubieus gedrag naar Noush en Kristof: gefeliciteerd!
beetje jammer,quote:Op maandag 10 januari 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het een kort spel .. hup door tot in de avond.
Dat 'het plannetje' niet gelukt is zal hier debet aan zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het een kort spel .. hup door tot in de avond.
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:58 schreef Stargazing het volgende:
BB: Nouchine, je hebt je niet aan de spelregels gehouden en bent voor je beurt naar buiten gelopen.
Daarom blijf jij automatisch genomineerd deze week, je kan je niet langer vrijspelen.
^ Als er echt een straf uitgedeeld moet worden is dat de enige correcte.
Daarom staat ie tussen haakjes, weet überhaupt niet of ie op de hoogte was van de fluisterpartijen van Nawel.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Tobias straf verdient als Noush naar buiten rent.
Hijzelf heeft er volgens mij niks van gezegd, en ook niet tegen Kristoff .quote:Op maandag 10 januari 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom staat ie tussen haakjes, weet überhaupt niet of ie op de hoogte was van de fluisterpartijen van Nawel.
Kan toch prima dat het niet op stream is geweest?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hijzelf heeft er volgens mij niks van gezegd, en ook niet tegen Kristoff .
Of Nawel de opdracht heeft verraden.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heeft Tobias straf verdient als Noush naar buiten rent.
TR gemacht.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
lees even terug voor je een domme reactie zet. Sorrynotsorry dat ik blij ben dat dat roze gedrocht geen immuniteit heeftquote:
Denk niet dat het zo ver komt. BB gooit er nog wel een haarlak challenge in zodat Salar wordt vrijgesteld.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:06 schreef Stargazing het volgende:
Als Salar en Kitty samen op de bank komen weet ik niet op wie ik zou stemmen. Kitty voegt niets toe aan het hele programma en zit daar niet juist en ik weet niet precies wat het is maar iets aan Salar is gewoon eng. Ik krijg gewoon rillingen van die gast
Denk het ook niet hoor, ik zei gewoon maar 'als' maar Salar blijft er nog wel even in want die gaat nog voor drama zorgenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo ver komt. BB gooit er nog wel een haarlak challenge in zodat Salar wordt vrijgesteld.
Kristof heeft de immuniteits-broche gekregen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:08 schreef Ebinas het volgende:
Ok da's dan opgelost.
Kristof Vrijstelling
Okay ga maar weer verder met voorbarige conclusies trekken danquote:Op maandag 10 januari 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
lees even terug voor je een domme reactie zet. Sorrynotsorry dat ik blij ben dat dat roze gedrocht geen immuniteit heeft
Zo gauw mogelijk Kitty eruit. Salar gaat toch wel. Als die fanbase van Kitty/Jill gaat groeien komen we er niet meer vanaf.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:06 schreef Stargazing het volgende:
Als Salar en Kitty samen op de bank komen weet ik niet op wie ik zou stemmen. Kitty voegt niets toe aan het hele programma en zit daar niet juist en ik weet niet precies wat het is maar iets aan Salar is gewoon eng. Ik krijg gewoon rillingen van die gast
ik zeg toch net dat ik het niet weet, iets aan hem vind ik gewoon engquote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef Thaidg het volgende:
Hoezo rillingen van Salar. Is gewoon een ijdele jongen die het spel speelt, is tenminste niet zo achterbaks als bijvoorbeeld een Vera.
Zit je nu mijn snor af te krakenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee moet je precies kijken werd je zien ik heb gelijk
zelfde voor youquote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ga maar weer verder met voorbarige conclusies trekken dan
ja jaquote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik een vangspel gemist. Gisternacht was het gezellig. Geeft de burger moed
Goed gezien. Zo werkt het wel!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo gauw mogelijk Kitty eruit. Salar gaat toch wel. Als die fanbase van Kitty/Jill gaat groeien komen we er niet meer vanaf.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja
duidelijk
ik weet wat mijn plek is
Echt hoor.Vandaar de TR.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit je nu mijn snor af te kraken
Salar niet achterbaks?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef Thaidg het volgende:
Hoezo rillingen van Salar. Is gewoon een ijdele jongen die het spel speelt, is tenminste niet zo achterbaks als bijvoorbeeld een Vera.
Ik was vorig jaar ook voor Jill, maar Kitty kan aan m'n reet roesten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kitty is echt geen Jill hoor.
Jill vond ik leuk/schattig.
Kitty
wacht wat Salar niet achterbaksquote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef Thaidg het volgende:
Salar en niet achterbaks?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:09 schreef Thaidg het volgende:
Dank daarvoor. Altijd als ik er niet ben gebeuren deze afschuwelijke dingenquote:
Wow,heb jij greys onder controle?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wow,heb jij greys onder controle?
Ik houd graag van de leiding nemen, daarom ook die snor.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wow,heb jij greys onder controle?
Adolf was een Oostenrijker.quote:
Wel een gedeelde fanbase. Kitty zal als uber Jilliaan best een gedeelte van die club achter haar hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kitty
hevig mislukt,.. maar toch ben je liefquote:Op maandag 10 januari 2022 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik houd graag van de leiding nemen, daarom ook die snor.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hevig mislukt,.. maar toch ben je lief
Heb je het nog steeds over mijn snor. TR gemachtquote:
Greys haar snor kietelt.quote:
Ik ben geen Kitty Squad, maar ik vind het jammer dat ze zo door de mangel gehaald wordt voor dingen die niet eens waar zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:13 schreef Burner82 het volgende:
Ik vraag me toch af, of de Kitty-squad het wel met me eens is, als ik positief ben over Kitty op basis van voorbarige conclusies en aannames... Ik bedoel, dat zou ook niet mogen, toch?
donsbraad, ik zat me al af te vragen wat dat nu weer isquote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
vera heeft wel een donsbraad. zag je toen ze onder het felle licht stond bij de spiegel
nee schatquote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou dat was het dan weer voor een week met de opdrachten
Dat is zijn schuldgevoel die praat, waarvan hij niet eens weet dat hijquote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Salar is bang om genomineerd te staan
Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kitty
Dan juist hem gaan nomineren.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
Salar is bang om genomineerd te staan
Ow, is dat gezegd dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schat
er moeten er nog meer immuniteit
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Da
[..]
Dan juist hem gaan nomineren.
Ik heb het ook gemistquote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar de streams zijn alweer erg boeiend😂
Ik vind alle bewoners op zich nog best goed te pruimen, maar Salar geeft me een vervelend gevoel. Heeft in mijn ogen nog niets gedaan wat niet door de beugel kan (het spel echt spelen mag gewoon) maar toch is hij het voor mij nietquote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat is zijn schuldgevoel die praat, waarvan hij niet eens weet dat hij
er een heeft
wat is en doonsbraad?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef suzi1 het volgende:
vera heeft wel een donsbraad. zag je toen ze onder het felle licht stond bij de spiegel
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:07 schreef Flory het volgende:
BB heeft videocheck gedaan en Kristof heeft de vrijstelling
Kitty was zelfs heel eng wat dat betreft,die ging mensen bedreigen zelfs.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill.
Vindt beide helemaal niks. Heb nooit de adoratie begrepen van Jillfans.
ze staan allemaal genomineerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |