SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien moest dat wel in overleg, tussen Tobias en Nawel. Volgens mij mogen Tobias en Nouchine elkaar ook wel, allebei een beetje bescheiden types.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb het idee dat het een bullshit verhaal is van Narwel.
Tobias maakt niet de indruk dat hij er iets van weet zoals hij praat met Kristoff. Zou ook niet weten waarom hij Nouche zou kiezen.
Ja een geldplant zou al voldoende zijn , hier in mijn woonkamer.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef Clasientje het volgende:
Had ik maar hier in mijn tuin een geldboom
nawel is een boel maar niet bescheidenquote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien moest dat wel in overleg, tussen Tobias en Nawel. Volgens mij mogen Tobias en Nouchine elkaar ook wel, allebei een beetje bescheiden types.
dat is natuurlijk heel relatief.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:12 schreef Hunter het volgende:
dit is voor de extra boodschappen toch? Vorige keer hadden ze 80 euro.
Nee, Nouchine wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nawel is een boel maar niet bescheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |