quote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Reacties op de vrijstelling op stream 2 - 10 januari 2022.Ik krijg nog eens een hartverzakking van die reclamespotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit je met je oor op de speaker te luisteren.... KEDENG!!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk je? Zouden ze voor zo'n realistische serie niet écht bij een acteur zijn lul hebben afgehakt?quote:
Kan we wel een kanibaal herinneren in Duitslandquote:Op maandag 10 januari 2022 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk je? Zouden ze voor zo'n realistische serie niet écht bij een acteur zijn lul hebben afgehakt?
Ontopic: Salar vind het zielig voor Noes dat ze d'r vrijstelling niet kon vangen.
Ei hoeft niet persé, maar dan moet je wel een andere emulgator hebben. Met melk kan het ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mayonaise maken van olie en zout. Gaat niet lukken denk ik. Daar moet eigeel bij.
Kan wel zonder ei. Dan moet er melk bij geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mayonaise maken van olie en zout. Gaat niet lukken denk ik. Daar moet eigeel bij.
Doe niet zo dom. Je kent het verschil tussen "en" en "een". Schrijf het gewoon goed.quote:
Ik vermoed dat men donsbaard bedoelt.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft kitty en snor of niet?
en wat is bitte en donsbraad?
helf mir
Deze manquote:Op maandag 10 januari 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zegt degene die het maken van sexuele opmerkingen tot cultuur heeft verheven🤣
Het is een enorm onding wat ze gebruikenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weten die kerels niet dat je hout moet klieven met de draad mee?
Kan je hem ook zover krijgen dat hij een woordenboek koopt?🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer Mario zover te krijgen dat hij Vera gaat frituren. Ofzo. Ik weet het ook niet
Ik hoop echt dat hij geen vrijstelling haaltquote:
En gebruikt...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan je hem ook zover krijgen dat hij een woordenboek koopt?🤣
Wij zijn zijn woordenboekquote:
Als ze thuis pizza bakt weet ze ook dat het niet lang in de oven hoeftquote:Op maandag 10 januari 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
Ze willen plaatpizza maken.
Duurt wel lang volgens kitty.
Dimi legt uit hoe het in de oven moet, niet in de houtoven.
Volgens kitty moet het pizzadeeg wat over is in de vriezer.
Dimi wordt teruggeroepen.
Kitty vraagt of ze het samen zullen doen.
Dimi geeft aan dat tobias het ook graag wou doen.
Kitty geeft aan dat ze thuis altijd pizza's maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |