en de post is verdwenenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
Ze voelt een beetje als de Wish versie van de Ali express versie. Dus een slechtere kopie, van een kopie🤣 in het geval van Kittekat, is de Alie expres versie beter🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook voor Jill, maar Kitty kan aan m'n reet roesten.
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard aanwezig.
Maar waar ze het laten, geen idee
Ik ben Kitty fanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
leer mij de kitty's van dit leven kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mss gebruiken ze het wel opnieuw.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...
Ik ben gewoon tegen zoveel olie dat je ermee kunt frituren, als dit een "gruwelijke survivalweek" moet voorstellen (en überhaupt..)
Typisch Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Ben onderwegquote:
JA, Je mag daar ook geen kritiek op Kitty hebben.....anders kom je aan de beurt in de konkelslaapkamer.quote:
Balend hoofd, beste hoofd!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
je kunt aan het hoofd van salar zien dat hij baalt
dat is kindermishandelingquote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef Benny het volgende:
Ik zou soms willen dat Dimitri het pak van Kitty aan heeft
1, omdat Kitty dan wat anders aan heeft
2, omdat Dimitri dan wat aan heeft
Was zei dat? Staat me nog een aantal post van haar bij, dat verklaart haar "Jil look". Jammer dat tante Kittekat het niet kan hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Ach wat vervelend voor hemquote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
je kunt aan het hoofd van salar zien dat hij baalt
Heb ik je al uitgelegd:quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft kitty en snor of niet?
en wat is bitte en donsbraad?
helf mir
Ze is gepokt en gemazeld door het leven. Dat laat sporen na.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:35 schreef Benny het volgende:
Ik geloof trouwens best dat Kitty een lief mens is. Ze is alleen ook wat in een onzekerheid bevangen en laat zich daarin niet kennen door zich op andere dingen te richten, die haar meer liggen.
Kortgezegd... Ik geloof niet dat ze echt kwaad in de zin heeft, maar dat ze er niet op de juiste manier mee om gaat.
Gaat nog wel een keertje botsen
Heeft Vera Kitty nu al geconfronteerd of is ze nog steeds aan het roddelen zoals vannacht en blijft de confrontatie uit?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef Benny het volgende:
Vera die in de keuken loopt, als Kitty er staat. Bijzonder
ja dat wel maar wat heeft dat met vera te maken ?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb ik je al uitgelegd:
Da's als je een kitten in zijn geheel in de frituur gooit.
Zo'n lekker donzige kitten, HOP de frituur in, gebraden -> donsbraad.
Vera kun je ook frituren.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat wel maar wat heeft dat met vera te maken ?
Kittekat wast daar haar haren mee, denk ik. Dat is zo hard, dat het bijna rechtop staat. Das dan ook gelijk het enige wat ze "omhoog krijgt"🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard aanwezig.
Maar waar ze het laten, geen idee
vannacht was kitty ook 10 min an het zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft Vera Kitty nu al geconfronteerd of is ze nog steeds aan het roddelen zoals vannacht en blijft de confrontatie uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |