en de post is verdwenenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
Ze voelt een beetje als de Wish versie van de Ali express versie. Dus een slechtere kopie, van een kopie🤣 in het geval van Kittekat, is de Alie expres versie beter🤣quote:Op maandag 10 januari 2022 14:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook voor Jill, maar Kitty kan aan m'n reet roesten.
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard aanwezig.
Maar waar ze het laten, geen idee
Ik ben Kitty fanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
leer mij de kitty's van dit leven kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mss gebruiken ze het wel opnieuw.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Melk etc zit ook in de "Neverending supplies", maar die zijn ook af en toe bijna op...
Ik ben gewoon tegen zoveel olie dat je ermee kunt frituren, als dit een "gruwelijke survivalweek" moet voorstellen (en überhaupt..)
Typisch Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Ben onderwegquote:
JA, Je mag daar ook geen kritiek op Kitty hebben.....anders kom je aan de beurt in de konkelslaapkamer.quote:
Balend hoofd, beste hoofd!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
je kunt aan het hoofd van salar zien dat hij baalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |