Volgens mij gaat dit om de uitspraken die op het plaatje bij Benny staanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook wel waarom
omdat hij heel veel uitspraken heeft gedaan over het Covidbeleid
en da mag nie he
Contextueel vallen deze uitspraken ook enorm mee en eigenlijk niet eens noemenswaardigquote:Op maandag 10 januari 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook wel waarom
omdat hij heel veel uitspraken heeft gedaan over het Covidbeleid
en da mag nie he
Da's als je een kitten in zijn geheel in de frituur gooit.quote:
je mag het ook dm-enquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Laat maar want wat ik bedoel komt toch verkeerd over.
ja weet ikquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om de uitspraken die op het plaatje bij Benny staan
Sommige gaan inderdaad wel wat ver, maar de uitspraken over homo's, vind ik meevallen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
die zit op het aanrecht toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Angelique61 het volgende:
En wie ligt er weer in der nest..........Nawal
je bent echt op duits doofquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's als je een kitten in zijn geheel in de frituur gooit.
Zo'n lekker donzige kitten, HOP de frituur in, gebraden -> donsbraad.
Wat voor plannetje hadden die?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Harry het volgende:
Tobias en Nawel praten kort in de slaapkamer, dat hun plannetje met Nouchine mislukt is geweest. Maar ook dat Nouchine goed haar best heeft gedaan, en niet meer kon doen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Die Twitteraar lijkt me ook een heel prettig persoon..quote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
heeft weerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:29 schreef Angelique61 het volgende:
En wie ligt er weer in der nest..........Nawal
Volgens mij is dat standaard aanwezig.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waar komt die olie steeds vandaan? Iedere keer zo een pan vullen kost nogal wat olie... (en wat doen ze erna ermee??)
wie is dat?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:31 schreef Amputalent het volgende:
Pak maar, pak maar, pak maar
[ afbeelding ]
Lees van een uur terug aub......quote:Op maandag 10 januari 2022 14:30 schreef Angelique61 het volgende:
Wa
[..]
Wat voor plannetje hadden die?
Ik heb er geen menig over erbij zetten. Dan ontploft zequote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Ik snap sowieso niet dat je een facebookgroep moet maken of "fan" van iemand moet zijn.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft weer
hoofdpijn
nekpijn
verstoppning
snorpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |