Hier wil ik irriteren.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan had je Grace moeten stemmen. Of eigenlijk iedereen, behalve Kitty...
Ja, zelfs Salar die nu niet in de spiegel kan kijken,quote:Op maandag 10 januari 2022 15:51 schreef Stargazing het volgende:
dit is dus wat ik gisteren zei.
Iedereen sport elke dag en blijft in beweging, fysiek en mentaal in orde behalve...
En als de nieuwe nu binnen komt??quote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind het wel weer "leuk geweest" vandaag. Alles wat gisteren boeiend was aan de streams, is vandaag weer als sneeuw voor de zon verdampt🤣
als je een barbiepop en een kenpop doormidden zou snijden en vervolgens de helft van een barbiepop aan kenpop zou kleven met secondelijm dan krijg je Salarquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zelfs Salar die nu niet in de spiegel kan kijken,Maar die wil natuurlijk wel een lekker lichaam hebben.
Volgens de geruchten komt die morgenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind het wel weer "leuk geweest" vandaag. Alles wat gisteren boeiend was aan de streams, is vandaag weer als sneeuw voor de zon verdampt🤣
ftfyquote:Op maandag 10 januari 2022 15:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens de geruchten komen die morgen
Dit klopt wel, hij is best "verwijfd".quote:Op maandag 10 januari 2022 15:57 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als je een barbiepop en een kenpop doormidden zou snijden en vervolgens de helft van een barbiepop aan kenpop zou kleven met secondelijm dan krijg je Salar
quote:
Ja,quote:Op maandag 10 januari 2022 16:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net even de streamverslagen terug gelezen . Vond dit wel een leuke opdracht
aar hoe vielen die biljetten. Gewoon toevallig door de wind of was dat iets van computergestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |