In nomine patris et filii et spiritus sancti.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:38 schreef mario390 het volgende:
wat zing hij daar??
in nomine patri haha![]()
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad een automatische vertaling van Chrome is
nee hoezo staat daar dann bijquote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad een automatische vertaling van Chrome is
Ik zag het iddquote:Op maandag 10 januari 2022 15:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaaah!
@:Ebinas, je hebt de vertaalfunctie binnen Chrome aan staan
Zijn de streams offline?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:42 schreef Benny het volgende:
Hey, de bewoners zijn opeens allemaal weg
willen jullie alsjeblieft niet .......... dankjewel het belangrijkste mis ik, slecht geluid, kan iemand terugluisteren ?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
Konden jullie horen wat er werd gezegd?
"willen jullie alsjeblieft niet...."
Dan had je Grace moeten stemmen. Of eigenlijk iedereen, behalve Kitty...quote:Op maandag 10 januari 2022 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb voor Kitty gestemd.
Gewoon om te irriteren.
Springen anders dondert het bb huis in mekaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
... teveel afwijken van het script?? Thomas heeft daar hard op gezwoegd!quote:Op maandag 10 januari 2022 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ze waren de geld briefjes uit de stelage aan het trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Springen anders dondert het bb huis in mekaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |