Ze wil zich nuttig maken bij de groep, omdat ze sociaal gezien al buiten de groep valt qua leeftijd.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greenboozy het volgende:
[..]
En zo heeft ze toch weer de controle. En hebben tobias en krisstof pech. Terwijl het idee van hen kwam.
en = und,quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
geen idee wanneer ik en wanneer
een zeggen moet
Zal ze haarzelf bedoelen met mensen.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Kristof maakt mensen onzeker
Ja dit en dat, hij geeft ook niemand de kansquote:Op maandag 10 januari 2022 15:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty : Kristof maakt mensen onzeker
Tobias gaf gisteren al aan dat hij graag pizza's wou bakken in de pizza oven.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef greenboozy het volgende:
[..]
En zo heeft ze toch weer de controle. En hebben tobias en krisstof pech. Terwijl het idee van hen kwam.
Nou dat. Ze durven helemaal niks bij Kitty... Moet ze dat zelf aanvoelen ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus gewoon een smoes om de controle te pakken.
Heb niets met Dimi, maar vond het best een beetje sneu.
Voorzichtig probeerde hij te zeggen dat Tobias ook wilde
Aan de andere kant, ze pikken het allemaal
1x, das wel genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
een zeggen moet
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Maar ff Tobias nam het gisteren toch op voor Kitty, bij Vera?
Of ben ik nu in de war?
Tx! twijfelde even of hij het was of Kristoffquote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.
Dat komt vaker voor bij niet-nederlanders, schijnt een moeilijk aan te leren dingetje te zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
een zeggen moet
Doet me erg denken aan vorig jaar, toen zat Els ook steeds met Nathalie te roddelen over alles en iedereen terwijl de rest gewoon lol maakte in het huis.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat heeft de groene roddelclub weer te vertellen?
Wel de goede kleur trouwens. Groen van jalousie!
Dat snap ik werkelijk niet Neem gewoon het touw in handen en confronteer Kitty ermee dat de keuken niet van haar is. Ben ik dan zo dom dat ik dat niet snap? Gooi het er gewoon uit en dan is Kitty maar verdrietig of boos.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat. Ze durven helemaal niks bij Kitty... Moet ze dat zelf aanvoelen ofzo?
Zo simpel kan het zijn. Stuur haar de keuken uit. Kan zelfs gewoon vriendelijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat snap ik werkelijk niet Neem gewoon het touw in handen en confronteer Kitty ermee dat de keuken niet van haar is. Ben ik dan zo dom dat ik dat niet snap? Gooi het er gewoon uit en dan is Kitty maar verdrietig of boos.
Waarom vragen Gewoon zeggen en nu willen wij een keer kokenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:24 schreef zodeju het volgende:
Kitty wil niet dat een ander (tobias/Kristof) met haar veren gaat strijken en daarom mogen die de pizza niet afmaken Zij heeft het deeg gemaakt, Niet dat Tobias en Kristoff daar om gevraagd hebben. Die hadden het gister al aan haar gevraagd of ze pizza mochten maken.
Hoe oud is ze...
Mooi van binnen en van buiten dusquote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongen heeft nog geen kwaad woord over wie dan ook gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |