abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203081382

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 17:35:34 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203081388
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Vallon het volgende:

[..]
Je kan allerlei stukjes van een definitie roepen om je gelijk te willen zien, wat niet wegneemt dat het OMT niet onafhankelijk en ondergeschikt is aan de Regering die advies vraagt over die inderdaad maatregelen en hoe de uitbraak te bestrijden.

Het OMT gaat niet over of er een uitbraak is noch welke wat daarin nuttig is. Het voorbeeld van de advocaat is een mooie analogie. Als ik voor de rechter wordt gedaagd omdat ik mijn vrouw heb mishandeld moet mijn advocaat zich niet bemoeien dat ik dat heb gedaan maar zorgen dat ik buiten schot blijf.

We kennen een veel te hoge eigendunk en onafhankelijkheid(swaarde) toe aan het OMT dat hier niets meer is dan deel uitmakend van onze Regering.
Het kabinet vraagt: hoe nu. Het OMT onderzoekt dat en stelt scenario's voor.
Je advocaatvergelijking gaat niet op in dit geval.
Dat "sommige" OMT leden publiciteitsgeil zijn is helaas een gegeven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:35:45 #3
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Voorleggen kan hier:

Waar kunt u een Wob-verzoek indienen?

Voor een voortvarende behandeling van Wob-verzoeken wordt geadviseerd het Wob-verzoek rechtstreeks te richten aan de Wob-eenheid van het ministerie van VWS. De contactgegevens zijn:

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
t.a.v. Wob-eenheid, directie Wetgeving en Juridische Zaken
Postbus 20350
2500 EJ Den Haag
Fax: 070 340 59 84

Het formuleren is de uitdaging.
Ik wens je veel succes om je onder te gaan dompelen in die wereld.

Niet alleen in het formuleren maar ook het inmense geduld om te wachten op antwoord dat als het Wob verzoek eenmaal is gehonoreerd, dan ook enige nut als waarde heeft.
Zoiets als gelijk hebben is één, dat krijgen is twee en er iets aan hebben is drie. Formeel ziet het protocol en procedure, er gelikt uit; helaas heeft het in de praktijk doorgaans geen enekele waarde omdat iets inmiddels al heeft plaatsgevonden.

Zo ook met voorspellende modellen, als je het al lukt om later het geheim boven water te krijgen; hebt je er nu niets aan om aan te tonen dat het model van Maart 2021 onjuist bleek. Verder kun je NIET aantonen dat het model van Maart 2022 daarom dan ook fout zou zijn. Het is als ter discussie stellen van de Horoscoop dat wmb ook zinloze tijdsbesteding is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:36:38 #4
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203081399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef trein2000 het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)xpert-uri-rosenthal/

Moeten we de quarantaine gaan opheffen of inkorten? Over 2 weken zit 20% van de beroepsbevolking thuis, dat is niet houdbaar.
Gaat leuk worden in m'n supermarktje zo. Heb zelf nu nog anderhalve week vrij.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_203081400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat in dat soort programma's altijd dezelfde mensen worden uitgenodigd. Wees blij dar het Gommers nog is voor hetzelfde geld geeft Linda de Mol haar mening daar zit je helemaal niet op te wachten BN'ers die de krant hebben gelezen en dan over het betreffende onderwerp gaan zitten wauwelen.
pi_203081407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja precies, daarom zeg ik ook dat die quarantaineregels veel meer kwaad dan goed doen. Maar wat is dan de meest logische optie volgens jou?. Quarantaineregels voor nauwe contacten versoepelen zoals in België? Zal onder de streep niet heel veel gaan uitmaken denk ik? Besmette mensen dan maar(desnoods met extra bescherming) maar gewoon naar hun werk laten gaan?
Italiaanse methode. Nauwe contacten die gevaccineerd zijn FFP2 mondkapje op en gaan.

Volgende stap zou kunnen zijn om dat ook te laten gelden voor cruciale beroepers die niet gevaccineerd zijn of zelfs positief getest, die laatste groep alleen in functies zonder uitgebreid contact (machinist bijvoorbeeld).
zie email 27 oktober
pi_203081424
Maar is er iets van het OMT advies uitgelekt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:40:07 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203081447
Wat gaat het goed met de ziekenhuisbezetting hè. En dat allemaal door Mark en Hugo. HELDEN _O_
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:41:17 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081462
quote:
Duitsland voert een zogenoemd 2G-plusbeleid in voor restaurants en cafés. Dit houdt in dat alle bezoekers zowel gevaccineerd moeten zijn als een negatieve coronatest moeten kunnen tonen. Alleen voor mensen die een boosterprik hebben gehad geldt geen testverplichting. Bondskanselier Olaf Scholz en de leiders van de deelstaten hebben dit vandaag officieel aangekondigd. Duitse media meldden gisteravond al dat dit besluit eraan zat te komen.
Goftedomme, daar gaan de etentjes in Kleef

Wanbeleid
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:42:11 #10
22565 asco
Los in deze tent
pi_203081468
twitter
pi_203081469
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanbeleid
Ff boostertje halen jongen.
zie email 27 oktober
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:43:08 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203081477
quote:

[..]

Wanbeleid
Wel met booster, dat scheelt voor mij. Wij wilden inderdaad binnenkort ook weer eens naar Kleef/Emmerich, die kant op.

Maar het wordt steeds gekker met al die hoepels :')
pi_203081485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja precies, daarom zeg ik ook dat die quarantaineregels veel meer kwaad dan goed doen. Maar wat is dan de meest logische optie volgens jou? Quarantaineregels voor nauwe contacten versoepelen zoals in België? Zal onder de streep niet heel veel gaan uitmaken denk ik. Besmette mensen dan maar(desnoods met extra bescherming) maar gewoon naar hun werk laten gaan lijkt me inmiddels wel een optie die je serieus moet gaan overwegen.
Misschien kan de QR ervoor gebruikt worden, zodat je alleen positief geteste mensen bij elkaar toelaat. Waarom ook niet toch?
pi_203081487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:42 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Urk is goed bezig deze pandemie ^O^
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:43:51 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ff boostertje halen jongen.
Meh, wacht nog anderhalve maand. Dan heb ik de zomer bijna helemaal gedekt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:25 #16
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081492
Hugo zat gisteren met Johan Derksen bij Op1, nou toen derksen het opnam voor Hugo glunderde hij helemaal. ook vond Hugo FvD ondemocratisch vanwege verspreiding fakenews.

Dat Hugo niet aan WOB doet en rapporten achterhoudt kwam niet ter sprake, lang leve de staatstelevisie!
pi_203081500
quote:

[..]

Wanbeleid
Vorige week daar in de dierentuin geweest, maar naast de ingang stond gewoon een test locatie.
Dat is dan het enige voordeel.

(En wat ik begreep zijn recent geboosterde uitgesloten van een test?)
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 17:46:01 #18
236264 crew  capricia
pi_203081514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Hugo zat gisteren met Johan Derksen bij Op1, nou toen derksen het opnam voor Hugo glunderde hij helemaal. ook vond Hugo FvD ondemocratisch vanwege verspreiding fakenews.

Dat Hugo niet aan WOB doet en rapporten achterhoudt kwam niet ter sprake, lang leve de staatstelevisie!
Als het goed is staat er dit jaar een parlementaire enquêtecommissie op stapel om e.e.a. te evalueren.
quote:
Er komt een parlementaire enquête over de aanpak van de coronapandemie. Een motie hiertoe werd gisteren ingediend door eerste ondertekenaar Aukje de Vries (VVD) en vandaag unaniem aangenomen in de Tweede Kamer. Wanneer de enquête uitgevoerd zal worden is nog niet bekend, maar de bedoeling is dat het onderzoek vanaf medio 2022 plaatsvindt.
https://www.parlement.com(...)stemt_unaniem_in_met
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203081516
quote:

Met niet zoveel woorden zei hij eigenlijk ook wel dat hij dat controleren van de Kamer helemaal niks vindt. Ontzettende engnek die HdJ.
pi_203081525
quote:
Daar heb ik het inderdaad van echt tenenkrommend die lui. Altijd hun eigen riedeltje maar bellen zodat ze elkaar factuurtjes kunnen sturen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:47:04 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203081530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Vorige week daar in de dierentuin geweest, maar naast de ingang stond gewoon een test locatie.
Dat is dan het enige voordeel.

(En wat ik begreep zijn recent geboosterde uitgesloten van een test?)
En als je dan positief test, komt er dan meteen een busje voorrijden waar je in geduwd wordt en afgevoerd wordt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:48:49 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081552
vandaag nog zelfs onder de 35K zelfs met achterstallige meldingen, dat is toch gewoon laag ivm omikron.
de rest van de cijfers dalen als een baksteen, hoe ver moet het nog dalen voordat er versoepeld wordt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:49:09 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081556
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Daar heb ik het inderdaad van echt tenenkrommend die lui. Altijd hun eigen riedeltje maar bellen zodat ze elkaar factuurtjes kunnen sturen.
Ach, Peterrrr heeft er goed geld door achter kunnen laten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081557
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
En als je dan positief test, komt er dan meteen een busje voorrijden waar je in geduwd wordt en afgevoerd wordt?
Een trein richting het oosten.
Je kreeg je vrijheid terug na vrijwilligers werk
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:49:40 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nee daar hebben ze nog steeds een goed sporennetwerk voor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:51:14 #26
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081587
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Het kabinet vraagt: hoe nu. Het OMT onderzoekt dat en stelt scenario's voor.
Je advocaatvergelijking gaat niet op in dit geval.
Dat "sommige" OMT leden publiciteitsgeil zijn is helaas een gegeven.
Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.
Dat leden daaruit een machtspositie halen is dan ook verwerpelijk.

Dat jij een ik een andere nuance ervaren omdat ik de functie bekijk en niet wijze waarop, laat staan wie.
Ik heb een grote pesthekel aan mijn geweldige huisarts die zijn werk prima doet. Idem voor mijn advocaat, een opportunistische oplichter eerste klas maar wel eentje die als de allerbeste heel goed zorgt dat ik niet aansprakelijk ben indien er aansprakelijkheid ontstaat.

Het OMT is geen instituut zoals het OM, Ombudsman of Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Het OMT is geen verantwoording schuldig noch doet dat aan bv de Tweede Kamer of anderen.
Het OMT is alleen veranrtwoording schuldig aan de Regering en bestuurt dat inmiddels door uitspraken te doen in bv talkshows en ander media.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:51:55 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met niet zoveel woorden zei hij eigenlijk ook wel dat hij dat controleren van de Kamer helemaal niks vindt. Ontzettende engnek die HdJ.
ook dat nog, ja, dat ie naar een dictatuur verhuist ofzo...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:53:41 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081621
quote:

Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:57:46 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081667
twitter

Dit is ook een prachtig verhaal trouwens. Een grensgebied dat dwars door een stadion heen loopt _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081818
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Als het goed is staat er dit jaar een parlementaire enquêtecommissie op stapel om e.e.a. te evalueren.
[..]
https://www.parlement.com(...)stemt_unaniem_in_met
Nog voldoende tijd dus om overgebleven bewijsmateriaal door de versnipperaar te halen dus.

"Daar heb ik geen actieve herinnering aan"

/BNW
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:09:39 #31
22565 asco
Los in deze tent
pi_203081834
twitter
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:10:49 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203081854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:51 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.
Dat leden daaruit een machtspositie halen is dan ook verwerpelijk.

Dat jij een ik een andere nuance ervaren omdat ik de functie bekijk en niet wijze waarop, laat staan wie.
Ik heb een grote pesthekel aan mijn geweldige huisarts die zijn werk prima doet. Idem voor mijn advocaat, een opportunistische oplichter eerste klas maar wel eentje die als de allerbeste heel goed zorgt dat ik niet aansprakelijk ben indien er aansprakelijkheid ontstaat.

Het OMT is geen instituut zoals het OM, Ombudsman of Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Het OMT is geen verantwoording schuldig noch doet dat aan bv de Tweede Kamer of anderen.
Het OMT is alleen veranrtwoording schuldig aan de Regering en bestuurt dat inmiddels door uitspraken te doen in bv talkshows en ander media.
Compleet mee eens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203081881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:09 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Modellen van Jaap zeggen nee
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:13:08 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:09 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081985
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.
Er zullen vooraf wel afspraken zijn gemaakt. Als er (echt) kritische vragen zouden worden gesteld, dan gaat die clown daar niet zitten.
pi_203081990
Morgen lekker shoppen en naar de kapper in België 🇧🇪
pi_203082003
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:24:11 #38
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203082018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef quirina het volgende:
Morgen lekker shoppen en naar de kapper in België 🇧🇪
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usual O+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 18:24:32 #39
236264 crew  capricia
pi_203082022
quote:

[..]
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.
Hij deed iets met marketing en onderzoek van winkelverhuur. Die man is al jaren boos. Omdat ie inkomsten misloopt.
Inmiddels tegen alles, volgens mij.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203082051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usual O+
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:15 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203082064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.
Ik ga ook echt geen extra mondkapjes meer aanschaffen nu, het is echt wel mooi geweest. Gelukkig doen ze in Nordrhein-Westfalen minder moeilijk.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:16 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203082066
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.
Hij deed iets met marketing en onderzoek van winkelverhuur. Die man is al jaren boos. Omdat ie inkomsten misloopt.
Inmiddels tegen alles, volgens mij.
Dat verklaart een hoop. Vermoeiend figuur inderdaad, ga zijn account maar even muten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203082109
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Ach, Peterrrr heeft er goed geld door achter kunnen laten
Peter deed nog iets nuttigs
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203082218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef vipergts het volgende:

[..]
Peter deed nog iets nuttigs
Hoe vaak ik me niet dood heb geërgerd aan die man als hij weer eens in de zoveelste talkshow betweterig met een vervelend toontje en bijpassend ego aan het bij schnabbelen was.

Maar zodra het over zijn echte werk ging was het een held en deed hij hele goede dingen.

Maar Eva Jinek die aan Ali B gaat vragen hoe we met deze crisis om moeten gaan...
Dan kan je die zooi beter skippen.
pi_203082287
Prima wappiecijfers :lijstje: :M

@Oriente @Zipportal
pi_203082420
Te belachelijk voor woorden dat het kabinet kan bepalen wanneer ik naar de kapper mag. Dictators!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203082425
twitter

Stilletjes lijkt het erop dat het plafond is bereikt in het VK .... .....
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:00:02 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203082454
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef halfway het volgende:
Te belachelijk voor woorden dat het kabinet kan bepalen wanneer ik naar de kapper mag. Dictators!
Naar de kapper of aan een kopje thee?
Het virus reist met u mee

Aan het Vlaams speciaalbier?
Neemt het virus mee naar hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:02:46 #49
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203082492
In Duitsland hebben ze 2G bij de kappers 😂
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:03:07 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203082499
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:48 schreef THEFXR het volgende:
vandaag nog zelfs onder de 35K zelfs met achterstallige meldingen, dat is toch gewoon laag ivm omikron.
de rest van de cijfers dalen als een baksteen, hoe ver moet het nog dalen voordat er versoepeld wordt?
Dan gaan we weer naar andere cijfers kijken om het heel erg te laten lijken. Net als er eerst naar ziekenhuisbezetting werd gekeken, en nu opeens de vele besmettingen weer héél belangrijk worden gemaakt. Tenenkrommend is het, niet gek dat er geen enkel draagvlak meer is.
pi_203082569
Wappieklok overtreden. @Coco
pi_203082573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

Ze zitten daar ook te klooien met de testcapaciteit.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:10:27 #53
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203082623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:07 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ze zitten daar ook te klooien met de testcapaciteit.
Dit gaat over het ziekenhuis ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:14:59 #54
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203082699
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Dit is ook een prachtig verhaal trouwens. Een grensgebied dat dwars door een stadion heen loopt _O_
Mag dan op de tribunes welke in Engeland liggen wél publiek? :wtf:
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203082700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

Als het op dit niveau doorgaat zitten ze het totaal aantal patiënten in het ziekenhuis al weer snel boven de eerste golf, weinig is het dus zeker niet.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:15:06 #56
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203082702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan gaan we weer naar andere cijfers kijken om het heel erg te laten lijken. Net als er eerst naar ziekenhuisbezetting werd gekeken, en nu opeens de vele besmettingen weer héél belangrijk worden gemaakt. Tenenkrommend is het, niet gek dat er geen enkel draagvlak meer is.
Hoezo naar heel andere cijfers? Het is altijd een wisselwerking tussen besmettingen en opnames geweest lijkt me. En het is toch ook nieuws dat er dagrecord na dagrecord wordt gebroken?
pi_203082704
twitter

:')
pi_203082745
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Goed begin voor Ernst 😁
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 19:18:52 #59
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203082754
quote:
[ twitter ]
Ernst wilt ff lekker kunnen sporten :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:20:17 #60
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203082787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:18 schreef D_A het volgende:

[..]
Ernst wilt ff lekker kunnen sporten :9
Sporten is alleen noodzakelijk voor hele belangrijke mensen! Hij doet een Wopketje.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203082802
quote:
[ twitter ]
Haha, je verzint het niet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:21:26 #62
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203082805
Ernst het waren 2 fantastische dagen.
pi_203082813
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Waar was dat? In Kreis Viersen kom je winkels gewoon binnen met die wegwerpmaskers die bijv. de tandarts ook draagt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:21:54 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203082818
quote:
[ twitter ]
Rules for thee, not for me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:22:37 #65
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203082835
quote:
[ twitter ]
Ben benieuwd met welke uitleg hij gaat komen. Een puur formalistische waarom dit zou mogen (niet uit te sluiten dat het wel legaal is, namelijk), nu al een 'sorry dit was niet handig' of gewoon helemaal negeren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203082843
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:20 schreef popje het volgende:

[..]
Sporten is alleen noodzakelijk voor hele belangrijke mensen! Hij doet een Wopketje.
En een Ferdje
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:22:56 #67
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203082844
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waar was dat? In Kreis Viersen kom je winkels gewoon binnen met die wegwerpmaskers die bijv. de tandarts ook draagt.
Niedersachsen (NOH)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_203082846
"Het ziekenhuis vindt het belangrijk om het eigen personeel fit te houden’’, legt ze uit." ,Sport houdt het personeel fit en het geeft ze een uitlaatklep.’’ Tja, je zou zo denken dat dat voor iedereen geldt.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_203082853
quote:
[ twitter ]
Ah het stront gooien is weer begonnen, laten we blij zijn van Hugo af te zijn en deze man eerst eens een kans geven.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 19:23:22 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203082858
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203082859
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Maar Eva Jinek die aan Ali B gaat vragen hoe we met deze crisis om moeten gaan...
Dan kan je die zooi beter skippen.
Serieus?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:23:45 #72
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203082861
quote:
[ twitter ]
Zie ie nog in zijn proeftijd? :+
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:24:24 #73
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203082876
Ik hoop dat Ernst het hele Corona gebeuren een Boost kan geven.
Ernst, Rutte en de Rest
pi_203082900
quote:
[ twitter ]
Some animals are more equal...
zie email 27 oktober
pi_203082908
Frankrijk is ook weer goed bezig
twitter

+300000
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:26:34 #76
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203082914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
+300000
Frankrijk is een beetje de weg kwijt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:27:04 #77
62913 Blik
The one and Only!
pi_203082922
quote:

[..]
Heeft een onderzoeksbureau voor winkelcentra, prentendeert al jaren dat online retailing een verloren business is en dat “stenen winkels winnen”. Eigenlijk een verkapte lobbyist dus voor de ouderwetse retail en groot fan van o.a. de Action
pi_203082925
quote:
[ twitter ]
+300000
En de labs zijn de lachende derde.
300K x 60 eurotjes

Kassa.

En dat per dag.
pi_203082929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ben benieuwd met welke uitleg hij gaat komen. Een puur formalistische waarom dit zou mogen (niet uit te sluiten dat het wel legaal is, namelijk), nu al een 'sorry dit was niet handig' of gewoon helemaal negeren.
“De sportschool in het Erasmus is alleen toegankelijk voor medewerkers en daarom is het gewoon een meetingruimte met loopbanden en gewichten”
pi_203082948
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:18 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Goed begin voor Ernst 😁
Een Grapperhausje. Altijd goed :')
zie email 27 oktober
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:29:16 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203082955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:14 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Mag dan op de tribunes welke in Engeland liggen wél publiek? :wtf:
Blijkbaar liggen de kantoren van het stadion in Engeland en het veld en tribunes in Wales. Dus nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:30:39 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203082978
quote:
[ twitter ]
+300000
Tijd voor tien mondmaskers over elkaar en twaalf boosters.
pi_203082982
quote:
[ twitter ]
+300000
Was de Eiffeltoren STUK.
pi_203083009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:23 schreef josja het volgende:
"Het ziekenhuis vindt het belangrijk om het eigen personeel fit te houden’’, legt ze uit." ,Sport houdt het personeel fit en het geeft ze een uitlaatklep.’’ Tja, je zou zo denken dat dat voor iedereen geldt.
Gelijk heeft die.
Nu nog even doortrekken naar de samenleving.
Go hard or go home
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:33:50 #85
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203083034
Kuipersgod, nog niet eens op het bordes en hij laat al zien waarom hij uitermate geschikt is _O-
pi_203083056
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Noek het volgende:

[..]
Gelijk heeft die.
Dat zou een groot pluspunt zijn voor hem ja. Heel hypocriet heb ik vandaag ook gewoon getraind in de gym; moet er toch komen werken, kan ik net zo goed even trainen. Mag vast ook niet.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_203083100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Kuipersgod, nog niet eens op het bordes en hij laat al zien waarom hij uitermate geschikt is _O-
Nou opzich doet het Erasmus niets fout, want ze maken gebruik van een uitzondering. Maar die reactie van het ziekenhuis is wel weer :')
quote:
Het ziekenhuis vindt het belangrijk om het eigen personeel fit te houden’’, legt ze uit." ,Sport houdt het personeel fit en het geeft ze een uitlaatklep.
Voor de rest van de samenleving is fit blijven niet nodig
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:38:40 #88
346939 Janneke141
pi_203083118
De formalistische uitleg dus. Goed verhaal. Eens kijken of Kuipers bij de eerstvolgende persconferentie boos durft te worden op de burgers die de regels in hun voordeel uitleggen.
pi_203083122
quote:
[ twitter ]
Wat een randdebiel.
Hij wil het personeel fit houden tuurlijk.
Maar de rest van de Nederland kan wegkwijnen in ellende.

Perfecte opvolger voor Hugo, net zo waardeloos.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 19:39:06 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203083126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Laat zien dat hij prima bij het zootje ongeregeld past
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203083129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:23 schreef josja het volgende:
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
pi_203083146
quote:
[ twitter ]
+300000
Das 0.5% van de gehele Franse bevolking _O_ Het werkelijke aantal zal vast nog wel horen liggen, groepsimmuniteit incoming *O* *O* *O* (Of in ieder geval dat iedereen een bepaalde immuniteit heeft)
pi_203083170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:15 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]
Als het op dit niveau doorgaat zitten ze het totaal aantal patiënten in het ziekenhuis al weer snel boven de eerste golf, weinig is het dus zeker niet.
Netto is het maar +100 omdat de ligtijd zo kort is bij Omicron:

https://data.spectator.co.uk/
pi_203083195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
En de labs zijn de lachende derde.
300K x 60 eurotjes

Kassa.

En dat per dag.
xEen veelvoud aangezien een substantieël percetage vast negatief test. (Volgens mij is het percentage positief in Nederland de laatste tijd tussen de 30-40%)
pi_203083207
Hoeveel uren is Hugo nu weg?
Misschien vindt Ernst dat wel voor de hele samenleving. Jullie hebben no chill.
Go hard or go home
pi_203083218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:24 schreef KingRadler het volgende:
Ik hoop dat Ernst het hele Corona gebeuren een Boost kan geven.
Ernst, Rutte en de Rest
Peppi en Kokki --> Ernst en Bobbie
pi_203083356
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.

We kunnen weer een paar maanden vooruit.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:53:03 #98
498282 Scrummie
pi_203083411
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:39 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Laat zien dat hij prima bij het zootje ongeregeld past
Ja, dat punt probeerde ik te maken maar kwam niet over dus ;)
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 19:53:45 #99
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203083430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, dat punt probeerde ik te maken maar kwam niet over dus ;)
Oh, niet echt nee :+

Graag gedaan dan maar :')
~FEYENOORD~
pi_203083441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.

Tot eind april/begin mei :W
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:56:32 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203083485
quote:

Zeker. Over 4 maanden mag je op voor prik nummer 4.
pi_203083612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Noek het volgende:

[..]
Gelijk heeft die.
Nieuw elan!
Als hij sporten mogelijk maakt op zijn eerste persconferentie top,anders kan hij meteen weg.
Onbetrouwbare bestuurders hebben we al genoeg gehad.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:03:39 #103
3778 popje
pi_203083618
Ik kijk nu Op1 van gisteren terug, je hoort Hugo praten over zijn gezin en de invloed van zijn ministerschap voor zijn kinderen. Die kinderen worden verguisd en ze wilden niet dat hij door zou gaan als minister van VWS, maar als hij gevraagd was, was hij doorgegaan zegt hij.

Die arme kinderen...
pi_203083643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:03 schreef popje het volgende:
Ik kijk nu Op1 van gisteren terug, je hoort Hugo praten over zijn gezin en de invloed van zijn ministerschap voor zijn kinderen. Die kinderen worden verguisd en ze wilden niet dat hij door zou gaan als minister van VWS, maar als hij gevraagd was, was hij doorgegaan zegt hij.

Die arme kinderen...
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203083658
quote:

Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:08:27 #106
236264 crew  capricia
pi_203083717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef josja het volgende:

[..]
Dat zou een groot pluspunt zijn voor hem ja. Heel hypocriet heb ik vandaag ook gewoon getraind in de gym; moet er toch komen werken, kan ik net zo goed even trainen. Mag vast ook niet.
Ik gewoon bij de BF vandaag. Fysio half uurtje daar, en dan daarna de rest van de sportschool tot je beschikking. Want ja. Je moet toch je fysiotherapie-oefeningen doen. ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:09:02 #107
346939 Janneke141
pi_203083730
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:11:33 #108
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203083776
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
pi_203083798
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
Het FOK OMT begint daar niet aan. @Oliver23
pi_203083806
@Coco is ONLINE. *O* *O* *O*
pi_203083816
quote:
Grappig dat je dat verrassend noemt.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:14:03 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_203083837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.
Spitsbergen is erg mooi om een tijdje te vertoeven, daar betalen mensen goud geld voor
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:14:23 #113
236264 crew  capricia
pi_203083847
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Het FOK OMT begint daar niet aan. @:oliver23
Echt wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:14:24 #114
3778 popje
pi_203083848
quote:
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.

Ik hoop dat deze jongen ongelijk krijgt.
pi_203083857
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Vrouwen met korte rokjes moeten niet klagen als ze verkracht worden.

Wtf is dit voor kansloz victim blaming man. Lees je überhaupt wel eens wat je schrijft.

En waarom blijft zo'n bericht wel staan @chratnix @chratnox
pi_203083862
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Echt wel.
Deze tussentijdse booster NIET.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:15:33 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203083870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En waarom blijft zo'n bericht wel staan @:chratnix
Dit post je maar in het FB topic, niet hier.
What can change the nature of a man?
pi_203083878
quote:
Ja maar dit is wel de laatste hoor zeggen ze dan.
Die staan over 4 maanden gewoon weer in de rij voor de volgende prik en hun groene vinkje.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:16:56 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203083896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:

[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.

Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:17:07 #120
62913 Blik
The one and Only!
pi_203083899
quote:
80-90% betekent bij een vaccinatiegraad van 85% dat slechts tussen de 68% en 77% geboosterd is.

Ik denk overigens dat ze dat niet gaan halen. Mijn positieve coronabesmetting van 6 december is vooralsnog een jaar geldig. Dat geldt natuurlijk voor een hele hoop meer mensen.
pi_203083905
quote:

[..]

Deze jongen is je tijd niet waard.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:17:45 #122
3778 popje
pi_203083908
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?
Nee wat denk je zelf?? Hahaha
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:20 #123
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203083918
quote:

[..]

Wat heb je aan zo'n date die niet alles op alles zet om je zo snel mogelijk geprikt te krijgen :{w
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:24 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203083919
quote:

[..]

Ik zou hem om een Rituals pakketje vragen en dan ghosten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:28 #125
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203083922
Terwijl die kerel elke week wel wil prikken.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:48 #126
62913 Blik
The one and Only!
pi_203083928
quote:

[..]

Die jongen noemen ze een wappie, maar wappies hebben de afgelopen anderhalf jaar té vaak gelijk gehad om het als geheel onzin af te doen.

Ik denk dat je voor de zomer nog een nieuwe booster mag nemen…
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 20:18:59 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203083932
quote:
[ twitter ]
Goed. Hij kan nu al de tyfus gaan genieten. :W
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:19:11 #128
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_203083937
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Grappig dat je dat verrassend noemt.
Misschien dat het vooruitzicht op een aflopende geldigheid van QR-codes in binnen en/of buitenland veel mensen opnieuw naar de prikstraten doen begeven? Vandaag kwam tenslotte het nieuws binnen dat Duitsland voor wat betreft horeca gaat voor een 2G+ model, waarbij degenen met een booster voordelen kennen. De gezondheidsvoordelen lijken voor hen in een jongere (zeg maar pakweg onder 40-45 jaar) vrijwel nihil.

Overigens respecteer ik ieders keuze en zie een ongevaccineerde niet per definitie als een doorgedraaide Wappie en iemand die per direct een booster haalt niet als een overheidsschaap.
pi_203083944
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vrouwen met korte rokjes moeten niet klagen als ze verkracht worden.

Wtf is dit voor kansloz victim blaming man. Lees je überhaupt wel eens wat je schrijft.

En waarom blijft zo'n bericht wel staan @chratnix @:chratnox
Pardon? Dat is toch geen vergelijk?!
Natuurlijk moeten vrouwen met korte rokjes niet verkracht worden. En natuurlijk is het verwerpelijk dat mensen uitlatingen tegen kinderen van Hugo doen.

Dat keur ik niet goed en daarom gaf ik janneke's bericht ook een like.

Ik stel louter dat mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen er beter geen hadden kunnen nemen. Me dunkt dat daar niets mis mee is.

Geen idee waarom je xo reageert. Misschien dat je zelf zo een lul bent die altijd maar werken werken werken is en je vrouw thuis laat verrekken met de kinderen. Als dat zo is dan vind ik jou niet kies. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
vosss is de naam,
pi_203083948
Hoe strikt wordt in Niedersachsen dit gehandhaaft? https://duitslandinstituu(...)sen-voert-2g-plus-in. Ik wil morgen naar Leer, even over de grens met Nieuweschans, maar schrik hier wel van.

Nedersaksen voert 2G-plus in
Kort nieuws - 1 december 2021 - Auteur: Redactie Duitslandweb
In de Duitse deelstaat Nedersaksen geldt vanaf vandaag de 2G-plus-regel, wat inhoudt dat gevaccineerde en van corona genezen mensen alleen met een negatief testbewijs toegang krijgen.

Nedersaksen voert het 2G-plus-systeem in onder meer de horeca - waaronder ook hotels-, op kerstmarkten en bij binnenevenementen in. Ook om toegang te krijgen tot discotheken of contactberoepen zoals de kapper is een negatief testbewijs nodig. Net als bij de standaard 2G-regel krijgen niet-gevaccineerden geen toegang, ook niet met een negatieve test.

In de meeste binnenruimtes in Nedersaksen geldt ook de plicht om een FFP2-mondkapje te dragen, een gewoon medisch mondkapje volstaat niet. Kinderen jonger dan 6 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 20:19:55 #131
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203083954
quote:

[..]

Over een gigantische redflag gesproken. :D
Damn.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:20:07 #132
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203083956
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Misschien dat het vooruitzicht op een aflopende geldigheid van QR-codes in binnen en/of buitenland veel mensen opnieuw naar de prikstraten doen begeven?
Zolang er in NL geen vooruitzicht is dat we ook echt wat leuks na die booster kunnen doen wacht ik ook nog even, ben ik gewoon eerlijk in.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:20:08 #133
3778 popje
pi_203083957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef zalkc het volgende:

[..]
Wat heb je aan zo'n date die niet alles op alles zet om je zo snel mogelijk geprikt te krijgen :{w
Bedoel je dat ik wel zou moeten daten, omdat jij niet voor prikken bent?
pi_203083964
Popje krijgt geen plopje.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:21:19 #135
3778 popje
pi_203083988
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
:@ o|O
pi_203083990
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef MissionPhailed het volgende:

Overigens respecteer ik ieders keuze en zie een ongevaccineerde niet per definitie als een doorgedraaide Wappie en iemand die per direct een booster haalt als een overheidsschaap.
O+
vosss is de naam,
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:21:42 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203083997
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Over een gigantische redflag gesproken. :D
Damn.
Zegt natuurlijk ook wat over popje.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:22:07 #138
3778 popje
pi_203084006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gelukkig ben ik inmiddels met een ander leuk iemand aan het daten.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:22:15 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203084011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Nia het volgende:
Hoe strikt wordt in Niedersachsen dit gehandhaaft? https://duitslandinstituu(...)sen-voert-2g-plus-in. Ik wil morgen naar Leer, even over de grens met Nieuweschans, maar schrik hier wel van.

Nedersaksen voert 2G-plus in
Kort nieuws - 1 december 2021 - Auteur: Redactie Duitslandweb
In de Duitse deelstaat Nedersaksen geldt vanaf vandaag de 2G-plus-regel, wat inhoudt dat gevaccineerde en van corona genezen mensen alleen met een negatief testbewijs toegang krijgen.

Nedersaksen voert het 2G-plus-systeem in onder meer de horeca - waaronder ook hotels-, op kerstmarkten en bij binnenevenementen in. Ook om toegang te krijgen tot discotheken of contactberoepen zoals de kapper is een negatief testbewijs nodig. Net als bij de standaard 2G-regel krijgen niet-gevaccineerden geen toegang, ook niet met een negatieve test.

In de meeste binnenruimtes in Nedersaksen geldt ook de plicht om een FFP2-mondkapje te dragen, een gewoon medisch mondkapje volstaat niet. Kinderen jonger dan 6 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.

Heb de FFP2 maskers vandaag binnen gekregen, zolang ik mijn shag en bier daar kan kopen vind ik het wel prima allemaal
~FEYENOORD~
pi_203084026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef popje het volgende:

[..]
Je laat er geen gras over groeien.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:22:37 #141
3778 popje
pi_203084027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Zegt natuurlijk ook wat over popje.
Neehoor, ik heb twee weken geleden een date gehad met deze gast.
pi_203084038
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef vosss het volgende:

[..]
Pardon? Dat is toch geen vergelijk?!
Natuurlijk moeten vrouwen met korte rokjes niet verkracht worden. En natuurlijk is het verwerpelijk dat mensen uitlatingen tegen kinderen van Hugo doen.

Dat keur ik niet goed en daarom gaf ik janneke's bericht ook een like.

Ik stel louter dat mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen er beter geen hadden kunnen nemen. Me dunkt dat daar niets mis mee is.

Geen idee waarom je xo reageert. Misschien dat je zelf zo een lul bent die altijd maar werken werken werken is en je vrouw thuis laat verrekken met de kinderen. Als dat zo is dan vind ik jou niet kies. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Jaja, flauwekul. Hugo's opmerking had helemaal niets te maken met het aantal uren en dat weet jij ook.

En prima dat je er even een persoonlijke aanval op mij van maakt. Je zit er wel 100% naast.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:23:37 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203084046
quote:

[..]
Neehoor, ik heb twee weken geleden een date gehad met deze gast.
Net zei je wat anders.

Wat is het nou?
pi_203084052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef popje het volgende:

[..]
Bedoel je dat ik wel zou moeten daten, omdat jij niet voor prikken bent?
Hij bedoelt een andere manier van prikken
SPOILER
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:24:12 #145
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203084055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Hij bedoelt een andere manier van prikken
SPOILER
Al besproken.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:24:20 #146
498282 Scrummie
pi_203084058
Datingperikelen in COR. Volgens mij is dat weer iets nieuws voor dit topic.

VAN ALLE MARKTEN THUIS JAAAAAA warm bad
pi_203084068
quote:

[..]
Mooi. Popje krijgt wel een plopje binnenkort.
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:25:10 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_203084074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Datingperikelen in COR. Volgens mij is dat weer iets nieuws voor dit topic.

VAN ALLE MARKTEN THUIS JAAAAAA warm bad
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.
pi_203084079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:24 schreef Coco het volgende:

[..]
Al besproken.
Waar? Zie de reactie nadat ze het vroeg niet? Of gemod?
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 20:25:55 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203084087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:

[..]
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.
:D Hardop gelachen
~FEYENOORD~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')