abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203081382

[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 17:35:34 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203081388
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef Vallon het volgende:

[..]
Je kan allerlei stukjes van een definitie roepen om je gelijk te willen zien, wat niet wegneemt dat het OMT niet onafhankelijk en ondergeschikt is aan de Regering die advies vraagt over die inderdaad maatregelen en hoe de uitbraak te bestrijden.

Het OMT gaat niet over of er een uitbraak is noch welke wat daarin nuttig is. Het voorbeeld van de advocaat is een mooie analogie. Als ik voor de rechter wordt gedaagd omdat ik mijn vrouw heb mishandeld moet mijn advocaat zich niet bemoeien dat ik dat heb gedaan maar zorgen dat ik buiten schot blijf.

We kennen een veel te hoge eigendunk en onafhankelijkheid(swaarde) toe aan het OMT dat hier niets meer is dan deel uitmakend van onze Regering.
Het kabinet vraagt: hoe nu. Het OMT onderzoekt dat en stelt scenario's voor.
Je advocaatvergelijking gaat niet op in dit geval.
Dat "sommige" OMT leden publiciteitsgeil zijn is helaas een gegeven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:35:45 #3
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081390
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Voorleggen kan hier:

Waar kunt u een Wob-verzoek indienen?

Voor een voortvarende behandeling van Wob-verzoeken wordt geadviseerd het Wob-verzoek rechtstreeks te richten aan de Wob-eenheid van het ministerie van VWS. De contactgegevens zijn:

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
t.a.v. Wob-eenheid, directie Wetgeving en Juridische Zaken
Postbus 20350
2500 EJ Den Haag
Fax: 070 340 59 84

Het formuleren is de uitdaging.
Ik wens je veel succes om je onder te gaan dompelen in die wereld.

Niet alleen in het formuleren maar ook het inmense geduld om te wachten op antwoord dat als het Wob verzoek eenmaal is gehonoreerd, dan ook enige nut als waarde heeft.
Zoiets als gelijk hebben is één, dat krijgen is twee en er iets aan hebben is drie. Formeel ziet het protocol en procedure, er gelikt uit; helaas heeft het in de praktijk doorgaans geen enekele waarde omdat iets inmiddels al heeft plaatsgevonden.

Zo ook met voorspellende modellen, als je het al lukt om later het geheim boven water te krijgen; hebt je er nu niets aan om aan te tonen dat het model van Maart 2021 onjuist bleek. Verder kun je NIET aantonen dat het model van Maart 2022 daarom dan ook fout zou zijn. Het is als ter discussie stellen van de Horoscoop dat wmb ook zinloze tijdsbesteding is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:36:38 #4
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203081399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef trein2000 het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)xpert-uri-rosenthal/

Moeten we de quarantaine gaan opheffen of inkorten? Over 2 weken zit 20% van de beroepsbevolking thuis, dat is niet houdbaar.
Gaat leuk worden in m'n supermarktje zo. Heb zelf nu nog anderhalve week vrij.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_203081400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:24 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat in dat soort programma's altijd dezelfde mensen worden uitgenodigd. Wees blij dar het Gommers nog is voor hetzelfde geld geeft Linda de Mol haar mening daar zit je helemaal niet op te wachten BN'ers die de krant hebben gelezen en dan over het betreffende onderwerp gaan zitten wauwelen.
pi_203081407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja precies, daarom zeg ik ook dat die quarantaineregels veel meer kwaad dan goed doen. Maar wat is dan de meest logische optie volgens jou?. Quarantaineregels voor nauwe contacten versoepelen zoals in België? Zal onder de streep niet heel veel gaan uitmaken denk ik? Besmette mensen dan maar(desnoods met extra bescherming) maar gewoon naar hun werk laten gaan?
Italiaanse methode. Nauwe contacten die gevaccineerd zijn FFP2 mondkapje op en gaan.

Volgende stap zou kunnen zijn om dat ook te laten gelden voor cruciale beroepers die niet gevaccineerd zijn of zelfs positief getest, die laatste groep alleen in functies zonder uitgebreid contact (machinist bijvoorbeeld).
zie email 27 oktober
pi_203081424
Maar is er iets van het OMT advies uitgelekt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:40:07 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203081447
Wat gaat het goed met de ziekenhuisbezetting hè. En dat allemaal door Mark en Hugo. HELDEN _O_
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:41:17 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081462
quote:
Duitsland voert een zogenoemd 2G-plusbeleid in voor restaurants en cafés. Dit houdt in dat alle bezoekers zowel gevaccineerd moeten zijn als een negatieve coronatest moeten kunnen tonen. Alleen voor mensen die een boosterprik hebben gehad geldt geen testverplichting. Bondskanselier Olaf Scholz en de leiders van de deelstaten hebben dit vandaag officieel aangekondigd. Duitse media meldden gisteravond al dat dit besluit eraan zat te komen.
Goftedomme, daar gaan de etentjes in Kleef

Wanbeleid
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:42:11 #10
22565 asco
Los in deze tent
pi_203081468
twitter
pi_203081469
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanbeleid
Ff boostertje halen jongen.
zie email 27 oktober
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:43:08 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203081477
quote:

[..]

Wanbeleid
Wel met booster, dat scheelt voor mij. Wij wilden inderdaad binnenkort ook weer eens naar Kleef/Emmerich, die kant op.

Maar het wordt steeds gekker met al die hoepels :')
pi_203081485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ja precies, daarom zeg ik ook dat die quarantaineregels veel meer kwaad dan goed doen. Maar wat is dan de meest logische optie volgens jou? Quarantaineregels voor nauwe contacten versoepelen zoals in België? Zal onder de streep niet heel veel gaan uitmaken denk ik. Besmette mensen dan maar(desnoods met extra bescherming) maar gewoon naar hun werk laten gaan lijkt me inmiddels wel een optie die je serieus moet gaan overwegen.
Misschien kan de QR ervoor gebruikt worden, zodat je alleen positief geteste mensen bij elkaar toelaat. Waarom ook niet toch?
pi_203081487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:42 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Urk is goed bezig deze pandemie ^O^
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:43:51 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081489
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ff boostertje halen jongen.
Meh, wacht nog anderhalve maand. Dan heb ik de zomer bijna helemaal gedekt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:25 #16
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081492
Hugo zat gisteren met Johan Derksen bij Op1, nou toen derksen het opnam voor Hugo glunderde hij helemaal. ook vond Hugo FvD ondemocratisch vanwege verspreiding fakenews.

Dat Hugo niet aan WOB doet en rapporten achterhoudt kwam niet ter sprake, lang leve de staatstelevisie!
pi_203081500
quote:

[..]

Wanbeleid
Vorige week daar in de dierentuin geweest, maar naast de ingang stond gewoon een test locatie.
Dat is dan het enige voordeel.

(En wat ik begreep zijn recent geboosterde uitgesloten van een test?)
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 17:46:01 #18
236264 crew  capricia
pi_203081514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Hugo zat gisteren met Johan Derksen bij Op1, nou toen derksen het opnam voor Hugo glunderde hij helemaal. ook vond Hugo FvD ondemocratisch vanwege verspreiding fakenews.

Dat Hugo niet aan WOB doet en rapporten achterhoudt kwam niet ter sprake, lang leve de staatstelevisie!
Als het goed is staat er dit jaar een parlementaire enquêtecommissie op stapel om e.e.a. te evalueren.
quote:
Er komt een parlementaire enquête over de aanpak van de coronapandemie. Een motie hiertoe werd gisteren ingediend door eerste ondertekenaar Aukje de Vries (VVD) en vandaag unaniem aangenomen in de Tweede Kamer. Wanneer de enquête uitgevoerd zal worden is nog niet bekend, maar de bedoeling is dat het onderzoek vanaf medio 2022 plaatsvindt.
https://www.parlement.com(...)stemt_unaniem_in_met
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203081516
quote:

Met niet zoveel woorden zei hij eigenlijk ook wel dat hij dat controleren van de Kamer helemaal niks vindt. Ontzettende engnek die HdJ.
pi_203081525
quote:
Daar heb ik het inderdaad van echt tenenkrommend die lui. Altijd hun eigen riedeltje maar bellen zodat ze elkaar factuurtjes kunnen sturen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:47:04 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203081530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Vorige week daar in de dierentuin geweest, maar naast de ingang stond gewoon een test locatie.
Dat is dan het enige voordeel.

(En wat ik begreep zijn recent geboosterde uitgesloten van een test?)
En als je dan positief test, komt er dan meteen een busje voorrijden waar je in geduwd wordt en afgevoerd wordt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:48:49 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081552
vandaag nog zelfs onder de 35K zelfs met achterstallige meldingen, dat is toch gewoon laag ivm omikron.
de rest van de cijfers dalen als een baksteen, hoe ver moet het nog dalen voordat er versoepeld wordt?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:49:09 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081556
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Daar heb ik het inderdaad van echt tenenkrommend die lui. Altijd hun eigen riedeltje maar bellen zodat ze elkaar factuurtjes kunnen sturen.
Ach, Peterrrr heeft er goed geld door achter kunnen laten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081557
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
En als je dan positief test, komt er dan meteen een busje voorrijden waar je in geduwd wordt en afgevoerd wordt?
Een trein richting het oosten.
Je kreeg je vrijheid terug na vrijwilligers werk
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:49:40 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nee daar hebben ze nog steeds een goed sporennetwerk voor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:51:14 #26
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081587
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Het kabinet vraagt: hoe nu. Het OMT onderzoekt dat en stelt scenario's voor.
Je advocaatvergelijking gaat niet op in dit geval.
Dat "sommige" OMT leden publiciteitsgeil zijn is helaas een gegeven.
Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.
Dat leden daaruit een machtspositie halen is dan ook verwerpelijk.

Dat jij een ik een andere nuance ervaren omdat ik de functie bekijk en niet wijze waarop, laat staan wie.
Ik heb een grote pesthekel aan mijn geweldige huisarts die zijn werk prima doet. Idem voor mijn advocaat, een opportunistische oplichter eerste klas maar wel eentje die als de allerbeste heel goed zorgt dat ik niet aansprakelijk ben indien er aansprakelijkheid ontstaat.

Het OMT is geen instituut zoals het OM, Ombudsman of Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Het OMT is geen verantwoording schuldig noch doet dat aan bv de Tweede Kamer of anderen.
Het OMT is alleen veranrtwoording schuldig aan de Regering en bestuurt dat inmiddels door uitspraken te doen in bv talkshows en ander media.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:51:55 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203081594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met niet zoveel woorden zei hij eigenlijk ook wel dat hij dat controleren van de Kamer helemaal niks vindt. Ontzettende engnek die HdJ.
ook dat nog, ja, dat ie naar een dictatuur verhuist ofzo...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:53:41 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203081621
quote:

Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:57:46 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081667
twitter

Dit is ook een prachtig verhaal trouwens. Een grensgebied dat dwars door een stadion heen loopt _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081818
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Als het goed is staat er dit jaar een parlementaire enquêtecommissie op stapel om e.e.a. te evalueren.
[..]
https://www.parlement.com(...)stemt_unaniem_in_met
Nog voldoende tijd dus om overgebleven bewijsmateriaal door de versnipperaar te halen dus.

"Daar heb ik geen actieve herinnering aan"

/BNW
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:09:39 #31
22565 asco
Los in deze tent
pi_203081834
twitter
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 18:10:49 #32
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_203081854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:51 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.
Dat leden daaruit een machtspositie halen is dan ook verwerpelijk.

Dat jij een ik een andere nuance ervaren omdat ik de functie bekijk en niet wijze waarop, laat staan wie.
Ik heb een grote pesthekel aan mijn geweldige huisarts die zijn werk prima doet. Idem voor mijn advocaat, een opportunistische oplichter eerste klas maar wel eentje die als de allerbeste heel goed zorgt dat ik niet aansprakelijk ben indien er aansprakelijkheid ontstaat.

Het OMT is geen instituut zoals het OM, Ombudsman of Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Het OMT is geen verantwoording schuldig noch doet dat aan bv de Tweede Kamer of anderen.
Het OMT is alleen veranrtwoording schuldig aan de Regering en bestuurt dat inmiddels door uitspraken te doen in bv talkshows en ander media.
Compleet mee eens.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_203081881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:09 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Modellen van Jaap zeggen nee
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:13:08 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203081882
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:09 schreef asco het volgende:
[ twitter ]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203081985
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.
Er zullen vooraf wel afspraken zijn gemaakt. Als er (echt) kritische vragen zouden worden gesteld, dan gaat die clown daar niet zitten.
pi_203081990
Morgen lekker shoppen en naar de kapper in België 🇧🇪
pi_203082003
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:24:11 #38
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_203082018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef quirina het volgende:
Morgen lekker shoppen en naar de kapper in België 🇧🇪
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usual O+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 18:24:32 #39
236264 crew  capricia
pi_203082022
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.
Hij deed iets met marketing en onderzoek van winkelverhuur. Die man is al jaren boos. Omdat ie inkomsten misloopt.
Inmiddels tegen alles, volgens mij.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_203082051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usual O+
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:15 #41
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203082064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.
Ik ga ook echt geen extra mondkapjes meer aanschaffen nu, het is echt wel mooi geweest. Gelukkig doen ze in Nordrhein-Westfalen minder moeilijk.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:29:16 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203082066
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:22 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.
Hij deed iets met marketing en onderzoek van winkelverhuur. Die man is al jaren boos. Omdat ie inkomsten misloopt.
Inmiddels tegen alles, volgens mij.
Dat verklaart een hoop. Vermoeiend figuur inderdaad, ga zijn account maar even muten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203082109
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Ach, Peterrrr heeft er goed geld door achter kunnen laten
Peter deed nog iets nuttigs
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203082218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:32 schreef vipergts het volgende:

[..]
Peter deed nog iets nuttigs
Hoe vaak ik me niet dood heb geërgerd aan die man als hij weer eens in de zoveelste talkshow betweterig met een vervelend toontje en bijpassend ego aan het bij schnabbelen was.

Maar zodra het over zijn echte werk ging was het een held en deed hij hele goede dingen.

Maar Eva Jinek die aan Ali B gaat vragen hoe we met deze crisis om moeten gaan...
Dan kan je die zooi beter skippen.
pi_203082287
Prima wappiecijfers :lijstje: :M

@Oriente @Zipportal
pi_203082420
Te belachelijk voor woorden dat het kabinet kan bepalen wanneer ik naar de kapper mag. Dictators!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203082425
twitter

Stilletjes lijkt het erop dat het plafond is bereikt in het VK .... .....
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:00:02 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203082454
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef halfway het volgende:
Te belachelijk voor woorden dat het kabinet kan bepalen wanneer ik naar de kapper mag. Dictators!
Naar de kapper of aan een kopje thee?
Het virus reist met u mee

Aan het Vlaams speciaalbier?
Neemt het virus mee naar hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:02:46 #49
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203082492
In Duitsland hebben ze 2G bij de kappers 😂
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:03:07 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203082499
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:48 schreef THEFXR het volgende:
vandaag nog zelfs onder de 35K zelfs met achterstallige meldingen, dat is toch gewoon laag ivm omikron.
de rest van de cijfers dalen als een baksteen, hoe ver moet het nog dalen voordat er versoepeld wordt?
Dan gaan we weer naar andere cijfers kijken om het heel erg te laten lijken. Net als er eerst naar ziekenhuisbezetting werd gekeken, en nu opeens de vele besmettingen weer héél belangrijk worden gemaakt. Tenenkrommend is het, niet gek dat er geen enkel draagvlak meer is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')