Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het kabinet vraagt: hoe nu. Het OMT onderzoekt dat en stelt scenario's voor.
Je advocaatvergelijking gaat niet op in dit geval.
Dat "sommige" OMT leden publiciteitsgeil zijn is helaas een gegeven.
ook dat nog, ja, dat ie naar een dictatuur verhuist ofzo...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met niet zoveel woorden zei hij eigenlijk ook wel dat hij dat controleren van de Kamer helemaal niks vindt. Ontzettende engnek die HdJ.
Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef THEFXR het volgende:
Hugo zat gisteren met Johan Derksen bij Op1, nou toen derksen het opnam voor Hugo glunderde hij helemaal. ook vond Hugo FvD ondemocratisch vanwege verspreiding fakenews.
Dat Hugo niet aan WOB doet en rapporten achterhoudt kwam niet ter sprake, lang leve de staatstelevisie!
Nog voldoende tijd dus om overgebleven bewijsmateriaal door de versnipperaar te halen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het goed is staat er dit jaar een parlementaire enquêtecommissie op stapel om e.e.a. te evalueren.
[..]
https://www.parlement.com(...)stemt_unaniem_in_met
Compleet mee eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat we een verschillend beeld hebben wat onhankelijk(heid) is en wie de vraag mag stellen om die te beantwoorden. Het OMT onderzoekt hier alleen datgene dat haar gevraagd word.
Dat leden daaruit een machtspositie halen is dan ook verwerpelijk.
Dat jij een ik een andere nuance ervaren omdat ik de functie bekijk en niet wijze waarop, laat staan wie.
Ik heb een grote pesthekel aan mijn geweldige huisarts die zijn werk prima doet. Idem voor mijn advocaat, een opportunistische oplichter eerste klas maar wel eentje die als de allerbeste heel goed zorgt dat ik niet aansprakelijk ben indien er aansprakelijkheid ontstaat.
Het OMT is geen instituut zoals het OM, Ombudsman of Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Het OMT is geen verantwoording schuldig noch doet dat aan bv de Tweede Kamer of anderen.
Het OMT is alleen veranrtwoording schuldig aan de Regering en bestuurt dat inmiddels door uitspraken te doen in bv talkshows en ander media.
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?quote:
Er zullen vooraf wel afspraken zijn gemaakt. Als er (echt) kritische vragen zouden worden gesteld, dan gaat die clown daar niet zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb er wat snippers van gezien en tenenkrommend hoe de presentatoren balanceerden om het voor de minister als persoon 'gezellig' te houden.
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usualquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:21 schreef quirina het volgende:
Morgen lekker shoppen en naar de kapper in België 🇧🇪
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie die Hans van Tellingen (helaas) constant in mijn timeline voorbij komen. Wat is dat eigenlijk voor opruier?
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn vanmiddag in Duitsland geweest om te shoppen. FFP2 mondkapjes op, mensen met een ander mondkapje werden daar ook echt op aangesproken, maar verder business as usual
Ik ga ook echt geen extra mondkapjes meer aanschaffen nu, het is echt wel mooi geweest. Gelukkig doen ze in Nordrhein-Westfalen minder moeilijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De maatregel FFP2 / mondkapjes op straat moet echt zo snel mogelijk verwoest worden.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zit onder andere in het bestuur van Belang van Nederland. Je weet wel, dat partijtje van Wybren van Haga.
Dat verklaart een hoop. Vermoeiend figuur inderdaad, ga zijn account maar even mutenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Die ken ik van de BPOC2000. Je weet wel. Dat verdienmodel van de familie kuit.
Hij deed iets met marketing en onderzoek van winkelverhuur. Die man is al jaren boos. Omdat ie inkomsten misloopt.
Inmiddels tegen alles, volgens mij.
Peter deed nog iets nuttigsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Peterrrr heeft er goed geld door achter kunnen laten
Hoe vaak ik me niet dood heb geërgerd aan die man als hij weer eens in de zoveelste talkshow betweterig met een vervelend toontje en bijpassend ego aan het bij schnabbelen was.quote:
Naar de kapper of aan een kopje thee?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:58 schreef halfway het volgende:
Te belachelijk voor woorden dat het kabinet kan bepalen wanneer ik naar de kapper mag. Dictators!
Dan gaan we weer naar andere cijfers kijken om het heel erg te laten lijken. Net als er eerst naar ziekenhuisbezetting werd gekeken, en nu opeens de vele besmettingen weer héél belangrijk worden gemaakt. Tenenkrommend is het, niet gek dat er geen enkel draagvlak meer is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:48 schreef THEFXR het volgende:
vandaag nog zelfs onder de 35K zelfs met achterstallige meldingen, dat is toch gewoon laag ivm omikron.
de rest van de cijfers dalen als een baksteen, hoe ver moet het nog dalen voordat er versoepeld wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |