Zeker. Over 4 maanden mag je op voor prik nummer 4.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.
We kunnen weer een paar maanden vooruit.
Nieuw elan!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelijk heeft die.
Nu nog even doortrekken naar de samenleving.
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:03 schreef popje het volgende:
Ik kijk nu Op1 van gisteren terug, je hoort Hugo praten over zijn gezin en de invloed van zijn ministerschap voor zijn kinderen. Die kinderen worden verguisd en ze wilden niet dat hij door zou gaan als minister van VWS, maar als hij gevraagd was, was hij doorgegaan zegt hij.
Die arme kinderen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.
We kunnen weer een paar maanden vooruit.
Ik gewoon bij de BF vandaag. Fysio half uurtje daar, en dan daarna de rest van de sportschool tot je beschikking. Want ja. Je moet toch je fysiotherapie-oefeningen doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef josja het volgende:
[..]
Dat zou een groot pluspunt zijn voor hem ja. Heel hypocriet heb ik vandaag ook gewoon getraind in de gym; moet er toch komen werken, kan ik net zo goed even trainen. Mag vast ook niet.
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
Het FOK OMT begint daar niet aan. @Oliver23quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
Grappig dat je dat verrassend noemt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
Spitsbergen is erg mooi om een tijdje te vertoeven, daar betalen mensen goud geld voorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.
Echt wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het FOK OMT begint daar niet aan. @:oliver23
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Vrouwen met korte rokjes moeten niet klagen als ze verkracht worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
Dit post je maar in het FB topic, niet hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En waarom blijft zo'n bericht wel staan @:chratnix
Ja maar dit is wel de laatste hoor zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Ik hoop dat deze jongen ongelijk krijgt.
80-90% betekent bij een vaccinatiegraad van 85% dat slechts tussen de 68% en 77% geboosterd is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze jongen is je tijd niet waard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Nee wat denk je zelf?? Hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?
Wat heb je aan zo'n date die niet alles op alles zet om je zo snel mogelijk geprikt te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zou hem om een Rituals pakketje vragen en dan ghosten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Die jongen noemen ze een wappie, maar wappies hebben de afgelopen anderhalf jaar té vaak gelijk gehad om het als geheel onzin af te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Goed. Hij kan nu al de tyfus gaan genieten.quote:
Misschien dat het vooruitzicht op een aflopende geldigheid van QR-codes in binnen en/of buitenland veel mensen opnieuw naar de prikstraten doen begeven? Vandaag kwam tenslotte het nieuws binnen dat Duitsland voor wat betreft horeca gaat voor een 2G+ model, waarbij degenen met een booster voordelen kennen. De gezondheidsvoordelen lijken voor hen in een jongere (zeg maar pakweg onder 40-45 jaar) vrijwel nihil.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grappig dat je dat verrassend noemt.
Pardon? Dat is toch geen vergelijk?!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrouwen met korte rokjes moeten niet klagen als ze verkracht worden.
Wtf is dit voor kansloz victim blaming man. Lees je überhaupt wel eens wat je schrijft.
En waarom blijft zo'n bericht wel staan @chratnix @:chratnox
Over een gigantische redflag gesproken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Zolang er in NL geen vooruitzicht is dat we ook echt wat leuks na die booster kunnen doen wacht ik ook nog even, ben ik gewoon eerlijk in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Misschien dat het vooruitzicht op een aflopende geldigheid van QR-codes in binnen en/of buitenland veel mensen opnieuw naar de prikstraten doen begeven?
Bedoel je dat ik wel zou moeten daten, omdat jij niet voor prikken bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wat heb je aan zo'n date die niet alles op alles zet om je zo snel mogelijk geprikt te krijgen
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Overigens respecteer ik ieders keuze en zie een ongevaccineerde niet per definitie als een doorgedraaide Wappie en iemand die per direct een booster haalt als een overheidsschaap.
Zegt natuurlijk ook wat over popje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over een gigantische redflag gesproken.
Damn.
Gelukkig ben ik inmiddels met een ander leuk iemand aan het daten.quote:
Heb de FFP2 maskers vandaag binnen gekregen, zolang ik mijn shag en bier daar kan kopen vind ik het wel prima allemaalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Nia het volgende:
Hoe strikt wordt in Niedersachsen dit gehandhaaft? https://duitslandinstituu(...)sen-voert-2g-plus-in. Ik wil morgen naar Leer, even over de grens met Nieuweschans, maar schrik hier wel van.
Nedersaksen voert 2G-plus in
Kort nieuws - 1 december 2021 - Auteur: Redactie Duitslandweb
In de Duitse deelstaat Nedersaksen geldt vanaf vandaag de 2G-plus-regel, wat inhoudt dat gevaccineerde en van corona genezen mensen alleen met een negatief testbewijs toegang krijgen.
Nedersaksen voert het 2G-plus-systeem in onder meer de horeca - waaronder ook hotels-, op kerstmarkten en bij binnenevenementen in. Ook om toegang te krijgen tot discotheken of contactberoepen zoals de kapper is een negatief testbewijs nodig. Net als bij de standaard 2G-regel krijgen niet-gevaccineerden geen toegang, ook niet met een negatieve test.
In de meeste binnenruimtes in Nedersaksen geldt ook de plicht om een FFP2-mondkapje te dragen, een gewoon medisch mondkapje volstaat niet. Kinderen jonger dan 6 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.
Je laat er geen gras over groeien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef popje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik inmiddels met een ander leuk iemand aan het daten.
Neehoor, ik heb twee weken geleden een date gehad met deze gast.quote:
Jaja, flauwekul. Hugo's opmerking had helemaal niets te maken met het aantal uren en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Dat is toch geen vergelijk?!
Natuurlijk moeten vrouwen met korte rokjes niet verkracht worden. En natuurlijk is het verwerpelijk dat mensen uitlatingen tegen kinderen van Hugo doen.
Dat keur ik niet goed en daarom gaf ik janneke's bericht ook een like.
Ik stel louter dat mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen er beter geen hadden kunnen nemen. Me dunkt dat daar niets mis mee is.
Geen idee waarom je xo reageert. Misschien dat je zelf zo een lul bent die altijd maar werken werken werken is en je vrouw thuis laat verrekken met de kinderen. Als dat zo is dan vind ik jou niet kies. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Net zei je wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef popje het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb twee weken geleden een date gehad met deze gast.
Hij bedoelt een andere manier van prikkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef popje het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik wel zou moeten daten, omdat jij niet voor prikken bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hij bedoelt een andere manier van prikkenAl besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mooi. Popje krijgt wel een plopje binnenkort.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:22 schreef popje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik inmiddels met een ander leuk iemand aan het daten.
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Datingperikelen in COR. Volgens mij is dat weer iets nieuws voor dit topic.
VAN ALLE MARKTEN THUIS JAAAAAA warm bad
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.
Mijn god, dat is echt een hardcore wappiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waar? Zie de reactie nadat ze het vroeg niet? Of gemod?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef Gunner het volgende:
Terwijl die kerel elke week wel wil prikken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hij bedoelt een andere manier van prikkenEen keer in de drie maanden. Wanne homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Booster, negatieve test en FFP2 voor een kappersbezoek. Man man man.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Nia het volgende:
Hoe strikt wordt in Niedersachsen dit gehandhaaft? https://duitslandinstituu(...)sen-voert-2g-plus-in. Ik wil morgen naar Leer, even over de grens met Nieuweschans, maar schrik hier wel van.
Nedersaksen voert 2G-plus in
Kort nieuws - 1 december 2021 - Auteur: Redactie Duitslandweb
In de Duitse deelstaat Nedersaksen geldt vanaf vandaag de 2G-plus-regel, wat inhoudt dat gevaccineerde en van corona genezen mensen alleen met een negatief testbewijs toegang krijgen.
Nedersaksen voert het 2G-plus-systeem in onder meer de horeca - waaronder ook hotels-, op kerstmarkten en bij binnenevenementen in. Ook om toegang te krijgen tot discotheken of contactberoepen zoals de kapper is een negatief testbewijs nodig. Net als bij de standaard 2G-regel krijgen niet-gevaccineerden geen toegang, ook niet met een negatieve test.
In de meeste binnenruimtes in Nedersaksen geldt ook de plicht om een FFP2-mondkapje te dragen, een gewoon medisch mondkapje volstaat niet. Kinderen jonger dan 6 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.
Nou overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, dat is echt een hardcore wappie
Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.quote:
Sowieso, dat soort discussies start je pas op als je iemand al een paar keer sufgeneukt hebt en er op uitgekeken bent. Voor die tijd laat je dit soort onderwerpen keurig rusten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, dat is echt een hardcore wappie
Nah, ik schakel naar VI.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Goede post.quote:
Volgens mij is alleen een booster voldoende.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef groenen het volgende:
[..]
Booster, negatieve test en FFP2 voor een kappersbezoek. Man man man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Date is een lastig woord. Kan zowel voltooid als onvoltooid zijn. Ik snap de verwarring. Voor de volgende keer : een jongen die ik heb gedate maar nu een grafhekel aan heb.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.
Dat is niet hoe de Nederlandse taal werkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.
rustig aan tijgerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso, dat soort discussies start je pas op als je iemand al een paar keer sufgeneukt hebt en er op uitgekeken bent. Voor die tijd laat je dit soort onderwerpen keurig rusten.
Klinkt als een match made in heaven.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Date is dan ook geen Nederlands woord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de Nederlandse taal werkt.
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Date is dan ook geen Nederlands woord.
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Dus als popje in het verleden eenmalig heeft gedate met deze wappie, dan klopt haar zin als ze stelt dat het enige tijd geleden was.
Graag gedaan.
Kan gebeuren, op naar VI!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Excuus. Het is de Whisky.
Zo vervoeg je het werkwoord daten dus niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Dus als popje in het verleden eenmalig heeft gedate met deze wappie, dan klopt haar zin als ze stelt dat het enige tijd geleden was.
Graag gedaan.
Shit. Hoe dan in het Nederlands?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Zo vervoeg je het werkwoord daten dus niet.
je Google is stuk?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Shit. Hoe dan in het Nederlands?
Dit doet niemand zo gekkie. Die van mij is veel gangbaarder. Dit is universitair theoretisch Nerderlands voor groeneboekjes neukers.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
je Google is stuk?
https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/daten
125 Van de 179 mensen tijdens een vlucht positief.... En nu is de snotneuzen politie naar ze opzoekquote:Indian police hunt Covid-positive air passengers who escaped on way to quarantine
(CNN) — At least 10 passengers have escaped from an airport in the northern Indian city of Amritsar after testing positive for Covid-19, according to Ruhee Dugg, a senior district official.
The passengers arrived aboard an international chartered flight from Italy to India on Thursday, and 125 people tested positive on arrival, Dugg told CNN on Friday.
After arriving from Rome on Thursday morning, the passengers were tested for coronavirus, in accordance with India's Covid-19 entry rules.
V.K. Seth, director of Amritsar airport, told CNN that 160 passengers were tested, while 19 were exempted because they were under five years of age.
Is het met behulp van kwantummechanica niet mogelijk om mensen tijdens een test te marken, zodat ze nadat de positieve testuitslag bekend is direct licht gaan geven zodat iedereen kan zien dat deze mensen neergeschoten mogen worden in quarantaine horen te zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef Anton91 het volgende:
https://edition.cnn.com/t(...)scli-intl/index.html
[..]
125 Van de 179 mensen tijdens een vlucht positief.... En nu is de snotneuzen politie naar ze opzoek![]()
Dit kan inderdaad echt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Graag gedaan.
Klopt wel. Ik maakte de uitspraak niet duidelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad echt niet.
Vieze Jack, ik zeg het jequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
Wat ziet Hugo er trouwens bar slecht uit.
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie er zo uit als ik 3 keer uit m'n bed moet snachts voor m'n spugende kindquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.
niemand dwingt hem. Keuzes hebben consequentiesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.
Geldt dat ook voor ongevaccineerden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
niemand dwingt hem. Keuzes hebben consequenties
Doe normaal gast. Bedreigingen aan zijn gezin en dagelijkse incidenten bij zijn huis horen echt niet bij zijn functieomschrijving.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
ja zo werkt het tegenwoordig tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor ongevaccineerden?
Klopt. Dat geldt voor alles. Zo heeft niet vaccineren ook consequenties.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Mooi, hoef je dus niet meer te zeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
ja zo werkt het tegenwoordig toch
Vond het gisteravond bij op1 wel meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
ok boomerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, hoef je dus niet meer te zeuren.
Uiteraard eens, maar ik kijk er niet meer raar van op gezien de staat van de samenleving op dit moment.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe normaal gast. Bedreigingen aan zijn gezin en dagelijkse incidenten bij zijn huis horen echt niet bij zijn functieomschrijving.
Zo kun je ieder slachtoffer wel de schuld geven van wat hem of haar overkomt. Dat is natuurlijk de boel omdraaien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard eens, maar ik kijk er niet meer raar van op gezien de staat van de samenleving op dit moment.
succes weer zondagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
aha, het 'keuzes hebben consequenties' mantra gaat in dit geval niet op? ok, bedankt
Ik geef Hugo de Jonge nergens de schuld van hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kun je ieder slachtoffer wel de schuld geven van wat hem of haar overkomt. Dat is natuurlijk de boel omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |