Zeker. Over 4 maanden mag je op voor prik nummer 4.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.
We kunnen weer een paar maanden vooruit.
Nieuw elan!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelijk heeft die.
Nu nog even doortrekken naar de samenleving.
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:03 schreef popje het volgende:
Ik kijk nu Op1 van gisteren terug, je hoort Hugo praten over zijn gezin en de invloed van zijn ministerschap voor zijn kinderen. Die kinderen worden verguisd en ze wilden niet dat hij door zou gaan als minister van VWS, maar als hij gevraagd was, was hij doorgegaan zegt hij.
Die arme kinderen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Zo. Booster zit erin, 3e keer Pfizer. Ging verrassend soepel, meteen doorlopen en binnen 2 minuten geregeld. In Zeewolde trouwens.
We kunnen weer een paar maanden vooruit.
Ik gewoon bij de BF vandaag. Fysio half uurtje daar, en dan daarna de rest van de sportschool tot je beschikking. Want ja. Je moet toch je fysiotherapie-oefeningen doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:34 schreef josja het volgende:
[..]
Dat zou een groot pluspunt zijn voor hem ja. Heel hypocriet heb ik vandaag ook gewoon getraind in de gym; moet er toch komen werken, kan ik net zo goed even trainen. Mag vast ook niet.
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
Het FOK OMT begint daar niet aan. @Oliver23quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
Grappig dat je dat verrassend noemt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoor in mijn omgeving (familie én werk) ook verrassend veel mensen voor de booster gaan, óók gezonde 40-minners. Anekdotisch, maar lijkt aardig overeen te komen met het gegeven dat 80-90% van degenen die al volledig gevaccineerd waren nu opnieuw de prikstraten opzoeken.
Spitsbergen is erg mooi om een tijdje te vertoeven, daar betalen mensen goud geld voorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen die kinderen gaan belagen omdat het werk van hun vader ze niet bevalt moeten ze deporteren naar Spitsbergen.
Echt wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het FOK OMT begint daar niet aan. @:oliver23
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Vrouwen met korte rokjes moeten niet klagen als ze verkracht worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die hun carrière boven het welzijn van hun kinderen plaatsen hadden er beter geen kunnen nemen.
Dit post je maar in het FB topic, niet hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En waarom blijft zo'n bericht wel staan @:chratnix
Ja maar dit is wel de laatste hoor zeggen ze dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Ik hoop dat deze jongen ongelijk krijgt.
80-90% betekent bij een vaccinatiegraad van 85% dat slechts tussen de 68% en 77% geboosterd is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze jongen is je tijd niet waard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Nee wat denk je zelf?? Hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze date krijgt geen vervolg neem ik aan?
Wat heb je aan zo'n date die niet alles op alles zet om je zo snel mogelijk geprikt te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zou hem om een Rituals pakketje vragen en dan ghosten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |