je Google is stuk?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Shit. Hoe dan in het Nederlands?
Dit doet niemand zo gekkie. Die van mij is veel gangbaarder. Dit is universitair theoretisch Nerderlands voor groeneboekjes neukers.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:44 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
je Google is stuk?
https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/daten
125 Van de 179 mensen tijdens een vlucht positief.... En nu is de snotneuzen politie naar ze opzoekquote:Indian police hunt Covid-positive air passengers who escaped on way to quarantine
(CNN) — At least 10 passengers have escaped from an airport in the northern Indian city of Amritsar after testing positive for Covid-19, according to Ruhee Dugg, a senior district official.
The passengers arrived aboard an international chartered flight from Italy to India on Thursday, and 125 people tested positive on arrival, Dugg told CNN on Friday.
After arriving from Rome on Thursday morning, the passengers were tested for coronavirus, in accordance with India's Covid-19 entry rules.
V.K. Seth, director of Amritsar airport, told CNN that 160 passengers were tested, while 19 were exempted because they were under five years of age.
Is het met behulp van kwantummechanica niet mogelijk om mensen tijdens een test te marken, zodat ze nadat de positieve testuitslag bekend is direct licht gaan geven zodat iedereen kan zien dat deze mensen neergeschoten mogen worden in quarantaine horen te zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:57 schreef Anton91 het volgende:
https://edition.cnn.com/t(...)scli-intl/index.html
[..]
125 Van de 179 mensen tijdens een vlucht positief.... En nu is de snotneuzen politie naar ze opzoek![]()
Dit kan inderdaad echt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Date is dan ook geen Nederlands woord.
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Dus als popje in het verleden eenmalig heeft gedate met deze wappie, dan klopt haar zin als ze stelt dat het enige tijd geleden was.
Graag gedaan.
Klopt wel. Ik maakte de uitspraak niet duidelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad echt niet.
Vieze Jack, ik zeg het jequote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
Wat ziet Hugo er trouwens bar slecht uit.
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie er zo uit als ik 3 keer uit m'n bed moet snachts voor m'n spugende kindquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.
niemand dwingt hem. Keuzes hebben consequentiesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo zie je er uit als je al anderhalf jaar de ballen uit je broek werkt en daar hoon, spot, beledigingen en bedreigingen aan het adres van je gezin voor terug krijgt.
Geldt dat ook voor ongevaccineerden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
niemand dwingt hem. Keuzes hebben consequenties
Doe normaal gast. Bedreigingen aan zijn gezin en dagelijkse incidenten bij zijn huis horen echt niet bij zijn functieomschrijving.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
ja zo werkt het tegenwoordig tochquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor ongevaccineerden?
Klopt. Dat geldt voor alles. Zo heeft niet vaccineren ook consequenties.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:26 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Mooi, hoef je dus niet meer te zeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
ja zo werkt het tegenwoordig toch
Vond het gisteravond bij op1 wel meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
ok boomerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, hoef je dus niet meer te zeuren.
Uiteraard eens, maar ik kijk er niet meer raar van op gezien de staat van de samenleving op dit moment.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Doe normaal gast. Bedreigingen aan zijn gezin en dagelijkse incidenten bij zijn huis horen echt niet bij zijn functieomschrijving.
Zo kun je ieder slachtoffer wel de schuld geven van wat hem of haar overkomt. Dat is natuurlijk de boel omdraaien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard eens, maar ik kijk er niet meer raar van op gezien de staat van de samenleving op dit moment.
succes weer zondagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
aha, het 'keuzes hebben consequenties' mantra gaat in dit geval niet op? ok, bedankt
Ik geef Hugo de Jonge nergens de schuld van hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kun je ieder slachtoffer wel de schuld geven van wat hem of haar overkomt. Dat is natuurlijk de boel omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |