Mijn god, dat is echt een hardcore wappiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Ik hoop dat deze jongen ongelijk krijgt.

quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waar? Zie de reactie nadat ze het vroeg niet? Of gemod?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:18 schreef Gunner het volgende:
Terwijl die kerel elke week wel wil prikken.

quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hij bedoelt een andere manier van prikkenEen keer in de drie maanden. Wanne homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.

Booster, negatieve test en FFP2 voor een kappersbezoek. Man man man.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:19 schreef Nia het volgende:
Hoe strikt wordt in Niedersachsen dit gehandhaaft? https://duitslandinstituu(...)sen-voert-2g-plus-in. Ik wil morgen naar Leer, even over de grens met Nieuweschans, maar schrik hier wel van.
Nedersaksen voert 2G-plus in
Kort nieuws - 1 december 2021 - Auteur: Redactie Duitslandweb
In de Duitse deelstaat Nedersaksen geldt vanaf vandaag de 2G-plus-regel, wat inhoudt dat gevaccineerde en van corona genezen mensen alleen met een negatief testbewijs toegang krijgen.
Nedersaksen voert het 2G-plus-systeem in onder meer de horeca - waaronder ook hotels-, op kerstmarkten en bij binnenevenementen in. Ook om toegang te krijgen tot discotheken of contactberoepen zoals de kapper is een negatief testbewijs nodig. Net als bij de standaard 2G-regel krijgen niet-gevaccineerden geen toegang, ook niet met een negatieve test.
In de meeste binnenruimtes in Nedersaksen geldt ook de plicht om een FFP2-mondkapje te dragen, een gewoon medisch mondkapje volstaat niet. Kinderen jonger dan 6 jaar hoeven geen mondkapje te dragen.

Nou overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, dat is echt een hardcore wappie

Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.quote:

Sowieso, dat soort discussies start je pas op als je iemand al een paar keer sufgeneukt hebt en er op uitgekeken bent. Voor die tijd laat je dit soort onderwerpen keurig rusten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, dat is echt een hardcore wappie

Nah, ik schakel naar VI.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
We kunnen het ook weer over paarden gaan hebben.

Goede post.quote:

Volgens mij is alleen een booster voldoende.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:27 schreef groenen het volgende:
[..]
Booster, negatieve test en FFP2 voor een kappersbezoek. Man man man.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Date is een lastig woord. Kan zowel voltooid als onvoltooid zijn. Ik snap de verwarring. Voor de volgende keer : een jongen die ik heb gedate maar nu een grafhekel aan heb.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.

Dat is niet hoe de Nederlandse taal werkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zei een jongen met wie ik date, ik heb dus een date met hem gehad.

rustig aan tijgerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso, dat soort discussies start je pas op als je iemand al een paar keer sufgeneukt hebt en er op uitgekeken bent. Voor die tijd laat je dit soort onderwerpen keurig rusten.

Klinkt als een match made in heaven.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:14 schreef popje het volgende:
[..]
Ik heb de booster gehaald, maar word nu door iemand met wie ik date als een schaap weggezet en als iemand die niet 'wakker' is en hij wil liever geen 'niet wakkere' mensen daten. Hij noemt me volgzaam en naief, en niet bewust van de fuik waarin ik wandel die ervoor zorgt dat ik me elke 3 maanden moet laten prikken om 'gezond te zijn'.
Ik hoop dat deze jongen ongelijk krijgt.

Date is dan ook geen Nederlands woord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de Nederlandse taal werkt.

Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Date is dan ook geen Nederlands woord.
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Dus als popje in het verleden eenmalig heeft gedate met deze wappie, dan klopt haar zin als ze stelt dat het enige tijd geleden was.
Graag gedaan.

Kan gebeuren, op naar VI!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Excuus. Het is de Whisky.

Zo vervoeg je het werkwoord daten dus niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Date is dan ook geen Nederlands woord.
Tegenwoordige tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Verleden tijd
Ik date
Hij date
Wij daten
Wij hebben gedate
Dus als popje in het verleden eenmalig heeft gedate met deze wappie, dan klopt haar zin als ze stelt dat het enige tijd geleden was.
Graag gedaan.

Shit. Hoe dan in het Nederlands?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:41 schreef HarigeHarry83 het volgende:
[..]
Zo vervoeg je het werkwoord daten dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |